giorgosz Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 (edited) Νέα απορία... Το IONIAN STAR, που αναφέρθηκε στο "φωτο κουιζ", τι γραμμή έκανε? Γιατί πουλήθηκε? Από τις φωτο που είδα στον "Σουηδό", φαίνεται ωραίο καράβι Υ.Γ.: Ίσως να δημιουργηθεί αντίστοιχο θέμα στην ενότητα πλοία? _________________________________________________________________ (1992, ex-Via Ligure, Ionian Star, Scandola) Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
Neptune Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Νέα απορία...Το IONIAN STAR, που αναφέρθηκε στο "φωτο κουιζ", τι γραμμή έκανε? Γιατί πουλήθηκε? Από τις φωτο που είδα στον "Σουηδό", φαίνεται ωραίο καράβι Ητανε δρομολογημενο απο Πατρα για Ανκονα και αντικατασταθηκε απο το Superferry Hellas (Blue Horizon) καθως το δευτερο ηταν μεγαλυτερο σε γκαραζ καμπινες και ταχυτερο.. Επιπλεον η προσφορα για την αγορα του ηταν πολυ δελεαστικη για την εποχη και ετσι αν και νεοτερο απο τον αντικαταστατη του μας εφυγε νωρις.. Οντως πολυ ωραιο βαπορι αν και το φουγαρο του με χαλαγε λιγο Νομιζω ητανε και μονοτιμονο αλλα δεν ειμαι καθολου σιγουρος
Nick the Greek Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 (edited) 5 χρόνια μετά το τελευταίο post για το πλοίο, επιστροφή ! Εθεάθη το Scandola στη Μασσαλία πρόσφατα, η φωτό προφανώς δεν είναι το καλύτερο αλλά τέλος πάντων ας πάρουμε μια γεύση. Edited June 19, 2016 by proud_ionian link
proud_ionian Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 το πλοιο το εφερε το 1994 η strintzis lines. πλοιο του '92, ειχε φτιαχτει για τη viamare (παρακλαδι των tirrenia/adriatica). ειχε αλλα 6 αδερφια, ενα εκ των οποιων το via adriatico. ειχε κατασκευαστει στα πλαισια καποιου προγραμματος αντιστοιχου με του σημερινου motorways off the seas και η viamare ειχε παρει επιδοτηση απο το ιταλικο κρατος. η συμφωνια ηταν lease and buy. η strintzis θα πληρωνε τη μετασκευη (ολο το deck που φτιαχτηκε πανω απο το ανω γκαραζ) και θα το ναυλωνε μεχρι το τελος του '96 με ενα συμβολικο ναυλο και μετα (που θα ειχε ληξει και η περιοδος υποχρεωτικης παραμονης στην ιταλικη σημαια). τελος του '96 το πλοιο σηκωσε ελληνικη σημαια και μεταβιβαστηκε στη strintzis. οσο ταξιδευε με ιταλικη σημαια (νηολογιο palermo) ειχε ιταλους αξιωματικους σε γεφυρα και μηχανη. πλοιο με μεγαλο γκαραζ (νομιζω ιδια γραμμικα μετρα με το αρετουσα), υπεφερε λιγο οταν ειχε στο πλαϊ τον καιρο, αλλα το βασικο του μειονεκτημα ηταν η ταχυτητα του. με το ζορι επιανε τα 19 και αυτος ειναι και ο λογος που εφυγε προωρα. εκανε το express πατρα ancona σε 27+ ωρες. αν θυμαμαι καλα, οσο ειχε ιταλικη σημαια δεν επιανε κερκυρα, ενω επι κοινοπραξιας minoan strintzis εκανε κυριως πατρα ancona συμπληρωματικα σε αρετουσα/ερωτοκριτο. @ neptune1 ειχε δυο πηδαλια @ neptune2 η τσιμινιερα φαινοταν μικρη λογω του deck που προστεθηκε στην Ελλαδα. αφιξη στην πατρα αρχες του 1995
Neptune Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 Οντως το Ιονιαν Σταρ εχει 2 πηδαλια σε αντιθεση με καποια αδερφα του που εχουν χτιστει στην Ιταλια και εχουν ενα
Earl Granville Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 Ο μύθος λέει ότι ο Περικλής Παναγόπουλος, τότε εκ των μεγαλομετόχων της Strintzis Lines με ποσοστό κοντά στο 20% , είδε το IONIAN STAR κι από αυτό δελεάστηκε κι αποφάσισε να αποχωρήσει από την μπλε εταιρεία για να ιδρύσει την Superfast Ferries και να χτίσει τα δύο πρώτα κόκκινα πλοία. Μαζί με το Polaris ήταν τα δύο πρώτα καθαρόαιμα ro/pax που έφτασαν στην Ελλάδα κι ουσιαστικά τα δύο πρώτα κόκκινα ήταν μια βελτιωμένη έκδοση του ΙΟΝΙΑΝ STAR με κυριότερο χαρακτηριστικό την πολύ υψηλότερη ταχύτητα
proud_ionian Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 τα κοκκινα ειχαν παραγγελθει απο το φθινοπωρο του 93 και ειχε ηδη αποχωρησει απο τα διοικητικα της strintzis. το star ηρθε ελλαδα κανα 6μηνο μετα.
nomikos Posted June 7, 2011 Posted June 7, 2011 Kαι από ότι είδα στον Σουηδο έχει κατασκευαστεί στα ίδια ναυπηγεία που κατασκευάστηκαν τα Blue star 1 κ 2.Μοιάζουν και πολύ στις γέφυρες.
