aiolosii Posted June 27, 2008 Posted June 27, 2008 Οι επιβατες υπολογιζονται σαν βαρος (75 κιλα εκαστος) βασει κανονισμων ενω επισης υπολογιζεται (solas) και η περιπτωση οπου ολοι θα βρεθουν στο ανωτερο εξωτερικο καταστρωμα απο τη μια μερια. Στην solas 90 πρεπει το πλοιο να μην παρει κλιση πανω απο 10 μοιρες. Και στο stockholm μετραται το συνολο των επιβατων σαν βαρος κλπ. Πιθανον το ατυχο vera να μην μπορει να βγει συμβατο με καποια απο τις παραμετρους του κανονισμου.
enas chiotis Posted June 27, 2008 Posted June 27, 2008 Από 600 έως 1000 επιβάτες έχει προθεσμία να συμμορφωθεί μέχρι την 1/10/2008.
NHSOS XIOS Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Το καλοκαίρι και μερικές φορές τον Χειμώνα η κατάσταση είναι ανυπόφορη. Γεμάτο πάντα, αποπνικτική ατμόσφαιρα μέσα, και αναγκάζεσαι να κάτσεις μέσα στον χωρο του εστιατουρίου Goodys καθώς δεν υπάρχουν πουθενά θέσεις. το πλοιο εχει πρωτοκολλο 2000 ατομα και ειναι λογικο οταν το πλοιο εχει πρωτοκολλο να ειναι λιγο ταλαιπωρια το ταξιδι Σίγουρα υπάρχει πρόβλημα όταν πλοία αυτού του μεγέθους είναι γεμάτα. Από εκεί και πέρα ο καθένας τα ζυγίζει και επιλέγει, σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια έχω να πώ οτι ναί μέν είναι γρήγορα και συνεπή στά ωράριά τους,αλλά δέν προσφέρονται γιά ιδιαιτέρως "καραβολατρικά" ταξίδια. Εγω(σαν αιρετικος) πιστευω πως το προβλημα δεν ειναι τα πλοια αλλα ο αριθμος των επιβατων που παιρνουν(γιαυτο κανω και το σχολιο μου εδω). Πεστε μου ενα πλοιο που ταξιδεψατε με πρωτοκολλο και ηταν ολα μελι γαλα...Επισης πεστε μου ενα πλοιο που να εχει 2ντεκ με σαλονια(εμενα μου ερχεται προχειρα η ΑΡΙΑΔΝΗ και ο ΕΛΥΡΟΣ,στον οποιο δεν εχω μπει αλλα εχω ακουσει)... Η πλειοψηφια των πλοιων του Αιγαιου εχει ενα ντεκ κοινοχρηστους χωρους κ αλλο ενα με καμπινες.Που θα πρωτοχωρεσουν λοιπον 1800 η 2000 ατομα? Ακομα και τα παλατια που παιρνουν πανω απο 2200 επιβατες(αν δεν κανω λαθος)εχει τυχει να λεω 'ελεος ποτε θα φτασουμε' απο την απελπιστικη εσωτερικη κατασταση(σε κοσμο)του πλοιου Γενικα πιστευω πως σε μερες αυξημενης κινησης καθε ταξιδι με πλοιο ειναι απελπιστικο.Ειναι μεγαλος ο αριθμος των επιβατων που πρεπει να χωρεσουν σε 2-3σαλονια οσο μεγαλο και να ειναι το πλοιο.Οποτε σε τετοιες περιπτωσεις η διαλεγεις το πλοιο που δεν προτιμουν οι πολλοι η απλα παιρνεις αεροπλανακι κ αντε γεια ολη η ταλαιπωρια(πραγματικα αξιζει σε τετοιες περιπτωσεις).
