Panagia Ekatontapiliani Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 Το Moby Dada ξεκίνησε χθες δρομολόγια στη γραμμή Civitavecchia Κάλιαρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 21, 2018 Posted October 21, 2018 Δημοσιεύματα από τη Ρωσία λένε ότι το Moby Dada μπορεί να ξανά γυρίσει στη Βαλτική και στη St Peterline, μιας και υπάρχει αύξηση στη κίνηση του Princess Anastasia.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 14, 2018 Posted November 14, 2018 Το Moby Dada βρίσκεται δεμένο στην επισκευαστικη ζώνη της Ναπολη από τις 5 Νοεμβρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 5, 2019 Posted January 5, 2019 Το Moby Dada επέστρεψε στα δρομολόγια στη γραμμή Civitavecchia Κάλιαρι.
Nick the Greek Posted February 13, 2021 Posted February 13, 2021 Όταν πρωτοείδα το φουγάρο του Moby Dada με το Coyote σε αυτή τη στάση, μου φάνηκε σαν να είναι καθισμένο στην τουαλέτα και να σφίγγεται . Παρά την ατυχή επιλογή στάσης στο Coyote όμως, δεν είναι το πλοίο για να τραβήξεις το καζανάκι και να το πάρει ο χείμαρρος. Είναι βέβαια φτιαγμένο για ένα συγκεκριμένο τύπο γραμμής που εδώ στη Μεσόγειο υπάρχει μόνο για 3 μήνες(κι αν) το καλοκαίρι οπότε είναι ν' απορείς πως το σκέφτηκε ο Vincenzo και το αγόρασε. Λογαριασμός δικός του. Εμείς όμως το ταξιδέψαμε το καλοκαίρι του 2018 από την Civitavecchia στην Olbia και είμαστε εδώ για να πούμε τις εντυπώσεις μας. Λογαριασμός δικός μας. Τι θα κάνουν στη Moby με το πλοίο το οποίο θέλοντας και μη το έχουν περάσει από τις περισσότερες γραμμές τους, ασχέτως αν δεν ταιριάζει με τίποτα? Λογαριασμός δικός τους, που έλεγε κι ο Θανάσης Βέγγος Αυτά τα λέω γιατί το πλοίο που βλέπουμε εδώ να αναχωρεί από την Olbia, είναι ένα τεράστιο ξενοδοχείο με τρία ολόκληρα ντέκ σχεδόν εξ' ολοκλήρου αφιερωμένα στις καμπίνες. Ένα κυρίως γκαράζ το οποίο έχει πατάρια για αυτοκίνητα αλλά δεν έχει ούτε πάνω γκαράζ, ούτε υπόγειο ώστε να έχει καμιά ικανοποιητική χωρητικότητα σε φορτηγά και να βγάζει τα έξοδά του το χειμώνα. Η ταχύτητά του είναι στα 17-18 μίλια οπότε δεν είναι πως μπορεί να πάει και σε κάποια γραμμή με απαιτητικά δρομολόγια όσον αφορά το ωράριο ή πως μπορεί να καλύψει πιθανές καθυστερήσεις. Βέβαια, αυτούς τους 3 καλοκαιρινούς μήνες, παίζει καλή μπάλα γεμίζοντας ΙΧ, οικογένειες και bambini που θα καταναλώσουν γενναία επάνω στο πλοίο και θα φέρουν πολύ καλά χρήματα στην εταιρεία του. Το deck με τους κοινόχρηστοι χώροι είναι βασικά ένα, αυτό στο οποίο βλέπετε το κεφάλι του Taz στη φωτογραφία. Στην πρύμη υπάρχει ένα πολύ μεγάλο μπάρ με υπέροχη θέα πρός τα πρύμα, στη μία άκρη του οποίου υπάρχει και μια μικρή σκηνή που το βράδυ υπάρχει και live πρόγραμμα με κανονικούς τραγουδιστές, όχι σαν τους Κακοφωνίξ που έχει συνήθως ο Grimaldi. Προχωρώντας πρός τα πλώρα υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο για τα Μεσογειακά δεδομένα κατάστημα, κατάλοιπο φυσικά από την εποχή που το πλοίο έκανε δρομολόγια στη Βαλτική. Κατόπιν πάμε στη reception και σε κλιμακοστάσια, για να καταλήξουμε στο πλωριό σαλόνι που πιάνει και το αντίστοιχο τμήμα του παραπάνω deck, δημιουργώντας ένα διώροφο σαλόνι που είναι και το κέντρο του πλοίου θα