NHSOS XIOS Posted June 8, 2011 Posted June 8, 2011 Και επειδη το PIANA ερχεται σιγα σιγα,τo SCANDOLA εβγηκε στο σφυρι.
proud_ionian Posted June 10, 2012 Posted June 10, 2012 συμφωνα με ferries of southern europe & shippax επωληθη
NHSOS XIOS Posted June 10, 2012 Posted June 10, 2012 Και συμφωνα με αυτο παει στην Napoli για να γινει το delivery στην V Ships France.
proud_ionian Posted June 21, 2012 Posted June 21, 2012 στο southern europa ειχαν μια μακρυνη ληψη του πλοιου, ολολευκου, στη δεξαμενη τσι ναπολης
NHSOS XIOS Posted June 22, 2012 Posted June 22, 2012 Μηπως ειναι αυτη του navi? Για δρομολογιο Ιταλια-Ισπανια λενε οι Ιταλοι.
proud_ionian Posted June 22, 2012 Posted June 22, 2012 ναι γεια. φτουνη φτου ειναι. ονομα δεν ξερει κανεις παντως ακομη
NHSOS XIOS Posted June 28, 2012 Posted June 28, 2012 Δεν πιστευω να αλλαξει ονομα,ουτε καν πιστευω οτι θα δουλεψει καλα στην γραμμη Vado Ligure-Tarragona...απεναντι στον Εμανουελ.
George Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Αναχώρησε χθες από τη Napoli για Taragona. Θα φτάσει αύριο κάποια στιγμή.
Nick the Greek Posted August 5, 2012 Posted August 5, 2012 Απ' οτι βλεπω στη γκαλλερι σαν Scandola το παπορο δεν το εχουμε εκτος απο μια μακρυνη φωτο στη Μασσαλια. Ετσι για το αρχειο λοιπον, ας το δουμε περυσι στο Propriano της Κορσικης. Το πλοιο ερχεται απο τη Σαρδηνια, εχει αναχωρησει το πρωι απο το Porto Torres και πραγματοποιει και ενα περασμα απο το Propriano που ειναι μια παραθαλασσια πολη στη δυτικη ακτη της Κορσικης. Το σημειο προσδεσης ειναι με την πλωρη προς τα μεσα οποτε το Scandola περναει ολο του το μηκος μπροστα απο το φαναρι και σιγα-σιγα αναποδιζει προς την θεση του. Εδω το βλεπουμε κατα τη διαρκεια της φορτο-εκφορτωσης και ενω ο ηλιος εχει αρχισει να δυει. Η κινηση απο το Propriano ειναι περισσοτερο φορτηγα και κυριως σιλοφορα παρα επιβατες, τουλαχιστον εκεινη την μερα που το ειδαμε η οποια προφανως ηταν μεσα στο Σεπτεμβρη. Αναχωρηση αργοτερα εκεινο το βραδυ για Μασσαλια.
George Posted March 1, 2013 Posted March 1, 2013 Στο δρόμο για τη Βαλένθια το βαπόρι μετά από αρκετές μέρες ξεμουδιάσματος στη Napoli.
George Posted June 11, 2013 Posted June 11, 2013 Αυτόν τον καιρό κάνει δρομολόγια στη γραμμή Valencia - Ibiza.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2013 Posted September 29, 2013 Ο λογος αυτης της αλλαγης ειναι οτι το Scandola πλέον δουλεύει για την Acciona Transmediterranea. Εξωτερικα το πλοιο έχει φορέσει και μια διαφήμιση (σε κόκκινο φόντο γραφεί Estrella Damn 1876 και έχει ένα αστέρι στις μπάντες του)
.voyager Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 Φέτος η διαφήμιση στις μπάντες μεγάλωσε (όπως και σε άλλα ομόσταβλα).
George Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 Αυτό πρέπει να είναι νέο φρούτο γιατί το καλοκαίρι που ταξίδεψα είχε αφαιρεθεί τελείως. Του πάει πάντως γιατί τον Ιούνιο ήταν σα γαλατάδικο. Έχουν αφήσει και την τσιμινιέρα κάτασπρη.
Ariadne Posted April 11, 2015 Posted April 11, 2015 Μηπως τα μπερδευεις με καποια αλλα? Τα Superfast αυτα ειναι κατασκευης 1997-1998 απο τα Fincantieri ενω το Ιonian Star του 1992 στα Van der Gissen Σωστά, αλλά το Σταρ είχε και αδέρφια ναυπηγημένα στη Fincantieri Via Adriatico 1992 NL Via Ionio 1993 NL Via Ligure 1993 NL Via Tirreno 1993 NL Via Mediterraneo I 1993 Lazio I 1994 Puglia I 1995 Bayard I 1997 Brabant I 1998
pathfinder Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 τα 2 τελευταία δεν ήταν αδελφά των προηγουμένων.
Ariadne Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 Παιδιά, ποιος μιλάει για αδέρφια; Τα πλοία είναι της ίδιας φιλοσοφίας, έχουν το ίδιο σχέδιο (αν και μεγαλύτερα) και μοιάζουν εξωτερικά. Οπότε μίλησα για ξαδέρφια
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now