polmyt Posted November 1, 2017 Posted November 1, 2017 Μαλλον γιατι το πλοιο φαινεται και παλι δεμενο στο Λιμενα Θασου
Panagia Ekatontapiliani Posted November 1, 2017 Posted November 1, 2017 Το Νικητής πριν λίγο ξεκίνησε (15:00) το πρώτο του δρομολόγιο στη γραμμή Θάσο Κεραμωτή, οπότε ξεπεράστηκαν τα προβλήματα με τη χωρητικότητα στο γκαράζ.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 12, 2017 Posted November 12, 2017 Το Νικητής είναι κατασκευασμένο με το Rina νηογνώμονα. Το πλοίο έχει μήκος 39 μέτρα, πλάτος 12,60 μέτρα και βύθισμα 2,40 μέτρα, με χωρητικότητα σε επιβάτες 360άτομα, στο γκαράζ χωράει 43ΙΧ ή 4 ΦΓ και 25 ΙΧ, και φοράει δυο κύριες μηχανές Doosan (ιπποδύναμης 800hp) που του δίνουν μια ταχύτητα 10 κόμβων.
Nick the Greek Posted March 21, 2018 Posted March 21, 2018 Στην γκαλλερί μας έχουμε κάμποσες φωτογραφίες από την κατασκευή του Νικητή, ήρθε νομίζω η ώρα να δούμε και το τελικό προιόν όπως το είδαμε πέρυσι το καλοκαίρι στην Καβάλα. Όχι ακριβώς εν δράσει βέβαια, το πλοίο ήταν δεμένο λόγω επίσχεσης εργασίας. Πραγματικά νομίζω το κοιτούσα κανένα μισάωρο, είναι αξιοπερίεργο πραγματικά σαν σκαρί και αναρωτιέμαι πως κατέληξαν στο συγκεκριμένο design, έχει μέχρι και βολβό. Ωραίος χρωματισμός βέβαια, να και μια ματιά στο γκαράζ που μπορούμε να δούμε τον ελάχιστο χώρο για τα ΙΧ και το περιμετρικό πατάρι με τις ράμπες που φαίνονται να έχουν ιδιαίτερα μεγάλη κλίση. Τα σχόλια δικά σας.
miko mission Posted March 22, 2018 Posted March 22, 2018 Το ολικο μηκος με το LBP πρεπει να εχει τεραστια διαφορα.....σαν πλοιο πανω σε αλλο πλοιο ειναι,και πιθανολογω οτι σε περιπτωση κακων καιρικων συνθηκων να εχει σοβαρο προβλημα ,ασχετα αν οι υπερκατασκευες ειναι απο αλουμινο
STELIOS- Posted March 26, 2018 Posted March 26, 2018 On 3/22/2018 at 8:13 AM, miko mission said: Το ολικο μηκος με το LBP πρεπει να εχει τεραστια διαφορα.....σαν πλοιο πανω σε αλλο πλοιο ειναι,και πιθανολογω οτι σε περιπτωση κακων καιρικων συνθηκων να εχει σοβαρο προβλημα ,ασχετα αν οι υπερκατασκευες ειναι απο αλουμινο Expand Δηλαδή τι σοβαρό πρόβλημα να έχει , όταν η ευστάθεια του είναι αισθητά βελτιωμένη , λόγω χαμηλού κέντρου βάρους ;
ro-ro_friend Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 Το length rule είναι 23,90 μέτρα και όχι το lbp και εφαρμόζονταί κανονισμοί eurosolas και iacs για πλοία με length rule < 24 m. Υπάρχει ολκληρος υπολογισμός για να βρεις το rule length του κάθε πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2018 Posted May 26, 2018 Το Νικητής είναι εκτός δρομολογίων από τις 15 Μαΐου και παραμένει δεμένο στο λιμάνι της Κεραμωτης.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2018 Posted June 6, 2018 Μετά από 3 εβδομάδες ακινησίας το Νικητής επέστρεψε χθες στα δρομολόγια του στη γραμμή Κεραμωτη Θάσο.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 22, 2018 Posted September 22, 2018 Το Νικητής έφυγε σήμερα το πρωί από τη Κεραμωτη για να κατέβει στο Πειραιά για να πραγματοποιησει την ακινησία του. Το πλοίο λογικά θα λείψει από τα δρομολόγια του όλο τον Οκτώβριο.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 23, 2018 Posted September 23, 2018 Το Νικητής έφτασε το μεσημέρι στο ναυπηγείο του Παναγιώτακη.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 13, 2018 Posted October 13, 2018 Το Νικητής έχει συμπληρώσει 20 ημέρες παραμονής μπροστά από το ναυπηγείο του Παναγιωτακη αλλά ακόμα δεν έχει βγει εκτός νερού.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 5, 2018 Posted November 5, 2018 Το Νικητής θα μείνει δεμένο και το Νοέμβριο, λιγάκι περίεργο γιατι τα πλοία της γραμμής της Θάσου, όπου δένουν πολύ λίγο σε σχέση με άλλα πορθμεια της Ελλάδας. Ενώ ο Νικητής θα μείνει δεμένο 2.5 μήνες τωρα και 3 εβδομάδες το Μάιο!!
