.voyager Posted December 2, 2016 Posted December 2, 2016 (edited) Ανοίγω ένα topic για το συγκεκριμένο ferry με αφορμή την πρόσφατη, δραστική και ενδιαφέρουσα ανανέωση που υπέστη για να συνάδει με το νέο προφίλ που διαμορφώνει η Fjord Line μετά την απόκτηση των δύο νεότευκτων cruise-ferry (θέλει ενικό ) από τα Fosen, με εμφανή τα σημάδια της νέας εταιρικής της ταυτότητας σε αυτό (φουγάρο, σχέδια πλώρης, φιμέ γέφυρα, στρογγυλά φινιτρίνια κτλ.). Έχει ναυπηγηθεί ως Bergen το 1993 στο Bruce Shipyard στη Landskrona της Σουηδίας και κατά το faktaomfartyg.se έχει μήκος 134.50, πλάτος 24.00 και βύθισμα 5.70 μέτρα. Για δυο χρόνια στην καριέρα του υπήρξε ναυλωμένο στην DFDS με το όνομα Duchess of Scandinavia, ενώ από το 2005, που η ναυλώτρια το αποδέσμευσε, έως το 2008 έφερε το όνομα Atlantic Traveller, για να γίνει τότε Bergensfjord. Με την έλευση του νεότευκτου Bergensfjord μετονομάστηκε σε Oslofjord και από τoν Ιανουάριο του 2014 υπέστη σημαντική μετασκευή στα STX της Rauma. Δραστηριοποιείται στο Stromstad (Σουηδία)-Sandefjord (Νορβηγία) με 2 κυκλικά δρομολόγια (2,5 ώρες ο κάθε πλους) και παίζει να δούμε την πλοιοκτήτριά του να το διπλώνει με νεότευκτο, αφού η ίδια κέρδισε σε διαγωνισμό του δήμου και λιμένα Sandefjord δύο slots, ενώ η Color Line μόνο ένα. Κι αυτό παρότι η τελευταία ήδη δραστηριοποείται εκεί με το Bohus και το Color Viking και ακόμα περιμένουμε να παραγγείλει νεότευκτο... http://www.ferd.no/resources/capital/capital_artikkelbilder/Ferdmagasinet-04-15-Ferd-gir-Fjord-Line-medvind-i-seilene.jpg Edited February 23, 2024 by Nick the Greek
.voyager Posted May 1, 2018 Author Posted May 1, 2018 (edited) Έναν χρόνο μετά τον αρχικό προγραμματισμό και έπειτα από μια αναγκαστική last minute ακύρωση, ταξίδεψα χθες με το ανανεωμένο Oslofjord, στα πλαίσια ενός ευρύτερου ταξιδιού. Χθες στο τραίνο και στο αεροπλάνο "πείραξα" και ανέβασα κουτσά-στραβά μερικές φωτογραφίες του πλοίου από το Sandefjord, το Strömstad και από πλου μαζί του. Είναι από κινητό -πέραν κάποιων που πρόσθεσα τώρα- γιατί αν περίμενα να επεξεργαστώ αυτές της μηχανής, το πλοίο θα είχε την ίδια τύχη με άλλα που ακόμα δεν έχουν πάρει σειρά, λόγω περιορισμένου χρόνου. Είναι το σκαρί εκείνο που περιμένα περισσότερο από τα άλλά δύο της γραμμής να το ταξιδέψω. Οι εντυπώσεις μόνο θετικές, αφού το πρώην Bergensfjord έχει αλλάξει πάρα πολύ εξωτερικά, ακόμα και με αισθητικές παρεμβάσεις-λαμαρινοδουλειές-χτίσιμο (πχ. φουγάρο και μεγάλα στρογγυλά παράθυρα), στα πρότυπα που διαμόρφωσε η Fjord Line μετά την παραλαβή των διδύμων από τα Fosen. Αλλά κυρίως εσωτερικά, όπου μιλάμε για ένα εντελώς νέο πλοίο, καλαίσθητο, μοντέρνο, άνετο, με επιλογές από μπαρ και εστιατόρια, τεράστιο tax free shop με δυνατότητα να καταναλώσεις προϊόντα κατάστημα και να δοκιμάσεις πιάτα κι εκεί έχοντας θέα από τον καθρέφτη, αλλά και ένα εντυπωσιακό σαλόνι που προέκυψε από το κτίσιμο της πρύμνης. Είναι αναμφίβολα το καλύτερο πλοίο στη γραμμή, αλλά έχω την αίσθηση πως τα πλοία της Color Line τα πάνε καλύτερα, ακόμα και το γηραιό -και προς αντικατάσταση πλέον- Bohus. Edited May 1, 2018 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2020 Posted January 19, 2020 Το Oslofjord ολοκλήρωσε στις 13 Ιανουαρίου τα δρομολόγια και πήγε στο ναυπηγείο Fayard στο Lindoe για εργασίες δεξαμενισμού. Το πλοίο αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια του στις 25 Ιανουαρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2020 Posted January 27, 2020 Το Oslofjord τελειωσε τις εργασίες του δεξαμενισμου του και επέστρεψε προχθές στα δρομολόγια του στη γραμμή Stromstad-Sandefjord.
