karavolatris Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 (edited) Πωλειται ενα ακομα γνωστο πλοιο...για 1 εκατ. ευρω...Μετα το κλεισιμο της POSEIDON LINES του Ποθητου κανενα πλοιο απο το στολο του δε στεριωσε πουθενα..... Edited February 12, 2018 by Nick the Greek
poseidon Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Ας πρόσεχε φίλε Καραβολάτρη ο Ποθητός...Σε ότι αφορά την Αδριατική το 2001 στην γραμμή Ηγουμενίτσα - Μπάρι το SEA SERENADE έκανε πάταγο όσο περίεργο και αν φαίνεται. Απο τη στιγμή που ναυλώθηκε σε Αλβανική - Φάντασμα προκειμένου να αντικαταστήσει το MILLENNIUM EXPRESS II το μέλλον του ήταν προδιαγεγραμμένο. Επίσης και το SEA SYMPHONY θα μπορούσε να τα πάει καλά. Και τα δύο πλοία ήταν σχετικά γρήγορα και τα δρομολόγιά τους τα βγάζανε αξιοπρεπέστατα. Ήταν παραμελειμένα, η αλήθεια είναι αυτή αλλά ένα γενικό ρεκτιφιέ μπορούσε να γίνει. Γενικότερα,σε ότι αφορά την POSEIDON LINES απο την στιγμή που πήγε να συγχωνευτεί(αν δεν κάνω λάθος με την κυπριακή Atteshlis Shipping Corp) άρχισε ο κατήφορος....Κρίμα!!!
Earl Granville Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Αυτό το πλοίο ήταν ένα πολύ καλό βαποόρι που όμως επί πλοιοκτησίας Ποθητού δεν έπεσε φράγκο και στο τέλος ρίμαξε όπως όλα τα βαπόρια του στόλου της POSEIDON LINES.
poseidon Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Και να φανταστεί κανείς οτι κάποτε ήταν μέσα στα 10 δημοφιλέστερα πλοία της Αδριατικής μαζί με DAME M, LATO και άλλα γερά ονόματα της εποχής...!!!
Neptune Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Εδω μια προσφατη φωτογραφια του... Περασμενα μεγαλεια Εντυπωση μου ειχε προκαλεσει το γεγονος οτι ειχε 8 κυριες μηχανες... Η επομενη ερωτηση μου ηταν αν εχει και 8 προπελες... Ενταξει μη γελατε ημουν και 9 χρονων οταν το πρωτοειδα
Earl Granville Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Εντύπωση μου είχε προκαλέσει και ο χειρισμός του πλωριού ρεμέτζου από την γέφυρα όπως και στο ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
karavolatris Posted September 7, 2005 Author Posted September 7, 2005 Ειναι μια πετυχημενη σειρα πλοιων πιο γνωστα ως τρεναδικα στην Ιαπωνια που δουλευαν για τους JAPAN RAILWAYS. Απο τα πιο γεροφτιαχμενα σκαρια που φτιαχτηκαν ποτε. Δυο απο τα αδελφια τους εχουν μετατραπει σε κρουαζιεροπλοια στην Ιαπωνια και συνεχιζουν με επιτυχια το νεο τους ρολο... Οσο για το Ποθητο ειναι λυπηρο που εφτασε εκει που δεν επρεπε ενω ειχε εναν αξιολογο στολο και τα φοντα να πετυχει σε νεες γραμμες....
Neptune Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Καλα μην τρελενομαστε Περα απο αυτο και το Harmony δεν ειχε και τιποτα της προκοπης ο Ποθητος... Ποιο του στολου του ηταν αξιολογο. Το SEA WAVE??? Αλλα ορισμενοι κατορθωσαν να επιβιωσουν και αλλοι πνιγηκαν μονοι τους στην Αδριατικη...
karavolatris Posted September 7, 2005 Author Posted September 7, 2005 Κανεις δεν ειπε να τρελαινομαστε.....!! Αυτο ακριβως!! Το πες και μονος σου!! Οταν εχεις κατι στα χερια σου κοιτας πως να το αξιοποιησεις!! Δυστυχως ο Ποθητος το εκανε αναποδα!! Οσο για το SEA WAVE ολοι το ξερουμε δεν χρειαζεται να μας ενημερωσεις για ενα σκαρι που πουθενα δεν πετυχε και μαλιστα ενα περιεργο αυστραλεζικης κατασκευης...
George Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 (edited) "ειχε 8 κυριες μηχανες..." Πόσες??? Αυτό είναι ότι πρέπει για την SAOS. Θα το πηγαίνει με τις 2 και θα έχει άλλες 6 για ρεζέρβα Από κει και πέρα αν με ενημέρωσαν καλά καποιοι κύριοι από δω μέσα (λέγε με Dino) το πλοίο είναι δεμένο στη Σλοβενία για να το βλέπουν οι ενδιαφερόμενοι. Κι από ότι ξέρω εγώ έχει το όνομα CHANG PO PO (το πήραν στον πλειστηριασμό Κορεάτες) και σημαία Κύπρου. Edited December 4, 2018 by proud_ionian
poseidon Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Προσωπικά πιστεύω οτι η POSEIDON LINES θα μπορούσε άνετα να επιβιώσει στην Αδριατική με SEA SERENADE/SEA HARMONY/SEA SYMPHONY αν και εφόσον γινόταν ένα καλό ρεκτιφιέ στα πλοία και ειδικά στο SEA HARMONY. Τα SERENADE/SYMPHONY ήταν γρήγορα και τα express δρομολόγιά τους στο IG-BA τα έβγαζαν μιά χαρά. Μπορούσε το SEA SYMPHONY να δουλέψει σαν RO/RO απο Πάτρα (όπως και δούλεψε σαν TONIA V).Δεν ήταν δα και τόσο παλιά τα πλοία (1976-1977). Όσο απο λαμαρίνες...ήταν αθάνατες. Δυστυχώς όμως αυτά τα "άρπα-κόλλα" της Αδριατικής δεν βγήκαν σε καλό σε πολλούς πλοιοκτήτες. Ας μή ξεχνάμε οτι η POSEIDON LINES ήταν δέκα χρόνια στην Αδριατική, πως έτσι ξαφνικά έκανε μπάμ;
Nick the Greek Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Δε διαφωνω και μαλιστα μην ξεχναμε οτι για πολλα χρονια η εταιρεια ειχε και δρομολογιο Ροδο-Λεμεσσο-Χαιφα καθε Δευτερα και Πεμπτη απο Πειραια. Και εκει ενα ερωτηματικο γιατι εφυγε μια και απο κινηση φορτηγων τουλαχιστον πηγαινε πολυ καλα.
poseidon Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Πολύ σωστά Nick. Και αν δεν κάνω λάθος ήταν απο τις πρώτες εταιρίες που άνοιξαν την γραμμή Πειραιάς - Ρόδος - Λεμεσσός - Χάιφα με την μορφή που έχει σήμερα.
karavolatris Posted September 10, 2005 Author Posted September 10, 2005 Να πω και κατι αλλο φιλε Poseidon!! Αν θυμασαι τα SEA HARMONY/SERENADE ολοι τα υποτιμουσαν σαν σκαρια, λες και δεν αξιζαν για τιποτα!! Και ομως αυτα αποδειχτηκαν αρκετα καλα!! Ιαπωνεζικα και τρεναδικα ειχαν οντως μια απο τις καλυτερες λαμαρινες που εχω δει μεχρι στιγμης!
Neptune Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Οντως απο θεμα κατασκευης ειναι πολυ γερα βαπορια και αυτα και τα αλλα αδερφακια τους.. Ομως οι 8 μηχανες ναι μεν ηταν ασφαλεια αλλα στη συντηρηση ηταν πολυ δυσκολες... Εδω αλλοι με 2 μηχανες και τα βρισκουν σκουρα... Εκτος απο τον Ποθητο ειναι και οι συνεργατες του... Εταιριες με ''τεμπελικα'' αφεντικα αλλα καλους συνεργατες προχωρανε ενω αν τρεχει μονο ενας για ολους καληνυχτα
poseidon Posted November 3, 2005 Posted November 3, 2005 Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό γι' αυτό το πλοίο??? Παραμένει ακόμα στη Σλοβενία ή την έκανε διακριτικά για....