Panagia Ekatontapiliani Posted December 31, 2018 Posted December 31, 2018 Το Νικητής συμπληρώνει 3.5 μήνες σερί ακινησίας και δεν βλέπω κάποια κινητικότητα για άμεση επιστροφή στην ενεργό δράση!!
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2019 Posted January 19, 2019 Το Νικητής έχει βγει έξω στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη
Panagia Ekatontapiliani Posted February 11, 2019 Posted February 11, 2019 Στα θέματα του ΣΑΣ στις 12 Φεβρουαρίου, βλέπουμε ότι το Νικητής θα κάνει την έξτρα ακινησία 45 ημερών από τις 30/01/19 έως 15/03/19, δηλαδή θα φτάσει σχεδόν 5,5 μήνες έκτος δρομολογίων.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2019 Posted March 10, 2019 To Νικητής έχει ολοκληρώσει το δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη και βλέπουμε ότι τα κάτω ανοίγματα έχουν γίνει πιο μικρά, μιας και τοποθετήθηκαν λαμαρίνες στη κάτω πλευρά των ανοιγμάτων.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2019 Posted March 13, 2019 Το Νικητής πραγματοποιησε ένα μίνι δοκιμαστικό το απόγευμα. Εάν δεν κάνω λάθος ετοιμάζεται για να επιστρέψει στη Θάσο, γιατί το Σάββατο πρέπει να επιστρέφει στα δρομολόγια του.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2019 Posted March 14, 2019 Το Νικητής αναχώρησε σήμερα το βράδυ από τη Σαλαμίνα για να επιστρέψει στη Θάσο, μετά από απουσία σχεδόν 6 μηνών.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2019 Posted March 17, 2019 Το Νικητής έφτασε χθες το απόγευμα στο Πρινο αλλά δεν ξεκίνησε δρομολόγια, μιας και πάει λίγες ημέρες πιο πίσω το ξεκίνημα του.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2019 Posted March 17, 2019 Μηχανική βλάβη και έλλειψη των απαιτούμενων πιστοποιητικών για να κάνει δρομολόγια είναι η αίτια της αναβολής της έναρξης των δρομολογίων του Νικητής.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 6, 2019 Posted August 6, 2019 Τραυματισμός επιβάτιδος στο Ε/Γ-Ο/Γ Νικητής στη Θάσο Quote Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Θάσου απογευματινές ώρες σήμερα, ότι στο Ε/Γ–Ο/Γ “ΝΙΚΗΤΗΣ” Ν.Π. 12354 το οποίο βρισκόταν λιμένα Πρίνου, τραυματίστηκε 75χρονη επιβάτης, όταν κατά την επιβίβασή σε αυτό γλίστρησε και έπεσε από τις σκάλες. Η ανωτέρω διεκομίσθη στο Κέντρο Υγείας Πρίνου και έπειτα με ιδία μέσα μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας. Προανάκριση διενεργείται από το Α' Λιμενικό Τμήμα Θάσου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας. Expand
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now