Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το μόνο το οποίο πιστευω πως ισως δούμε από τα παραπάνω είναι το Sporades Star ,αλήθεια μπορεί κάποιος που γνωριζει να μας εξηγήσει τι ακριβώς εννοει ;

8122CFE1-6B6F-45C3-A8F1-4DBEDF1D66BF.jpeg

Επίσης τι πρόγραμμα δρομολογίων έχει αιτηθεί ; αναφέρει πως είναι διαφορετικό από του Jewel.

  • Replies 930
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

H σύμβαση για την επιδοτούμενη γραμμή που εκτελεί το Aqua Jewel έχει δύο συμβαλλόμενους , το Υπουργείο Ναυτιλίας και την διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου η οποία αν δεν κάνω λάθος είναι η ΚΙΑΡΑ Ν.Ε

Από την στιγμή που η εταιρεία ζήτησε να αντικαταστήσει το ως άνω πλοίο με το Sporades Star θα πρέπει το τελευταίο να είναι υπό διαχείρισή της. Αν δεν είναι θα πρέπει να το εφοπλίσει ώστε να προκύπτει η κοινή διαχείριση .

Οπότε σε περίπτωση που παρόλα αυτά κατά την ημερομηνία αντικατάστασης των πλοίων δεν προκύπτει η κοινή διαχείριση τότε δεν γνωμοδοτείται θετικά και το αίτημα.

Posted

Το Aqua Jewel έχει διαχειριστρια εταιρεία την Τζάμπο Τζετ, ενώ το Σποράδες Σταρ ανήκει στην Κιαρα Ν.Ε. Το διάστημα που έκανε τα δρομολόγια στα Κύθηρα το Σποράδες Σταρ είχε περάσει στην διαχείριση της Τζάμπο Τζετ για να μπορέσει να κάνει τα δρομολόγια της σύμβασης.

Posted

Δεν πιστεύω ότι θα πραγματοποιηθεί αυτή η δρομολόγηση. Το πιθανότερο το Σποράδες Σταρ θα μείνει αμοιβο και θα περιμένει τα τελικά αποτελέσματα των άγονων γραμμών.

  • 3 weeks later...
Posted

Καλησπέρα κάποιο νέο για το πλοίο. Θα δρομολογηθεί τελικά στο Β.Α Αιγαίο η κάποιος άλλος θα είναι ο ρόλος του φέτος;

Posted

Η εταιρεία του αιτήθηκε αποδρομολόγηση από ΒΑ Αιγαίο. Καλύτερα να πιάσει δουλειά στον Αργοσαρωνικό, γιατί με τόσες βλάβες εκεί του είναι ότι πρέπει για Αίγινα-Μέθανα-Πόρο.

Posted

115 μέτρα μήκος, νομίζω ότι είναι 15 μέτρα μεγαλύτερο από το Φοίβο. Μια χαρά είναι. 

Posted

Γνώστης δεν είμαι αλλά έχω την εντύπωση πως θα ήταν αρκετά χρήσιμο μην πω και απαραίτητο κυρίως στην περίπτωση που αν δεν πάει άλλο συμβατικό Μέθανα και Πόρο.

Posted

Το βαπορι δεν εχει βλαβες συχνα, ζητημα ειναι αν μεσα σε αυτα τα 2 χρονια στις Σποραδες να εβγαλε βλαβη 1-2 φορες

 

Posted
3 minutes ago, hayabusagr said:

Μπαίνει στην Αίγινα με το βυθισμα του ; 

Έχει το ίδιο βύθισμα με Φοίβο, 2 μέτρα πλατύτερο. Οπότε φαντάζομαι πως πρέπει να μπαίνει.

Posted

Λογικά ναι, θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση. Αλλά ας μη ξεχνάμε ότι με τη κίνηση που έχει μπορεί να τα βγάζει τα έξοδά του. 

Posted
55 minutes ago, cyclades_shipping said:

Τα λειτουργικά του έξοδα όμως ; νομίζω ότι θα είναι σίγουρα περισσότερα από τα υπόλοιπα της γραμμής..

Και περισσότερα να είναι, αν πηγαίνει με 14-15 μίλια που είναι μια χαρά για Αίγινα δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλα 

Posted

Δεν είναι τα έξοδα είναι το μέγεθος του που θα προβληματίζει σε ενδεχόμενη δρομολόγηση στο Σαρωνικό.

Και όχι το μήκος αλλά το βύθισμα του για την Αίγινα πρέπει να είναι οριακό.Στο συγκεκριμένο λιμάνι και το ύψος της προβλήτας που είναι χαμηλή είναι άλλος ένας περιορισμός.

Στα Μέθανα και Πόρο δε θα χει πρόβλημα.

Posted

Πάντως επειδή έχουν σκεφτεί όλα αυτά τα προβλήματα τα οποία αναφέρεται από την εταιρεία σκέφτονται να πάει Σποράδες και να κατέβει το Ιωλκός 

Posted
1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Αυτό συνέχιζε για την Ύδρα και περνούσε από τον δίαυλο. 

Aυτό λέω αλλά το οριακά σημαίνει ότι μπορεί να κάτσει κ η στραβή Πόσο μάλλον με μεγαλύτερο βαπόρι

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...