proud_ionian Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 (edited) Περσυ βγαλαμε, το ferry της δεκαετιας, φετος θα βγαλουμε τον αδυναμο κρικο. Ποιο κατα τη γνωμη μας, απο τα επιβατηγα οχηματαγωγα κλειστου τυπου και ταχυπλοα καθε ειδους που ταξιδεψαν το 2016 σε γραμμες με αφετηρια ελληνικα λιμανια, εχει προσφερει οτι ηταν να προσφερει και πρεπει να παει να ξεκουραστει. Με ευγενεια και προσοχη, χωρις προσβλητικους χαρακτηρισμους, ειτε για τα πλοια, ειτε για τις εταιρειες, ειτε για τους ψηφιζοντες, ειτε για τους διαφωνουντες, προτεινουμε μεχρι πεντε ferries, που θεωρουμε οτι εχουν κλεισει τον κυκλο τους. Η διαδικασια ειναι ιδια με το πλοιο της δεκαετιας. Μεχρι τις 26/12 προτεινει ο καθενας, μεχρι πεντε απο τα ferries που ταξιδεψαν το 2016. Αν θελουμε να προτεινουμε αδερφα, καθε πλοιο ειναι χωριστη προταση. Αν καποιος προτεινει πανω απο πεντε, δεν μετρα η προταση του. Στις 26/12, τα πεντε πλοια με τις περισσοτερες κιτρινες καρτες, θα μπουν σε ψηφοφορια ως το βραδυ της 31/12, για να βγει το ενα και μοναδικο. Η ιδεα ειναι του Nick the Greek, αλλα επειδη με τα reflecteurs των δημοσκοπησεων δεν την παλευει, ανελαβε ο ταλιμπαν Edited December 26, 2016 by proud_ionian poll
Nick the Greek Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 Ε, αφού είναι δική μου ιδέα, ας ψηφίσω πρώτος. Όχι άλλο Ζάκυνθος Ι(αναχρονιστικό, ένα επίπεδο κάτω στη γραμμή) Όχι άλλος Κορνάρος(από τα πλέον ταλαιπωρημένα πλοία της ακτοπλοίας) Όχι άλλο Master Jet(έχει γίνει το Ρομίλντα των ταχυπλόων, μόνο Πέραμα - Παλούκια δεν έχει πάει)
gtogias Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 Στην κορυφή, με μεγάλη διαφορά από τα άλλα νομίζω ότι αξίζει το Speed Cat 1 Στη συνέχεια όλα σχεδόν τα δρομολογιακά υδροπτέρυγα της πάλαι ποτέ σοβιετίας. Ξεζουμισμένα με μόνιμη παρουσία στο δελτίο βλαβών.
Cruise Europa Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 Πρώτο στη λίστα μου, βάζω Όχι στο Αιολίς! Είναι η ώρα να μπεί κάτι νέο για τους ακρίτες του Β.Αιγαίου. Όχι άλλο Ζάκυνθος Ι Όχι άλλο Κρήτη Ι/ΙΙ (ίδια είναι οπότε είναι σαν μία ψήφο ) Όχι άλλο πλέον στα δελφίνια!! Ανανεώστε τα, προτάσεις απο Ρωσία υπάρχουν αρκετές!
