Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Το Alcantara Dos (IMO No: 9107203) είναι κατασκευασμένο το 1996 και ανήκει στην Trasmediterránea. Το Alcantara Dos σταμάτησε χθες τα δρομολόγια στη γραμμή Alcúdia-Ciutadella και αναμένεται να πάει στο Algeciras για τις εργασίες συντήρησης.

 

PS: (1996, ex-HSC Super Seacat, France, Auto Express, Cat-Link III, Tallink Autoexpress)

Edited by Nick the Greek
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Το Alcantara Dos αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Malaga Melilla τη Παρασκευή 29 Ιουνίου,  ενισχύοντας τη γραμμή που δουλεύει το Fortuny μέχρι τις 31 Αυγούστου. 

  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • 11 months later...
Posted

Το Ferrybalear μας ενημερώνει πως το πλοίο είναι από τις 12 Ιανουαρίου δεμένο στην Alcudia, χωρίς να έχει κάνει ετήσια ακινησία και με το μέλλον του αβέβαιο. 

  • 2 months later...
  • 7 months later...
  • 2 years later...
Posted (edited)

Νομίζω ήταν τεράστια έκπληξη από την saos ferries.....πιστεύω θα χτυπήσει βόρειο Αιγαίο με Καβάλα,σαμοθρακη,Λήμνο,σαμοθρακη,Αλεξανδρούπολη χωρις επιδότηση....θα ποντάρει στην ταχύτητα του πλοίου ξεκαθαρα για να βγει κερδισμένος από το υψηλό εισιτήριο....περιμένουμε να δούμε 

Edited by SUPERVAGETA
Posted

Καλοτάξιδο ας είναι το πλοίο! Το όνομά του όμως μου ακούγεται πολύ "plain" (όπως λένε και στο χωριό μου :D). Θα μπορούσαν να επιλέξουν κάτι που θα δείχνει την δύναμη και τη ταχύτητα του πλοίου (πχ Thunder), ή και κάτι ελληνικό (πχ Αίολος), βέβαια αυτό ειναι υποκειμενικό, και κατά τη γνώμη μου θα μπορούσαν να είχαν βρει κάτι καλύτερο. Στην τελική μπορεί να είναι και προσωρινό το όνομα απλά για την παραλαβή του (μακάρι). Τέλος πάντων, όπως προείπα, καλοτάξιδο να είναι πάνω απ'όλα και όπως προανέφερε και ο φίλος @cyclades_shipping πολύ ενδιαφέρον θα έχει να δούμε πώς, πού και αν θα το εκμεταλλευτεί η εταιρεία του, μιας και αν δεν κάνω λάθος, είναι η πρώτη φόρα που αγοράζει η ΣΑΟΣ ταχύπλοο (αν εξαιρέσουμε το Ζέφυρος). Αυτά από εμένα. 

Posted

Να πούμε λίγα πράγματα παραπάνω για τα χαρακτηριστικά του. Είναι ο αριθμός γιάρδας 37 από την Austal και παραδόθηκε τον Ιανουάριο του 1996(πάει δηλαδή για τα 28 του χρόνια) με χωρητικότητα 600 επιβατών και 163 ΙΧ αυτοκινήτων και υπηρεσιακή ταχύτητα 34 κόμβων η οποία είναι προφανώς με το πλοίο ξεφόρτωτο. Φέρει 4 μηχανές Ruston μοντέλου 16RK270 ενώ έχει και 4 ηλεκτρομηχανές. Μήκος 78.6 μέτρα, πλάτος 23.

Posted

να με συγχωρειτε αλλα θα πω κριμα το καραβακι.... και αυτα λογω της ιστοριας της εταιρειας της αρπαχτης και ολα τα σχετικα.. αντε να δουλεψει μια σαιζον βια δυο..

Posted

εγώ λέω αυτό είναι παροπλισμένο θέλει δουλειά δηλαδή ποτέ θα το δρομολόγηση το 2025 2026 με τους ρυθμούς που πάνε 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...