Panagia Ekatontapiliani Posted March 3, 2017 Posted March 3, 2017 Η Naviera Armas έχει ξεκινήσει τη λειτουργία της πίσω στο 1941 και αυτή τη στιγμή έχει στο στόλο της 11 πλοία στο στόλο της. 1) Volcán Del Teide 2) Volcán De Tamadaba 3) Volcán De Taburiente 4) Volcán De Tamasite 5) Volcán De Tijarafe 6) Volcán De Timanfaya 7) Volcán De Tauce 8) Volcán De Tindaya 9) Volcán De Tinamar 10) Volcán De Tirajana 11) Volcán De Teno
Panagia Ekatontapiliani Posted March 4, 2017 Author Posted March 4, 2017 (edited) Αυτή τη περίοδο η Naviera Armas και το ναυπηγείο Armón επανασχέδιασαν το project της κατασκευής του νέου πλοίου, (με option για κατασκευή ενός δεύτερου), έτσι το συγκεκριμένο πλοίο να έχει δυνατότητα διπλού καύσιμου (πετρέλαιο και φυσικό αέριο). Οι διαστάσεις του πλοίου θα είναι μήκος 182 μέτρα, πλάτος 28.4 μετρα με χωρητικότητα 1,800 επιβάτες, 109 ΦΓ και 246 ΙΧ, με ταχύτητα 26 κόμβων με συνολικό 125 εκ ευρώ Edited March 4, 2017 by Panagia Ekatontapiliani
Nick the Greek Posted June 5, 2017 Posted June 5, 2017 Μετά το ατύχημα του Volcan de Tamasite και προβλήματα που έβγαλαν τόσο το ίδιο πλοίο μετά το ατύχημα αλλά και άλλες μονάδες της εταιρείας, φαίνεται πως στα Ισπανικά social media πληθαίνουν οι φωνές που κατηγορούν ανοιχτά την εταιρεία για πλημελλή επίπεδα συντήρησης στο στόλο της. Απαντά δυναμικά ο πλοίαρχος του Tamasite και διάφοροι άλλοι με ποσταρίσματα/δηλώσεις, γενικά φαίνεται πως υπάρχει μια ωραία ατμόσφαιρα γύρω από την εταιρεία, αυτήν την εποχή.
Nick the Greek Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Αν καταλαβαίνω καλά με τα φτωχά μου ισπανικά, η εταιρεία εξέδωσε ομόλογο αξίας 300 εκατομμυρίων ευρώ για να χρηματοδοτήσει την απόκτηση της Trasmediterranea. Υπερκαλύφθηκε 2.5 φορές μέσα σε μόλις 2 μέρες, φαίνεται πως οι αγορές εγκρίνουν την αγοραπωλησία. Επταετής η διάρκεια των ομολόγων.
proud_ionian Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 ενδιαφερον θα ειχε να μαθουμε ποιοι ειναι αυτοι που ενδιαφερθηκαν; ανεξαρτητοι επενδυτες και funds ή ισπανικες τραπεζες
Nick the Greek Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Δυστυχώς αυτό δεν το αναφέρει το άρθρο, λέει όμως πως και το καλοκαίρι του 2016 είχε εκδώσει άλλο ομόλογο αξίας 232 εκατομμυρίων ευρώ στην αγορά του Λονδίνου. Για το δεύτερο θεωρώ σίγουρο πως δεν θα έχει σχέση με ισπανικά κεφάλαια.
