Annivas Posted August 18, 2020 Posted August 18, 2020 Τον τελευταίο καιρο είπαν να γίνουν πιο hi tech και πλέον αναφορές safeseanet declaration of security, maritime of health , τελευταία επιθεώρηση στα πλαίσια Paris mou , crew list , garbage declaration ...κλπ τα κανεις μέσω μιας πλατφόρμας στη ενιαία ναυτιλιακή θυρίδα .πιο δύσχρηστη εφαρμογή και εντελώς εχθρική προς τον χρήστη δεν υπαρχει . Για παράδειγμα στο δικό της excel που φτιάχνεις το crew list αν σπυ φύγει ένα κενο παραπάνω μετα το όνομα δεν ανεβαίνει . Κατα τα αλλα αναβάθμιση και ψηφιακή πολιτική και να είχαμε να λέγαμε τα κάλαντα τα κυκλαδίτικα
Nikos_Chania Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said: Εισιτήριο μέσα στο πλοίο που είναι απογορευμενο εδώ και 20 χρόνια!! Το σχετικό ΦΕΚ;
georgios express Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 Δικηγόρος (και μάλιστα του σεβασμιοτάτου P100) δεν είμαι, αλλά εδώ διαβάζω: "...1. Απαγορεύεται η έκδοση εισιτηρίων επιβατών και αποδείξεων μεταφοράς οχημάτων επί (εντός) των δρομολογημένων επιβατηγών πλοίων. 2.Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η έκδοση συμπληρωματικού εισιτηρίου επιβάτη ή απόδειξης μεταφοράς οχήματος με αναφορά στο αρχικό εισιτήριο ή απόδειξη μεταφοράς λόγω αλλαγής θέσης κατά τη διάρκεια του πλου ή λόγω δήλωσης ανακριβών στοιχείων κατά την έκδοση του αρχικού εισιτηρίου ή αποδείξεως μεταφοράς..." Παρά ταύτα, αν έχει ανατραπεί το ΠΔ του 1997, αγνοώ.
Nikos_Chania Posted August 23, 2020 Posted August 23, 2020 Ευχαριστώ για την ανακάλυψη του ΠΔ το οποίο φαίνεται να είναι σε ισχύ ακόμα (έψαξα αν υπάρχει κάτι που το αντικαθιστά χωρίς αποτέλεσμα). Εάν το εισιτήριο όμως εκδοθεί από το πρακτορείο και το eticket περαστεί στο καράβι, δεν υπάρχει κάτι παράνομο. Το εισιτήριο εκδόθηκε από το κιόσκι στο λιμάνι και τα εισιτήρια τυπώθηκαν στο πλοίο. Παρεπιμπτόντως, μιας και το μελετήσαμε, στο ΠΔ αναγράφεται πως " Ο επιβάτης θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να επιλέγει ελεύθερα και επακριβώς το είδος της θέσης και θαλαμίσκου που επιθυμεί, στα πλαίσια της διαθεσιμότητας του συγκεκριμένου πλοίου για συγκεκριμένο δρομολόγιο." Αυτό το αναφέρω για το κομμάτι των ηλεκτρονικών εισιτηρίων και την δυνατότητα να προστεθεί επιλογή του επιβάτη για συγκεκριμένο αεροπορικό κάθισμα ή καμπίνα, είτε online είτε απ το πρακτορείο, το οποίο είχαμε αναφέρει στο σχετικό τοπικ. Δεδομένου οτι το ΠΔ το αναφέρει, θεωρητικά μπορείς να ζητήσεις συγκεκριμενο κάθισμα/καμπινα, εκτός κι αν η λέξη "είδος" που αναφέρει αφορά την ελεύθερη επιλογή κατηγορίας θέσης δηλαδή Εσωτερική ή εξωτερική καμπίνα.
gtogias Posted August 2, 2024 Posted August 2, 2024 (edited) 4 hours ago, Diagoras said: Γνωρίζουμε για ποιο λόγο συνεχίζεται η ναυπήγηση τέτοιας κατηγορίας πλοίων χωρίς κυλιόμενες σκάλες ή ανελκυστήρα επιβατών με αποτέλεσμα τα άτομα με κινητικά προβλήματα να αναγκάζονται να μένουν στο γκαράζ; Γιατί δεν το απαιτεί το θεσμικό πλαίσιο. Edited August 2, 2024 by proud_ionian
shipgreeks Posted August 2, 2024 Posted August 2, 2024 @gtogiasδεν το απαιτεί στα αμφιπλωρα το θεσμικό πλαίσιο στα υπόλοιπα πλοία το απαιτεί βέβαια δεν είναι σωστό να μην υπάρχουν κιλιομενες.