proud_ionian Posted December 18, 2016 Author Posted December 18, 2016 τα δελφινια θα τα παρουμε ολα σαν μια επιλογη (παροτι αδερφα), γιατι απο οτι φαινεται εχουν ρευμα
SeajetSpyros Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 1ο: SpeedCat 1...Για αλλη μια φορα δεν καταφερε να ταξιδεψει 2ο: Aγια Μαρινα Αιγινης...Πιστευω δεν προσφερε και πολλα στην γραμμη του.. 3ο: Vastervik..Μαρεσει σαν πλοιο και σαν εγχειρημα αλλα δεν μπορεσε να τραβηξει τον κοσμο...Φετος αδυναμος κρικος αλλα ευχομαι του χρονου πλοιο της χρονιας!! 4ο: MasterJet...Χαλαει την εικονα της εταιριες...Δεν το κανουν καλυτερα για ανταλλακτικα??Ποιο χρησιμο θα 'ναι.. 5ο: Βιτσεντζος Κορναρος...Πραγματικα ευχομουν να δωσουν τη γραμμη στο Μυρτιδιωτισσα...Ιδιαιτερη εξωτερικη ομορφια αλλα υποβαθμιζει καθε γραμμη στην οποια εντασσεται... Η σειρα ειναι τυχαια..Οπως μου ερχοντουσαν στο κεφαλι...
George Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 Με τυχαία σειρά: ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ: Δεν καταλαβαίνω γιατί πχ το ΡΟΔΑΝΘΗ ή το ΜΑΡΙΝΑ όταν ακόμα ταξίδευαν ήταν προσβολή για τον επιβάτη ενώ ο τούτο δω προσφέρει ακόμα πηγαίνοντας με ταχύτητες ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ;; ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ: Γιατί κατά τη γνώμη μου το κρατάνε μόνο οι επιδοτήσεις. Ναι ναι ωραίο σκαρί, ΟΚ αλλά μπαίνουμε στο 2017 πλέον. MASTER JET: Θεωρώ πως η μη επαναδραστηριοποίηση του συγκεκριμένου σκάφους, μόνο καλό θα κάνει στην εταιρία του. ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι: Προσέφερε τόσα χρόνια αλλά νομίζω πως η ώρα είναι περασμένη και γι' αυτό. Ειδικά όταν πλέον έχει να ανταγωνιστεί βαπόρια επιπέδου FIOR DI LEVANTE.
Champion Jet_2 Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 1.Μega Jet χαλαει πολυ την εικονα της εταιρειας απο οταν εχει ερθει στην Ελλαδα 2. Speed Cat 1 περισσοτερες βλαβες παρα ταξιδια 3.Vastervik Το εγχειρημα που δεν αποδωσε καρπους
gpap2006 Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 Mega Jet, ΚΟΡΝΑΡΟΣ, ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι και SpeedCat 1
Blue Star Delos Posted December 18, 2016 Posted December 18, 2016 Βιτσέντζος Κορνάρος, Υδροπτέρυγα (αν και μου αρέσουν ιδιαίτερα, παραπάει η φάση)
proud_ionian Posted December 19, 2016 Author Posted December 19, 2016 πραγματικα δεν θυμαμαι αν ταξιδεψε καθολου το speed cat 1 μεσα στο 2016 και το ψηφιζετε ολοι η πενταδα μου: Ζακυνθος Ι (λεωφορειο renault του ΟΣΕ στα 80s) Kρητη ΙΙ (γιατι εχει φουντωσει και δυο φορες) Μυρτιδιωτισσα (επρεπε να εχει φυγει μετα το στουκο στα κυθηρα) Κορναρος (με καλυψαν George & Nick) Tα "δελφινια" (ημουν νιος και γερασα και ασπριζουν τα μαλλια μου). ____________________________________________________________ Εκτος πενταδας, αλλα μετα λογου γνωσεως, πιστευω οτι ολα οσα εχουν κατασκευαστει στη δεκαετια του 70 και ηρθαν εδω στη δεκαετια του 