Panagia Ekatontapiliani Posted April 14, 2020 Posted April 14, 2020 Το Νικητής είναι εκτός δρομολογίων στο Πρίνο από τις 21 Μαρτίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 1, 2020 Posted May 1, 2020 Το Νικητής πρέπει να έχει μια καμπίνα επιβατών
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2020 Posted July 9, 2020 Το Νικητής επέστρεψε στα δρομολόγια στη γραμμή Καβάλα Πρίνο τη Παρασκευή 3 Ιουλίου, μετά από 3,5 μήνες ακινησίας.
enas chiotis Posted December 1, 2020 Posted December 1, 2020 Έφυγε από Πρίνο το απόγευμα και εκπέμπει από τα νότια της Θάσου η ναυαρχίδα. Κατεβαίνει Πειραιά;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2020 Posted December 19, 2020 Το Νικητής έχει βγει έξω στο ναυπηγείο του Φραντζή για δεξαμενισμό.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2021 Posted January 13, 2021 Το Νικητής ολοκλήρωσε τις εργασίες του και σήμερα το μεσημέρι αναχώρησε για τη Θάσο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 Το Νικητής θα επιστέψει μεθαύριο στα δρομολόγια στη γραμμή Καβάλα Πρίνο. Ήταν εκτός δρομολογίων από τα τέλη Νοεμβρίου
Panagia Ekatontapiliani Posted November 1, 2022 Posted November 1, 2022 Το Νικητής ολοκλήρωσε στις 30 Οκτωβρίου τα δρομολόγια του στη γραμμή Καβάλα Πρίνο και είναι δεμένο στο λιμάνι του Πρίνου για την ακινησία του.
Cpt johngrp Posted November 4, 2022 Posted November 4, 2022 Το πλοίο κατευθύνεται προς Σαλαμίνα όπως δείχνει το ais
Panagia Ekatontapiliani Posted November 16, 2022 Posted November 16, 2022 Υπάρχουν παράπονα για τα καθίσματα στο σαλόνι του Νικητής.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 17, 2022 Posted December 17, 2022 Το Νικητής είναι τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2023 Posted January 24, 2023 Το Νικήτης ολοκλήρωσε χθες τις εργασίες του δεξαμενισμου του και πήγε στο ναυπηγείο του Μπεκρή για τη συνέχεια της ακινησίας του.
Ferry Himuka Posted April 1, 2023 Posted April 1, 2023 Πορεία για Αίγινα έχει βάλει το πλοίο εδώ κανα 2 Ώρο ! Ξέρουμε τι γίνεται? Μόλις έριξε καταπέλτη στο λιμάνι της Αίγινας χωρίς να αποβιβάσει η να επιβιβάσει κατι
Cpt johngrp Posted April 1, 2023 Posted April 1, 2023 Από ότι ακούγεται εδώ στην Αιγινα λόγω καιρού θα διανυκτερεύσει και το πρωί θα ξεκινήσει για την βάση του
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2023 Posted April 1, 2023 Και γιατί δεν έμεινε στα Παλούκια που ήταν δεμένο έτσι ώστε να ξεκινήσει από εκεί για τη Θάσο??
Cpt johngrp Posted April 1, 2023 Posted April 1, 2023 (edited) Δεν ξέρω και εμενα περίεργο μου φανηκε,για περισσότερη ασφάλεια όμως πιστεύω θα ήταν καλύτερο να πήγαινε στο αγκιστρι!! Edited April 1, 2023 by Cpt johngrp
Panagia Ekatontapiliani Posted April 2, 2023 Posted April 2, 2023 Το Νικήτης αναχώρησε σήμερα αργά το βράδυ από την Αίγινα για την Θάσο, όπου αναμένεται στις 8 Απριλίου να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Καβάλα Πρίνο.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2023 Posted April 9, 2023 (edited) Ακόμα το Νικήτης δεν θα ξεκινήσει δρομολόγια σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας του, έτσι παραμένουν ανεκτελεστα τα δρομολόγια μέχρι τις 14/4/23, που θα έκανε στη γραμμή Καβάλα Πρίνο. Edited April 9, 2023 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2023 Posted April 28, 2023 Το Νικητής παραμένει δεμένο στο λιμάνι της Νέας Περάμου και από ότι φαίνεται στα αποτελέσματα του ΣΑΣ, του επιβλήθηκε ανάκληση της ανακοίνωσης δρομολόγησης του
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2023 Posted June 10, 2023 Το Νικήτης έφυγε χθες από το λιμάνι στη Νέα Πέραμο και πήγε στο Πρινο, έτσι ώστε το πρωί να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Καβάλα Πρίνο.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 6, 2023 Posted August 6, 2023 Το Νικητής σήμερα το πρωί ήταν δεμένο στο λιμάνι του Πρίνου μέχρι να κάνει το τελευταίο δρομολόγιο στη γραμμή Καβάλα Πρίνου για την σημερινή ημέρα. Πάντως δεν θα ήθελα να ήμουν επιβάτης με καιρό πάνω σε αυτό το πλοίο, όταν αλλά πλοία της γραμμής κουπαστάριζαν και κοπάναγαν τόσο έντονα σήμερα με το βοριαδάκι που είχε σήμερα στη περιοχή.