gtogias Posted August 2, 2024 Posted August 2, 2024 Ποιος νόμος/ΠΔ το απαιτεί; Μήπως το έχετε εύκαιρο;
giorgos_249 Posted August 2, 2024 Posted August 2, 2024 Το απαιτεί το άρθρο 9 του ΕΚ 1177/2010. Και οι Ευρωπαϊκοι κανονισμοί είναι δεσμευτικοί για τα κράτη μέλη. "Σε συνεργασία με οργανώσεις που εκπροσωπούν άτομα με αναπηρία ή άτομα με μειωμένη κινητικότητα, οι μεταφορείς και οι φορείς εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών, κατά περίπτωση μέσω των οργανωτικών τους δομών, δημιουργούν ή διατηρούν συνθήκες πρόσβασης χωρίς διακρίσεις για τη μεταφορά ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα, καθώς και των συνοδών τους. Οι συνθήκες πρόσβασης κοινοποιούνται, κατόπιν αιτήσεως, στους εθνικούς φορείς επιβολής της νομοθεσίας." Άλλο που είμαστε χίλια χρόνια πίσω και χτίζουμε βαπόρια για την Αφρική (ΟΚ με σκοπο να λειτουργήσουν και εδώ κανένα χρόνο μετά τη ναυπήγηση πριν πουληθούν😅) ! Και μην πειτε ότι δεν υπάρχουν διακρίσεις : https://nevronas.gr/evalan-paidi-me-anapiria-45-lepta-mesa-se-aforiti-zesti-sto-gkaraz-ploioy-vinteo/#:~:text=Μια μητέρα με το παιδί,δεν υπήρχε ράμπα για ΑμεΑ. Αν θέλουν πραγματικά μπορούν να τους σκίσουν στα δικαστήρια !! Δεν ξέρω βέβαια, επειδή εδώ το θεσμικό πλαίσιο είναι κατά τις ανάγκες των πλοιοκτητών να τους κάνει όλα τα χατήρια, και τα βαπόρια ταξιδεύουν γενικά με εξαίρεση της εξαίρεσης (βλ πχ τα δελφίνια στο Σαρωνικό κλπ), μήπως έχει βγει καμία εξαίρεση και γι' αυτό. Αν έχει βγει βεβαια θα είναι με καμιά εγκύκλιο που ως γνωστόν δεν έχει νομική ισχύ, αλλα τελοσπάντων.... (Οταν λεω "μήπως έχει βγει καμία εξαίρεση και γι' αυτό" φυσικα δεν εννοώ το συγκεκριμένο σκάφος προφανώς, εννοώ την προσβασιμότητα)
Annivas Posted August 2, 2024 Posted August 2, 2024 όποιος έχει όρεξη ας ρίξει μια ματιά στο ΠΔ 44/2011, το οποίο βέβαια είναι υπό επεξεργασία για τροποποιήσεις κυρίως για την διευκόλυνση των ΑΜΕΑ οι οποίες πιθανότατα να εφαρμοστούν απο τον προσεχή Ιανουάριο . Το συγκεκριμένο ΠΔ ουσιαστικά πρόκειται για τον κανονισμό ενδιαίτησης για ολα τα συμβατικά πλοία που φέρουν την Ελληνική Σημαία . https://www.e-nomothesia.gr/kat-naytilia-nausiploia/elegkhos-emporikon-ploion/pd-44-2011.html
gtogias Posted August 2, 2024 Posted August 2, 2024 Πολλά ευχαριστώ @Annivas, αυτό έψαχνα. Το οποίο ρητά αναφέρεται σε πλοία πέραν των πορθμείων ανοικτού τύπου, αφού δεν εκτελούν δρομολόγια κατηγορίας Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, ΙV. Αυτός είναι ο λόγος της τρέχουσας διαβούλευσης, να καταστεί υποχρεωτικό για όλα τα επιβατηγά πλοία. Παραθέτω και το κείμενο - σχόλια που γνωστοποιήθηκε στα μέσα: "Με νέα μέσα πρόσβασης και χώρους συγκεκριμένων προδιαγραφών θα πρέπει να εξοπλιστούν όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας στο εγγύς μέλλον, προκειμένου να διευκολύνεται η πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία, εγκύων και ηλικιωμένων. Πολλά πλοία διαθέτουν ήδη τέτοιους μηχανισμούς ωστόσο δεν υπήρχε κάποιο σχετικό νομοθέτημα που να προέβλεπε συγκεκριμένες προδιαγραφές, καθώς έως σήμερα κάτι τέτοιο δεν ήταν υποχρεωτικό. Ήδη για αυτόν τον λόγο το υπουργείο Ναυτιλίας προχωρά στη σύνταξη προεδρικού διατάγματος μετά από διαβούλευση, με το οποίο θα υποχρεώνονται όλες ανεξαρτήτως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες να δημιουργήσουν στα πλοία τους κατάλληλους μηχανισμούς για τη εύκολη πρόσβαση των ατόμων αυτών. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να δημιουργηθούν ειδικοί χώροι υγιεινής, ασανσέρ πρόσβασης στα καταστρώματα και ειδικές ράμπες. Σύμφωνα με πληροφορίες οι αλλαγές που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν θα έχουν ορίζοντα υλοποίησης τα τρία χρόνια και θα αφορούν τα πλοία που είναι σε πλήρη δρομολογιακή λειτουργία, ενώ όποιο καινούργιο πλοίο εισέλθει στην ακτοπλοϊκή αγορά θα πρέπει να προσαρμοστεί άμεσα στα νέα δεδομένα"
Nick the Greek Posted August 5, 2024 Posted August 5, 2024 Έτσι για την ιστορία δεν είμαστε οι μόνοι, και σε ιταλικά αμφίπλωρα που έχω μπεί(στο στενό της Μεσσήνης) δεν υπάρχει όχι πρόσβαση για ΑΜΕΑ αλλά είναι τόσο στενοί οι αλουέδες που δε χωράνε καλά-καλά και όσοι δεν έχουν κινητικά προβλήματα. Ϊδια εικόνα και στα μικρά φέρρυ διαφόρων γραμμών στην Ιταλία. Ελπίζω δε η υποχρέωση αυτή να μην είναι για νεότευκτα αλλά να έχει αναδρομική ισχύ.
Annivas Posted August 5, 2024 Posted August 5, 2024 θα είναι για τα νεότευκτα και για τα υπάρχοντα θα δίδεται προθεσμία για την προσαρμογή τους.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now