vastravoud Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Στα βραδινά δρομολόγια πάντως που ο κόσμος κλείνεται στις καμπίνες του ακόμα και με πρωτόκολλο η κατάσταση παλεύεται
CptAris Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Το πρωτόκολλο επιβατών ενός πλοίου καθορίζεται απο το ναυπηγείο πριν την κατασκευή του. Στον καθορισμό του πρωτόκολλου δεν παίζει ρόλο ούτε το πόσα σαλόνια ούτε το πόσες καρέκλες έχει ένα πλοίο. Ο καθορισμός του πρωτοκόλλου βασίζεται στην παρακάτω απλή αξίωση: εάν ο μέγιστος αριθμός επιβατών που καθορίζεται απο το πρωτόκολλο μαζευτεί στη μία πλευρά του πλοίου, το πλοίο δεν πρόκειτε να πάρει κλίση πάνω απο 10 μοίρες. Για την ιστορία, το βάρος του κάθε επιβάτη καθορίζεται στα 75 κιλά. Με βάση λοιπόν τον αριθμό επιβατών που προκύπτει απο την παραπάνω αξίωση καθορίζονται οι ενδιαιτήσεις (σαλόνια κλπ) και τα σωστικά που θα φέρει το κάθε πλοίο.
Orestis Posted September 10, 2009 Posted September 10, 2009 Πεστε μου ενα πλοιο που ταξιδεψατε με πρωτοκολλο και ηταν ολα μελι γαλα.... Όχι μόνο ένα, αλλά πολλά! Τα “παρεξηγημένα” ταχύπλοα… Γυρνάς Κυριακή βράδυ με το Highspeed 4 πρωτόκολλο και ταξιδεύεις σε απόλυτη ηρεμία!
Stefanos Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 Το πρωτόκολλο επιβατών ενός πλοίου καθορίζεται απο το ναυπηγείο πριν την κατασκευή του. Στον καθορισμό του πρωτόκολλου δεν παίζει ρόλο ούτε το πόσα σαλόνια ούτε το πόσες καρέκλες έχει ένα πλοίο. Ο καθορισμός του πρωτοκόλλου βασίζεται στην παρακάτω απλή αξίωση: εάν ο μέγιστος αριθμός επιβατών που καθορίζεται απο το πρωτόκολλο μαζευτεί στη μία πλευρά του πλοίου, το πλοίο δεν πρόκειτε να πάρει κλίση πάνω απο 10 μοίρες. Για την ιστορία, το βάρος του κάθε επιβάτη καθορίζεται στα 75 κιλά. Με βάση λοιπόν τον αριθμό επιβατών που προκύπτει απο την παραπάνω αξίωση καθορίζονται οι ενδιαιτήσεις (σαλόνια κλπ) και τα σωστικά που θα φέρει το κάθε πλοίο. αν και πολύ παλιό post έπεσε τυχαία το μάτι μου εδώ γνωστό πλοίο σύγχρονο ταχέο ferry πέρνει κλίση 5 μοίρες με όλους τους επιβάτες στη μία πλευρά,με τη λογική που αναφέρεται παραπάνω το εν λόγω πλοίο θα μπορούσε να μεταφέρει πολλούς ακόμα επιβάτες για να φτάσει στο όριο των 10. Ποιος λέει όμως ότι ακόμα και σε αυτή την υποθετική περίπτωση (να μπορόυσε να μεταφέρει δλδ άλλους τόσους επιβάτες με άλλα τόσα καταστρώματα) θα μπορούσε να ικανοποιεί ταυτόχρονα τα λοιπα κριτήρια άθικτης και βεβλημένης καταστασης συν το stockholm?? για την ιστορία,το πρωτόκολλο των επιβατών είναι πρώτα και κύρια απαίτηση του πλοιοκτήτη και το λέει όταν απευθυνεται αρχικά στο ναυπηγείο η στη μελετητική εταιρεία,σκοπός αυτών είναι να σχεδιάσουν το καράβι έτσι ώστε να ικανοποιεί τους κανονισμούς