Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 years later...
Posted

Το Greifswald σε ταξίδι από το Ijmuiden για τη Misurata, την ίδια στιγμή το Finnsun της Finnlines σε ταξίδι από την Αμβέρσα για τη Βεγγάζη. Ανθρωπιστική βοήθεια κατά τα φαινόμενα, μετά τις τελευταίες καταστροφές. 

  • 1 year later...
Posted

Σε ένα δημοσίευμά του, το ship2shore αναφέρει πως ετοιμάζεται καινούρια γραμμή roro ανάμεσα στη Βενετία και τη Λιβύη. Το εν λόγω άρθρο είναι για συνδρομητές και μόνο, οπότε δεν μπόρεσα να δω περισσότερες πληροφορίες. Δεν είναι πάντως κάποια mainstream εταιρεία από πίσω κατά τα φαινόμενα.

Posted

Τελικά σήμερα το Shipping Italy δίνει περισσότερες πληροφορίες για τη γραμμή,η οποία δεν θα είναι αποκλειστικά Ιταλία – Λιβύη. Κι επίσης δε θα είναι από τη Βενετία αλλά από την Chioggia. Το ροτέσιο λοιπόν θα είναι Chioggia – Σμύρνη – Βεγγάζη – Αλεξάνδρια – Μυρσίνη – Βεγγάζη – Chioggia. Το πλοίο που θα χρησιμοποιηθεί είναι το Marin με τα 1,300 γραμμικά του μέτρα και τη δυνατότητά του να μεταφέρει containers στο επάνω deck. Η έναρξη των δρομολογίων τοποθετείται στις 24 Φεβρουαρίου από την Chioggia.

  • 1 month later...
Posted

ορμώμενος από το πρώτο ποστ του θέματος για ένα δρομολόγιο (Καλαμάτα-Λιβύη) που δεν έγινε ποτέ, αναρωτιέμαι αν θα ήταν βιώσιμη κάποια σύνδεση της χώρας μας με Λιβύη. Π.χ. Από Πειραιά ως προέκταση δρομολογίου για Κίσσαμο/Χανιά είτε από Γύθειο ή Καλαμάτα με άφιξη π.χ. στο Τομπρούκ που και κοντά είναι και σχετικά μεγάλο λιμάνι έχει και κοντά στα σύνορα με Αίγυπτο είναι. Η απόσταση της Ν. Πελοποννήσου και της Κρήτης απ΄τα βορειότερα κομμάτια της Λιβύης μου φαίνεται πολύ μικρή για να μη το σκεφτόμαστε καν.

Posted

Σε προέκταση ελληνικού δρομολογίου είναι λιγάκι δύσκολο, διότι το πλοίο θα πρέπει να αναχωρεί από τελωνειακά υποκείμενο χώρο, όπως κάνει επί παραδείγματι το πλοίο της Κύπρου. Από κει και πέρα η βιωσιμότητα τέτοιων γραμμών εξαρτάται πολύ από το εμπορικό επιμελητήριο. Τι εμπόριο υπάρχει με τι Λιβύη, σε τι μορφή(χύδην, εμπορευματοκιβώτια κλπ), αν είναι εποχικό κλπ. Για ανταλλαγή τουρισμού ούτε συζήτηση, ενώ δε νομίζω πως υπάρχει μεγάλη παροικία εκατέρωθεν. 

Posted

Λιβύη και πιθανότατα Συρία (θα) είναι παιδιά της γείτονος στο εμπορικό τομέα. Εμείς δεν είμεθα στα χρόνια του Αντρεϊκού ΠΑΣΟΚ ώστε να υπάρξει γραμμή με τη Λιβύη.

Posted
6 hours ago, Nick the Greek said:

Σε προέκταση ελληνικού δρομολογίου είναι λιγάκι δύσκολο, διότι το πλοίο θα πρέπει να αναχωρεί από τελωνειακά υποκείμενο χώρο, όπως κάνει επί παραδείγματι το πλοίο της Κύπρου. Από κει και πέρα η βιωσιμότητα τέτοιων γραμμών εξαρτάται πολύ από το εμπορικό επιμελητήριο. Τι εμπόριο υπάρχει με τι Λιβύη, σε τι μορφή(χύδην, εμπορευματοκιβώτια κλπ), αν είναι εποχικό κλπ. Για ανταλλαγή τουρισμού ούτε συζήτηση, ενώ δε νομίζω πως υπάρχει μεγάλη παροικία εκατέρωθεν. 

Κ έχουν κοπεί οι διεθνείς γραμμές πχ Πάτρα-Κέρκυρα όπου  τα πλοία έπαιρναν επιβάτες κ οχήματα εσωτερικού Νομίζω περισσότερο μπελάς ήταν

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...