proud_ionian Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Γενικώς κάτι δεν κολλάει, ειδικα όταν βλέπουμε αλλά πλοία, να πηγαίνουν κατ ευθείαν Ιταλία Τουρκία για διάλυση.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 1 hour ago, SAMAINA said: Με ποιά λογική; Από την άλλη ποιά η λογική ντόκος σε Καρβουνόσκαλα - ράδα - Ντόκος Περάματος ανάμεσα σε πλοία που κάνουν επισκευή; Deja Vu (ελληνιστί : Προμνησία) 😁 https://www.shipfriends.gr/forum/topic/1409-grecia-imo-7224514/?do=findComment&comment=109729
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 (edited) 20 hours ago, Petros P said: Με Κυπριακή σημαια το πλοίο Στο GNV Aries ακόμα έχει υψωμένη την σημαία της Ιταλίας στο πρυμναιο ιστό του πλοίου. 1 hour ago, proud_ionian said: Γενικώς κάτι δεν κολλάει, ειδικα όταν βλέπουμε αλλά πλοία, να πηγαίνουν κατ ευθείαν Ιταλία Τουρκία για διάλυση. 7 hours ago, Petros P said: Όχι για σκραπ θα πάει και όσο ξέρω δεν έχει πωληθεί ακόμα . Είναι της MSC Ο Petros P λέει ότι δεν έχει πουληθεί ακόμα για σκράπ, οπότε η επίσκεψη του στην Ελλάδα θα είναι ενδιάμεσος σταθμός μέχρι να βρεθεί ο αγοραστής που θα το στείλει για σκράπ. Edited November 2, 2024 by Panagia Ekatontapiliani
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 (edited) Δεν πήγε καρβουνόσκαλα, ΣΕΜΠΟ στο Νέο Ικόνιο Edited November 3, 2024 by proud_ionian
express adonis Posted November 3, 2024 Posted November 3, 2024 Ολο το γκαραζ εχει παταρι απο πανω για ιχ???
Shippihs Posted November 3, 2024 Posted November 3, 2024 Αν δε κάνω λάθος, το γκαραζ έχει περίεργη διαρρύθμιση. Το πλοιο εχει κυρίως γκαραζ σε 2 επίπεδα και το καταμπαρο. Τα 2 κυρίως γκαραζ έχουν πρόσβαση από τον πρυμνιο καταπέλτη μέσω ράμπας με την αντιστοιχη κλιση, ενω το πάνω ντεκ του κυριου γκαράζ έχει και πατάρια. Ο καταπέλτης βρίσκεται ανάμεσα στα 2 κυρίως καταστρωματα, δεν ξέρω αν ήταν συνειδητή επιλογή ή αναγκαστική επιλογή λόγω των υποδομών εκει
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 3, 2024 Posted November 3, 2024 5 hours ago, Shippihs said: Ο καταπέλτης βρίσκεται ανάμεσα στα 2 κυρίως καταστρωματα, δεν ξέρω αν ήταν συνειδητή επιλογή ή αναγκαστική επιλογή λόγω των υποδομών εκει Συνήθως τα περίεργα είναι λόγω των υποδομών στα λιμάνια που έπιανε
Neptune Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 Ετσι ακριβως ηταν η διαταξη και στα 6 που εφτιαξε η North Sea Ferries.
Nick the Greek Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 Περί γκαράζ,αντιγράφω από το θέμα του GNV Antares, στο πρόσφατο trip report μου: Quote Να κάνω επίσης και μια ειδική αναφορά στο γκαράζ του πλοίου. Μπαίνοντας κανείς με το αυτοκίνητο συνειδητοποιεί πως αμέσως μετά τον καταπέλτη το γκαράζ έχει μια γλίστρα πρός τα κάτω και το κυρίως κομμάτι του βρίσκεται πολύ πιο χαμηλά από το ύψος του καταπέλτη. Αντίστοιχα υπάρχει ράμπα για το επάνω γκαράζ της οποίας η κλίση δεν είναι καθόλου μεγάλη. Και εδώ είναι το περίεργο που δεν έχω ξανασυναντήσει, υπάρχει ένα κυρίως γκαράζ σε 2 επίπεδα. Δεν υπάρχει χώρισμα ή εσωτερική ράμπα που να κλείνει και να απομονώνει υδατοστεγώς/αεροστεγώς το επάνω γκαράζ όπως πχ στα ελληνικά φέρρυ. Υπάρχει μια ράμπα πτυσσόμενη που ανεβάζει φορτηγά και ΙΧ στο επάνω γκαράζ αλλά όταν την πάρει κανείς επάνω, είναι ένας ενιαίος χώρος. Σα να ανοίγεις ένα ντουλάπι και να έχει μέσα 2 ράφια που επικοινωνούν μεταξύ τους.
hhvferry Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 In support of what Nick is saying (this is Antares). The ships also have a lower hold for freight.
