Jump to content
Shipfriends

GNV Aries (IMO 8501957)


Recommended Posts

Posted

Γενικώς κάτι δεν κολλάει, ειδικα όταν βλέπουμε αλλά πλοία, να πηγαίνουν κατ ευθείαν Ιταλία Τουρκία για διάλυση.

Posted
1 hour ago, SAMAINA said:

Με ποιά λογική;

Από την άλλη ποιά η λογική ντόκος σε Καρβουνόσκαλα - ράδα - Ντόκος Περάματος ανάμεσα σε πλοία που κάνουν επισκευή;

Deja Vu (ελληνιστί : Προμνησία)  😁

https://www.shipfriends.gr/forum/topic/1409-grecia-imo-7224514/?do=findComment&comment=109729

Posted (edited)

  

20 hours ago, Petros P said:

Με Κυπριακή σημαια το πλοίο 

Στο GNV Aries ακόμα έχει υψωμένη την σημαία της Ιταλίας στο πρυμναιο ιστό του πλοίου.

1 hour ago, proud_ionian said:

Γενικώς κάτι δεν κολλάει, ειδικα όταν βλέπουμε αλλά πλοία, να πηγαίνουν κατ ευθείαν Ιταλία Τουρκία για διάλυση.

7 hours ago, Petros P said:

Όχι για σκραπ θα πάει και όσο ξέρω δεν έχει πωληθεί ακόμα . Είναι της MSC 

Ο Petros P λέει ότι δεν έχει πουληθεί ακόμα για σκράπ, οπότε η επίσκεψη του στην Ελλάδα θα είναι ενδιάμεσος σταθμός μέχρι να βρεθεί ο αγοραστής που θα το στείλει για σκράπ.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Posted

Αν δε κάνω λάθος, το γκαραζ έχει περίεργη διαρρύθμιση. Το πλοιο εχει  κυρίως γκαραζ σε 2 επίπεδα  και το καταμπαρο. Τα 2 κυρίως γκαραζ έχουν πρόσβαση από τον πρυμνιο καταπέλτη μέσω ράμπας με την αντιστοιχη κλιση, ενω το πάνω ντεκ του κυριου γκαράζ έχει και πατάρια.

Ο καταπέλτης βρίσκεται ανάμεσα στα 2 κυρίως καταστρωματα, δεν ξέρω αν ήταν συνειδητή επιλογή ή αναγκαστική επιλογή λόγω των υποδομών εκει

Posted
5 hours ago, Shippihs said:

 

Ο καταπέλτης βρίσκεται ανάμεσα στα 2 κυρίως καταστρωματα, δεν ξέρω αν ήταν συνειδητή επιλογή ή αναγκαστική επιλογή λόγω των υποδομών εκει

Συνήθως τα περίεργα  είναι λόγω των υποδομών στα λιμάνια που έπιανε

Posted

Περί γκαράζ,αντιγράφω από το θέμα του GNV Antares, στο πρόσφατο trip report μου:

 

Quote

Να κάνω επίσης και μια ειδική αναφορά στο γκαράζ του πλοίου. Μπαίνοντας κανείς με το αυτοκίνητο συνειδητοποιεί πως αμέσως μετά τον καταπέλτη το γκαράζ έχει μια γλίστρα πρός τα κάτω και το κυρίως κομμάτι του βρίσκεται πολύ πιο χαμηλά από το ύψος του καταπέλτη. Αντίστοιχα υπάρχει ράμπα για το επάνω γκαράζ της οποίας η κλίση δεν είναι καθόλου μεγάλη. Και εδώ είναι το περίεργο που δεν έχω ξανασυναντήσει, υπάρχει ένα κυρίως γκαράζ σε 2 επίπεδα. Δεν υπάρχει χώρισμα ή εσωτερική ράμπα που να κλείνει και να απομονώνει υδατοστεγώς/αεροστεγώς το επάνω γκαράζ όπως πχ στα ελληνικά φέρρυ. Υπάρχει μια ράμπα πτυσσόμενη που ανεβάζει φορτηγά και ΙΧ στο επάνω γκαράζ αλλά όταν την πάρει κανείς επάνω, είναι ένας ενιαίος χώρος. Σα να ανοίγεις ένα ντουλάπι και να έχει μέσα 2 ράφια που επικοινωνούν μεταξύ τους.

