Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Απ' τα ψηλά στα χαμηλά, σύντροφε hayabusa για να δούμε τον Κάπτα-Χρήστο σε μανούβρα άφιξης για τη θέση του στην Ελευσίνα την προηγούμενη Κυριακή. Το πλοίο προφανώς πλησιάζει για αριστερή στροφή την οποία και εκτελεί με αργές και σίγουρες κινήσεις. Εντύπωση προκαλεί πως παρά τα προσανάποδα, ούτε κάποια τρομερή ποσότητα καπνού βγαίνει απ' το φουγάρο αλλά ούτε και ακούγεται κάποιος ιδιαίτερος θόρυβος. Όπως βλέπουμε και εδώ, το πλοίο είναι πραγματικά κουφέτο και φαίνεται πως ο πλοιοκτήτης του το περιποιείται με ιδιαίτερο μεράκι, και μπράβο του.

  • 2 weeks later...
Posted

Ομολογουμένως έχω σαψαλωθεί με το Καπετάν Χρήστος, είναι κουκλί και το βλέπουμε εδώ δεμένο στη Μύκονο το περασμένο καλοκαίρι. Σε πολύ καλή κατάσταση εξωτερικά και ευτυχώς άσπρο. Η αναχώρησή του εκείνο το πρωί και η διαδικασία άπαρσης της άγκυρας, μας έδωσαν ορισμένα πολύ όμορφα στιγμιότυπα, θεωρώ. Στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, το πλοίο ερχόταν μετά τα μεσάνυχτα, ξεφόρτωνε και περίμενε τα βυτία του μέχρι το πρωί για να φύγει πάλι για πίσω το συντομότερο δυνατόν.

Posted

Η ενημερώση που έχω οτι ειναι για 1-2 ημέρες που θα σταμάτησει.

Ελευσίνα το πλοίο,γρήγορα πράγματα :)  ουτε να ανασάνει δε προλαβαίνει ο καπτεν 😛

Posted

Είναι γνωστό, εάν η εταιρεία του πλοίου έχει κάποια σχέση με το εργοστάσιο αλευροποιίας Σαραντόπουλος στο Κερατσίνι;

Ρωτάω, επειδή έχουν ακριβώς το ίδιο σινιάλο με το "Σ".

logo.jpg

Posted

Στο καραβι δουλευει και μια κοπελα γνωριζει κανεις πως τη λενε;Παντως χαρας το κουραγιο της.

Posted

Στον ΝΜΔ από το περασμένο Σάββατο? Σήμερα πάντως είναι στη Σαντορίνη, θα δέσει σε λίγες μέρες για ετήσια.

Posted

Το Σάββατο αλλά και την Κυριακή το πρωί, ήταν εκεί. Θεώρησα πως ήταν κομμάτι της ακινησίας του και δεν κοίταξα αν έχει φύγει εν τω μεταξύ. Άρα μάλλον επρόκειτο για κάτι σύντομο. 

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Το πλοίο εδώ και μερικές ημέρες βρίσκεται στη δεξαμενή και μεταξύ των άλλων εργασιών έχουν αφαιρέσει και ένα τμήμα του βολβού του πλοίου.

viber image 2019-05-19 , 11.59.48.jpg

viber image 2019-05-19 , 11.59.51.jpg

  • 3 weeks later...
Posted

Πολύ συχνά βλέπει κανείς πια το Καπετάν Χρήστος να κάνει δρομολόγια με βυτία απ' ευθείας για Μύκονο, απόψε νομίζω κάνει άλλο ένα. Η πρακτική είναι άφιξη αργά το βράδυ στο νησί, εκφόρτωση, διανυκτέρευση και αναχώρηση το επόμενο πρωί με τα άδεια βυτία.

Posted

Παλιότερα είχα ακούσει ότι τα Φ/Γ - Ο/Γ πλοία που προσεγγίζουν στη Μύκονο μεταφέρουν και αρκετά βυτία με κηροζίνη για τον ανεφοδιασμό των αεροσκαφών, καθώς το νησί διαθέτει διεθνές αεροδρόμιο. Άρα, όσο μπαίνουμε στην καλοκαιρινή σεζόν εκτός από την αύξηση των αναγκών για καύσιμα, υπάρχει και ζήτηση για κηροζίνη των αεροσκαφών.

Posted

Την έγγραφη ενημέρωσή τους με τα στοιχεία του ελέγχου και την παρέμβαση με βάση τα καταγγελλόμενα για το RO/RO πλοίο «ΚΑΠΕΤΑΝ ΧΡΗΣΤΟΣ», απαιτούν από τις υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ και «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ».

