Nick the Greek Posted June 26, 2007 Posted June 26, 2007 Πρωτόκολλο Συνεργασίας για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Καλαμάτας με την πόλη Darnah της Λιβύης αναμένεται να υπογράψουν οι εκπρόσωποι των Επιμελητηρίων των δύο πόλεων, το προσεχές Σαββατοκύριακο στη Λιβύη. Η πρωτοβουλία βασίζεται στην ανάγκη αξιοποίησης των μεγάλων υπό κατασκευή οδικών αξόνων που καταλήγουν στην Καλαμάτα (Ιόνια Οδός, Ε.Ο. Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα), σε συνδυασμό με τις άλλες υποδομές στις Μεταφορές (Διεθνές Αεροδρόμιο, Σιδηρόδρομος). Βασικός στόχος είναι η "προέκτασή" τους προς την Β. Αφρική, μέσω του λιμένα της Καλαμάτας, ο οποίος μπορεί να παίξει τον ρόλο της "Νότιας Πύλης της Ελλάδας στη Μεσόγειο". Με αυτή την αφορμή το Επιμελητήριο Μεσσηνίας και το Πολιτιστικό Ίδρυμα "Δρόμοι της Ελιάς" εγκαινιάζουν τους "Θαλάσσιους Δρόμους της Ελιάς", μεταβαίνοντας στη Λιβύη με φουσκωτά σκάφη. Θα συμμετέχουν έξι φουσκωτά σκάφη και ένα ιστιοφόρο με 5μελή πληρώματα τα οποία, με τη συνοδεία τιμητικού αγήματος του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού και εκπροσώπων του Τύπου, θα ξεκινήσουν από την Καλαμάτα με προορισμό το λιμάνι της Darnah. Επιδιώκεται παράλληλα η υιοθέτηση ενός νέου θεσμού, σύμφωνα με τον οποίο, κάθε Αύγουστο, όλα τα λιμάνια της Μεσογείου θα ντύνονται στα χρώματα της ελιάς. Πηγη: ΑΠΕ μεσω Ναυτεμπορικης
Panagia Ekatontapiliani Posted August 7, 2007 Posted August 7, 2007 Πρωτόκολλο Συνεργασίας για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Καλαμάτας με την πόλη Darnah της Λιβύης αναμένεται να υπογράψουν οι εκπρόσωποι των Επιμελητηρίων των δύο πόλεων, το προσεχές Σαββατοκύριακο στη Λιβύη.Η πρωτοβουλία βασίζεται στην ανάγκη αξιοποίησης των μεγάλων υπό κατασκευή οδικών αξόνων που καταλήγουν στην Καλαμάτα (Ιόνια Οδός, Ε.Ο. Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα), σε συνδυασμό με τις άλλες υποδομές στις Μεταφορές (Διεθνές Αεροδρόμιο, Σιδηρόδρομος). Βασικός στόχος είναι η "προέκτασή" τους προς την Β. Αφρική, μέσω του λιμένα της Καλαμάτας, ο οποίος μπορεί να παίξει τον ρόλο της "Νότιας Πύλης της Ελλάδας στη Μεσόγειο". Με αυτή την αφορμή το Επιμελητήριο Μεσσηνίας και το Πολιτιστικό Ίδρυμα "Δρόμοι της Ελιάς" εγκαινιάζουν τους "Θαλάσσιους Δρόμους της Ελιάς", μεταβαίνοντας στη Λιβύη με φουσκωτά σκάφη. Θα συμμετέχουν έξι φουσκωτά σκάφη και ένα ιστιοφόρο με 5μελή πληρώματα τα οποία, με τη συνοδεία τιμητικού αγήματος του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού και εκπροσώπων του Τύπου, θα ξεκινήσουν από την Καλαμάτα με προορισμό το λιμάνι της Darnah. Επιδιώκεται παράλληλα η υιοθέτηση ενός νέου θεσμού, σύμφωνα με τον οποίο, κάθε Αύγουστο, όλα τα λιμάνια της Μεσογείου θα ντύνονται στα χρώματα της ελιάς. Πηγη: ΑΠΕ μεσω Ναυτεμπορικης Σε συνέχεια αυτών που μας είχε αναφέρει ο Nick The Greek, έχουμε: Ενίσχυση προσπαθειών για ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ Ελλάδας- Λιβύης, σύμφωνα με την ΕΞΠΡΕΣ
