Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

To Almudaina Dos (IMO No: 9141833) είναι κατασκευασμένο το 1997 με το όνομα Superseacat One, στο ναυπηγείο Fincantieri στη La Spezia. Το 2006 πουλήθηκε στη Acciona Trasmediterranea και πήρε το όνομα Almudaina Dos. Το πλοίο έχει μήκος 100 μέτρα, πλάτος 17,10 μέτρα και φοράει τέσσερις μηχανές Ruston 20RK270.

To Almudaina Dos είναι το μοναδικό από τα τέσσερα αδελφά πλοία που δεν έχει έρθει στην Ελλάδα. Το Superseacat Two είναι το σημερινό Hellenic Highspeed, το Superseacat Three είναι το σημερινό Speedrunner III και το Superseacat Four είναι το σημερινό Superrunner.

Το πλοίο αυτή τη περίοδο είναι στο Γιβραλτάρ για την ακινησία του και από τις 12 Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει τη γραμμή Gandia-Sant Antoni (Ibiza) για τις τέσσερις ημερομηνίες (12, 13, 16 & 17 Απριλίου) και θα ξανά επιστρέψει το καλοκαίρι στη συγκεκριμένη γραμμή.

Edited by Nick the Greek
  • 1 month later...
  • Replies 265
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
Posted

Το πλοίο παραμένει δεμένο στην Almeria και από τις 28 Μαρτίου αναμένεται να ξεκινήσει στη γραμμή Gandia-Sant Antoni (Ibiza) για τέσσερις ημερομηνίες (28, 29 Μαρτίου και 1 & 2 Απριλίου) και θα ξανά επιστρέψει το καλοκαίρι στη συγκεκριμένη γραμμή.

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 10 months later...
Posted

Από τις 18 Μαρτίου στην Almeria σε παροπλισμό λόγω κορωνοιού, όπως πάει το πράγμα, δυσκολάκι να ταξιδέψουν αυτά τα ταχυπλοάκια φέτος.

  • 7 months later...
Posted

Μια που το έπιασε ο στόμας μας, θυμήθηκα πως πέραν των φωτογραφιών που έχουμε στην gallerie με τα παλιά σινιάλα, υπάρχει και υλικό με πιο καινούριες εκδόσεις. Ξεκινάμε με τη Malaga και το 2016 όπου βλέπουμε το πλοίο δεμένο με τα επετειακά σινιάλα για την εκατονταετηρίδα της εταιρείας. Τότε αν δεν με απατά η μνήμη μου πρέπει να έκανε δρομολόγια ανάμεσα στη Malaga αλλά και την Almeria με την Melilla, σε ανταγωνισμό με την Balearia της οποίας κάποιο ταχύπλοο έκανε ακριβώς το ίδιο.

 

Δύο χρόνια μετά, τον Ιούνιο του 2018 το ξανασυναντάμε στο μικρό Ισπανικό λιμάνι της Gandia που βρίσκετα νότια της Valencia. Τότε το πλοίο έκανε δρομολόγια ανάμεσα στην Gandia και το Sant Antoni που είναι ένα λιμανάκι στο βόρειο κομμάτι της νήσου Eivissa στις Βαλεαρίδες. Αυτή η γραμμή μάλιστα είναι μάλλον η πιο ιστορική στη σύνδεση της ηπειρωτικής Ισπανίας με την Eivissa γιατί ήταν και το πιο σύντομο θαλάσσιο πέρασμα. Όπως θα προσέξατε ήδη, το πλοίο έφερε το καλοκαίρι εκείνο διαφήμιση για την ταινία κινουμένωνε σχεδίωνε, με τίτλο Hotel Transilvania 3. Διαφήμιση πέρα για πέρα παράξενη, δεν ξέρω ποιός πλήρωσε ποιόν εδώ αλλά κάτι μου λέει πως η εταιρεία διανομής της ταινίας πλήρωσε την Trasmediterranea.

 

Παρεμπιπτόντως, το πλοίο παραμένει δεμένο στην Almeria με το μέλλον του αβέβαιο. Κάτι μου λέει πως δε θα χρειαστεί να δώσει και τρελά λεφτά, κάποιος πιθανός αγοραστής.

  • 1 year later...
Posted

Φήμες θέλουν το Almudaina Dos να εχει πουληθεί σε ελληνική εταιρεία και σύντομα θα έρθει στα μέρη μας .

  • 3 weeks later...
Posted

Εναντι 4,8 εκατ ευρω αγοραστηκε το πλοιο και θα φτανει μεχρι Μυκονο μαλλον.

Να δουμε αν θα υπαρξει και συνεργασια με τον μεγαλο χορηγο του Κτελ Ηρακλειου. 

Posted

Δεν ήταν πρωταπριλιαρικο αστείο, οσο και εάν το πίστευαν πολύ. Το ΚΤΕΛ έχει μεγάλο πελατολόγιο των ξένων τουριστών που κάνουν την ημερήσια εκδρομή Ηράκλειο Σαντορίνη, που τόσα χρόνια το διοχετεύεαν στα υπάρχοντα πλοία που κάνουν αυτή την εκδρομή. Όποτε Φαίνεται ότι αποφάσισαν να κάνουν αυτή τη κίνηση με την αγορά του Almudaina Dos για να μεταφέρουν τους εκδρομείς με το δικό τους πλοίο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...