Nick the Greek Posted August 16, 2022 Posted August 16, 2022 Πάει για τα 30 το πλοίο και παραμένει στη γραμμή που ανέφερε παραπάνω ο Π100, από Σουηδία για Νορβηγία δηλαδή. Εμείς γυρναμε πίσω στο καλοκαίρι του 2019 για να το πετύχουμε σε κάποιο pitstop του ταξιδίου μας τότε, στο Sandefjord της Νορβηγίας. Το πλοίο δένει πάντα με την πλώρη εκεί και αναποδίζει γυρνώντας και κλείνοντας το visor του αργά και σταθερά. Το Sandefjord βλέπει σε έναν όμορφο, μικρό κόλπο που προσφέρει εξαιρετικές εικόνες με τα πλοία που κινούνται στο εσωτερικό του.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 20, 2023 Posted September 20, 2023 H Fjord Line προτίθεται να σταματήσει τα δρομολόγια στη γραμμή Sandefjord – Strömstad στις 29 Οκτωβρίου, οπότε το Oslofjord θα περιμένει να μάθει τη τύχη του (πιθανολογώ ότι θα βγει προς πώληση)
corfu Posted September 20, 2023 Posted September 20, 2023 Όμορφο σκαρί. Τι χωρητικότητα έχει στο γκαράζ του;
Panagia Ekatontapiliani Posted September 20, 2023 Posted September 20, 2023 Εχει γύρω στα 720 γραμμικά μέτρα γκαράζ.
marioskef Posted September 20, 2023 Posted September 20, 2023 Ενας Ανεμος δηλαδη... με λιγο μικροτερη ταχυτητα... και 10 χρονια νεοτερος. Tamam για Αιγαιο... Καποια στοιχηματα για το ποιος θα το παρει;
Nick the Greek Posted September 20, 2023 Posted September 20, 2023 Ας πεί κάποιος καταναλώσεις αν ξέρει, και το συζητάμε.
giorgos_249 Posted September 20, 2023 Posted September 20, 2023 Aν καθόμαστε και συζητάμε το 2023 για βαπόρια πριν το 2010 κάτι πάει λάθος θεωρώ. Ας πάει στην Αλβανία, στο Τρινιντάντ, στην Αίγυπτο η την Ινδονησία, όχι στην Ευρώπη..... Βέβαια έστω στους τυφλούς ο μονόφθαλμος..... Ωραίο και μοντέρνο εμφανισιακά πάντως, δε λέω, αλλά ως εκεί. Θυμίζει και τη σειρά των τούρκικων ρορο (kaptan abidin doran κ αδερφα) σε μικρότερο μέγεθος....
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted September 26, 2023 Posted September 26, 2023 On 9/20/2023 at 4:41 PM, Nick the Greek said: Ας πεί κάποιος καταναλώσεις αν ξέρει, και το συζητάμε. Σύμφωνα με το Shippax Designs 93 53t/24h με υπηρεσιακή 19,0 kts,fuel quality MSD.