90, εχει ερθει η ωρα να ξεκουραστουν. Ειτε σε καμια χωρα περισσοτερο υποαναπτυκτη απο τη δικη μας, ειτε στις εξωτικες παραλιες της τουρκιας και της ινδιας, οι μερες τους εδω εχουν παρελθει. Σε μια χωρα που δεν λειτουργουν οι ελεγκτικοι μηχανισμοι, πλοια 45 ετων ταξιδευουν κανοντας μια υδροβολη καθε δυο χρονια και αλλαζοντας που και που κανενα καπακι. Οταν λεω ολα εννοω ολα. Απο το κεφαλονια ως το superferry II και απο το κρητη Ι, ως τον πηγασο
enas chiotis Posted December 20, 2016 Posted December 20, 2016 Δηλαδή να προτείνουμε προς αποχώρηση το πλοίο που όταν θα φεύγει θα λέμε πόσα ακόμα είχε να προσφέρει; Με εντελώς τοπικιστικά κριτήρια το San Nikolas και το Erturk 1, έχω βαρεθεί να τα βλέπω. Για τα μεγαλύτερα , χωρίς να το έχω ταξιδέψει, θεωρώ ότι ο χρόνος έχει όντως ξεχάσει το Αιολίς. Από το Λαύριο το Μακεδών ενώ στη μεγάλη κατηγορία θεωρώ ότι όσο και να θέλουμε να τα κρατήσουμε κοντά μας, βαπόρια με ταχύτητες 12-14 μίλια είναι λίγο αναχρονισμός. Συνεπώς Βιτσεντζος. Εκτός συναγωνισμού, νομίζω ότι τα ΛΑΤΩ και ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ απλά συμμετέχουν στην εφορευτική επιτροπή, δεν πιστεύω να βάζουν υποψηφιότητα.
Neptune Posted December 21, 2016 Posted December 21, 2016 Βικεντιος Δαμοδος. Αν ηταν ενα τοπικ που θα διεγραφα απο το φορουμ αυτο θα ηταν Βικεντιος Κορναρος. Ελεος και παλι ελεος. (Οχι δεν εχω κατι προσωπικο με το ονομα ) Μαστερ Τζετ. Γιατι ποτε δε μου αρεσε αυτο και τα αδερφακια του Ζακυνθος Ι. Καλα ακομα ταξιδευει αυτη η ταλαιπωρια?
MILTIADIS Posted December 21, 2016 Posted December 21, 2016 (edited) Μονο Κορναρο θα προτεινω κυριως διοτι τα υπολοιπα που αναφερατε(Αιολις,δελφινια,Ζακυνθος κλπ)δραστηριοποιουνται σε τοπικες γραμμες και κανουν κατα κανονα μικρα ταξιδια σε αντιθεση με τον Κορναρο που γυριζει το μισο Αιγαιο και μαλλον οχι και στα καλυτερα του απ οτι ειδαμε οταν ανεβηκε για επισκευη..Απο την αλλη και τα Κρητη δεν τα θεωρω και τοσο χαλια για αποσυρση δεδομενου οτι τα ταξιδεψα και τα 2 αρκετες φορες μεσα στη χρονια κ ηταν γενικα οκ. Edited December 21, 2016 by MILTIADIS
Agrino Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 1. Ζάκυνθος 1. Όσο και να με χαροποίησε (και εξέπληξε) η επανεργοποίησή του πριν λίγα χρόνια, πρόκειται για πλοίο άλλων δεκαετιών. 2. Τα Δελφίνια. Μακάρι να είχε συνεχίσει η ναυπήγηση τέτοιου τύπου σκαφών (ίσως και εδώ είναι ευκαιρία να εξειδικευτεί η ελληνική ναυπηγική βιομηχανία, όπως έκανε με τις παντόφλες, όταν ξυπνήσει), αλλά τα έφαγαν τα ψωμιά τους. 3. Βιντζέντσος Κορνάρος. Ιστορικό σκαρί, από τα τελευταία στην ακτοπλοΐας να εκφράζει την 90's νοσταλγία (για μας, για τους βόρειους εκφράζουν την 70's), αλλά μόνο για ειδικές περιπτώσεις επιβατών πια (καραβολάτρες).
Petros P Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 Θα πώ τα 2 Κρήτη...γιατι απλά δε μ αρέσουν ...έχω βαρεθεί να τα βλέπω..μακάρι να έρθει κάτι άλλο στη θέση τους ..