Nick the Greek Posted March 1, 2017 Author Posted March 1, 2017 (edited) 10 χρόνια μετά τα παραπάνω posts και κατόπιν της τεράστιας εμπορικής επιτυχίας που έτυχε η σύνδεση Καλαμάτας - Darnah , τα κιρίζα οι fratelli θέλουν να δημιουργήσουν καινούρια γραμμή μεταξύ της Genova και του Λιβυκού λιμανιού της Zuwara που βρίσκεται στα σύνορα με την Τυνησία. Ας το πάρουμε όμως το πράγμα από την αρχή. Μετά την κατάρρευση του καθεστώτος του Αδελφού Μουαμάρ, που τόσο έχει εμπνεύσει τον Proud Ionian αλλά και όλους εμάς που οραματιζόμαστε μια πιο λούμπεν εξωτερική πολιτική για τη χώρα μας, η νέα κατάσταση ανέλαβε τα ηνία της Λιβύης. Μην φανταστείτε πως άλλαξαν και πολλά όμως. Στα ίδια μέρη πάνε διακοπές με το Μουαμάρ, στο Santa Marina, στη φιλόξενη Μύκονο(δεν κάνω πλάκα εδώ, κυριολεκτώ). Όπως λοιπόν λένε και στην Κάτω Μαού, άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Ξεφύγαμε όμως. Σιγά-σιγά η κατάσταση ομαλοποιήθηκε και η χώρα άρχισε να έχει πάλι εμπορικές σχέσεις με το εξωτερικό, με συνέπεια τα τελευταία 2 χρόνια(μέχρι το περασμένο φθινόπωρο) να υπάρχει ακτοπλοική σύνδεση μεταξύ της Genova και της Misrata, στη δυτική άκρη του Κόλπου της Σύρτης. Η σύνδεση αυτή ήταν εβδομαδιαία και την εκτελούσε το με σημαία Μολδαβίας, Jigawa που εδώ το βλέπουμε δεμένο στη Ζένοβα. Προσέξτε πως το φορτίο είναι γενικό, εμπορευματοκιβώτια, ΙΧ, φορτηγά, κι ένας Ολυμπιακός ξέρει τι άλλο. Φαίνεται όμως πως λόγω χρηματοοικονομικών προβλημάτων, η κεντρική τράπεζα της Λιβύης σταμάτησε την παροχή πιστώσεων και LOCs για τους Λίβυους εισαγωγείς και η σύνδεση διεκόπη(με τους κυβερνώντες δεν υπάροχυν τέτοιο περιορισμοί, ας μην ανησυχούν στον Ορνό), με το Jigawa να βρίσκει καινούριο σπίτι στη γραμμή Οδησσός - Zonguldak(Turkiye) όπου βρίσκεται ακόμα και σήμερα. Τα εμπόδια όμως φαίνεται να ξεπερνώνται και η σύνδεση πρόκειται να επαναρχίσει μέσα στο 2017 με το roro Mira, 40 ετών με 1100 γραμμικά μέτρα και 55 πρίζες για reefer containers. Το δημοσίευμα δεν αναφέρει πότε θα ξεκινήσει το εγχείρημα, ήδη όμως υπάρχουν ερωτηματικά σχετικά με την καταλληλότητα του λιμανιού, που φαίνεται να είναι μικρό. Η επιλογή έχει γίνει μερικώς γιατί βρίσκεται κοντά στα σύνορα με την Τυνησία και οι επιχειρηματίες πίσω από το εγχείρημα, ευελπιστούν ότι θα προσελκύσουν και κίνηση από την Τυνησία, αν φυσικά τακτοποιήσουν καταλλήλως τους συνοριακούς φρουρούς και Τελώνηδες, προσθέτω εγώ. Αυτά και θα το παρακολουθούμε. Edited March 1, 2017 by Nick the Greek
Petros P Posted March 1, 2017 Posted March 1, 2017 Έχει ένα draft restriction στα 4,2 ακριβώς μου φαίνεται το λιμάνι ...και όπως αναφερεται και στο άρθρο ειναι απο την Μαλτεζοιταλική εταιρεία Glenhallen.Ψάχνουν κοντα 1,5 χρονο βαπόρι... Εφοσον το βρήκαν μπράβο
Nick the Greek Posted October 9, 2017 Author Posted October 9, 2017 Κι όμως ρε γίγαντα, το βρήκαν! Να το εργαλείο που έχει ξεκινήσει προσεγγίσεις μεταξύ Savona και Misrata από τον περασμένο Ιούνιο, μόνο 1 αναχώρηση την εβδομάδα σε κάθε κατεύθυνση. Bahaa το όνομά του που σκίζει τα πέλαγα με τους 9-10 κόμβους του, στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Nick the Greek Posted January 27, 2018 Author Posted January 27, 2018 Και να δείς που ίσως η γραμμή να έχει διπλώσει μια και το roro Tuna 1, αυτή τη στιγμή κατευθύνεται πρός το Vado Ligure προερχόμενο από τη Zuwarah της Λιβύης. Μέχρι πρότινος το συγκεκριμένο πλοίο συνέδεε το Tuapse της Ρωσίας με τη Σαμψούντα της Τουρκίας.