F/B LISSOS Posted September 4, 2023 Posted September 4, 2023 Πλοίο - ντροπή για τη ναυτιλία που αποτελεί δυσφήμηση τη γραμμή που εξυπηρετεί. Ίσως το πιο βρώμικο και το πιο ασυντήρητο σκαρί που υπάρχει στα νερά μας. Ενδεικτικά παραδείγματα. Τα φωτιστικά τα είχαν κολλήσει με tapes… Κουρτίνες και καθίσματα μέσα στη βρώμα. Η καλύτερη λύση όταν στάζει ένα κλιματιστικό. Βάζεις μια λεκάνη και όλα κομπλέ. Συγχαρητήρια στην ιδιωτική εταιρία και συγκεκριμένα στον υπεύθυνο ναυπηγό (δεν αναφέρω το όνομά του για ευνόητους λόγους) που μετά τους απαραίτητους ελέγχους ως… όφειλε…, έδωσε άδεια να εκτελεί δρομολόγια αυτό το πράγμα.
SAMAINA Posted September 4, 2023 Posted September 4, 2023 Τι σχέση έχει ο ναυπηγός(!) με τα κλιματιστικά και τις κουρτίνες. Το πλοίο μπορεί να είναι βρωμικο, ασυντήρητο (στο ξενοδοχειακό) και ότι άλλο θέλετε αλλά δεν κολάει πουθενά ο ναυπηγός τον οποίο δεν κατονομάζετε κιόλας για να μην τον θίξετε. Ειλικρινά σηκώνω τα χέρια ψηλα!
F/B LISSOS Posted September 7, 2023 Posted September 7, 2023 (edited) Πάμε από την αρχή. Από τα βασικά. Αυτός που δίνει το OK για το αξιόπλοο ενός πλοίου είναι ο άνθρωπος που δουλεύει στις αρμόδιες υπηρεσίες (ιδιωτικές ή δημόσιες). Αυτός λοιπόν είναι ο ναυπηγός, που μετά τους απαραίτητους ελέγχους, δίνει το πράσινο φως. Εντάξει μέχρι εδώ; Εντάξει. Από την πρώτη στιγμή που το πλοίο έπεσε στη θάλασσα, έχουν αναφερθεί διαφορά προβλήματα, και εδώ, και σε διάφορους άλλους ιστοτόπους. Αυτά τα προβλήματα, δεν προκύπτουν κατά τη διάρκεια της σεζόν, αλλά είναι μόνιμα και δυσεπίλυτα. Δεν μιλάω για το υγειονομικό κομμάτι της υπόθεσης, που είναι ευθύνη της ναυτιλιακής – αξιωματικών, αλλά για το γενικό του πράγματος (κακή συντήρηση κτλ) που είναι το πώς αφήνουν οι αρμόδιοι να εκτελεί δρομολόγια ένα τέτοιο μπαούλο, το οποίο επαναλαμβάνω, είναι ακατάλληλο για τον επιβάτη. Θες να σου μιλήσω για τα πιο απλά που είναι η παντελής έλλειψη ειδικών σημάνσεων μέσα στο πλοίο (έξοδοι κινδύνου, σημεία συγκέντρωσης, σωσίβια κτλ) ή για το κίνδυνο μπλακ άουτ σε όλο το πλοίο καθώς έσταζαν κλιματιστικά τα οποία ήταν κοντά σε καλώδια υψηλής παροχής, χωρίς φυσικά να έρθει κάποιος αξιωματικός να το δει, και το μόνο που έγινε ήταν να βάλουν επιβάτες!!! έναν κουβά για να μην στάζει στο σαλόνι (δεν είναι τυχαίο γεγονός, στον Πρίνο μου είπαν ότι ειναι συχνό φαινόμενο). Η δουλειά λοιπόν του κάθε εντεταλμένου, δεν είναι μόνο να βλέπει τη μηχανή και καλό Άγιο Νικόλα, αλλά να βλέπει τη συνολικότερη συμπεριφορά του πλοίου, και των αξιωματικών. Edited September 7, 2023 by F/B LISSOS
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now