Bobking Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 (edited) Κρήτη Ι & Κρήτη ΙΙ καλά και άγια αλλά με το συμπάθιο είναι καιρός να φύγουν επιτέλους. Ο Κορνάρος όμορφο σκαρί αλλά κουρέλι έχει γίνει πλέον, μετά από τόσα χρόνια αδιάκοπης εργασίας στο Αιγαίο. Master Jet με κάλυψαν οι από επάνω. Ζάκυνθος Ι καλό και αυτό αλλά καιρός να αντικατασταθεί. Edited December 24, 2016 by Bobking
Sf_X Posted December 24, 2016 Posted December 24, 2016 Και γω με την σειρά μου θα ψηφίσω 1,2. Τα Κρήτη Ι/ΙΙ. Καλά χρυσά μπορεί να πηγαίνουν γυρω γυρω το Αιγαίο με 1 κουβά πετρέλαιο αλλα δεν ειναι για καθε γραμμή και σίγουρα όχι για πολύωρα ταξίδια με επιβάτες στα σαλόνια. Η γραμμή της Βενετίας τους πήγαινε, απο κει και πέρα το χάος... 3. Ο Κορνάρος. Αρκετα παραμελημένος όπως είπαν και οι προλαλήσαντες και μόνο μια Golden Star θα τον μαζευε οπως πρεπει 4. Speed Cat 1. Θελει να ναι ταχυπλοο αλλα δεν καταφερνει ουτε 2 δρομολογια χωρις βλάβη...
margaritis24 Posted December 25, 2016 Posted December 25, 2016 1. speed cat 1 δεν νομιζω οτι θα ταξιδεψει ποτε αυτο το πλοιο 2.κορναρος αν κ το συμπαθω παρα πολυ σαν σκαρι εαν δεν πεσουν λεφτα πανω του δεν νομιζω οτι εχει μελλον στο αιγαιο 3.τα δελφινια ειναι που χρειαζονται αλλαγη με τα απο τοσα χρονια που θαλασσοδερνονται στο αιγαιο
georgios express Posted December 25, 2016 Posted December 25, 2016 Δεν το λυπούνται το βαπόρι (Βιτσέντζος Κορνάρος), δεν φοβούνται μήπως κανένα βράδυ με χοντρό γρέγο μείνει για πάντα καραβοφάναρο στην Κάσο ή το Διαφάνι; Αν δεν τα φροντίσουν στα σοβαρά (εννοείται τι εννοώ), τα δύο Κρήτη: Πρέπει να γίνουν κουρέλια τελείως για να τερματίσουν μία πορεία που (αν εξαιρέσει κανείς το αισθητικό μέρος της) ήταν και επιτυχής και κερδοφόρα, σχεδόν δύο δεκαετίες; Εκείνο το Νήσος Κάλυμνος που σέρνεται έχει πολύ μέλλον ακόμα; Και βεβαίως όποιο άλλο βαπόρι ανεξαρτήτως έτους ναυπήγησης, θα δυσκολευόταν να περάσει επιθεώρηση ενός κανονικού Κράτους (άρα η Ελλάς εξαιρείται αυτομάτως).
proud_ionian Posted December 26, 2016 Author Posted December 26, 2016 βγηκαν και εδω οι... high five 21 Shipfriends εκαναν... dislike και εχουμε και λεμε: Βιτσεντζος Κορναρος 14 Ζακυνθος Ι 9 Speed Cat 1 8 Master Jet 7 Ιπταμενα Δελφινια 7 Μια ψηφος, φανερη, ως την αλλαγη της χρονιας (σε ολες τις δημοσκοπησεις που τρεχουν).
Stratos Posted December 26, 2016 Posted December 26, 2016 Ψηφισα τα Ιπταμενα δελφινια γιατι αν ηταν πραγματικα "Ιπταμενα" , θα επεφταν συνεχεια..!
Recommended Posts