έλεγε κανείς. Μπορώ να σας βεβαιώσω πως ο χώρος αυτός είναι πολύ μεγαλύτερος απ' ότι φαίνεται στη φωτογραφία. Εδώ είμαστε στο μέσον του κεντρικού χώρου και κοιτάμε πρός τα πλώρα, ενώ εδώ κοιτάμε πρός τα πρύμα, όπου και βρίσκεται το μεγάλο μπάρ του πλοίου. Υπάρχουν όμως και πλευρικά διαζώματα, από αριστερά είναι καθίσματα και τραπέζια σαν αυτά, ενώ στα δεξιά βρίσκεται το a la carte εστιατόριο του πλοίου. Το τελευταίο δεν μπορώ να πω πως με εντυπωσίασε και γιατί η διακόσμηση είναι όμοια με το υπόλοιπο σαλόνι αλλά και γιατί σαν χώρος είναι ένα με το υπόλοιπο. Θα προτιμούσα κάτι πιο ιδιαίτερο που να δικαιολογεί και τη διαφορά στην τιμή, όχι μόνο σε επίπεδο φαγητού. Άλλα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου σαλονιού είναι η διώροφη τζαμαρία στην πλώρη, με ανάγλυφο το St Peter Line της προηγούμενης πλοιοκτήσίας του πλοίου, αλλά και το πιάνο με ουρά. Το πιάνο μου θύμησε κάτι κωμωδίες του βωβού κινηματογράφου που κουνάει το πλοίο και οι ήρωες τρέχουν να σωθούν από το πιάνο που κουπαστάρει μαζί με το πλοίο. Γενικά ζεστός χώρος με παχιές μοκέτες και αρκετά καλόγουστη διακόσμηση. Το δεύτερο επίπεδο του συγκεκριμένου σαλονιού στεγάζει το self service restaurant του πλοίου. Αρκετά μεγάλο, ικανό να καθίσει ταυτόχρονα πολύ κόσμο. Η ποιότητα ήταν καλή, δε μπορώ να πω, πλήν όμως οι τιμές ήταν αρκετά φουσκωμένες. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, 2 άτομα με κανονικό φαγητό και χωρίς αλκοόλ πλερώσαμε κάτι σε 52 ευρώ σύνολο. Και προφανώς δεν πήραμε μοσχάρι Kobe με σάλτσα τρούφας και πουρέ δαμάσκηνο. Περί καμπινών τα είπα και παραπάνω, να ο χαρακτηριστικός διάδρομος. Μεγάλο προσόν του πλοίου οι εξωτερικοί χώροι, ειδικά το περιμετρικό κατάστρωμα περιδιαβαίνοντας το οποίο, φέρνεις βόλτα το πλοίο. Πρύμα έχουμε το Lido Bar με θέα στην πρύμη και από και μέσω των πλατιών πλευρικών αλουέδων φτάνουμε στο χώρο της πλώρης. Εκεί υπάρχει το μπαλκόνι, χαρακτηριστικό που δυστυχώς πια βλέπουμε στα σπίτια μας μόνο, κι όχι στα πλοία, με θέα στην πλώρη. Εννοείται πως από τα χρόνια της Βαλτικής, υπάρχει σύστημα εκφόρτωσης και διαχείρισης των σκουπιδιών του πλοίου. Όπως βλέπετε στη Μεσόγειο που ο κόσμος είναι αδέσμευτος και προοδευτικός, δεν υπάρχει χώρος για τη χρησιμοποίηση συστημάτων που σκέφτηκαν οι ξενέρωτοι οι Βόρειοι. Το πλοίο εκείνη την εποχή απασχολούταν όπως είπαμε στο Civitavecchia - Olbia με αναχώρηση 2200 από την ηπειρωτική Ιταλία και άφιξη 0600 στη Σαρδηνία. Ευτυχώς η Moby ξεκινά την επιβίβαση από τις 1930 οπότε είχε χρόνο κανείς να εξερευνήσει το πλοίο. Όπως είδατε όμως, δεν υπάρχει και πολύ πράγμα να εξερευνήσεις, το πλοίο είναι φτωχό από σαλόνια. Παρά τα 40 του έτη, το πλοίο είναι εξαιρετικά καλοδιατηρημένο και δεν φαίνονται τα χρόνια του, έχει γίνει καλή συντήρηση. Φαίνονται όμως τα χρόνια του σε θέμα χώρων, σε θέμα υπηρεσιών, σε έλλειψη ταχύτητας και χωρητικότητας σε φορτηγά. Δεν μπορεί κάνει κονομησά στην εταιρεία του όπως οι νεότεροι ανταγωνιστές του. Και φυσικά το γεγονός ότι το αδελφό του πλοίο Stena Saga μένει εδώ και ένα χρόνο παροπλισμένο πρός πώληση χωρίς να υπάρχει ενδιαφερόμενος, δεν είναι τυχαίο. Αλλά για το Stena Saga επιφυλάσσομαι.