Quote

Στην ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία αναφέρουν τα εξής:

«Επιβεβαιώθηκαν οι καταγγελίες για το RO/RO πλοίο "ΚΑΠΕΤΑΝ ΧΡΗΣΤΟΣ", μετά από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε παρουσία εκπροσώπων των σωματείων ΠΕΜΕΝ, "ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ".

Συγκεκριμένα διαπιστώθηκαν:

1. Η οργανική σύνθεση του πλοίου η οποία καθορίζεται από Υπουργική Απόφαση (ΥΑ 70003/1639/08-04-1986) καθορίζει 8μελές πλήρωμα και παρότι είναι ναυτολογημένοι 10 ναυτεργάτες, με βάση και τις καταστάσεις που καθορίζουν τις ώρες εργασίας και ανάπαυσης, εμφανίζονται οι ναυτεργάτες να δουλεύουν 12 ώρες κάθε μέρα, δηλαδή 84 ώρες την εβδομάδα και σε ορισμένες ειδικότητες ακόμα περισσότερες.

2. Το πλοίο φέρει πιστοποιητικό για αυτοματοποιημένο μηχανοστάσιο από τον ιδιωτικό ελληνικό νηογνώμονα INSB, με αποτέλεσμα λόγω της μειωμένης σύνθεσης οι φυλακές μηχανοστασίου (σε λιμάνι και εν πλω) να επιφορτίζονται από τα 2 μέλη (Α' Μηχανικός και Μηχανοδηγός Α').

3. Δεν υπήρχαν στο πλοίο αντίγραφα από τις συμβάσεις των ναυτεργατών.

4. Δεν εμφανίστηκαν Εξοφλητικοί Λογαριασμοί (PAY) με βάση την ΣΣΕ.

5. Η εταιρεία, όπως δηλώθηκε, καταβάλλει τις δεδουλευμένες αποδοχές μέσω επιταγών και δεν εφαρμόζει την ΥΑ (Αριθμ. 2242.7-2.1/13960/2018), που καθορίζει την καταβολή αποδοχών των ναυτεργατών αποκλειστικά σε τραπεζικούς λογαριασμούς.

Απαιτούμε από τις υπηρεσίες του ΥΝΑ την έγγραφη ενημέρωσή μας με τα στοιχεία του ελέγχου και την παρέμβαση με βάση τα καταγγελλόμενα για το ανωτέρω πλοίο».

 

  • 1 month later...
Posted

Απαγόρευση απόπλου του Φ/Γ-Ο/Γ Καπεταν Χρήστος στη Σέριφο και άρση απαγόρευσης

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Σερίφου, μεσημβρινές ώρες χθες, ότι κατά τη διάρκεια χειρισμών απόπλου του Φ/Γ-Ο/Γ “ΚΑΠΕΤΑΝ ΧΡΗΣΤΟΣ” Ν.Π. 12421, στο λιμένα Σερίφου, το κινητό τμήμα (νύχι) του καταπέλτη του, ακούμπησε στο φανό κύριας προβλήτας του λιμένα, προξενώντας φθορές στη βάση του κιβωτίου του συσσωρευτή και στρέβλωση στον σκελετό κατασκευής του φανού, χωρίς να διαπιστωθεί βλάβη στον καταπέλτη του πλοίου.

Από τη Λιμενική αρχή Σερίφου απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου, ενώ κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού επιθεώρησής του από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, επετράπη  ο απόπλους του για λιμένα Μήλου και κατόπιν για λιμένα Νάξου.

 

  • 1 month later...
Posted

Το Καπετάν Χρήστος αφού περίμενε στο αγκυροβόλιο της Νάξου, για να περάσουν πρώτα τα ταχύπλοα από το Πειραιά, ξεκίνησε να έρθει για το λιμάνι της Νάξου, κάνοντας αριστερή στροφή  ήρθε παράλληλα με τη προβλήτα , φουντάρισε την δεξιά άγκυρα και έδεσε στο κεφάλι της προβλήτας, οπού ξεφόρτωσε ένα βυτίο και 4 οδηγούς που πήγαν μια βόλτα στη Χώρα της Νάξου. Άμεσα ξανά βγήκε εκτός λιμένα γιατί έφταναν τα πρώτα ταχύπλοα από τη Ραφήνα και παρέμεινε στο αγκυροβόλιο μέχρι να επιστρέψει το βυτίο.

Υ.Γ: Ro-Ro με ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων στη πρύμη, που έλεγε Καλώς Ήρθατε και το όνομα της εταιρείας του!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...