proud_ionian Posted January 16, 2018 Posted January 16, 2018 (edited) πολυ δεν ανοιγεται το μαγαζι; εξαγορες, ναυπηγησεις, ομολογιακα δανεια... συνηθως το επομενο βημα ειναι το πτωχευτικο δικαιο edit ΥΓ 00.55 και για να μη ρωτησει κανεις για την attica και τη hsw, να δουμε σε δυο χρονια, που θα βρισκονται και η naviera armas και η attica. μπορει το πτωχευτικο δικαιο να ακουγεται υπερβολικο, αλλα οι υπερβολικες επεκτασεις με δανεισμο, εισοδο επενδυτικων funds υψηλου ρισκου κλπ, εχουν εναν κοινο παρονομαστη: δυσκολα παραμενει για μεγαλο διαστημα η ιδια μετοχικη συνθεση και η ιδια διοικηση. ειτε στο πρωτο στραβοπατημα η εταιρια θα σηκωσει τα χερια ψηλα, ειτε, αν το γενικοτερο outlook (οχι μονο εταιριας, αλλα κλαδου και χωρας), ειναι θετικο και υπαρχει λειτουργικη κερδοφορια, να μπει στρατηγικος επενδυτης που θα αναλαβει και τη διοικηση της εταιριας. Edited January 16, 2018 by proud_ionian ΥΓ
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2018 Author Posted March 12, 2018 Η Naviera ARMAS ναύλωσε το Al Andalus Express, έτσι ώστε αντικαταστήσει το Volcán de Tauce, που θα αντικαταστήσει Volcán de Taburiente στην ακινησία του δευτερου.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2018 Author Posted June 3, 2018 Η Naviera Armas υπέγραψε συμφωνία με τις Πορτογαλικές αρχές για την έναρξη της διαδρομής Madeira με τις Καναρίους Νήσους αυτό το καλοκαίρι. Η συγκεκριμένη σύνδεση θα ξεκινήσει στις 2 Ιουλίου και λήγει τον Σεπτέμβριο με το Volcan De Tijarefe
Panagia Ekatontapiliani Posted October 4, 2019 Author Posted October 4, 2019 Το Volcán DeTijarafe βρίσκεται στο ναυπηγείο της Navantia στο Cadiz από τις 21 Σεπτεμβρίου
Nick the Greek Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 On 1/16/2018 at 11:26 PM, proud_ionian said: πολυ δεν ανοιγεται το μαγαζι; εξαγορες, ναυπηγησεις, ομολογιακα δανεια... συνηθως το επομενο βημα ειναι το πτωχευτικο δικαιο edit ΥΓ 00.55 και για να μη ρωτησει κανεις για την attica και τη hsw, να δουμε σε δυο χρονια, που θα βρισκονται και η naviera armas και η attica. μπορει το πτωχευτικο δικαιο να ακουγεται υπερβολικο, αλλα οι υπερβολικες επεκτασεις με δανεισμο, εισοδο επενδυτικων funds υψηλου ρισκου κλπ, εχουν εναν κοινο παρονομαστη: δυσκολα παραμενει για μεγαλο διαστημα η ιδια μετοχικη συνθεση και η ιδια διοικηση. ειτε στο πρωτο στραβοπατημα η εταιρια θα σηκωσει τα χερια ψηλα, ειτε, αν το γενικοτερο outlook (οχι μονο εταιριας, αλλα κλαδου και χωρας), ειναι θετικο και υπαρχει λειτουργικη κερδοφορια, να μπει στρατηγικος επενδυτης που θα αναλαβει και τη διοικηση της εταιριας. Δύο χρόνια μετά από τα λεγόμενα του τρισπάππου μου του μάγου , η ισπανική El Confidencial μας δίνει μια ματιά στα εσωτερικά της Armas, η οποία φέρεται να ψάχνει απεγνωσμένα χρηματοδότηση. Επιγραμματικά να πω με τα φτωχά μου Ισπανικά πως οι διεθνείς χρηματοπιστωτικοί οίκοι έχουν χαντακώσει την εταιρεία με το ομόλογό της να χάνει πάνω από το 50% της αξίας του. Η εταιρεία ψάχνει βοήθεια από την επενδυτική τράπεζα Alantra για να βρεί νέους επενδυτές, χωρίς επιτυχία ακόμη. Ίσως αυτό να εξηγεί και την πώληση του Albayzin στη Grimaldi. Όσοι πιστοί που ψάχνετε πλοίο, προσέλθετε, φαίνεται πως όλος ο στόλος είναι στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.
Nick the Greek Posted April 21, 2020 Posted April 21, 2020 Εδώ έχουμε μια εταιρεία που έτσι κι αλλιώς αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα και έψαχνε χρηματοδότηση, ας δούμε πως την επηρεάζει ο κορωνοιός όσον αφορά το στόλο της. Οι γραμμές που αναφέρω παρακάτω είναι όλες στα Κανάρια Νησιά. Παροπλισμένα: Volcan de Tauce (στο Γιβραλτάρ από τις 21 Ιανουαρίου) Volcan de Teno (στο Algeciras από 16 Μαρτίου) Volcan de Tirajana (στο Puerto de la Estaca από τις 20 Μαρτίου) Εν ενεργεία: Volcan de Taburiente στη γραμμή Los Cristianos - La Gomera Volcan de Tagoro στη γραμμή Las Palmas - Tenerife Volcan de Tamadaba στη γραμμή Las Palmas - Tenerife Volcan de Tindaya στη γραμμή Corallejo - Playa Blanca Volcan del Teide στη γραμμή Las Palmas - Puerto del Rosario Δουλεύει μόνο 1 ταχύπλοο και τα άλλα είναι σε βασικές γραμμές. Άλλα δύο φέρρυ του στόλου είναι παροπλισμένα στη Βαρκελώνη, αυτά τα δύο τα κάνει οπερέσιο η Trasmediterranea.
