.voyager Posted April 13, 2016 Posted April 13, 2016 (edited) Στη Balearia το καραβάκι με το όνομα Dénia Ciutat Creativa! Από τις 30 Μαϊου στο Βarcelona-Ciutadella (Menorca). Edited April 13, 2016 by .voyager
mario Posted April 13, 2016 Posted April 13, 2016 Με το μακρινο του αδελφακι το ionian star πριν πολλα χρονια επι Στρινζη απο τα κουραστικοτερα ταξιδια σαν επιβατης......πολλες ωρες ενα σαλονι ,εγκλημα εαν αφηνες την θεση σου...δεν την ξαναβρισκες ....
.voyager Posted April 13, 2016 Posted April 13, 2016 (edited) Απ' ό,τι καταλαβαίνω, πρόκειται για αγορά. Edited April 13, 2016 by .voyager
Nick the Greek Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Το πλοίο ξεκίνησε όντως δρομολόγια αλλά στα πλάνα για Menorca το βλέπω μόνο μέχρι τις 17 Ιουνίου, μετά μόνο Martin i Soler. Με μια πρόχειρη αναζήτηση, δεν το βλέπω ούτε σε καμιά άλλη γραμμή της Balearia. Αυτή η εταιρεία όμως, όπως και η Acciona, είναι σε μια συνεχή δρομολογιακή αναταραχή, οπότε ελπίζω να ξεκαθαρίσει το πράγμα.
Global_Creta Posted June 19, 2016 Posted June 19, 2016 Η σελίδα του πλοίου στο σάιτ της νέας του εταιρίας με το νέο όνομα, ενδιαφέρον φωτογραφικό υλικό από το εσωτερικό και με τα νέα του σινιάλα στο φουγάρο (και τις παλιές του φόρμες ακόμα επάνω από την εποχή που μας θύμισε πρόσφατα ο φίλος mario )
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2017 Posted January 15, 2017 Το Denia Ciutat Creativa από τις 31 Ιανουαρίου στη γραμμή Βαρκελώνη Ίμπιζα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 22, 2017 Posted February 22, 2017 Το Denia Ciutat Creativa έφυγε χθες από τη Βαρκελώνη και πήγε στη Μασσαλία για εργασίες δεξαμενισμού και συντήρησης (περίπου για 2 εβδομάδες).
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Το Dénia Ciutat Creativa ακόμα βρίσκεται στη Μασσαλία για τις εργασίες συντήρησης του, αλλά από τις 18 Μαρτίου έως 7 Απριλίου θα πάει στη γραμμή Algeciras and Tangier Med, αντικαθιστώντας το Poeta Lopez Anglada.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 22, 2017 Posted March 22, 2017 Το Denia Ciutat Creativa τελείωσε με τις εργασίες του στη Μασσαλία στις 20 Μαρτίου και σήμερα έφτασε στο Algeciras.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 Το Denia Ciutat Creativa επί τον έργο στη γραμμή Algeciras-Tanger Med.
Nick the Greek Posted November 17, 2017 Posted November 17, 2017 Το πλοίο αυτό τον καιρό στη γραμμή Malaga - Melilla.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2017 Posted December 13, 2017 Το Denia Ciutat Creativa σταμάτησε τα δρομολόγια στη γραμμή Malaga – Melilla μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου και πήγε στη γραμμή Βαρκελώνη Ιμπιζα.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2017 Posted December 21, 2017 Άλλη μια αλλαγή στα δρομολόγια του Denia Ciutat Creativa, που αυτή τη περίοδο κάνει δρομολόγια στη γραμμή Valencia-Mostaganem αντί για τη γραμμή Almeria-Melilla, λόγω του προβλήματος με το Regina Baltica. Οπότε τα δρομολόγια του της Balearia στη γραμμή Almeria-Melilla δεν θα πραγματοποιούνται μέχρι τις 8 Ιανουαρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 Το Denia Ciutat Creativa θα συμπληρώσει το line up της Balearia στη γραμμή Βαρκελώνης, Ciutadella και Alcúdia, μαζί με το Martin I Soler και το Jaume II
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2018 Posted April 9, 2018 Αυτή τη περίοδο το Denia Ciutat Creativa δουλεύει στη γραμμή Algeciras Tanger Med.
Nick the Greek Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Από τις αρχές Ιουνίου όμως και για όλο το καλοκαίρι θα εξυπηρετήσει τη γραμμή Malaga - Melilla.
Nick the Greek Posted June 11, 2018 Posted June 11, 2018 Η Balearia παρά το γεγονός ότι είμαστε ήδη στα μέσα Ιουνίου, εξακολουθεί να κάνει μεγάλες αλλαγές σε πλοία και δρομολόγια. Το Denia Ciutat Creativa λοιπόν μετακομίζει άμεσα στη γραμμή Denia - Ibiza - Palma, γραμμή που έκανε παλαιότερα και το Νήσος Χίος. Η διαφορά είναι πως το Σαββατοκύριακο θα πηγαίνει μόνο μέχρι το Sant Antoni(κι όχι στην Ibiza) στη βόρεια πλευρά της Eivissa. με αναχώρηση Σάββατο πρωί από τη Denia. Τις άλλες μέρες βραδυνές αναχωρήσεις από Denia για Ibiza και Palma.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2018 Posted July 9, 2018 Ακόμα μια αλλαγή στο δρομολόγιο του Denia Ciutat Creative! Η Balearia το έστειλε στη γραμμή Malaga - Melilla αντί για το Duba Bridge (έκαναν τράμπα μεταξύ τους γραμμές)
Nick the Greek Posted January 9, 2019 Posted January 9, 2019 Στην γραμμή αυτή συνεχίζει το πλοίο, εκτός από τα Σάββατα οπότε και κάνει ένα Melilla - Almeria - Melilla και την Κυριακή επιστρέφει με ημερήσιο από την Melilla στην Malaga.