μεταξύ των οποίων και αυτος που αφορά τη συγκέντρωση επιβατών,με βάση των αριθμό των επιβατών που θέλει ο πλοιοκτήτης βγαίνουν οι διαστάσεις και ο αριθμός των καταστρωματων ενδιαίτησης κατά τις πρώτες φάσεις της σχεδιάσης. Στη συνέχεια με βάση τους ισχυόντες εθνικούς κανονισμούς 101/95 όσον αφορά την Ελλάδα,καθόριζεται το ακριβές πρωτόκολλο των επιβατών (θερινό,χειμερινό) ανάλογα με τα διαθέσιμα σαλόνια και εξωτερικούς χώρους και τα κοινόχρηστα wc.Συνήθως συμβαίνει να γίνεται update η αρχική σχεδιάση με βάση τους κανονισμούς,όπως στη περίπτωση των ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ που η τελική γενική διάταξη του Πρατικάκη,ήταν διαφορετική απο το άρχικο project της DELTAMARIN
margaritis24 Posted November 10, 2010 Posted November 10, 2010 (edited) παντως τα κορεατικα τα μπλουσταρακια οι κορεατες τα εδιναν με 750 ατομα πρωτοκολλο αλλα η αθανατη ελληνικη ακτοπλοια τα εφτασε στα 1453 με οτι αυτο συνεπαγεται μετα δηλ. τα 700 ατομα να μην εχεις να κατσεις κ να περασεις απο τους διαδρομους Edited November 10, 2010 by margaritis24
Panagia Ekatontapiliani Posted May 18, 2011 Posted May 18, 2011 (edited) Ακτοπλοΐα: Αλλαγή των κανόνων ενδιαίτησης πλοίων Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Ριζικές αλλαγές στο καθεστώς ενδιαίτησης των επιβατηγών πλοίων επιφέρει το Προεδρικό Διάταγμα 44 (ΦΕΚ Α/110/2011), που προώθησε προς υπογραφή ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, Γιάννης Διαμαντίδης.Με το νέο Προεδρικό Διάταγμα, καταργείται το αναχρονιστικό, όπως είχε χαρακτηρισθεί από τους εκπροσώπους της ακτοπλοΐας, Π.Δ. 101/1995, όπως και τα Προεδρικά Διατάγματα 381/1996, 279/2002, 245/2004, και διαμορφώνεται ένα πιο σύγχρονο καθεστώς σε ό,τι αφορά τις στοιχειώδεις απαιτήσεις που πρέπει να συγκεντρώνει ένα επιβατηγό πλοίο για άνετη παραμονή του επιβάτη. Σημειώνεται ότι την αλλαγή του καθεστώτος ενδιαίτησης έχει ζητήσει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενώ και οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις επιζητούσαν έναν εκσυγχρονισμό του συγκεκριμένου διατάγματος, χωρίς να τίθενται θέματα μείωσης των κανόνων ασφαλείας και ασφαλούς ναυσιπλοΐας. Μεταξύ άλλων, με το νέο Προεδρικό Διάταγμα καταργούνται ρυθμίσεις που όριζαν με πολύ μεγάλη λεπτομέρεια και εν πολλοίς χωρίς νόημα, όπως π.χ. πώς θα είναι τραπέζια του εστιατορίου ή ακόμη και οι τουαλέτες του πλοίου, ενώ επιχειρούνται και άλλες σημαντικές αλλαγές. Μεταξύ αυτών, αναφέρεται ότι τα πλοία είναι υποχρεωμένα να έχουν καμπίνες τουλάχιστον για το 2% του αριθμού των επιβατών που δύνανται να μεταφέρουν. Επίσης, το Π.