Nick the Greek Posted February 1, 2018 Author Posted February 1, 2018 Άλλος για τη Misrata με το roro μας! Μετά το Bahaa που όπως έχουμε πεί παραπάνω κάνει σταθερά τη γραμμή αυτή, αυτήν τη στιγμή έχουμε άλλα 2 roro να κατευθύνονται στο λιμάνι αυτό. Το Tuna 1 που είδαμε παραπάνω έχοντας αποπλεύσει από τη Γένοβα την Τετάρτη αλλά και το Excellent, έχοντας αποπλεύσει από το Cagliari νωρίτερα σήμερα. Μένει να δούμε αν οι δυο τελευταίες πρόκειται για περιστασιακές προσεγγίσεις, ή υπάρχει κάτι πιο μόνιμο.
Nick the Greek Posted February 8, 2018 Author Posted February 8, 2018 Ρε κοίτα να δείς πέραση ξαφνικά η Λιβύη. Τα δρομολόγια που περιγράφω παραπάνω, φαίνεται να επαναλαμβάνονται και αυτή την εβδομάδα.
Petros P Posted February 8, 2018 Posted February 8, 2018 Μιζουράτα η Ζουάρα.ΚΑι αν Ζουάρα κανανε έργα στο λιμάνι ? On 3/1/2017 at 7:12 PM, Petros P said: Έχει ένα draft restriction στα 4,2 ακριβώς μου φαίνεται το λιμάνι ...και όπως αναφερεται και στο άρθρο ειναι απο την Μαλτεζοιταλική εταιρεία Glenhallen.Ψάχνουν κοντα 1,5 χρονο βαπόρι... Εφοσον το βρήκαν μπράβο
Nick the Greek Posted February 8, 2018 Author Posted February 8, 2018 To Bahaa πάει και στη Ζουάρα, τα άλλα 2 μόνο Μισουράτα. Τουλάχιστον ως τώρα.
Nick the Greek Posted February 14, 2018 Author Posted February 14, 2018 Το Tuna 1 αυτήν την εβδομάδα έκανε Misrata - Zuwara και σήμερα ήταν στο Sousse της Τυνησίας, επόμενος σταθμός η Γένοβα, οπότε μάλλον μιλάμε για κανονική γραμμή.
Nick the Greek Posted February 17, 2018 Author Posted February 17, 2018 Το Bahaa πάλι στη Μάλτα σήμερα, οπότε μάλλον έχει προστεθεί στο δρομολόγιο, ίσως όχι κάθε εβδομάδα αλλά υπάρχει.
Nick the Greek Posted February 22, 2018 Author Posted February 22, 2018 Τελικά δεν ήταν μόνιμη γραμμή αυτή του Tuna 1, το πλοίο πια καθ' οδόν πρός Αλεξάνδρεια, στο Μισίρι .
Nick the Greek Posted April 6, 2018 Author Posted April 6, 2018 Από τις 17 Μαρτίου σταματημένο στη Savona το Bahaa, κάτι δεν πάει καλά.
Marios Superfast Posted May 28, 2018 Posted May 28, 2018 Μετα τον δεξαμενισμο του την περασμενη εβδομαδα στο Dock 5 των μαλτεζικων Palumbo,το Bahaa μετονομαστηκε σε Nivin.
