Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

 

On 6/16/2016 at 11:31 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μετά την πώληση του Γλυκοφιλούσα στη Ρωσία, ο κ. Θεωδορόπουλος δεν αρκείται στη κατασκευή του Γλυκοφιλούσα V αλλά ξεκίνησε και νέα κατασκευή δίπλα από το χώρο του ναυπηγείου του.

Ας δούμε τη πρόοδο της κατασκευής του Γλυκοφιλούσα IV δίπλα από το ναυπηγείο του Θεωδοροπουλου.

Edited by polmyt
tag
  • 3 months later...
Posted

Ας δούμε τη πρόοδο της κατασκευής του Γλυκοφιλούσα IV δίπλα από το ναυπηγείο του Θεωδοροπουλου. Μετά από σε 3,5 μήνες δεν έχει προχωρήσει πολύ η κατασκευή, μιας και πιστεύω ότι περιμένουν να γίνει η καθέλκυση του Γλυκοφιλούσα V για να μεταφερθεί η τρόπιδα του στο ναυπηγείο του Θεωδοροπουλου.

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

Τώρα που έγινε η καθέλκυση του Γλυκοφιλούσα V, το Γλυκοφιλούσα IV αναμένεται μεταφερθεί εντός των εγκαταστάσεων του ναυπηγείου του Θεοδωρόπουλου και να προχωρήσει εντατικά η κατασκευή του, έτσι ώστε να είναι έτοιμο στο τέλος του 2017.

Posted

Σήμερα θα ξεκινήσει η διαδικασία για τη μεταφορά του Γλυκοφιλουσα IV με τη βοήθεια ενός γερανου, που θα μεταφέρει τμηματικα (σε δύο κομμάτια το πλοίο).

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
Posted

Ας δούμε τη πρόοδο της κατασκευής του Γλυκοφιλούσα IV στο ναυπηγείο του Θεοδωρόπουλου την 01/04/17. Βλέπουμε ότι έχει προχωρήσει η κατασκευή στις πλώρες (κατά μήκος) ενώ πλέον έχει αρχίσει και δείχνει μπόι με τις κολόνες που θα στηρίζουν την υπερκατασκευή.

  • 4 weeks later...
Posted

Ας δούμε τη πρόοδο της κατασκευής του Γλυκοφιλούσα IV στο ναυπηγείο του Θεοδωρόπουλου στις 06/05/17. Βλέπουμε ότι έχει ολοκληρωθεί το κατάστρωμα των επιβατών και έχει προχωρήσει η κατασκευή στο επόμενο κατάστρωμα του πληρώματος.

  • 1 month later...
Posted (edited)

Ας δούμε τη πρόοδο της κατασκευής του Γλυκοφιλούσα IV στο ναυπηγείο του Θεοδωρόπουλου στις 17/06/17. Βλέπουμε ότι έχει ολοκληρωθεί το κατάστρωμα που είναι ο χώρος του πληρώματος και το κατάστρωμα της γέφυρας. Ενώ στο γκαράζ είναι έτοιμες οι σκάλες επιβίβασης για να τοποθετηθούν στη θέση τους. Φαίνεται ότι θα υπάρχουν κάποιες διαφορές σε σχέση με το Γλυκοφιλούσα V. Πρώτα από όλα τα ανοίγματα στις πλευρικές επιφάνειες του γκαράζ και στη μέση του σαλονιού υπάρχουν 6 κάθετα ανοίγματα για τα παράθυρα που θα πιάνουν όλο το ύψος του σαλονιού.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Posted

Το πλοιο ανοιξε το AIS σημερα.Αν δεν εχασα κατι πρεπει να είναι η πρωτη φορα που το λειτουργει

Posted

Δεν περίμενα ποτέ να μου αρέσει τόσο παντόφλα ή αμφίδρομο. Εξαιρετική δουλειά αισθητικά (design υπερκατασκευών, χρωματισμός). Ποιος τα έχει αναλάβει άραγε; Το ναυπηγείο; Κάποιο γραφείο και το ναυπηγείο εκτέλεσε;

Posted

Ας δούμε το Γλυκοφιλούσα IV στο ναυπηγείο του Μπεκρή, όπου θα κάνει τις τελευταίες εργασίες του και θα περάσει τις επιθεωρήσεις πριν ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Πέραμα Παλούκια. Να προσθέσω ότι το IMO No του πλοίου 9833993.

