Petros P Posted September 29, 2021 Posted September 29, 2021 Δε θα τους συνεχίζει για πολύ γιατι το Ivan νιώθει Παναγία Τήνου στη τοποθεσία Αλγέρι
Nick the Greek Posted October 5, 2023 Author Posted October 5, 2023 Το Greifswald σε ταξίδι από το Ijmuiden για τη Misurata, την ίδια στιγμή το Finnsun της Finnlines σε ταξίδι από την Αμβέρσα για τη Βεγγάζη. Ανθρωπιστική βοήθεια κατά τα φαινόμενα, μετά τις τελευταίες καταστροφές.
Nick the Greek Posted January 30 Author Posted January 30 Σε ένα δημοσίευμά του, το ship2shore αναφέρει πως ετοιμάζεται καινούρια γραμμή roro ανάμεσα στη Βενετία και τη Λιβύη. Το εν λόγω άρθρο είναι για συνδρομητές και μόνο, οπότε δεν μπόρεσα να δω περισσότερες πληροφορίες. Δεν είναι πάντως κάποια mainstream εταιρεία από πίσω κατά τα φαινόμενα.
Nick the Greek Posted January 31 Author Posted January 31 Τελικά σήμερα το Shipping Italy δίνει περισσότερες πληροφορίες για τη γραμμή,η οποία δεν θα είναι αποκλειστικά Ιταλία – Λιβύη. Κι επίσης δε θα είναι από τη Βενετία αλλά από την Chioggia. Το ροτέσιο λοιπόν θα είναι Chioggia – Σμύρνη – Βεγγάζη – Αλεξάνδρια – Μυρσίνη – Βεγγάζη – Chioggia. Το πλοίο που θα χρησιμοποιηθεί είναι το Marin με τα 1,300 γραμμικά του μέτρα και τη δυνατότητά του να μεταφέρει containers στο επάνω deck. Η έναρξη των δρομολογίων τοποθετείται στις 24 Φεβρουαρίου από την Chioggia.
observer Posted March 18 Posted March 18 ορμώμενος από το πρώτο ποστ του θέματος για ένα δρομολόγιο (Καλαμάτα-Λιβύη) που δεν έγινε ποτέ, αναρωτιέμαι αν θα ήταν βιώσιμη κάποια σύνδεση της χώρας μας με Λιβύη. Π.χ. Από Πειραιά ως προέκταση δρομολογίου για Κίσσαμο/Χανιά είτε από Γύθειο ή Καλαμάτα με άφιξη π.χ. στο Τομπρούκ που και κοντά είναι και σχετικά μεγάλο λιμάνι έχει και κοντά στα σύνορα με Αίγυπτο είναι. Η απόσταση της Ν. Πελοποννήσου και της Κρήτης απ΄τα βορειότερα κομμάτια της Λιβύης μου φαίνεται πολύ μικρή για να μη το σκεφτόμαστε καν.
Nick the Greek Posted March 18 Author Posted March 18 Σε προέκταση ελληνικού δρομολογίου είναι λιγάκι δύσκολο, διότι το πλοίο θα πρέπει να αναχωρεί από τελωνειακά υποκείμενο χώρο, όπως κάνει επί παραδείγματι το πλοίο της Κύπρου. Από κει και πέρα η βιωσιμότητα τέτοιων γραμμών εξαρτάται πολύ από το εμπορικό επιμελητήριο. Τι εμπόριο υπάρχει με τι Λιβύη, σε τι μορφή(χύδην, εμπορευματοκιβώτια κλπ), αν είναι εποχικό κλπ. Για ανταλλαγή τουρισμού ούτε συζήτηση, ενώ δε νομίζω πως υπάρχει μεγάλη παροικία εκατέρωθεν.
Petros P Posted March 18 Posted March 18 Λιβύη και πιθανότατα Συρία (θα) είναι παιδιά της γείτονος στο εμπορικό τομέα. Εμείς δεν είμεθα στα χρόνια του Αντρεϊκού ΠΑΣΟΚ ώστε να υπάρξει γραμμή με τη Λιβύη.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 18 Posted March 18 6 hours ago, Nick the Greek said: Σε προέκταση ελληνικού δρομολογίου είναι λιγάκι δύσκολο, διότι το πλοίο θα πρέπει να αναχωρεί από τελωνειακά υποκείμενο χώρο, όπως κάνει επί παραδείγματι το πλοίο της Κύπρου. Από κει και πέρα η βιωσιμότητα τέτοιων γραμμών εξαρτάται πολύ από το εμπορικό επιμελητήριο. Τι εμπόριο υπάρχει με τι Λιβύη, σε τι μορφή(χύδην, εμπορευματοκιβώτια κλπ), αν είναι εποχικό κλπ. Για ανταλλαγή τουρισμού ούτε συζήτηση, ενώ δε νομίζω πως υπάρχει μεγάλη παροικία εκατέρωθεν. Κ έχουν κοπεί οι διεθνείς γραμμές πχ Πάτρα-Κέρκυρα όπου τα πλοία έπαιρναν επιβάτες κ οχήματα εσωτερικού Νομίζω περισσότερο μπελάς ήταν
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now