MILTIADIS Posted March 15, 2022 Posted March 15, 2022 Εφυγε απο τη ζωη στα 76 του χρονια ο Antonio Armas.
Nick the Greek Posted December 15, 2022 Posted December 15, 2022 To Ferrybalear σήμερα έχει ένα κειμενάκι όπου ο Vicente ο Costa αναφέρεται στο ότι υπάρχουν πάρα πολλές φήμες για το μέλλον της Naviera Armas. Από τη μία η εταιρεία δεν βγάζει κέρδος ή τέλος πάντων δεν βγάζει αρκετό ώστε να πληρώνει τους ομολογιούχους της, οι οποίοι με τη σειρά τους ασκούν πίεση στην εταιρεία για καλύτερα αποτελέσματα. Με απλά ελληνικά, και επειδή η εταιρεία έχει μερικά αξιόλογα πλοία, όσοι πιστοί προσέλθετε. Κι αφού έχουν dealάρει μια φορά με τον Grimaldi, δε βλέπω το λόγο να μην το κάνουν και δεύτερη. Η εταιρεία έχει πολύ ισχυρή παρουσία στα Κανάρια Νησιά, παρθένα περιοχή για τον Grimaldi, οπότε έχει πολύ νόημα μια τέτοια κίνηση.
MILTIADIS Posted December 16, 2022 Posted December 16, 2022 To Shippingitaly εχει ρεπορταζ για το θεμα με κυκλους του Γκριμαλντι να αρνουνται την υπαρξη ενδιαφεροντος για την αποκτηση του υπολοιπου της εταιρειας. Ως επικρατεστεροι εμφανιζονται η Balearia,Boluda και gnv/msc. https://www.shippingitaly.it/2022/12/15/naviera-armas-destinata-alla-vendita-possibile-interesse-di-msc/
Nick the Greek Posted December 16, 2022 Posted December 16, 2022 Πολύ ενδιαφέρον, για να μην την ακουμπάει πρέπει τα οικονομικά τους να είναι σε απαίσια κατάσταση.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 16, 2022 Author Posted December 16, 2022 Κρατήστε καμία πισινή😎😇!!! Εδώ σε άλλη περίπτωση ο CEO τα διέψευδε την πώληση πλοίου της εταιρείας του.
MILTIADIS Posted December 16, 2022 Posted December 16, 2022 Μην ειρωνευεσαι. Σαμποταρεις την κουβεντα Αμα ειναι να αγορασει κατι ειναι λαλιστατος ο συγκεκριμενος.Δεν ειναι μπακαλης.
Nick the Greek Posted March 21, 2023 Posted March 21, 2023 Σε συνέχεια των παραπάνω, τα σενάρια επιβεβαιώνονται. Δεν έχω το χρόνο να μεταφράσω όλο το κείμενο, το βασικό είναι πως ήδη από τις 9 Μαρτίου οι δανείστριες τράπεζες έχουν παρει την πλειοψηφία του πακέτου μετοχών της εταιρείας. Και φυσικά δεν πρόκειται να το κρατήσουν, θα το πουλήσουν εν ευθέτω χρόνω στον κατάλληλο υποψήφιο. Το άρθρο θυμίζει λίγο Ελλάδα υπό την έννοια ότι ο δημοσιογράφος είναι σίγουρος πως ο "Κανάριος" χαρακτήρας της εταιρείας θα χαθεί. Όταν όμως δεν κάνεις χρηστή διαχείριση, αυτά συμβαίνουν. Υπάρχει και μια υποβόσκουσα παρότρυνση πρός την κυβέρνηση να μείνει σε ισπανικά χέρια τουλάχιστον η εταιρεία. Για να δούμε μήπως γίνει τουλάχιστον αυτό.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2023 Author Posted March 21, 2023 Ακούγεται ότι η Balearia θα ενδιαφερθεί για την απόκτηση αυτού του ποσοστού στην Naviera Armas.