  • proud_ionian changed the title to Γλυκοφιλούσα IV (ΙΜΟ 9833993)
  • 2 weeks later...
Posted

Να αναφέρουμε ότι το Γλυκοφιλούσα IV διατίθεται ήδη για πώληση. Οι διαστάσεις του Γλυκοφιλούσα IV είναι μήκος 107 μέτρα, πλάτος 18 μέτρα, και βύθισμα 2,80 μέτρα. Φέρει 4 κύριες μηχανές MTU (805hp) με azimuth ελικοπηδάλια, που του δίνουν ταχύτητα 14,5 κόμβων και τρεις ηλεκτρομηχανές Cummins. Η χωρητικότητα στα κυρίως γκαράζ είναι 208 ΙΧ (ή 34 ΦΓ των 12m) και 36 ΙΧ στο κάτω γκαράζ. Έχει χωρητικότητα σε επιβάτες 800 άτομα και για πλήρωμα μέχρι 12 άτομα. Η κατηγορία είναι ICE CLASS A. Το σαλόνι διαφέρει σε χρωματισμούς οι ταπετσαρίες των καθισμάτων σε σύγκριση με το Γλυκοφιλούσα V.

Glykofilousa IV.jpg

  • 3 months later...
Posted

Μετά το Γλυκοφιλούσα V έφτασε η ώρα να κάνουμε μια ξενάγηση στο εντυπωσιακό Γλυκοφιλούσα IV. Ξεκινώντας από το γκαράζ του Γλυκοφιλούσα IV που είναι εντελώς νέτο και υπάρχει πλαστικοποίηση στο δάπεδο του γκαράζ. Ανεβαίνουμε από τις σκάλες επιβίβασης που είναι σε τρία επίπεδα με αποτέλεσμα να γίνεται πιο άνετα η άνοδος των επιβατών. Φτάνοντας στο κατάστρωμα των επιβατών συναντάμε 80 καθίσματα στο ημικυκλικό ανοικτό κατάστρωμα έξω από το σαλόνι σε άσπρο και μαύρο χρώμα (4 σειρές από δυο οκτάδες άσπρα καθίσματα και 4 σειρές από τετράδα από μαύρα καθίσματα), αντίστοιχα και στην άλλη πλευρά του πλοίου. Έξω από τις σαλόνι είναι οι εντυπωσιακές σε διακόσμηση τουαλέτες (θα τις ζήλευαν και μεγάλα F/B). Μπαίνοντας στο σαλόνι νομίζω ότι όλοι οι επιβάτες θα μείνουν εντυπωσιασμένοι από την άνεση και τη διακόσμηση στο ξενοδοχειακό του πλοίου. Πρώτα συναντάμε 6 τραπεζάκια με καρέκλες με ριγέ καλύμματα και ξύλινη πλάτη. Μετά υπάρχουν καναπέδες σε ανοιχτόχρωμη γκρίζα απόχρωση με ανάλογη χρώματος μοκέτα. Εκατέρωθεν και κατά μήκος του σαλονιού υπάρχουν καθίσματα αεροπορικού στυλ σε ανοιχτόχρωμη μπλε απόχρωση με ξύλινο δάπεδο. Στη μέση του σαλονιού υπάρχουν καναπέδες σε γκρι απόχρωση και το μπαρ στη μέση με μεταλλικά σκαμπό. Ένα κατάστρωμα πιο πάνω είναι το ανοικτό κατάστρωμα συναντάμε 120 καθίσματα στο ανοικτό κατάστρωμα έξω από το χώρο του πληρώματος σε άσπρο και μαύρο χρώμα, (5 σειρές από δυο οκτάδες άσπρα καθίσματα και 5 σειρές από μια οκτάδα από μαύρα καθίσματα), αντίστοιχα και στην άλλη πλευρά του πλοίου.

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...