Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Νομίζω έχει ενδιαφέρον να δούμε και την άλλη πλευρά της πώλησης του Volcan de Taburiente στην Golden Star Ferries. Και η άλλη πλευρά φυσικά είναι η Naviera Armas εταιρεία με σοβαρότατα οικονομικά προβλήματα που πουλάει τα ασημικά της. Τους ναυτικούς του Volcan de Taburiente επισκέφθηκαν αντιπροσωπεία της διοίκησης και των σωματείων, με το Puente de Mando να αναφέρει πως τους ξεκαθάρισαν πως θα υπάρξουν απολύσεις και πως οι συνθήκες εργασίας τους πιθανώς να επηρεαστούν αρνητικά. Αυτό διαψεύστηκε σθεναρά, από την άλλη λογικά τι πήγαν και τους είπαν, πως θα πάρουν αυξήσεις και πρίμ παραγωγικότητας? Προφανώς και οι ναυτικοί είναι ανάστατοι, βλέποντας τα σημάδια συρρίκνωσης της εταιρείας και φοβούμενοι πως η μοίρα της είναι γραμμένη στον τοίχο με μπογιά. Την ίδια στιγμή το Volcan de Tauce που αντικατέστησε το Volcan de Taburiente στη γραμμή La Palma Los Cristianos δεν το γουστάρουν καθόλου οι ντόπιοι και οι τοπικές αρχές αν καταλαβαίνω καλά θέλουν να φύγει από τη γραμμή η Armas. Την ίδια στιγμή υπάρχουν αμφιβολίες για το αν θα συνεχίσει η εταιρεία την επιδοτούμενη γραμμή El Hierro Los Cristianos, με τη Lineas Fred Olsen την ίδια στιγμή να εκδηλώνει ενδιαφέρον να μπεί στη γραμμή σε ελεύθερη δρομολόγηση.

  • 4 months later...
Posted (edited)

Ο περιορισμός της εταιρείας στη Μεσόγειο δεν έχει σταματημό. Σύμφωνα με ανακοίνωση τους, την οποία αναπαράγει και το Ferrybalear, έχασαν την επιδότηση στη γραμμή Malaga - Melilla και εγκαταλείπουν εντελώς το λιμάνι της Ανδαλουσίας. Έτσι μένει στη γραμμή μόνο του το Rusadir της Balearia, η οποία μόνο κερδισμένη μπορεί να βγει απ' αυτή την εξέλιξη. Τα δρομολόγια θα διακοπούν τον Ιανουάριο, αν δεν προκύψει τίποτα νεότερο μέχρι τότε. Να θυμίσω πως στη γραμμή η Armas έχει δρομολογημένο το Fortuny, το οποίο αναχωρεί πάνω-κάτω την ίδια ώρα με το Rusadir και από τα δύο λιμάνια (η εξυπηρέτηση των επιβατών πάνω από όλα:D).

Και δεν είναι η μόνη γραμμή που αφήνουν. Ισπανοί συνασθενείς αναφέρουν πως η εταιρεία θα εγκαταλείψει και τη γραμμή Algeciras - Ceuta, λογική εξέλιξη μετά την πώληση του Ciudad de Ceuta. Δεν ξέρω αν θα καταφέρουν να ανακάμψουν μέχρι την Ιανουάριο, πάντως όλα δείχνουν το αντίθετο.

Edited by BS CHIOS
Posted

Σήμερα πάνε να σώσουν λίγο το ονόρε, λέγοντας πως θα ενισχύσουν τα δρομολόγιά τους από την Almeria και το Motril για την Melilla. Από 1η Ιανουαρίου θα κάνουν 3 κυκλικά δρομολόγια την εβδομάδα από καθένα από τα δύο αυτά λιμάνια. 

  • 1 month later...
Posted
On 11/26/2024 at 3:24 PM, BS CHIOS said:

Ο περιορισμός της εταιρείας στη Μεσόγειο δεν έχει σταματημό. Σύμφωνα με ανακοίνωση τους, την οποία αναπαράγει και το Ferrybalear, έχασαν την επιδότηση στη γραμμή Malaga - Melilla και εγκαταλείπουν εντελώς το λιμάνι της Ανδαλουσίας. Έτσι μένει στη γραμμή μόνο του το Rusadir της Balearia, η οποία μόνο κερδισμένη μπορεί να βγει απ' αυτή την εξέλιξη. Τα δρομολόγια θα διακοπούν τον Ιανουάριο, αν δεν προκύψει τίποτα νεότερο μέχρι τότε. Να θυμίσω πως στη γραμμή η Armas έχει δρομολογημένο το Fortuny, το οποίο αναχωρεί πάνω-κάτω την ίδια ώρα με το Rusadir και από τα δύο λιμάνια (η εξυπηρέτηση των επιβατών πάνω από όλα:D).

Όπως κι έγινε, 6 Ιανουαρίου έπεσε η αυλαία για την Armas στη γραμμή Malaga - Melilla

  • 2 weeks later...
Posted

Μετά τις παραπάνω ανακατατάξεις στη θάλασσα του Αλμποράν (αποχώρηση της Armas από τη γραμμή Malaga - Melilla και της Balearia από τις γραμμές Almeria - Melilla και Motril - Melilla) πρέπει να έχουμε άτυπη συνεργασία και στη γραμμή Almeria - Nador, γραμμή στην οποία μέχρι πρόσφατα βγαίνανε μαχαίρια. Πλέον η κάθε εταιρεία μένει με ένα πλοίο (Juan J. Sister η Armas και Martin I Soler η Balearia για αρχή) και μόνο βραδινές αναχωρήσεις από κάθε λιμάνι, όταν ανεβαίνει ο ένας κατεβαίνει ο άλλος. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...