Panagia Ekatontapiliani Posted September 7, 2023 Posted September 7, 2023 Οι γραμμές της Θάσου είναι πορθμεία οπότε μπαίνεις στο επόμενο πλοίο που έχει δρομολόγιο, εκτός εάν ξέρεις τα ωράρια και ποιο πλοίο εκτελεί το δρομολόγιο και το επιλέξεις
F/B LISSOS Posted September 8, 2023 Posted September 8, 2023 Ήταν το "επόμενο" το οποίο ήρθε Καβάλα με 50 λεπτά καθυστέρηση.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2023 Posted November 2, 2023 Το Νικητής κάνει δρομολόγια στη γραμμή της Κεραμωτής Θάσου, όσο διάστημα η εταιρεία του δεν θα έχει τα δρομολόγια της Καβάλας Πρίνου.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2023 Posted December 9, 2023 Από τις 26 Νοέμβριου το Νικητής έχει αναλάβει τα δρομολόγια της γραμμής Καβάλα Πρίνου μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Απαγόρευση του Ε/Γ-Ο/Γ Νικητής στη Καβάλα Quote Τις μεσημβρινές ώρες χτες, ενημερώθηκε το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας ότι το επιβατικό – οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίο «ΝΙΚΗΤΗΣ» Ν.Π. 12354, κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι, προσέκρουσε στο κρηπίδωμα, προκαλώντας εκδορές πάνω από τα ίσαλα στη δεξιά πρωραία πλευρά του πλοίου. Το Ε/Γ-Ο/Γ εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμάνι Πρίνου της Θάσου στο λιμάνι της Καβάλας, με τριάντα (30) επιβάτες και δύο (02) Ι.Χ. Από το συμβάν δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση. Από τη Λιμενική Αρχή Καβάλας απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου, μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί.
BS CHIOS Posted October 23, 2024 Posted October 23, 2024 Από την Δευτέρα 14/10, το πλοίο παραμένει δεμένο στον Πρίνο.
BS CHIOS Posted October 24, 2024 Posted October 24, 2024 Και πάνω που το πιάσαμε στο στόμα μας, το πλοίο επέστρεψε στη δράση, μετά από δεκαήμερη ακινησία στον Πρίνο. Δουλεύει κλασικά στη γραμμή Καβάλα - Πρίνος, με την εξωφρενική ταχύτητα των 7 κόμβων.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 25, 2024 Posted October 25, 2024 Δεν είχε ακινησία απλώς δεν είχε δρομολόγια, όπως δεν θα έχει τώρα το Αγία Βαρβάρα.
Meganisi Posted October 28, 2024 Posted October 28, 2024 Ειλικρινά δεν το βλέπουν ότι το καραβάκι δεν..... Μια είναι η σωτηρία.... ναυπηγείο, επιμήκυνση, αλλαγή μηχανών μπας κ γίνει καράβι
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 28, 2024 Posted October 28, 2024 Μα σοβαρά τώρα, πιστεύεις ότι "δεν το βλέπουν" (???) και προφανώς αναφέρεσαι στους πλοιοκτήτες. Έτσι το κατασκεύασαν, εξαρχής για την γραμμή της Θάσου, έτσι το θέλουν. Και αυτό τουλάχιστον είναι σύγχρονο, του 2017, εδώ ετοιμάζεται παντοφλίτσα του 1959, στα ίδια πάνω κάτω μέτρα για να ανέβει επίσης στην Θάσο.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 28, 2024 Posted October 28, 2024 Τον Νικητή τον έφτιαξαν έτσι ώστε να μπορούν πάρουν παραπάνω δρομολόγια στη γραμμή της Θάσου.
Thassian boy Posted October 28, 2024 Posted October 28, 2024 Ο πλοιοκτήτης είχε αναφερθεί ότι θα γίνει επιμήκυνση στο πλοίο αλλά από ότι φαίνεται δεν πρόκειται να γίνει
pVasileios Posted October 29, 2024 Posted October 29, 2024 Μπορει αραγε να γινει? Εδω ετοιμαζει να φερει τον Θηρεσια..........
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Το Νικητής έφυγε χθές από την Θάσο και πάει στην Θεσσαλονίκη για δεξαμενισμό.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Ενδιαφέρον. Πρώτη του στην Θεσσαλονίκη, και πρώτη γενικότερα για πλοία της εταιρείας του. Κάποιος με φαντασία θα μπορούσε να συμπληρώσει "μακριά από αδιάκριτα -και φωτογραφικά- βλέμματα". Για να δούμε τι θα δούμε.....
Diagoras Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Όντως ενδιαφέρουσα επιλογή ναυπηγείου, εκεί έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μόνο τα αγιορείτικα. Το διαβάζω αλλά δε νομίζω να ναι "φωτογραφικό" το κίνητρο καθώς τα ναυπηγεία αυτά είναι εμφανέστατα δίπλα στο δρόμο και πλήρως ορατά από γνωστό μαγαζί της πόλης λίγα μέτρα νοτιότερα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η εταιρεία του δίνει πάτημα για τέτοιες σκέψεις...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Σωστά, σχεδόν μόνο τα "αγιορείτικα", ούτε καν τα πλοία της Θάσου. Για την αναφορά σας στα ναυπηγεία της συμπρωτευουσας, σας απάντησα σε πλέον αρμόδιο topic.
pVasileios Posted November 2, 2024 Posted November 2, 2024 Ακούγονται πολλά……. Μένει να δούμε τι είδους εργασίες θα γίνουν Πάντως δεν θα κάτσει για πολύ στην Θεσσαλονίκη…
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted November 3, 2024 Posted November 3, 2024 Μήπως το πήρε καμία αγιορείτικη ; , πιστεύω για εκεί είναι ότι πρέπει
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 3, 2024 Posted November 3, 2024 Η αλήθεια είναι πως θα ήταν καλή εξέλιξη μια πώληση του. Οχι τίποτα άλλο, αλλά για να γλυτώσουμε από την μουρμούρα - τόσα χρόνια- των Θάσιων. Τέτοια εμπάθεια με καράβι, ειλικρινά δεν έχω ματαδει, ή έστω δεν θυμάμαι. Λες και τους υποχρέωναν να επιβιβαστουν με το ζόρι (χωρίς να μπορούν να επιλέξουν άλλο πλοίο - δρομολόγιο), και κατόπιν στο ταξίδι το καραβάκι να... έμπαζε νερά, ή να κουνούσε πολύ, ή να χάλαγαν οι μηχανές και να έμενε καραβοφάναρο, ή ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. ΟΚ, κανείς δεν λέει ότι είναι το ιδανικό φέρρυ για την Θάσο, λόγω μεγέθους φυσικά και σε σύγκριση με τα αμφίπλωρα του νησιού, αλλά τέτοιες αντιδράσεις επί τόσα χρόνια, προσωπικά για εμένα είναι αδικαιολογητες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now