Δ. δεν ορίζει ως υποχρεωτική την ύπαρξη μαγειρείων ή εστιατορίων και self services και «εφόσον διατίθενται», προβλέπονται ορισμένες προϋποθέσεις. Επίσης, στη διακριτική ευχέρεια του πλοιοκτήτη είναι και η διαμόρφωση ή όχι κυλικείων, ωστόσο ορίζεται σαφώς ότι «σε επιβατηγά πλοία, που εκτελούν πλόες κατηγορίας Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, ΙV και V που δεν διαθέτουν κυλικείο, να υπάρχει σύστημα αυτόματης πώλησης ή διάθεσης τουλάχιστον ποσίμου νερού». Ο αριθμός επιβατών Σε ό,τι αφορά τον καθορισμό του αριθμού επιβατών, αλλάζει ριζικά ο τρόπος υπολογισμού και ο αριθμός τους καθορίζεται «σύμφωνα με τα οριζόμενα για την εφαρμογή των κριτηρίων ευσταθείας, στεγανής υποδιαίρεσης, διάσωσης ή άλλων κριτηρίων ασφαλείας που προβλέπονται από τη SOLAS, σε συνδυασμό με την Οδηγία 98/18/ΕΚ, όπως ισχύουν κάθε φορά, με την προϋπόθεση διάθεσης τουλάχιστον ενός μόνιμου καθίσματος με πλάτη στερεάς κατασκευής ή τμήμα ανακλίντρου ανά άτομο σε κλειστό χώρο του πλοίου τηρουμένων των κανόνων ασφαλείας, ειδικά σε περίπτωση εγκατάλειψης του πλοίου». Οι συγκεκριμένες αλλαγές αναμένεται, πάντως, να έχουν επιπτώσεις και στο καθεστώς απασχόλησης των εργαζομένων στα πλοία, κυρίως σε ότι αφορά αυτούς που υπηρετούν στον ξενοδοχειακό τομέα του πλοίου. Μερικα παραπανω στοιχεια απο το ΕΘΝΟΣ Με τον νέο Κανονισμό καθορίζεται, μεταξύ άλλων, ότι για κάθε επιβάτη για ταξίδια που ξεκινούν από απόσταση 80 μιλίων και ξεπερνούν τα 180 μίλια προβλέπεται χώρος ενός τετραγωνικού μέτρου τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους.Τα πλοία που πραγματοποιούν ταξίδια σε απόσταση μεγαλύτερη των 130 μιλίων υποχρεούνται να διαθέτουν κρεβάτια σε ποσοστό τουλάχιστον 2% του αριθμού των επιβατών που μπορούν να μεταφέρουν. Ειδικά για τους επιβάτες με ειδικές ανάγκες πρέπει τα πλοία να έχουν τουλάχιστον μια δίκλινη καμπίνα, με ιδιαίτερο χώρο υγιεινής, εφόσον διαθέτουν άνω των δύο και μέχρι 20 κλίνες επιβατών. Εάν οι κλίνες είναι παραπάνω, πρέπει να διατίθενται τουλάχιστον δύο καμπίνες. Ακόμα, εάν το μήκος του πλοίου ξεπερνάει τα 100 μέτρα πρέπει να διαθέτει ειδικό ασανσέρ για τα άτομα με ειδικές ανάγκες και να υπάρχουν δύο θέσεις κατάλληλες για χρήστες αμαξιδίων σε κάθε εστιατόριο. Τέλος, για να διευκολύνεται η μεταφορά κατοικίδιων πρέπει τα πλοία που πραγματοποιούν μακρινά ταξίδια να έχουν ειδικά διαμορφωμένους απομονωμένους χώρους. Edited May 18, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
MANOS79 Posted October 9, 2011 Posted October 9, 2011 Και πως γινεται το bs δηλος των 145m οταν με το καλο ερθει, να αναφερεται πρωτοκολλο 2400 επιβατες και τα Παλατια των 214m να εχουν περιπου 2500? Η μονη εξηγηση που μπορω να δωσω ειναι οτι το δηλος δεν θα εχει καμμια καμπινα και θα εχει 1500 αεροπορικα...
