tianci16e Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 (edited) Πρόσκρουση πριν λίγα λεπτά του πλοίου στο λιμάνι της Χίου,στο ύψος του τελωνειου λόγω των ισχυρών ανέμων. Το πλοίο σύμφωνα με το Ραδιο Αλήθεια κατάφερε να δέσει και να ξεφορτωσει αυτοκίνητα και επιβάτες. Η ζημιά σύμφωνα με το ίδιο μέσο δεν είναι μεγάλη. Edited December 22, 2016 by tianci16e
Champion Jet_2 Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 (edited) Kαι η επιβεβαιωση του γεγονότος. Edited December 22, 2016 by proud_ionian
redhellgr Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 Ερώτηση... Άμα ποντάρεις στον αέρα που φύσαγε να σε στρίψει αριστερά (μαζί με προπελάκια κλπκλπ), και ο αέρας δεν σε έστριψε τελικά γιατί εκείνη τη στιγμή έκοψε και δεν πρόλαβες τα ανάποδα και ακούμπησες την μπάλα... Φταίει ο αέρας???
Neptune Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 Ησουν αυτοπτης μαρτυρας αυτου που περιγραφεις ή το υποθετεις?
redhellgr Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 Ε τι έτσι θα το γραφά? Στο Sueno , απέναντι, έπινα καφε και καραβολάτρης γαρ, δεν πήρα τα μάτια μου από πάνω του. Η διεύθυνση του αέρα εξάλλου, ήταν από εμπρός&δεξια κατά τη μανούβρα. (Β-ΒΔ) Δεν βοηθούσε να πέσει έξω, αντίθετα εμπόδιζε...
Neptune Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 Ενταξει αρα δεν ησουν στη γεφυρα. Αυτο εννοουσα πριν οταν ρωτησα αν ησουν αυτοπτης μαρτυρας για να ξερεις ακριβως τι και πως εγινε.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 15 minutes ago, redhellgr said: Η διεύθυνση του αέρα εξάλλου, ήταν από εμπρός&δεξια κατά τη μανούβρα. (Β-ΒΔ) Δεν βοηθούσε να πέσει έξω, αντίθετα εμπόδιζε... Νομίζω ότι κατεύθυνση του αέρα πρέπει να ήταν Β-ΒΑ.
PLOKAMIS Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 30 minutes ago, redhellgr said: Ε τι έτσι θα το γραφά? Στο Sueno , απέναντι, έπινα καφε και καραβολάτρης γαρ, δεν πήρα τα μάτια μου από πάνω του. Η διεύθυνση του αέρα εξάλλου, ήταν από εμπρός&δεξια κατά τη μανούβρα. (Β-ΒΔ) Δεν βοηθούσε να πέσει έξω, αντίθετα εμπόδιζε... Εντάξει κάτσε εκεί και πιες το καφεδάκι σου πάρε και ανεμολογιο να μελετήσεις μπας και μάθεις τους καιρούς και άσε τις κριτικές για άλλους.
enas chiotis Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 Η στιγμή του συμβάντος σύμφωνα με ερασιτεχνικό βιντεο που ανέβασε το alithia.gr Το πλοίο έχει ήδη αναχωρήσει από το λιμάνι μας.
redhellgr Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 Αγαπητέ Neptune, αν ήμουν στην γέφυρα θα' μουν "συνένοχος". Αυτόπτης μάρτυρας είναι αυτός που βλέπει απ'εξω (ορισμός) όσο πιο ουδέτερα μπορεί χωρίς να υποστηρίζει τον καπετάνιο για παράδειγμα (100% αν ήμουν στην γέφυρα) ... Μια κακιά στιγμή ήταν, κανείς δεν είναι "άχρηστος", αλλά τα 'εφταιγε ο αέρας' σε αυτούς που τρώνε σανό... Το βίντεο είναι άλλωστε αδιάψευστος μάρτυρας,το σημαιάκι της πλώρης σε βοηθά να καταλάβεις πολλά... Και σε απαντηση του Παναγιά Εκαντοπυλιανή απο το άλλο thread , οι άνεμοι ήταν σταθεροι Β-ΒΔ... Δείτε και ένα χάρτη του λιμανιού... απλά πράγματα...
Neptune Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 Εμενα η απορια εχει να κανει με το πως καταλαβες απο την καφετερια οτι περιμενε να τον γυρισει ο αερας
nomikos Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 Στο ais δείχνει να μανουβράρει μέσα στο λιμάνι της Χίου με 10,7 κόμβους την ώρα που γύριζε η πρύμνη από τη καφετέρια.Δεν ασκώ κριτική σε κανέναν απλώς το αναφέρω.