 

Posted

Thanks mate, bang-on.

 

Όπως βλέπετε στη φωτογραφία δούλευε το γκαράζ τη μέρα που ταξίδεψα. Τα ΙΧ ανέβηκαν από δεξιά για να βρεθούν με την μούρη από αριστερά. Κυρίως γκαράζ φόρτωνε μόνο από τη μία πλευρά. Όπως γίνεται κατανοητό σε μια ελληνική πραγματικότητα με τράκτορες κι ασυνόδευτες καρότσες, θα έπρεπε μάλλον να ανεβοκατεβάζουν ράμπες παραπάνω από 1-2 φορές στη διάρκεια της φόρτωσης ώστε να γεμίσει το πλοίο. Διαδικασία της υπομονής δηλαδή.

Posted

Ενδιαφερον και περιεργο...λογικα πιο πισω θα ναι σταθερη κατασκευη και οχι υδραυλικο παταρι απο πρυμνη μεχρι πλωρη...αλλα καπου το εχω ξαναδει αυτο σε ιταλικα και στο rigel 1 του βεντουρη αν δεν κανω λαθος...

Posted (edited)

Και GRECIA και ITALIA που τα είχε ο Bεντουρης, 

αλλά με ένα ενιαίο καταπέλτη λόγο πολύ μικρότερου μεγέθους πλοιων.Η ίδια εταιρία τα είχε.Η διαφορά βέβαια ήταν ότι  δεν υπήρχε η δυνατότητα ταυτόχρονης φόρτωσης των δύο επιπέδων γκαράζ.

Edited by proud_ionian
quote
Posted
On 4/11/2024 at 1:34 ΜΜ, hhvferry said:

In support of what Nick is saying (this is Antares). The ships also have a lower hold for freight.

DSC_2286.thumb.JPG.1b38f37d127aa61acae647fd11ae2fa9.JPG

 

Από ό,τι ξέρω, το γκαράζ GNV Aries είναι μικρό και η παρουσία μόνο μιας ράμπας, μιας μικρής μάλιστα, επιβραδύνει σημαντικά τις εργασίες επιβίβασης και αποβίβασης 

Posted

Έχουμε μια αλλαγή όσον αφορά το πλοίο, η τεχνική του διαχείριση φέρεται να έχει περάσει από την ιταλική GNV, στην διαχειριστική εταιρεία της MSC με έδρα την Κύπρο. Ταυτόχρονα, σα νέος πλοιοκτήτης και εμπορικός διαχειριστής φαίνεται η εταιρεία Pride Ferries Shipping Ltd με έδρα τη Λιβερία.

  • 2 weeks later...
Posted

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων ελέγχων κλάσης του που έγιναν στο Πέραμα, φαίνεται ότι ακόμη αποφασίζουν να το επισκευάσουν ή να το πουλήσουν για κατεδάφιση.
Από όσο γνωρίζω, υπάρχει ακόμη προσωπικό GNV στο πλοίο.

Παρακάτω είναι το σημείωμα (πάρθηκε από το "LeonardoInfo" του RINA):

"As per flag authorization RCS 13487-03-484-2024 dated 01/11/2024, the short term certificate is issued provided that the vessel will remain in the repair yard (Perama) without passengers and cargo, pending the owners decision to repair or demolish the vessel. The port of Registry changed from Napoli to Limassol it is to be painted on the hull side of the vessel and LSA Equipment until due date."

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted
On 12/17/2024 at 7:07 PM, Petros P said:

Οπως έμαθα εχθές πωλήθηκε το πλοίο στον ίδιο που είχε πάρει και τα άλλα της p&o

Και αυτοί διαβάζουν εμάς.

Το πλοίο το έχει πάρει η Dido .

Posted

Έφυγε ρυμουλκούμενο απο το Πανορμίτης για Αλιάγα  (αν δεν κάνω λάθος βάση του Marinetraffic)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...