Nick the Greek Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 Thanks mate, bang-on. Όπως βλέπετε στη φωτογραφία δούλευε το γκαράζ τη μέρα που ταξίδεψα. Τα ΙΧ ανέβηκαν από δεξιά για να βρεθούν με την μούρη από αριστερά. Κυρίως γκαράζ φόρτωνε μόνο από τη μία πλευρά. Όπως γίνεται κατανοητό σε μια ελληνική πραγματικότητα με τράκτορες κι ασυνόδευτες καρότσες, θα έπρεπε μάλλον να ανεβοκατεβάζουν ράμπες παραπάνω από 1-2 φορές στη διάρκεια της φόρτωσης ώστε να γεμίσει το πλοίο. Διαδικασία της υπομονής δηλαδή.
express adonis Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 Ενδιαφερον και περιεργο...λογικα πιο πισω θα ναι σταθερη κατασκευη και οχι υδραυλικο παταρι απο πρυμνη μεχρι πλωρη...αλλα καπου το εχω ξαναδει αυτο σε ιταλικα και στο rigel 1 του βεντουρη αν δεν κανω λαθος...
Alfa-Kampos Posted November 4, 2024 Posted November 4, 2024 (edited) Και GRECIA και ITALIA που τα είχε ο Bεντουρης, αλλά με ένα ενιαίο καταπέλτη λόγο πολύ μικρότερου μεγέθους πλοιων.Η ίδια εταιρία τα είχε.Η διαφορά βέβαια ήταν ότι δεν υπήρχε η δυνατότητα ταυτόχρονης φόρτωσης των δύο επιπέδων γκαράζ. Edited November 4, 2024 by proud_ionian quote
Mania_nave Posted November 10, 2024 Posted November 10, 2024 On 4/11/2024 at 1:34 ΜΜ, hhvferry said: In support of what Nick is saying (this is Antares). The ships also have a lower hold for freight. Από ό,τι ξέρω, το γκαράζ GNV Aries είναι μικρό και η παρουσία μόνο μιας ράμπας, μιας μικρής μάλιστα, επιβραδύνει σημαντικά τις εργασίες επιβίβασης και αποβίβασης
Nick the Greek Posted November 13, 2024 Posted November 13, 2024 Έχουμε μια αλλαγή όσον αφορά το πλοίο, η τεχνική του διαχείριση φέρεται να έχει περάσει από την ιταλική GNV, στην διαχειριστική εταιρεία της MSC με έδρα την Κύπρο. Ταυτόχρονα, σα νέος πλοιοκτήτης και εμπορικός διαχειριστής φαίνεται η εταιρεία Pride Ferries Shipping Ltd με έδρα τη Λιβερία.
andreg Posted November 22, 2024 Posted November 22, 2024 Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων ελέγχων κλάσης του που έγιναν στο Πέραμα, φαίνεται ότι ακόμη αποφασίζουν να το επισκευάσουν ή να το πουλήσουν για κατεδάφιση. Από όσο γνωρίζω, υπάρχει ακόμη προσωπικό GNV στο πλοίο. Παρακάτω είναι το σημείωμα (πάρθηκε από το "LeonardoInfo" του RINA): "As per flag authorization RCS 13487-03-484-2024 dated 01/11/2024, the short term certificate is issued provided that the vessel will remain in the repair yard (Perama) without passengers and cargo, pending the owners decision to repair or demolish the vessel. The port of Registry changed from Napoli to Limassol it is to be painted on the hull side of the vessel and LSA Equipment until due date."
Petros P Posted December 17, 2024 Posted December 17, 2024 Οπως έμαθα εχθές πωλήθηκε το πλοίο στον ίδιο που είχε πάρει και τα άλλα της p&o
Samianshiplover Posted December 17, 2024 Posted December 17, 2024 Πάντως από μια φωτογραφία στο Fb το όνομα του έχει κοπεί σε Ari
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 8 Posted January 8 Το βαπόρι κατά το shippax στο Πέραμα επισκευάζεται κ ανήκει στην εταιρεία "Pride of Ferries Shipping" Liberia
Nikos_Chania Posted January 16 Posted January 16 Εδώ διαβάζουμε οτι ακολουθεί την μακαρία οδό πάντως.
Petros P Posted January 16 Posted January 16 On 12/17/2024 at 7:07 PM, Petros P said: Οπως έμαθα εχθές πωλήθηκε το πλοίο στον ίδιο που είχε πάρει και τα άλλα της p&o Και αυτοί διαβάζουν εμάς. Το πλοίο το έχει πάρει η Dido .
Man0lero Posted January 20 Posted January 20 Έφυγε ρυμουλκούμενο απο το Πανορμίτης για Αλιάγα (αν δεν κάνω λάθος βάση του Marinetraffic)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now