Nick the Greek Posted September 26, 2023 Posted September 26, 2023 Οπότε μιλάμε για πάνω από 2 τόνους την ώρα, ανάλογη κατανάλωση με τον Άνεμο.
Nick the Greek Posted December 13, 2023 Posted December 13, 2023 Το πλοίο βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες στο Lindoe της Δανίας για δεξαμενισμό. Να έχει κλείσει η αγορά του από κάποιον?
Diagoras Posted December 23, 2023 Posted December 23, 2023 Μετά το δεξαμενισμό του κατέληξε στο λιμάνι του Hirtshals.
Petros P Posted February 3, 2024 Posted February 3, 2024 Οδεύει προς Jadrolinija το πλοίο σύμφωνα με το theferryforums
spiroszante Posted February 12, 2024 Posted February 12, 2024 Έκλεισε η πώληση του πλοίου στη Jadrolinija σύμφωνα με το Ferries! στο Fb.Συντομα θα κατέβει προς Κροατία μεριά.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 13, 2024 Posted February 13, 2024 Το πλοίο αναμένεται να φτάσει στη Κροατία στα τέλη του μήνα και προορίζεται να δουλέψει στη γραμμή Ντουμπρόβνικ Μπάρι.
Strofalos Posted February 13, 2024 Posted February 13, 2024 8 hours ago, Petros P said: Λογικά 18 εκατομμύρια ευρώ 11-12 μύρια κόστισε το Άνεμος +τις μετασκευές του, και αυτό εδώ 18, και προτιμήθηκε η πρώην Ροσέλα από τους Ευγενίδηδες? Λάθος πλοίο επέλεξαν μου φαίνεται..σαφώς ανώτερο το Oslofjorf από την Rosella. Ελαφρώς νεότερο,ελαφρώς ταχύτερο, και γενικά, καταλληλότερο για Δυτικές.
mpolo Posted February 13, 2024 Posted February 13, 2024 Και μεσα πρεπει να ειναι τρομερο το καραβακι απο οτι έχω δει σε παρα πολλα βιντεο που υπαρχουν στο youtube. Δεν πρεπει να εχει πλεον ομως καθολου καμπινες μετα την μεγαλη μετασκευη που του εκανε η fjord.
Strofalos Posted February 13, 2024 Posted February 13, 2024 (edited) Γιατί οι Δυτικές θέλουν καμπίνες? Αυτό εννοώ όταν λέω πως το Oslofjorf το θεωρώ καταλληλότερο για Δυτικές, έχει αυτά που απαιτεί η γραμμή τόσο από θέμα μεγέθους και διαστάσεων όσο και από θέμα ξενοδοχειακού και ανέσεων. Edited February 13, 2024 by Strofalos
marioskef Posted February 13, 2024 Posted February 13, 2024 13 minutes ago, Strofalos said: 11-12 μύρια κόστισε το Άνεμος +τις μετασκευές του, και αυτό εδώ 18, και προτιμήθηκε η πρώην Ροσέλα από τους Ευγενίδηδες? Λάθος πλοίο επέλεξαν μου φαίνεται..σαφώς ανώτερο το Oslofjorf από την Rosella. Ελαφρώς νεότερο,ελαφρώς ταχύτερο, και γενικά, καταλληλότερο για Δυτικές. Ελαφρως καλυτερο σε ολα του ενδεχομενως... αλλα 50%+ ακριβοτερο... Ειναι καθαρα θεμα budget. Εδω αναλωσαμε ποσα post επιχειρηματολογώντας οτι το Rosella ηταν too much για αυτο που ηθελαν και τωρα λεμε να επαιρναν κατι πιο ακριβο?
mpolo Posted February 13, 2024 Posted February 13, 2024 Το οτι δεν εχει καμπινες το ειπα σαν γενικότερη διαπίστωση και κυριως για την γραμμη που το προορίζουν οι κροατες. Εχει δυο μεγαλους χωρους με αφορολγητα καταστηματα τα οποία λογικα θα τα κανουν καμπινες και καθισματα αεροπορικου τυπου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now