.voyager Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 (edited) Ανοίγω ένα topic για το Carthage, το οποίο, παρότι εκπροσωπείται από πολλές φώτος στη gallery, δεν διαθέτει ακόμη το δικό του. Eίναι fosenάκι, εμφανώς "συγγενής" των Αρετούσα, Ίκαρος, Πασιφάη, Olympic Champion και Hellenic Spirit, με τις διαστάσεις του να είναι πιο κοντά σε αυτές του Αρετούσα και την πρύμη να θυμίζει το δίδυμο της ΑΝΕΚ. Η ναυπήγησή του τοποθετείται χρονικά μεταξύ του διδύμου της Minoan και της ANEK, στο 1999. Το βλέπουμε εδώ σε αναχώρησή του από τη Γένοβα, έπειτα από πολύωρη καθυστέρηση στην άφιξη. Edited July 20, 2017 by proud_ionian tag
.voyager Posted July 20, 2017 Author Posted July 20, 2017 (edited) Απολαυστική μανούβρα -καθότι χρονοβόρα- του Carthage στη Γένοβα, η οποία μου φάνηκε και περίεργη, αφού το πλοίο έφτασε δύο φορές στο κεφάλι του Porto Antico di Genoa, σα να είχαν σκοπό να δέσει σε μια θέση και τελικά αποφάσισαν να πέσει σε άλλη. Eδώ και μια περσινή αναχώρηση με ωραίο φως. Edited July 20, 2017 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted October 21, 2018 Posted October 21, 2018 Μετά το ατύχημα του Ulysse με το CSL Virginia, έγινε προσωρινή κατάσχεση του Carthage στη Μασσαλία από τη πλοιοκτήτρια εταιρεία του CSL Virginia αλλά τελικά άρθηκε η κατάσχεση.
sarantatrio Posted November 20, 2018 Posted November 20, 2018 http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=2860570 Τοποθεσία:Ηράκλειο?!?Αν έχει κάποιος την καλοσύνη,ας με ενημερώσει γιατί είχε περάσει από τα νερά μας το βαπόρι το μακρινό 2000
Neptune Posted November 20, 2018 Posted November 20, 2018 Και στον Πειραια το θυμαμαι. Μου διαφευγει ομως ο λογος. Νομιζω καποια συναντηση ηταν και τους πηγαινε κρουαζιερα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2019 Posted June 4, 2019 Το Carthage βρίσκεται για δεξαμενισμο στη Γένοβα από τις 9 Μαΐου.
Nick the Greek Posted November 14, 2022 Posted November 14, 2022 Αρκετά τυχεροί σταθήκαμε ώστε να πετύχουμε εν πλώ το Carthage, ενώ αυτό έχει βγεί από τη Genova αμέσως πρίν το Rhapsody. Το πλοιο το βλέπω σβηστό από AIS εδώ και 2 ημέρες και με προορισμό το Sfax. Υποθέτω πάει για ακινησία.
BS CHIOS Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 Με το δέσιμο του Tanit, το πλοίο έχει αναλάβει εξ' ολοκλήρου τις γραμμές Μασσαλία - Τυνησία και Γέnοβα - Τυνησία.
Diagoras Posted April 29, 2024 Posted April 29, 2024 Με την επιστροφή του Tanit το Carthage παρέμενε δεμένο στο λιμάνι της Τύνιδας και ακολούθως μετέβη στο ναυπηγείο της Bizerte. Γενικά τον τελευταίο καιρό η CoTuNav έχει κόψει τα δρομολόγια με ferry στη γραμμή της Μασσαλίας και δουλεύει αποκλειστικά με ένα ferry στη γραμμή της Γένοβας.
Diagoras Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Πριν δύο μέρες επέστρεψε στο λιμάνι της Τύνιδας και από 10/6 επανέρχεται στη δράση, για αρχή στη γραμμή της Μασσαλίας
BS CHIOS Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Πρέπει να έχει περάσει στη γραμμή της Γένοβα τις τελευταίες ημέρες. Μάλιστα, στο τελευταίο του δρομολόγιο προσέγγισε και στο Zarzis (νότια Τυνησία), ως προέκταση της γραμμής. Προγραμματισμένο ήταν αυτό; Μόνο την Gruppo Grendi θυμάμαι να έχει περάσει από το λιμάνι.
Strofalos Posted June 16, 2024 Posted June 16, 2024 Τι δρόμο βγάζει, ξέρουμε? Και το άνω γκαράζ, είναι όλο καμπίνες ή στην μέση έχει 3-4 λωρίδες φόρτωσης "a la Μπένυ"??
nomikos Posted June 16, 2024 Posted June 16, 2024 Βγάζει 21 κόμβους υπηρεσιακή. Στο ντεκ 5 και 6 που τα άλλα fossen έχουν το άνω γκαράζ αυτό έχει όλο καμπίνες και στο ντεκ 7 εκεί που το Champion έχει αεροπορικά αυτό έχει ένα σαλονάκι και μία τεράστια ντισκο μέχρι πρύμα κάτω από τη πισινα ενώ πλώρα στο καθρέφτη έχει αλλο ένα μικρό σαλονακι(στο Champion καμπίνες).Στο ντεκ 8 έχει πρυμα ένα σαλονάκι όπως στο Ίκαρος και Πασιφαη,το καταστημα εκεί που στα άλλα fossen είναι το αίθριο και 3 εστιατορια(buffet στο καθρεφτη ala carte και self service στο ίδιο σημείο όπως στο Champion).Στο 9 εκεί που τα δικά μας έχουν τη ντίσκο τούτο έχει ένα μεγάλο μπαρ-σαλονι.Όλα αυτά φαίνονται στο deckplan του εδώ. Το Carthage είναι κονταδελφο των δικών μας fossen.Ειναι μια μείξη των Fossen των Μινωικων με της ΑΝΕΚ,όμως με διπλάσιο αριθμό κλινών και γκαραζ με τα μισά lane meters.Για το μέγεθος του(180 μόλις μετρα) θεωρώ πως έχει καλύτερη εκμεταλευση χωρου. Δε ξέρω σε ποια γραμμή στην Ελλάδα θα ταίριαζε,έχει πολλές κλίνες και μικρό γκαράζ.Έχει δηλαδή τα χαρακτηριστικα του Βενιζέλος που με το ζόρι βρήκε πάλι ρόλο στα Χανιά.
Strofalos Posted June 17, 2024 Posted June 17, 2024 Μπόλικο πράγμα έχει μέσα δηλαδή. Με τέτοια διαρρύθμιση, διαστάσεις, δρόμο και γκαράζ, θεωρώ πως στην Ελλάδα θα έκανε για το δρομολόγιο της Β. Ελλάδας (Καβάλα ή Θεσσαλονίκη) μέχρι Ρόδο και όχι μέχρι Σάμο.
iord Posted June 17, 2024 Posted June 17, 2024 (edited) Αν δεν εχει μπει το βενιζελος σε αυτη την γραμμη μεχρι τωρα που ειναι οτι πιο κοντα σε αυτο εχουμε τοτε δεν νομιζω οτι υπαρχει σεναριο που θα μπορουσε να την δουλεψει το καρθατζ. Για την γραμμη των χανιων, η για το ΠΧΜ που ειπε ο @nomikos θα μπορουσε να δουλεψει ισως αλλα με ιδιαιτερη διαχειρηση, εκτος αν αλα στενα, του αφαιρεσουν ενα ντεκ καμπινες ( δεν ξερω κατα ποσο ειναι δυνατο αυτο ) για χαρη γκαραζ. Εκει η λειτουργικότητα του απογειώνεται Edited June 18, 2024 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now