redhellgr Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 (edited) Αφού ρωτάς ευχαρίστως να απαντήσω. Γιατί είναι λογική υπόθεση (*educated guess που λενε και οι σαξωνες) , από τη στιγμή που δεν είχε φουντάρει άγκυρα, να περιμένει το πλοίο είτε να στρίψει (με προπελακια - τιμονι - ανεμο), είτε να σταματήσει να κινείται προς τα εμπρος πριν χτυπήσει. Φαντάζομαι συμφωνουμε μέχρι εδώ. Σκοπός να σταματήσει να κινείται προς τα εμπρός δεν φαίνεται (αφού άλλωστε χτύπησε). Τα ανάποδα ήρθαν πολυ αργά... Άρα ήθελε (φυσιολογικά) να ολοκληρώσει την μανουβρα αριστερά και να πλαγιοδέσει. Η μανούβρα δεν ολοκληρώθηκε. Άφου δεν χάλασε κάτι στο πλοίο τι μένει? Ο αέρας. Ο αέρας όμως ήταν "υπέρ" του. Τον βοηθούσε να ολοκληρώσει τη μανούβρα. Καθε καλός καπετάνιος υπολογίζει τον αέρα από το πλάι κατά τη μανούβρα. Αν τον βοηθαει ή αν του αντιτίθεται... Η εμπρόσθια κίνηση είναι αυτή που κατά την άποψη μου προδίδει ότι υπολόγιζε να τον βοηθήσει ο αέρας. (Θα γλιτωνε 1 λεπτό τουλάχιστον κάνοντας την μανουβρα μονοκόματη). Αν ήθελε να "play it safe" θα ακινητοποιουσε κοντρα πολύ νωρίτερα και θα γύρναγε με προπελάκια αρχίζοντας την επιτόπια αριστερη κοντα στο Μπούρτζι... Τον πρόδωσε ο αέρας που δεν του δωσε την περιστροφική κίνηση αριστερα που περίμενε, ναι. Αλλά όπως περιμένεις ξαφνικες ριπές, έτσι δεν πρέπει να περιμένεις και κενά? ΥΓ Στη Χίο έχω δει καμια 1000αρια δεσίματα τόσα χρονια που ζω εδώ. Και με χειρότερους καιρούς. Ξέρω τι βλέπω, δόξα τω Θεό... ΥΓ2. Ο ανεμος την ώρα που μπηκε το πλοιό είχει πέσει, αμα δείτε και τον κυματισμό στο βιντεο. Πιο πριν και πιο μετά είχε 1+ μετρο κυμα μεσα στο λιμανι.. Edited December 22, 2016 by redhellgr
proud_ionian Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 στο συγκεκριμενο σημειο εχουν φιλησει το ντοκο και αλλα πλοια στο παρελθον (παλιο νησος χιος, θεοφιλος), οποτε εχει να κανει και με το λιμανι. δεν εχει νοημα να κανουμε δικαστηριο απο το πληκτρολογιο, ειδικα οταν υπαρχουν μονο υλικες ζημιες
Captain_Nionios Posted December 22, 2016 Posted December 22, 2016 (edited) Ειτε ηταν λαθος υπολογισμος, ειτε τον κρεμασε καποιο μηχανικο προβλημα το σιγουρο ειναι οτι δεν θα τον κρεμασουμε τον ανθρωπο. Αυτα γινονται, ειδικα σε αυτα τα λιμανια και με αυτους τους καιρους... Edited December 22, 2016 by Captain_Nionios
Blue Star Delos Posted December 23, 2016 Posted December 23, 2016 Πρόσκρουση Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στο λιμένα Χίου Quote Προσέκρουσε, πρωινές ώρες σήμερα, το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο ''Ν. ΝΥΚΟΝΟΣ'' Ν.Π. 10882, κατά τον κατάπλου του στον προβλήτα του κεντρικού λιμένα Χίου, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο προερχόμενο από λιμένα Μυτιλήνης με 86 επιβάτες. Συγκεκριμένα, το ανωτέρω πλοίο, κατά την διαδικασία πρόσδεσης του στο λιμάνι της Χίου, προσέκρουσε στο δυτικό κρηπίδωμα με αποτέλεσμα την πρόκληση εσωκοιλώματος στον πρωραίο βολβό του πλοίου, καθώς και την πρόκληση υλικών ζημιών σε τμήμα του εν λόγω κρηπιδώματος. Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός ούτε παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ το ανωτέρω πλοίο επιθεωρήθηκε από στελέχη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων λιμένα Χίου και από ιδιώτη δύτη. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χίου που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του ''Ν. ΝΥΚΟΝΟΣ'', ενώ μετά από την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα το πλοίο απέπλευσε στις 15:00 προς ολοκλήρωση του προγραμματισμένου δρομολογίου του (Βαθύ - Καρλόβασι – Φούρνους – Αγ. Κήρυκο – Μύκονο – Σύρο – Πειραιά) .
redhellgr Posted December 23, 2016 Posted December 23, 2016 Proud, Captain_Nionios συμφωνώ απόλυτα, ουδείς αλάθητος, απλά μου φάνηκε εξωφρενικό να αναφέρεται ως αίτιο (απο τα τοπικά μέσα και εκ διαρροών της εταιρίας) ο αέρας και μόνον εντός μισαώρου από το συμβάν ... Νομίζω μια πιο ειλικρινής ανακοινώση (και καλά) θα ξεκίναγε : "Ατυχημα προκλήθηκε στο κεντρικό Λιμάνι (Ο θεός να το κάνει) της Χίου, λόγω εσφαλμένων χειρισμών (ή βλάβης αν υπήρχε) κατά την διάρκεια της πρόσδεσης. Στο σημείο έπνεαν σφοδροί άνεμοι που σίγουρα έπαιξαν τον ρόλο τους στην ροή του συμβάντος..." ή κάτι τέτοιο... Αυτά είναι τα αίτια...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now