margaritis24 Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 (edited) Όλα τα υπόλοιπα ανοικτά καταστρώματα θα είναι προστατευόμενα από ανεμοθώρακες έτσι ώστε να προσμετρούνται στο πρωτόκολλο των επιβατών!!! Στο θερινο η στο καλοκαιρινο πρωτοκολλο γιατι εχει σημασια?!?!?! Edited October 18, 2011 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 Στο καλοκαιρινό πρωτόκολλο προσμετρούνται μόνο οι εξωτερικοί χώροι, για αυτό και το πλοίο έχει 2400 επιβάτες πρωτόκολλο (καλοκαιρινό)
proud_ionian Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 (edited) αποριες: α) Στο θερινο η στο καλοκαιρινο πρωτοκολλο?... σε τι διαφερει το θερινο απο το καλοκαιρινο πρωτοκολλο; β) Στο καλοκαιρινό πρωτόκολλο προσμετρούνται μόνο οι εξωτερικοί χώροι, οι εσωτερικοι χωροι δεν προσμετρουνται στο καλοκαιρινο πρωτοκολλο; Edited October 18, 2011 by proud_ionian
margaritis24 Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 το χειμερινο προσμετρουνται οσα βρισκονται μεσα στο πλοιο σαλονια αεροπορικα κ κρεβατια!στο θερινο μετρανε κ τα εξωτερικα καθισματα...αλλα μετα της 18 οκτωβρη αν θυμαμαι γυρναμε σε χειμερινο πρωτοκολλο οποτε δεν μεταφερει παραπανω απο τους επιβατες που περνει στα σαλονια!αλλα ετσι οπως το ειπε Π100νομιζα οτι θα το εχει χειμωνα καλοκαιρι
Earl Granville Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 Χωρίς να είμαι απόλυτ σίγουρος νομίζω ότι 1η Νοέμβρη με 1η Απρίλη ισχύει το χειμερινό πρωτόκολλο
NHSOS XIOS Posted May 26, 2012 Posted May 26, 2012 δηλαδή "ποιός καθορίζει το πρωτόκολλο κάθε πλοίου,ο κατασκευαστής ή ο εκάστοτε πλοιοκτήτης;" Παραπανω υπαρχει η απαντηση νομιζω. Το σιγουρο ειναι οτι στην Ελλαδα υπαρχει υπερβολη με τον αριθμο των επιβατων στα καινουργια ferries.To ΔΗΛΟΣ παιρνει 2400 επιβατες και τα CRUISE του Grimaldi 3000+ εστω κι αν το πρωτο ειναι το μισο απο τα αλλα δυο. Τα ΝΗΣΟΣ εχουν ενα κομματι/μπλοκ 20μετρων επιπλεον σε σχεση με τα μικρα Blue Star και σε αυτο παιρνουν 400-500 επιβατες παραπανω
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 14, 2014 Posted April 14, 2014 Ποιές είναι οι περίοδοι εφαρμογής του θερινού και του χειμερινού πρωτοκόλλου επιβατών στην Ελλάδα? Έχω την εντύπωση ότι το χειμερινό αρχίζει 1 Νοεμβρίου, αλλά δεν θυμάμαι για το θερινό.
thanosp Posted April 14, 2014 Posted April 14, 2014 Το λογικό είναι η έναρξη το θερινού πρωτοκόλλου να είναι την 1/4 και του χειμερινού την 1/11 του κάθε τρέχοντος έτους. Τουλάχιστον στον χώρο της αεροπορίας η έναρξη των θερινών και χειμερινών προγραμμάτων πτήσεων ακολουθουν αυτές τις ημερομηνίες. Με μια πρόχειρη αναζήτηση έπεσα στο εξής Φ.Ε.Κ όπου αναφέρει ότι η θερινή περίοδος πλόων επιβατηγών πλοίων είναι 1η Απριλίου - 31η Οκτωβρίου. (Σελίδα 15, Παράρτημα 3)
