Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Οι γραμμές της Θάσου είναι πορθμεία οπότε μπαίνεις στο επόμενο πλοίο που έχει δρομολόγιο, εκτός εάν ξέρεις τα ωράρια και ποιο πλοίο εκτελεί το δρομολόγιο και το επιλέξεις 

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
Posted

Απαγόρευση του Ε/Γ-Ο/Γ Νικητής στη Καβάλα

Quote

Τις μεσημβρινές ώρες χτες, ενημερώθηκε το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας ότι το επιβατικό – οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίο «ΝΙΚΗΤΗΣ» Ν.Π. 12354, κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι, προσέκρουσε στο κρηπίδωμα, προκαλώντας εκδορές πάνω από τα ίσαλα στη δεξιά πρωραία πλευρά του πλοίου. Το Ε/Γ-Ο/Γ εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμάνι Πρίνου της Θάσου στο λιμάνι της Καβάλας, με τριάντα (30) επιβάτες και δύο (02) Ι.Χ. Από το συμβάν δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση. Από τη Λιμενική Αρχή Καβάλας απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου, μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

 

  • 4 months later...
Posted

Και πάνω που το πιάσαμε στο στόμα μας, το πλοίο επέστρεψε στη δράση, μετά από δεκαήμερη ακινησία στον Πρίνο. Δουλεύει κλασικά στη γραμμή Καβάλα - Πρίνος, με την εξωφρενική ταχύτητα των 7 κόμβων:P.

Posted

Ειλικρινά δεν το βλέπουν ότι το καραβάκι δεν..... Μια είναι η σωτηρία.... ναυπηγείο, επιμήκυνση, αλλαγή μηχανών μπας κ γίνει καράβι 

Posted

Μα σοβαρά τώρα, πιστεύεις ότι "δεν το βλέπουν" (???) και προφανώς αναφέρεσαι στους πλοιοκτήτες. Έτσι το κατασκεύασαν, εξαρχής για την γραμμή της Θάσου, έτσι το θέλουν.

Και αυτό τουλάχιστον είναι σύγχρονο, του 2017, εδώ ετοιμάζεται παντοφλίτσα του 1959, στα ίδια πάνω κάτω μέτρα για να ανέβει επίσης στην Θάσο. 

Posted

Ο πλοιοκτήτης είχε αναφερθεί ότι θα γίνει επιμήκυνση στο πλοίο αλλά από ότι φαίνεται δεν πρόκειται να γίνει 

Posted

Ενδιαφέρον. Πρώτη του στην Θεσσαλονίκη, και πρώτη γενικότερα για πλοία της εταιρείας του. Κάποιος με φαντασία θα μπορούσε να συμπληρώσει "μακριά από αδιάκριτα -και φωτογραφικά- βλέμματα". 

Για να δούμε τι θα δούμε.....

Posted

Όντως ενδιαφέρουσα επιλογή ναυπηγείου, εκεί έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μόνο τα αγιορείτικα. Το διαβάζω αλλά δε νομίζω να ναι "φωτογραφικό" το κίνητρο καθώς τα ναυπηγεία αυτά είναι εμφανέστατα δίπλα στο δρόμο και πλήρως ορατά από γνωστό μαγαζί της πόλης λίγα μέτρα νοτιότερα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η εταιρεία του δίνει πάτημα για τέτοιες σκέψεις...

Posted

Σωστά, σχεδόν μόνο τα "αγιορείτικα", ούτε καν τα πλοία της Θάσου. 

Για την αναφορά σας στα ναυπηγεία της συμπρωτευουσας, σας απάντησα σε πλέον αρμόδιο topic. 

Posted

Ακούγονται πολλά……. Μένει να δούμε τι είδους εργασίες θα γίνουν 

Πάντως δεν θα κάτσει για πολύ στην Θεσσαλονίκη…

Posted

Η αλήθεια είναι πως θα ήταν καλή εξέλιξη μια πώληση του. Οχι τίποτα άλλο, αλλά για να γλυτώσουμε από την μουρμούρα - τόσα χρόνια- των Θάσιων. 

Τέτοια εμπάθεια με καράβι, ειλικρινά δεν έχω ματαδει, ή έστω δεν θυμάμαι. Λες και τους υποχρέωναν να επιβιβαστουν με το ζόρι (χωρίς να μπορούν να επιλέξουν άλλο πλοίο - δρομολόγιο), και κατόπιν στο ταξίδι το καραβάκι να... έμπαζε νερά, ή να κουνούσε πολύ, ή να χάλαγαν οι μηχανές και να έμενε καραβοφάναρο, ή ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. 

ΟΚ, κανείς δεν λέει ότι είναι το ιδανικό φέρρυ για την Θάσο, λόγω μεγέθους φυσικά και σε σύγκριση με τα αμφίπλωρα του νησιού, αλλά τέτοιες αντιδράσεις επί τόσα χρόνια, προσωπικά για εμένα είναι αδικαιολογητες.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...