Nick the Greek Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Συνεχίζεται το πανηγύρι γύρω από το ιδιοκτησιακό της Armas. Ομολογώ δεν διαβάζω κάθε μέρα ισπανικές εφημερίδες για να έχω συνεχή πληροφόρηση αλλά έχει ενδιαφέρον το τελευταίο άρθρο της OK Diario. Αν καταλαβαίνω καλά, το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της εταιρείας έχει περιέλθει σε μια συμμαχία επενδυτικών funds(JP Morgan, Barings, Cheney Capital, Bain Capital και Tresidor). Αυτοί λοιπόν προσπαθουν να εκμεταλλευθούν κάτι σαν το Άρθρο 44 του Πτωχευτικού Κώδικα που είχε χρησιμοποιήσει πρίν 20 χρόνια η ΑΕΚ και να σβήσουν το δανειακό χρέος 64.5 εκατομμυρίων ευρώ που έχει η εταιρεία σε τρείς ισπανικές τράπεζες(Santander, CaixaBank και Banco Sabadell), πράγμα που για να γίνει πρέπει επικυρωθούν από το δικαστήριο κάποιες προυποθέσεις σχετικά με το πως κατηγοριοποιείται το χρέος που έχει η Armas απέναντι στις τράπεζες, και φυσικά να γίνει αποδεκτό το σχέδιο διάσωσης των μετόχων. Μέχρι τώρα τα funds μετοχοποίησαν ένα χρέος της τάξεως των 446 εκατομμυρίων ευρώ σε bonds και έβαλαν 201 εκατομμύρια στην εταιρεία, πράγμα που σημαίνει πως η εταιρεία εξακολουθεί να χρωστά "μόλις" 178 εκατομμύρια ευρώ σε bonds. Άλλα 73 εκατομμύρια ευρώ σύμφωνα με το σχέδιο διάσωσης πρόκειται να μπούν υπό μορφή ρευστού στην εταιρεία και φυσικά πρόκειται να αναδιοργανωθεί και η εταιρεία σαν οργανισμός αλλά και η διοίκηση. Τρομερά λεφτά βασικά, καταλαβαίνει κανείς πως δεν είχαν μαντήλι να κλάψουν.
BS CHIOS Posted November 17, 2023 Posted November 17, 2023 Ας δούμε πως είναι διαμορφωμένο το -χειμερινό θα 'λεγε κανείς- line up της Armas: Volcan de Tinamar: Huelva - Arrecife - Las Palmas - Tenerife Volcan de Tamadaba: Las Palmas - Arrecife, Las Palmas - Puerto del Rosario Volcan de Tamasite: Algeciras - Tanger Med Volcan de Timanfaya: Almeria - Melilla, Almeria - Ghazaouet Volcan de Taburiente: Los Cristianos - La Palma Volcan de Tindaya: Playa Blanca - Corralejo Al Andalus Express: (Tenerife) - Las Palmas - Puerto del Rosario Ταχύπλοα Volcan de Taidia & Tagoro: Tenerife - Las Palmas Volcan de Teno: Los Cristianos - La Gomera Volcan de Tirajana: Los Cristianos - Puerto de La Estaca
Nick the Greek Posted March 13, 2024 Posted March 13, 2024 Από τις 19 Απριλίου η Armas σταματά να κάνει δρομολόγια πρός τα Κανάρια από την Huelva, αντιθέτως μεταφέρει τις αναχωρήσεις αυτές στο Cadiz όπου και ήδη κάνει δρομολόγια η Trasmediterranea πρός τα νησιά.
spiroszante Posted May 18, 2024 Posted May 18, 2024 Σύμφωνα με το Atlanticohoy, η γραμμή Los Christianos-Santa Cruz de la Palma θα σταματήσει στις 2 Ιουνίου λόγω πώλησης του Volcan de Taburiente. Οι λόγοι πώλησης του σύμφωνα με την εταιρεία είναι η πολύ μειωμένη κίνηση (σχεδόν μηδενική) και το υψηλό κόστος των ενημερώσεων που θα χρειαζόταν το πλοίο για να προσαρμοστεί στους κανονισμούς εκπομπών. Θα αντικατασταθεί από τα Villa de Tazacorte και Ciudad de Valencia τα οποία από τον Ιούνιο θα πραγματοποιούν το δρομολόγιο απευθείας μεταξύ Santa Cruz de Tenerife-Santa Cruz de la Palma.
Nick the Greek Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Το Puente de Mando αναφέρει πως ο CEO της Armas που ονομάζεται Kent Hagbarth μετά από μόλις 6 μήνες στη δουλειά, πάει γι άλλες πολιτείες. Ο τύπος ήταν ex-Maersk και φαίνεται πως πήγε στην Armas καρφί από την Maersk. Το ήξερε η μανούλα σου ρε Kent, από τη Maersk στην Armas, πόσο καλά μπορούσε να πάει αυτό? Είναι σα να είσαι σέφ στο Μεγάλη Βρετάνια και η επόμενή σου δουλειά να είναι στο Grecian Cave, στο Νιού Γιόρκ, του φίλου μου του Κώστα του Παυλόγιαννη. Πέρα από την πλάκα ο τύπος τους εγκατέλειψε εν μέσω τρομερών προβλημάτων που έχουν, πιθανολογώ πως δεν ήθελε να συνδέσει το όνομά του με ένα πιθανό κανόνι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now