nomikos Posted August 18, 2019 Posted August 18, 2019 Γνωριζει κανεις αν το πλοιο ειχε υπογειο γκαραζ;Μου φαινεται περιεργο ενα πλοιο των 150 μετρων να εχει 1800 lane metres.
giorgos_249 Posted August 18, 2019 Posted August 18, 2019 (edited) Θέλει λίγο προσοχή η χρήση του Lanemeter, γιατί είναι "αυθαίρετο" σαν μονάδα. Σε βιβλία ναυπηγικής ως lanemeter αναφέρεται ένα μέτρο λωρίδας πλάτους 2 μέτρων. Δε σημαίνει τίποτε για τη χωρητικότητα ωστόσο, καθώς μπορεί να προκύψει από πολλούς συνδυασμούς, γιατί δεν ορίζουν όλοι σαν lanemeter λωρίδα πλάτους 2 μέτρων, έχω δει και 2,8 μέτρα σε ορισμένες μελέτες, οποτε πρέπει να διευκρινίζεται το πλάτος. Γενικά στα συγκοινωνιακά θέματα οι μονάδες μέτρησης είναι αυθαίρετες, π.χ. 100 ton-miles μπορεί να είναι η μεταφορά ενός τόνου για 100 μίλια ή 100 τόνων για 1 μίλι..... Στο θέμα μας, αν υποθέσουμε ότι το συγκεκριμένο έχει 2 επιπεδα χώρου οχημάτων, τότε: Έστω ότι στην περίπτωσή μας το lanemeter έχει πλάτος 2,8 μέτρα. Tότε απο τα 148 μέτρα L.O.A. του πλοίου κράτα 120 σαν "ωφέλιμα", τα άλλα είναι η πλώρη κλπ. Ομοίως από τα 23 μετρα πλάτος κράτα τα 22. Τότε 22/2,8=7,85 επί 2 κάνει 15,7, αν το πολλαπλασιάσεις με 120 δίνει 1800. Οπότε δεν είναι παράλογο..... Edited August 18, 2019 by giorgos_249
pathfinder Posted August 19, 2019 Posted August 19, 2019 Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω συναντήσει (στην πράξη τουλάχιστον) lanes των 2 μέτρων. Θα μπορούσε να ισχύει για αποκλειστικά αυτοκινητάδικα αλλά συνήθως εκεί το intake εκφράζεται σε αριθμό αυτοκινήτων. Στον "υπολογισμό" τα lanes είναι πάντα ακέραιος αριθμός ξεκινώντας από τα 2,8 μ (αλλά ανάλογα το πλάτος του πλοίου μπορεί να είναι και π.χ. 3μ). Δεν γνωρίζω καθόλου τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης σειράς (αν και την βρίσκω πολύ συμπαθητική) αλλά με τσιμινιέρα στην μέση και εσωτερική ράμπα(ες), τουλάχιστον για ένα μεγάλο μέρος των decks τα 22 μ καθαρού πλάτους μου "ακούγεται" πολύ αισιόδοξο. Λογικά μιλάμε για 7 lanes και σε κάποια σημεία μάλλον 6. Προφανώς το Main Deck ίσως να εκτείνεται και πιό μπροστά (στενεύει όμως) αλλά θεωρώ σχεδόν σίγουρο να έχει και 3ο deck (lower hold ή tank top). Λογικά αυτό "λέει" και η τσιμινιέρα πίσω.
Nick the Greek Posted August 19, 2019 Posted August 19, 2019 Εν πρώτοις ευχαριστούμε @giorgos_249 και @pathfinder, αναλυτικοί και κατατοπιστικότατοι όπως πάντα. Με διαφωτίσατε σε κάτι για το οποίο ήμουν πάντα περίεργος. Η συγκεκριμένη σειρά έχει 7 γραμμές φόρτωσης, φαίνεται καθαρά εδώ: Και κατά πάσα πιθανότητα έχει και κάποια κομμάτια του γκαράζ που μπορεί ίσως να μετράνε σαν lane metres αλλά φορτηγά δεν μπορούν να φορτωθούν λόγω ύψους. Προσέξτε τα ΙΧ στο βάθος, σε αυτήν τη φωτογραφία. Δεν αποκλείεται εκεί να είναι πιο χαμηλό το ύψος του γκαράζ. @ΝΟΜΙΚΟΣ, έχει 2 ντέκ η συγκεκριμένη σειρά χωρίς υπόγειο. Δεν ξέρω κατά πόσον φαίνεται σε αυτήν εδώ τη φωτογραφία: Σαν χωρητικότητα εγώ βλέπω 141 φορτηγά, όντως στα 1850 lane metres. Χωρίς όμως να ξέρω για τι μήκος φορτηγών μιλάμε. Αν διαρέσεις τα lane metres με τα φορτηγά βγαίνει 13 μέτρα/φορτηγό αλλά κάτι μου λέει πως αυτό είναι μπακάλικο και υπάρχει πιο επιστημονικός τρόπος υπολογισμού, αφήνω τους γνώστες να μας δώσουν τα φώτα τους.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now