enas chiotis Posted November 6, 2015 Posted November 6, 2015 Σε συνέχεια του status μου, αν από 1η Νοέμβρη αλλάζει σε χειμερινό το πρωτόκολλο, διαβάζουμε τα εξής: Στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας που ψηφίστηκε την Πέμπτη 5-11 στη Βουλή, υπερψηφίστηκε η τροπολογία που κατέθεσε ο Βουλευτής Σάμου κ. Δημήτρης Σεβαστάκης και συνυπέγραψαν και άλλοι νησιώτες βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Σύμφωνα με την τροπολογία προβλέπεται ότι για τη μετακίνηση προσφύγων/μεταναστών εντός της ελληνικής Επικράτειας, επιτρέπεται με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής η μεταφορά κατά τη χειμερινή περίοδο του ανώτατου (αυξημένου) επιτρεπόμενου αριθμού επιβατών που ισχύει κατά τη θερινή περίοδο. Έτσι θα μπορεί να μεταφέρεται από τα νησιά προς άλλους προορισμούς, μεγάλος αριθμός προσφύγων και μεταναστών όπως συνέβαινε και το καλοκαίρι. ikarianews.net
Hastaroth Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 Και τότε,τί νόημα έχει ο καθορισμός "θερινού" και "χειμερινού" πρωτοκόλλου"; Δηλαδή το (μικρότερο) χειμερινό πρωτόκολλο ισχύει γιά λόγους ασφαλείας τών επιβατών λόγω καιρικών συνθηκών,αλλά άν οι επιβάτες είναι πρόσφυγες (παρεμπιπτόντως,αυτό σηκώνει μεγάλη κουβέντα) "άς στριμώξουμε χειμωνιάτικα όσους αντέχει το βαπόρι κι'άν πιάση καιρός,άς πνιγούνε";
margaritis24 Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 Εχει σχεση κ με την συνθεση του πληρωματος
proud_ionian Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 ας μην γραφουμε οτι μας κατεβει. μειωμενο πρωτοκολλο σημαινει, οπως ειπε και ο μαργαριτης, και μειωμενη συνθεση (εχει να κανει με τα πληρωματα που ειναι πιστοποιημενα για χειριστες σωστικων και θεσεις ευθυνης στο safety plan). το πρωτοκολλο (και η συνθεση και ολα τα συναφη εξοδα) μειωνεται το χειμωνα, γιατι ετσι και αλλιως η κινηση σε επιβατες ειναι μειωμενη. ο καιρος περισσοτερο με την ταλαιπωρια εχει να κανει.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 1, 2020 Posted May 1, 2020 Ας δούμε τα πρωτόκολλα επιβατών των πιο πολλών πλοίων της Ελληνικής ακτοπλοΐας μετά τους περιορισμούς που έχουν επιβληθεί εξαιτίας του Covid 19 Quote Πλοίο 1 επιβατη/10τμ 1 επιβατη/15τμ Μαρμάρι Εξπρές 141 95 Μακεδών 122 81 Aqua Blue 278 199 Κνωσός Πάλας 862 652 Φαιστός Πάλας 619 476 Κύδων Πάλας 862 652 Πρέβελης 600 472 Olympus 315 234 Ελυρος 777 597 Κρήτη ΙΙ 596 443 Blue Galaxy 462 366 Blue Horizon 457 358 Blue Star 2 506 396 Blue Star Naxos 220 158 Blue Star Delos 424 294 Blue Star Chios 397 290 Blue Star Myconos 382 265 Νήσος Σάμος 625 453 Διονύσιος Σολωμός 203 136 Aqua Jewel 243 168 Αχαιός 114 77 Flying Dolphin 17 11 7 Flying Dolphin 29 11 7 Σταύρος Ν 106 71 Απόστολος Μ 77 52 Έλενα Α 78 52 Αγ. Νικόλαος Λ 75 50 Τελαμών 