ΝΗΡΕΑΣ Posted November 12, 2011 Posted November 12, 2011 (edited) Νταλιάνα και Μαρίνα στην Αλιάγα, στις αρχές της διάλυσης. http://www.marine-marchande.net Edited November 12, 2011 by proud_ionian link
Annoula_Makoulis Posted November 12, 2011 Posted November 12, 2011 Κριμα ομως..σε πιανει ενα σφιξιμο οταν τα βλεπεις ετσι.χιλιες φορες να ταξιδευαν και ας ακουγαν την γκρινια αλλονων.
proud_ionian Posted December 4, 2011 Posted December 4, 2011 ο βαπορας ηταν εναρμονισμενος με στοκχολμη και eurosolas (ακαυστα κλπ) ή αν τυχον καποιος ηθελε να το δρομολογησει επρεπε να ριξει φραγκα;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 5, 2011 Posted December 5, 2011 Όσο πλοία είχαν μετασκευαστεί με τη Solas του 90 είχαν πολύ λίγα θέματα με την νέα Solas. Όποτε εάν χρειαζόταν κάτι θα ήταν πολύ λίγα πράγματα
George Posted December 25, 2011 Posted December 25, 2011 Mπορεί πλέον να μην έχει μείνει τίποτα που να το θυμίζει, ωστόσο ακόμα και πριν το τέλος απασχόλησε! στο τελευταίο μέρος των εργασιών διάλυσης το πλοίο έγινε φωτεινό παράδειγμα μιας και το πρυμνιό του μέρος τυλίχτηκε στις φλόγες. H φωτιά σβήστηκε σχεδόν άμεσα και οι εργασίες διάλυσης συνεχίστηκαν για να ολοκληρωθούν οριστικά πριν λίγες μέρες.
georgios express Posted December 25, 2011 Posted December 25, 2011 Kατ' εξακολούθησιν άτυχο στο τέλος του. Oύτε να καεί από μόνο του για να μην το κάψει η φλόγα του δήμιου δεν κατάφερε.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2018 Posted July 9, 2018 Ένα βίντεο του Νταλιάνα με μια άφιξη στο Διαφανι της Καρπάθου στη δεκαετία του 90.
margaritis24 Posted April 27, 2020 Posted April 27, 2020 (edited) 3 hours ago, Nick the Greek said: Να μια καλή ιδέα τι πρέπει να κάνουν στο Απόλλων Ελλάς. Ήδη από τα τελευταία του χρόνια με την Hellenic ο θόρυβος είναι απλά ανυπόφορος. Αν μένεις Χατζηκυριάκειο κοντά στη Ζωοδόχο Πηγή για παράδειγμα, το ακούς δυνατά από τα φανάρια μέχρι να περάσει την παγόδα. Σαν δίχρονο μηχανάκι με κομμένη εξάτμιση ακούγεται. 3 hours ago, Petros P said: Χωρίς ιχνος υπερβολής,είσαι Περιστέρια και το ακούς που ειναι Λαγούσες.... Σαν το Νταλιανα δεν εχει παντως στο θορυβο😂 Edited April 27, 2020 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted April 27, 2020 Posted April 27, 2020 Φαντάζομαι αναφέρεσαι στο βρώμικο 89 και την πρώτη χρονιά με τις παλιές μηχανές. Εντάξει, αυτό τότε ήταν το κάτι το άλλο. Όποιος έμενε από Τερψιθέα και κάτω πρός λιμάνι μέχρι και την Πειραική, κάθε Σάββατο βράδυ πεταγόταν πάνω στον ύπνο του. Αναχώρηση στο πρόγραμμα 2345 και για το Νταλιάνα και για το Μιλένα. Από ένα σημείο και μετά έγινε επισήμως 0245 η αναχώρηση, στην πράξη τις περισσότερες φορές έφευγαν στις 0400 το πρωί. Εν τω μεταξύ τότε μιλάμε για εποχή που δεν είχε ακόμη πολύς κόσμος αρκουδίσιον, συνεπώς ήταν τα παράθυρα ανοιχτά. Και στις 4 το πρωί πεταγόμασταν επάνω στις αναχωρήσεις, ήχος παταγώδης και ξερός, σα να είσαι σε πεδίο βολής και να ρίχνει το ημιαυτόματο κατά ριπάς. Αξέχαστα βράδια .
Nick the Greek Posted April 27, 2020 Posted April 27, 2020 Καλά προφανώς, αλλά αν θυμάσαι τις παλιές που πρέπει να ήταν Kawasaki, οι Wartsila ήταν μεγάλη βελτίωση. Μακάρι να υπήρχε σε ηχογράφηση αυτός ο ήχος!
stathis Posted April 27, 2020 Posted April 27, 2020 Με τις παλιές μηχανές δεν το θυμάμαι, θυμάμαι όμως κάποιες χρονιές που παραθερίζαμε στις Εγγαρές στη Νάξο (δεν το λες και παραθαλάσσιο το χωριό) να ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος τα βραδιά που περνούσαν αυτό και το Μιλένα για Ικαροσαμία...
Lord Posted April 28, 2020 Posted April 28, 2020 Το ΝΤΑΛΙΑΝΑ αρχές του δεκαετίας 90 όταν έκανε Παρο-Ναξο-Ιο-Θηρα-Ηρακλειο με προεκτάσεις Κασο-Καρπαθο, εκτός ότι ήταν πολύ ανώτερο εσωτερικά απο τα υπόλοιπα (Γεωργιος,Αιγαίο,Ποσειδων,Ολυμπία κλπ), είχε και καλή ταχύτητα (18.5 η υπηρεσιακή του).
