Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Εκτός απροόπτου αναχωρούν, όπως έχω ξαναγράψει πάρτε τα καμμιά φωτό για να θυμόμαστε..

  • 2 weeks later...
Posted

Εάν ισχύει η τιμή που αναφέρθηκε των 10 εκ. Εύρο!! Είναι πράγματι παρά πολύ καλή!!

Κάτι ακόμα να προσθέσω, από ότι ξέρω θα προσθέσουν και καμπινές στο γκαράζ για να αυξήσουν τα κρεβάτια και στα δυο πλοία!!

Posted

Το Μιλενα ηταν φωταγωγημενο σημερα μεχρι περιπου τις 1830 και ενα φορτηγο αφαιρουσε διαφορα πραγματα απο το πλοιο. Ειδα σιγουρα στρωματα να φορτωνονται.

Posted

Η διαδικασία της πώλησης τελειώνει με τις υπογραφές στο πωλητήριο συμβόλαιο και την καταβολή των μετρητών.

Αυτό δεν έχει γίνει διότι θα είχαν μπεί μέσα οι νέοι πλοιοκτήτες. Άρα, κάποιο ΜΟΑ θα έχει υπογραφεί , χωρίς να σημαίνει ότι πουλήθηκε.

Αυτές οι διαδικασίες είναι μυστικές, και άρα είναι περίεργο πως ο μεγάλος, άφησε να διαρεύσει κάτι τέτοιο..

Καί βέβαια εάν είχε πωληθεί, δεν νομίζω να άδειαζαν το βαπόρι?

  • 4 weeks later...
Posted

Παιδιά είναι κανένας που να ξέρει τι γίνετε τελικά με το πλοίο όπως και με το Νταλιάνα?Υπάρχει κάποια κινητικότητα? Τι θα κάνουν τελικά? Τίποτα πληροφορίες για το αν θα δρομολογηθούν και που?

Posted

Δεν ξέρω κάτι συγκεκριμένο. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι σήμερα επικρατούσε νεκρική σιγή. Δεν κουνιόταν φύλο.

  • 2 months later...
Posted

Φώς στο τούνελ! Το Μιλένα σήμερα μας την έκανε για Πέραμα... Πιθανή επισκευή λόγω καλοκαιριού? Πώληση? Το Νταλιάνα έμεινε μόνο του το καημένο...

Posted

Καπου εχει ειπωθει οτι θα δουλεψουν με τα σινιαλα του Αρτιολι δεν ισχυει αυτο;

Posted

Στο προγραμμα βλεπω μονο το ΜΙΛΕΝΑ ομως..Το ΝΤΑΛΙΑΝΑ τι θα κανει???

Ξεροσφυρι θα τη βγαλει καλοκαιριατικο???

Posted
Ισχυει, ηδη η εταιρεια εχει βγαλει προγραμμα δρομολογιων.

Εγώ ήξερα ότι θα δουλέψει για την Maritime Way μεν αλλά με τα σινιάλα του Μάκαρου. Όχι της My Way. Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω;

  • 2 weeks later...
Posted

Με την επιφύλαξη της μακρυνής απόστασης (από τό ύψος της Βούλας), το "Μιλένα" πρέπει να ήταν το καράβι με τα σινιάλα του καπτά Μάκη που έφευγε σήμερα το πρωί από Πειραιά για κάτω, γύρω στις 08.30. Οι παρεπιδημούντες εις την Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2006, παρακαλούνται να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν.

Posted

Όπως είπα ήμουν αρκετά μακρυά και το αυτοκίνητο έτρεχε. Μπορεί και να μην ήταν το Μιλένα, αλλά το είδα έτσι αμπάσο, είχα και στο νού μου την επικείμενη ναύλωση, ε, δεν θέλει και πολύ.

  • 3 weeks later...
Posted

Κινητικοτα σημερα στο Μιλενακι κοσμος εμπενε - εβγενε κατι μπογιες στον καταπελτη ...

Εντυπωση μου εκανε το γκαραζ του οπως το ειδα , ηταν καθαρο :D

Posted

Τελικα το Μιλενακι εφυγε αποψε λιγο μετα τις 9 το βραδι με το κατευωδιο του fashion-concsious ιδιοκτητη της.

Posted

ακριβως 23:eek: ωρες μετα περναγε τη νοτια.

μπηκε λιγο μετα τις 20.00 5 λεπτα μετα το καθυστερημενο κεφαλονια. 10 λεπτα νωριτερα το κεφαλονια περασε το μιλενα σα σταματημενο.

20.20 το μιλενα ειχε δεσει στη.. φυσικη του θεση. στο 3.

ειναι παντως μια αλλη εικονα στην πατρα των jambo ferries να βλεπεις το μιλενα να μανουβραρει επ αγκυρα και να ισωνει φερμαρωντας τις καδενες.

post-13-128326957895_thumb.jpg

post-13-1283269579_thumb.jpg

Posted

Παναγιώτη μη μπλέκεσαι:D Τα έχουμε ξαναπεί. Το πλοίο θα ταξιδεύει για την My Way αλλά στο πλοίο θα δεσπόζουν τα σινιάλα του άρχοντα!!!

  • 1 month later...
Posted

Inspection details :

Date of first boarding : 22/06/2006

Date of final boarding : 22/06/2006

Port of inspection : Brindisi, Italy.

Type of inspection : More detailed inspection

Nb of deficiency(ies) : 21

Ship's particulars at the time of inspection :

IMO number : 7010781

Name : MILENA

Flag : Greece

Callsign : SYTB

Ship type : Roro passenger ship

Gross tonnage : 9646

Keel date : 1980

Classification society :

- Class certificate issued by Hellenic Register of Shipping (HRS), classification society responsable for issuance of class certificate as at date of first boarding

Areas inspected :

- Accommodation and galley

- Car deck

- Engine and steering room

- Navigation bridge

- Outside decks and forecastle

- Passenger spaces

Operational controls carried out

- Communication equipment

Deficiencies :

- Cargoes, Cargo securing manual

- Cargoes, Lashing material

- Fire safety measures, Doors within main vertical zone

- Fire safety measures, Fire detection

- Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation

- Fire safety measures, Other (fire safety)

- MARPOL annex I, Other (MARPOL-Annex I)

- Operational deficiencies, Other (SOLAS operational)

- Operational deficiencies, Other (SOLAS operational)

- Propulsion & aux., Auxiliary engine

- Propulsion & aux., Auxiliary engine

- Safety of navigation, Automatic identification system (AIS)

- Safety of navigation, Echo sounder

- Safety of navigation, Nautical publications

- Ship's certificates and documents , Log-books/compulsory entries

- Structural safety, Emergency lighting,batteries and switches

- Structural safety, Information on the A/A-max ratio (Roro/pass.only)

- Structural safety, Means of escape

- Structural safety, Other safety in general

- Structural safety, Other safety in general

- Structural safety, Stability/strenght/loading information and instrum

  • 2 weeks later...
Posted

το μιλενα και η πασιφαη. η μιλενα φευγει η πασιφαη ερχεται (στην πατρα) το απογευμα της 23/7 στον πατραϊκο. η φωτο τραβηγμενη απο το ασθμαινον κεφαλονια.

post-13-128326958769_thumb.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...