MILTIADIS Posted February 13, 2021 Posted February 13, 2021 Το πλοιο φαινεται σε εξαιρετικη κατασταση μεσα.Σκεφτειτε οτι ειναι συνομηλικο του Πρεβελης στο οποιο εδω κ 25 χρονια δεν εχουν αλλαξει ουτε τα πατακια εξω απο τα wc.Μετα λεμε για τα χαλια των αλλων. Ευγε @Nick the Greek
MILTIADIS Posted September 7, 2021 Posted September 7, 2021 Μπλακ αουτ για το πλοιο χθες. https://www.castedduonline.it/black-out-a-bordo-traghetto-della-tirrenia-parte-da-cagliari-con-2-ore-di-ritardo/
Nick the Greek Posted January 21, 2022 Posted January 21, 2022 Φέτος το πλοίο θα τσιμπήσει 3.8 εκατομμύρια ευρώ μια και φαίνεται πως θα χρησιμοποιηθεί σαν προσφυγόπλοιο/καραντινόπλοιο με επιδότηση από το Ιταλικό κράτος. Το πλοίο είναι ήδη στο αγκυροβόλιο του Trapani.
Nick the Greek Posted October 21, 2022 Posted October 21, 2022 Τελευταίο του καλοκαιρινό δρομολόγιο από την Bastia στη Genova στις 25 Σεπτεμβρίου. Συνήθως μένει δεμένο όλο το χειμώνα, λογικό αν σκεφτεί κανείς την τεράστια χωρητικότητά του σε επιβάτες και το μικρό του γκαράζ.
Diagoras Posted October 21, 2022 Posted October 21, 2022 Κι όμως, παρά τα χαρακτηριστικά του, ο Onorato είχε καταφέρει να το δρομολογήσει χειμωνιάτικα στην επιδοτούμενη Civitavecchia-(Arbatax)-Cagliari, η απόλυτη τρέλα...Άντε μετά να κράξεις τον Grimaldi επειδή έφερε το Catania...
Nick the Greek Posted October 30, 2022 Posted October 30, 2022 Νομίζω τότε ήταν ο χειμώνας που άρχισε να παίρνει πραγματικά τον κατήφορο η εταιρεία, αν δεν με απατά η μνήμη μου την ίδια εποχή είχε φτάσει να κάνει την γραμμή Napoli - Cagliari - Palermo με το Moby Corse και επειδή αυτό ήταν πολύ μικρό, το συνόδευε με ρορό στα ίδια ωράρια. Δεν είναι τώρα αυτό το βαπόρι για να δουλεύει χειμώνα στη Μεσόγειο. Ας πάμε όμως να το δούμε σε μια καλοκαιρινή του αναχώρηση από τη Genova, νομίζω το σούρουπο και ο φωτισμός του δημιούργησαν μια ιδιαίτερη εικόνα που ελπίζω να σας αρέσει.
Diagoras Posted July 20, 2023 Posted July 20, 2023 On 7/20/2023 at 8:42 AM, Nick the Greek said: Αντίθετα το Moby Dada ετοιμάζεται για δρομολόγια. Expand Θα μπορούσε να δρομολογηθεί Genova-Bastia όπως πέρσι και το Moby Corse να διπλώσει το Moby Zaza Ancona-Split όπου τρεις μέρες τη βδομάδα δεν υπάρχει πλοίο.
Nick the Greek Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 Συνεχίζει να μη φαίνεται στα δρομολόγια της Moby το πλοίο, παρ' όλ' αυτά όπως είπαμε ετοιμάζεται. Το βλέπουμε την περασμένη εβδομάδα στο ναυπηγείο. Η λογική λέει πως κάπου θα το δούμε οπότε αναμένουμε.
Nick the Greek Posted August 4, 2023 Posted August 4, 2023 Τελικά εντελώς στον κουβά μας έστειλε το πλοίο, δρομολόγια δεν έκανε ποτέ και κατά τα φαινόμενα δεν πρόκειται να κάνει για φέτος το καλοκαίρι.
Nick the Greek Posted November 24, 2023 Posted November 24, 2023 Ξαφνικά μεθόρμισε από το ναυπηγείο σε θέση φόρτωσης στη Γένοβα, στα δρομολόγια όμως δεν το βλέπω. Αναρωτιέμαι αν απλά το πήγαν εκεί για να ελευθερωθεί θέση στη ναυπηγοεπισκευαστική τους.