Neptune Posted November 3, 2005 Posted November 3, 2005 Δεν εχω μαθει τιποτα... Μαλλον παραμενει εκει που ητανε. Παντως απο πληροφοριες ειναι σε κακα χαλια το μηχανοστασιο του... Και οι χωροι του δεν ειναι και τιποτα ιδιαιτερο... Παρατημενο και τοσο καιρο τι να κανει κι αυτο το κακομοιρο
poseidon Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας κυκλοφορεί η φήμη για επιστροφή του SEA SERENADE σε γραμμή της Αδριατικής. Μάλιστα ακούγεται και το όνομα του πράκτορα. Βέβαια είναι πολύ νωρίς για συζητήσεις, δρομολόγια και όλα τα σχετικά. Το μόνο σίγουρο είναι οτι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Όμως απο το "ακούστηκε" μέχρι το "δρομολογήθηκε" υπάρχει μεγάλη απόσταση. Δεδομένου δε οτι το πλοίο βρίσκεται στην παροπλισμένο στου διαόλου τη μάνα τα πράγματα είναι ακόμα πολύ ρευστά. Τίποτα όμως δεν είναι απίθανο. Ας περιμένουμε λοιπόν...
uddox Posted December 17, 2005 Posted December 17, 2005 Να σας πώ ότι βρισκεται σεγιάρδα όπου θα έκανε επισκευές. Τελικά λόγω έλλειψης χρημάτων παρέμεινε στην μέση. Αυτή την στιγμή χρωστάει γύρω στα 350κ, όποτε δωθούν σε 20 μέρες είναι έτοιμο. Ο Κορεάτης έχει εν λευκώ 1 δικό μας, όπου και αυτός λόγω ναυτίας ακούει κάποιον άλλον ο οποίος και φαγώνεται να ξεκινήσει το βαπόρι, αλλά τα ψιλά έγιναν χοντρά και δεν υπάρχουν. Πριν λίγο καιρό, έπεσε μια πρόταση για αγορά, αλλά ζητάνε ψηλά οπότε και κόλλησε. Βέβαια, επειδή για να ξεκινήσει Ιταλια, τα ποσά έιναι μεγάλα διότι δεν είναι μόνο οι επισκευές, αλλά και η συμμόρφωση με όλους τους κανόνες. Το πιθανότερο είναι να πάει διακοπές, και μετά εις τα εξ ών συνετέθη
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 7, 2006 Posted September 7, 2006 Το πλοίο τον Αύγουστο ήταν ακόμα σε ναυπηγείο της Σλοβενίας, όπου και δεξαμενίσθηκε, και αυτές τις μέρες, μάλλον, αναχωρεί από εκεί. Και το κυριότερο: μετονομάσθηκε σε MARINOS D. με Ελληνική σημαία.
poseidon Posted September 8, 2006 Posted September 8, 2006 Γνωρίζουμε εταιρία/πλοιοκτήτη??? MARINOS D λοιπόν η πάλαι ποτέ σερενάτα μας!!! Πάλι καλά.....
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 8, 2006 Posted September 8, 2006 Δυστυχώς, δεν γνωρίζω ακόμα τους ιδιοκτήτες…υπομονή! Όμως, έχω κάτι άλλο για το πλοίο. Στο πλοίο (με το νέο του όνομα MARINOS D. που δεν διακρίνεται, αλλά με την Παναμαϊκή σημαία ακόμα) στις 14/6/2006, στα Ναυπηγεία Izola, έγινε αντιτρομοκρατική άσκηση από την Σλοβένικη Αστυνομία. (Εάν δεν κάνω κανένα λάθος, γιατί με τα Σλοβένικα δεν τα πάω και τόσο καλά…όπως, άλλωστε, και οι μηχανές αυτόματης μετάφρασης.) Περισσότερα (Σλοβένικα) εδώ , όπου θα βρείτε και πολλές φωτό από το πλοίο και την άσκηση που όπως καταλαβαίνετε είχε αίσιο τέλος. Ας δούμε 2 μόνο από τις φωτό:
proud_ionian Posted September 8, 2006 Posted September 8, 2006 εδω παντως εχει ακομη παναμαϊκη σημαια και δε φαινεται το ονομα
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 8, 2006 Posted September 8, 2006 Στο πλοίο (με το νέο του όνομα MARINOS D. που δεν διακρίνεται, αλλά με την Παναμαϊκή σημαία ακόμα) στις 14/6/2006, Η πληροφορία για την Ελληνική σημαία είναι Αυγουστιάτικη. Η Σλοβένικη αστυνομία, ήδη, από τον Ιούνιο το ανέφερε ως MARINOS D.ΥΓ. Να διαβάζουμε που και που και τα κείμενα και να ρίχνουμε και καμιά ματιά στα λινκς. Και όχι να βλέπουμε μόνο τις φωτό
Nick the Greek Posted September 9, 2006 Posted September 9, 2006 Συμφωνα με πληροφοριες οι καινουριοι ιδιοκτητες του εν λογω παπορου ειναι Κυπριοι. Για να δουμε τι μελλει γενεσθαι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now