Nick the Greek Posted February 21, 2019 Author Posted February 21, 2019 (edited) Τη θυμάστε αυτήν τη φωτογραφία του Sea Amazon στο Salerno? Ε προφητική. Γιατί το Sea Amazon, φαντάζομαι ναυλωμένο από την εταιρεία Glenhallen Shipping, ξεκινά σταθερή γραμμή με την περιστροφή Genova - Salerno - Misurata(Λιβύη) - Sagunto - Marseille. Σαν χωρητικότητα του πλοίου αναφέρονται τα 750 ΙΧ ή 350 ΙΧ και 76 καρότσες. Edited February 21, 2019 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted March 23, 2020 Author Posted March 23, 2020 Σε διάφορα δελτία βλέπουμε κάμποσα roro που ξαφνικά προσεγγίζουν συστηματικά τη Λιβύη, προφανώς και ο πόλεμος δημιουργεί τέτοιες ευκαιρίες, για τους τολμηρούς. Θα δούμε ένα από τα roro που βρίσκονται τον τελευταίο καιρό στη Λιβύη, συνδέοντάς την με την Ιταλία, πιο συγκεκριμένα τη Genova με το Al Khoms. Πρόκειται για το Ivan (IMO 9112040) που είναι δεμένο στη Γένοβα πρίν ένα μήνα και φορτώνει για τη Λιβύη. Κατασκευής 1996 στο ναυπηγείο Murueta(185) της Χώρας των Βάσκων, πλοιοκτήτης του είναι η Suardiaz που πρέπει να το έχει από τότε που χτίστηκε, χωρίς να έχει αλλάξει όνομα. Έχει μήκος 102.5 μέτρα και χωρητικότητα 1,228 αυτοκινήτων ή αλλιώς 1,079 γραμμικά μέτρα. Μόνο μία Wartsila που του δίνει ταχύτητα 14.5 κόμβους με κατανάλωση 18 τόνους την ημέρα, αν και εξ όσων θυμάμαι συνήθως πάει με 12-13 κόμβους. Τα τελευταία χρόνια δούλευε σταθερά στη Μάγχη, κάνοντας δρομολόγια από το Calais για την Αγγλία, δε θυμάμαι για ποιό λιμάνι όμως, ίσως το Thamesport. Βασικά νομίζω πως είναι ο αντικαταστάτης του Jigawa.
Nick the Greek Posted March 31, 2020 Author Posted March 31, 2020 Έτσι για να πάρουμε μια γεύση του πόσο της μοδός είναι η Λιβύη και πόσο θα φορεθεί η κελεμπία την άνοιξη και το καλοκαίρι φέτος , να τι roro έχω παρατηρήσει τελευταία να πηγαινοέρχεται εκεί: Ana (IMO 7369118) Zeran ( IMO 8302272) Galaxy F (IMO 9048471) My Rose (IMO 8207381) Altay (IMO 8118827) Ivan (9112040) +2 μεγάλα car carriers.
enas chiotis Posted April 3, 2020 Posted April 3, 2020 Δε σταματάει ο Σουλτάνος. Τriumph iv, χωρίς να υπάρχουν τα προηγούμενα τρία.😄
Nick the Greek Posted January 7, 2021 Author Posted January 7, 2021 Η γραμμή της Λιβύης μετά τη Genova και το Salerno, αποκτά προσέγγιση και στην Civitavecchia. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Nick the Greek Posted January 27, 2021 Author Posted January 27, 2021 On 3/23/2020 at 9:37 PM, Nick the Greek said: δούμε ένα από τα roro που βρίσκονται τον τελευταίο καιρό στη Λιβύη, συνδέοντάς την με την Ιταλία, πιο συγκεκριμένα τη Genova με το Al Khoms. Πρόκειται για το Ivan (IMO 9112040) που είναι δεμένο στη Γένοβα πρίν ένα μήνα και φορτώνει για τη Λιβύη. Κατασκευής 1996 στο ναυπηγείο Murueta(185) της Χώρας των Βάσκων, πλοιοκτήτης του είναι η Suardiaz που πρέπει να το έχει από τότε που χτίστηκε, χωρίς να έχει αλλάξει όνομα. Τελικά η εταιρεία που τρέχει τη γραμμή της Λιβύης(η Glenhallen), αγόρασε το πλοίο σε μια ένδειξη εμπιστοσύνης στο μέλλον της γραμμής. Τα λιμάνια είναι όπως έχουμε πεί παραπάνω η Genova, η Civitavecchia και το Salerno ενώ εξυπηρετείται και η Venezia με το Koper. Βέβαια λένε πως και από Μασσαλία ή Sagunto αν προκύψει φορτίο, δε θα διστάσουν να βγούν στην αγορά ακόμη και για ναύλωση πλοίου, έτσι μας αποκαλύπτεται πως είχαν ναυλώσει και το Vasaland. Τα νέα είναι πως ψάχνουν για ro-ro που θα δύναται να μεταφέρει containers στο εξωτερικό κατάστρωμα έτσι ώστε να φορτώνουν και containers και οχήματα, προτίθενται δε να προσθέσουν το Piombino στο rotation αυτό, όταν έχουν το επιπλέον πλοίο.
Nick the Greek Posted April 7, 2021 Author Posted April 7, 2021 On 1/27/2021 at 12:37 PM, Nick the Greek said: Τελικά η εταιρεία που τρέχει τη γραμμή της Λιβύης(η Glenhallen), αγόρασε το πλοίο σε μια ένδειξη εμπιστοσύνης στο μέλλον της γραμμής. Εδώ και μια άποψη του πλοίου με τα καινούρια του σινιάλα, έχει προστεθεί και η Γαλλία στους προορισμούς του.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now