Nick the Greek Posted December 22, 2023 Posted December 22, 2023 Τελικά το δεύτερο συνέβη, δεν έχει κάνει κανένα δρομολόγιο το πλοίο.
Nick the Greek Posted January 22, 2024 Posted January 22, 2024 Δεν φαίνεται να αλλάζει όνομα το πλοίο, έβαλε μεν τα Αλγερινά αλλά θα κρατήσει το τωρινό του όνομα.
BS CHIOS Posted January 30, 2024 Posted January 30, 2024 Φαίνεται να ξεκίνησε το ταξίδι του για την Αλγερία το πλοίο. Έφυγε πριν λίγες ώρες από τη Γένοβα, με προορισμό το Αλγέρι.
BS CHIOS Posted February 3, 2024 Posted February 3, 2024 Ήδη πραγματοποίησε το πρώτο του εμπορικό ταξίδι με τα χρώματα της Algerie Ferries, από το Αλγέρι για τη Μασσαλία.
Nick the Greek Posted July 25, 2024 Posted July 25, 2024 Προβλήματα και για το Moby Dada, σύμφωνα με αυτό το πλοίο έμεινε καραβοφάναρο με blackout εν πλώ από το Alicante πρός το Oran. Με τα πολλά αποκαταστάθηκε η βλάβη με το πλοίο αντί να συνεχίσει για το Oran να επιστρέφει στο Alicante, φαντάζομαι γιατί εκεί θα υπήρχε πολύ καλύτερη τεχνική υποστήριξη για τη μόνιμη αποκατάσταση της βλάβης.
BS CHIOS Posted September 21, 2024 Posted September 21, 2024 Μετά από ένα δύσκολο καλοκαίρι, το οποίο πέρασε κατά κύριο λόγο δεμένο στο Alicante, το πλοίο αναχώρησε προχθές από την Ισπανία με προορισμό τη Γένοβα. Φαίνεται πως η ναύλωση από την Algerie έφτασε στο τέλος της.
Nick the Greek Posted October 8, 2024 Posted October 8, 2024 On 7/25/2024 at 11:33 AM, Nick the Greek said: Προβλήματα και για το Moby Dada, σύμφωνα με αυτό το πλοίο έμεινε καραβοφάναρο με blackout εν πλώ από το Alicante πρός το Oran. Με τα πολλά αποκαταστάθηκε η βλάβη με το πλοίο αντί να συνεχίσει για το Oran να επιστρέφει στο Alicante, φαντάζομαι γιατί εκεί θα υπήρχε πολύ καλύτερη τεχνική υποστήριξη για τη μόνιμη αποκατάσταση της βλάβης. Expand Σε συνέχεια αυτού του συμβάντος, το PSC του Alicante επέβη του πλοίου στις 29 Ιουλίου για ινσπέξιο. Συνολικά διεπιστώθησαν 16 παρατηρήσεις εκ των οποίων οι 6 επέφεραν την κράτηση του πλοίου σαν ποινή. Αυτές περιέλαβαν προβλήματα στις πόρτες πυρασφαλείας, στην πυρανίχνευση, στα συστήματα έκτακτης ανάγκης, στην πρόωση και άλλα. Το καλύτερο όλων βέβαια, που δε θυμάμαι να το έχω ξαναδεί σε έκθεση PSC, είναι ότι 2 μέλη του πληρώματος ευρέθησαν μη δυνάμενα να εκτελέσουν τα καθήκοντά των, λόγω μέθης. Απίστευτο πραγματικά. Όπως γνωρίζουμε το πλοίο έμεινε εκεί μέχρι τις 19 Σεπτεμβρίου οπότε και πήρε απόπλου υπό όρους, με την υποχρέωση το επόμενό του λιμάνι να είναι μόνο η Γένοβα για να εισέλθει σε ναυπηγείο, όπερ και εγένετο. Ξεφτίλα και για την εταιρεία αλλά και για την ιταλική ναυτιλία αυτά που έχουν γίνει στα ferries τους το τελευταίο 12μηνο.
Nick the Greek Posted November 27, 2024 Posted November 27, 2024 Και χθές αργά το βράδυ βρέθηκε από τη Γένοβα στο Λιβόρνο, σε μια θέση απέναντι από το terminal της Grimaldi που συνήθως βλέπει κανείς πλοία μη ενεργά.
Petros P Posted March 7 Posted March 7 Αν οι πληροφορίες μου είναι σωστές, το πλοίο πωλήθηκε για "ανακύκλωση φιλική προς το περιβάλλον"
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now