Nick the Greek Posted April 28, 2020 Posted April 28, 2020 On 6/23/2011 at 10:19 PM, Nick the Greek said: Ήταν ωραίο το Νταλιανάκι. Μακράν από τα καλύτερα φέρρυ στην Ελλάδα από πλευράς χώρων και σαλονιών τα πρώτα 6-7 χρόνια της παρουσίας του στην Ελλάδα. Δεν θα ξεχάσω την πρώτη φορά που ανέβηκα πάνω στο πλοίο με το πόδι μου να βουλιάζει μέσα σε μια χρώματος κρέμ μοκέτα που υπήρχε γύρω από τη reception. Νομίζω πως κάνοντας μια σύνοψη της σταδιοδρομίας του στην Ελλάδα, το πρόσημο είναι τελικά θετικό. Ήταν από τα πλοία που έφεραν άνεμο αλλαγής και σημάδεψαν την ακτοπλοία στα καλά τους χρόνια. Κι όπως έλεγαν και αυτοί που το ταξίδευαν στις αρχές της δεκαετίας του 90 γι αυτό και τη Μιλένα όταν έπεφταν σε καιρό, "Βαρδιόλα Μέσα" !! Όπως τα λες είναι, όταν ξεκίνησαν δρομολόγια τα πλοία αυτά, ήταν μεγάλη αναβάθμιση για οποιαδήποτε γραμμή εκτός της Κρήτης. Τις εντυπώσεις μου και εγώ και άλλοι φίλοι τις έχουμε καταθέσει αναλυτικά στα σχετικά θέματα για όποιον δε βαριέται να διαβάσει. Κάτι άλλο που δεν έχω αναφέρει είναι πως βρέθηκα πρώτη φορά επάνω στο πλοίο, λίγες ημέρες αφ' ότου είχε ξεκινήσει δρομολόγια: σε μια εποχή που δεν υπήρχαν social media, κανάλια, Εφοπλιστής και τα διάφορα φόρουμ, η φήμη για την ποιότητα των πλοίων σε επίπεδο ξενοδοχειακού, εξαπλώθηκε πολύ απλά με το στόμα. Είχε γίνει θέμα συζήτησης στον Πειραιά και το είχε ακούσει ο παππούς μου σε καφενείο. Έτσι βρεθήκαμε, όπως και πολύς άλλος κόσμος, επάνω στα πλοία απλά σαν επισκέπτες για να δούμε πολυτέλεια και ανέσεις που μέχρι τότε δεν είχαμε ξαναδεί στο Αιγαίο.
nomikos Posted April 28, 2020 Posted April 28, 2020 (edited) Εκτος απο την πολυτελεια οι εσωτερικοι χωροι πιστευω ειχαν και καλη διαρρυθμιση.Ολοι οι κοινοχρηστοι σε ενα καταστρωμα.Πρυμα στο καταστρωμα αυτο υπηρχαν αεροπορικα και στη μεση ενας μεγαλος διαδρομος που κατεληγε στη reception.Μετα τη reception δεξια το σαλονι οικονομικης και αριστερα τα εστιατορια ενω τερμα στο καθρεφτη πλωρα το σαλονι διακεκριμενης.Στο απο κατω καταστρωμα το ανω γκαραζ και καμπινες,ενω και το καταστρωμα της γεφυρας ειχε και αυτο καμπινες.Η ουσια οπως ειπατε ειναι οτι το προσιμο ειναι θετικο.Ενα πολυ αξιολογο βαπορι για την εποχη του(και το αδελφο του) που προσεφεραν τα μεγιστα 20 χρονια στην Ελλαδα. Edited April 28, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Nick the Greek Posted August 6, 2024 Posted August 6, 2024 Έλα μωρή Νταλιανάρα, με τα πρώτα μικρά φουγαράκια με τα οποία την είδαμε για ένα καλοκαίρι και μόνο. Respect @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ.
Lord Posted August 9, 2024 Posted August 9, 2024 Γεια σου ρε ΝΤΑΛΙΑΝΑ αξέχαστη, πολλά ταξίδια μαζί σου. Φύγαμε από την βρώμα και τις τριτοκοσμικές συνθήκες του ΑΙΓΑΙΟΝ και του ΓΕΩΡΓΙΟΣ και ταξιδεύαμε άρχοντες, έριξε και την ΡΟΔΑΝΘΑΡΑ την επόμενη χρόνια ο καπτα Μάκης και τα είδαμε όλα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 10, 2024 Posted August 10, 2024 Mόνο που όταν τον πήρε η κατρακύλα,έγινε μιά απ'τα ίδια
Lord Posted August 10, 2024 Posted August 10, 2024 Μπορεί να έγινε έτσι τα τελευταία χρόνια αλλά τουλάχιστον έφερε μεγαλη αναβάθμιση και ποιότητα ταξιδιού. Τα αλλά σπαρτιάτικα και βρώμικα ηταν από την αρχή μέχρι και το τέλος τους (χωρίς να φταίνε αυτά βέβαια αλλά οι πλοιοκτήτες τους).
margaritis24 Posted August 10, 2024 Posted August 10, 2024 σε αυτο το κομματι ο καπτα Μακης ηταν μπροστα,μπορει να ηταν αργα τα πλοια αλλα σε σαλονια βουταγε το ποδι στη μοκετα ως τον αστραγαλο
polmyt Posted Friday at 08:57 AM Author Posted Friday at 08:57 AM Αλλη μια φωτο του πλοιο απο την πρωτη χρονια του στην χωρα μας ,αλλα αυτη τη φορα σε αναχωρηση απο το μεγαλο λιμανι Τα ευσημα στον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ ,του οποιου ειναι και η φωτο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now