44 29 Φανερωμένη 55 37 Γλυκοφιλούσα VIII 79 52 Μιχαήλ Ν 57 38 Θεοχάρης Μαρία Λ 69 46 Ιωάννης Σοφία Κ 102 68 Πρωτοπόρος X 106 72 Πάραλος 89 59 Ιωάννης Θηρεσία 77 51 Θεοτόκος 38 26 Ωρίων ΙΙΙ 53 35 Ματούλα Κ 49 33 Αγγελής Φ 55 37 Ιωάννης ΙΙ 15 10 Νήσος Πόρος 12 8 Κυριακή 14 9 Νικολάκης Δ 12 8 Φανερωμένη Πόρου IV 9 6 Θεολόγος Π 168 112 Superferry 329 221 Superferry II 281 196 Fast Ferries Andros 201 135 Αικατερίνη Π 159 106 Super Express 135 90 Κατερίνα Σταρ 11 7 Freedom III 9 6 Έλενα Σταρ 6 4 Αδαμάντιος Κοραής 188 130 Παναγία 15 10 Θεοσκέπαστη 17 11 Αγία Άννα 31 21 Μικρά Αγία Άννα 4 3 Οδηγήτρια 8 5 Θάσος Ι 48 31 Θάσος ΙΙ 50 33 Θάσος ΙΙΙ 51 34 Άγιος Παντελεήμων 31 21 Δημήτριος Χ 54 36 Άγιος Ραφαήλ 77 52 Παναγία Θάσου 45 31 Άνασσα Μ 66 44 Πλατυτέρα Θάσου 91 61 Άναξ 78 52 Νικητής 23 17 Άγιος Αθανάσιος 41 27 Παναγία Κοίμησης 21 15 Αλκίνοος 89 60 Κέρκυρα 50 33 Αγία Ειρήνη 91 61 Νάντη 88 58 Μενεκράτης 69 47 Zanadu 20 14 Azimut 16 10 Πήγασος 6 4 Αγία Τριάδα 42 29 Λευκιμμη 58 38 Ηλιδα ΙΙ 9 6 Ιωνάς 86 58 Άγιος Σπυρίδων 103 68 Ελένη 65 43 Αγία Θεοδώρα 68 45 Κέρκυρα Εξπρές 54 36 Δωριεύς 64 43 Άνω Χώρα ΙΙ 100 67 Ιωάννης Καποδιστριας 55 37 Βάσος Κ 40 27 Βικέντιος Δαμοδός 23 15 Αίνος 37 24 Άγιος Γεράσιμος ΙΙ 32 22 Κάστος ΙΙ 6 4 Μεγανήσι ΙΙ 64 43 Αίολος ΙΙ 40 26 Εξπρές Σκιάθος 275 209 Εύβοια Σταρ 99 67 Πανόραμα 154 100 Αποστόλης Τ 36 24 Δημήτρης 103 68 Μιχαλάκης ΙΙΙ 58 38 Αχιλλέας 110 74 Άγιος Γεώργιος Αιδ 52 34 Άννα Μαρία 48 31 Πρωτοπόρος ΧΙΙΙ 77 51 Fior Di Levante 254 170 Πορφυρούσα 52 35 Αγιαννακης 9 6 Superfast I 287 226 Superfast II 287 226 Blue Star 1 501 398 Olympic Champion 651 514 Hellenic Spirit 618 490 Παναγία Παραβουνιώτισσα 54 36 Κανάρης 77 51 Καπταν Σταύρος 55 37 Νικόλαος Α 43 29 Αγία Βαρβάρα 77 51 Σπυρίδων Σ 70 46 Χρύσα 75 50 Γεώργιος 76 51 Πρωτοπόρος ΧΙV 118 79 Προκόπιος Μ 42 27 Σαλαμινομάχος 80 58 Γλυκοφιλούσα ΙV 132 81 Παναγιώτης Δ 74 47 Νήσος Θηρασια 23 15 Οσία Μεθοδία 23 16 Μύκονος Εξπρές 5 3 Νήσος Θηρασια 23 15 Άγιοι Ανάργυροι 30 19 Παναγία Κοίμησης ΙΙ 13 8 Άγιος Νικόλαος 18 9 Hellenic Highspeed 77 51 Σαμαρια Ι 42 28 Νήσος Κάλυμνος 51 35 Ολύμπιος Ζευς 72 48 Μανιαι 9 5 Ηλίας Τ 8 6 Κάλυμνος Σταρ 12 8 Κάλυμνος Ντολφιν 8 5 Κάσος Πρινσες 8 5 Παναγία Σπηλιανη 24 16 Πάτμος Σταρ 43 29 Dodekanisos Pride 22 14 Dodekanisos Express 28 19 Σεμπεκο ΙΙ 18 12 Αιολις 20 13 Μεγαλόχαρη 13 8 Οινουσσαι ΙΙΙ 24 16 Ψαρά Γκλορυ 30 19
Nereus Posted May 1, 2020 Posted May 1, 2020 Μια τρύπα στο νερό κάνουν.. Έχει αποδειχθεί ότι σε κλειστούς χώρους ο ιός μπορεί να μεταδοθεί μέχρι και 8 μέτρα σε μορφή droplet και τουλάχιστον 4 μέτρα σε μορφή aerosol. Επίσης παραμένει για ώρες αιωρουμενος και για μέρες ζωντανος σε επιφάνειες..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now