Hastaroth Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Τίποτα δέν κέρδισαν,εκτός μόνο οτι έβαλαν καταπέλτη σέ ένα πλοίο που δέν είχε.... Τό οτι προφανώς οι Αγγλοι ναυπηγοί του είχαν κάποιο λόγο που δέν τού έβαλαν οι ίδιοι καταπέλτη δέν φάνηκε νά απασχολή τον κύριο Manu Saos καί τους περί αυτόν συμβούλους.(Εγώ τον έχω ικανό να βάλη καταπέλτη και στο United States άν τού το έδιναν...) Ούτε μεγαλύτερη χωρητικότητα στό γκαράζ (πρώην αμπάρι) θά έχη (άντε δυό-τρία φορτηγά παραπάνω) καί υποψιάζομαι οτι ούτε καλύτερη πλεύση (ίσως μάλιστα να είναι και χειρότερη...). Τό αποτέλεσμα θά είναι ένα πλοίο-σούργελο που πολύ φοβάμαι θά προσβάλη καί την αισθητική μας (χώρια που δέν ξέρω άν θα βρίσκωνται και πολλοί πρόθυμοι να ταξιδέψουν μ'αυτό).
George Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Παιδιά ας μην τα ανακυκλώνουμε. Έχουμε πει εκτενώς στο παρελθόν και τους λόγους που αγοράστηκε το πλοίο και τους λόγους που το πη...ανε έτσι. Από τη στιγμή που έγινε η αγορά κι έπρεπε να τετραγωνιστεί ο πρύμη του, ο βιασμός ήταν αναγκιαίος. Αλλιώς δεν μπορούσε να δρομολογηθεί. Άλλωστε δεν νομίζω ότι η ΣΑΟΣ και η κάθε ΣΑΟΣ θα κοιτάξουν το πλοίο από καραβολατρικής άποψης και αισθητικής. Απλά σκεφτείτε ότι για να γίνει αυτή η μετασκευή προφανώς του ήρθε φθηνότερα από το να αγοράσει κάποιο άλλο έτοιμο πλοίο και ότι έγινε το πλοίο δρομολογήσιμο. Αυτά αρκούν νομίζω.΄Έτσι κι αλλιώς σε επειδοτούμενες θα καταλήξει. Τώρα για το ποιοι θα το προτειμήσουν, νομίζω ότι είναι μικρό το ποσοστό των ελλήνων και ξένων ταξιδιωτών που έχουν άποψη για το ποιο καράβι θα πάρουν (οι χρήστες του φόρουμ φυσικά εξαιρούνται).
Hastaroth Posted June 1, 2006 Posted June 1, 2006 Εγώ εξακολουθώ να απορώ πώς είναι δυνατόν να είναι φτηνότερο να μετασκευάσης ένα τέτοιο πλοίο από το να πάρης ένα έτοιμο ΕΓ/ΟΓ... Σκεφτείτε πόσο καιρό είναι εδώ το Σουμελά καί πόσο καιρό θα χρειαζόταν ένα ήδη έτοιμο (δηλ.μέ τους καταπέλτες καί τα γκαράζ του κλπ) πλοίο γιά να δρομολογηθή...
George Posted June 1, 2006 Posted June 1, 2006 Σκέψου τότε πόσο θα έκανε ένα έτοιμο και ίσως μικρότερης ηλικίας από αυτό το πράμμα έτσι όπως ήρθε.
polmyt Posted June 26, 2006 Posted June 26, 2006 Οπως ειπε και ο George στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ βαλανε καταπελτη.Οριστε και μια φωτο απο του βαποριου την Κυριακη που μας περασε
Artevelde Posted June 27, 2006 Posted June 27, 2006 Καλα δεν το ειχα δει παιδια..ητανε που ητανε το κανανε τωρα..συχριστο...Μαλλον πρεπει να εχουν πεθυμησει την ομορφια του ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ δεν εξηγειται αλλιως...
cpt_hcp Posted June 27, 2006 Posted June 27, 2006 Μια χαρα ηταν το καραβακι.Θα το βλεπουν τωρα οι Αγγλοι και θα γελανε οπως το καταντησανε
Hastaroth Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 Μέ γελούν τά μάτια μου ή έχει μακρύνει κιόλας το σούργελον με αυτή την προσθήκη που τού κάνανε; Υπαρκτός σουρρεαλισμός στην ναυπηγική τέχνη...
proud_ionian Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 δε σε γελουν. κοτζαμαν x tra κομματι ηταν επι μηνες στο ντοκο και προστεθηκε μετα. εκει "πατα" και ο καταπελτης
Hastaroth Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 Αυτό σημαίνει πως πλέον τά τιμόνια και οι προπέλλες του είναι πιό "μέσα" σέ σχέση μέ την "απόληξη" τής πρύμνης. Το τί αποτέλεσμα θά έχη αυτό γιά τίς μανούβρες του is anyone's guess που θα'λεγαν και οι Παχουϊνοι....
Apostolos Posted July 1, 2006 Posted July 1, 2006 Ακούσατε Ακούσατε!!! Ετοιμάστε τις μηχανές σας το Παναγία ετοιμάζετε για την μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη!!! Εγώ δέν μπορώ να πάω ας τρέξει κάποιος να αποθανατίσει το γεγονός! Θα αργήσει λίγο όμως γιατι όπως είπε στο VHF οι άγκυρες του είναι μπλεγμένες!
George Posted July 1, 2006 Posted July 1, 2006 Στου Βασιλειάδη (όπως είπε και ο Απόστολος) παίρνει το μπάνιο της η ΣΟΥΜΕΛΙΤΣΑ αλλά όπως είναι αναμενόμενο από κάτω γίνεται το "έλα να δεις". Εντατικά δουλεύουν από κάτω ενώ παρόν είναι και ο Θανάσης Τσαούσης που όπως διάβασα έχει γίνει υπεύθυνος των μετασκευών. Ως συνέπεια αυτών που είπε παραπάνω ο Απόστολος, η δεξιά άγκυρα μάλλον βρίσκεται στον βυθό του Περάματος. Κατά τις 18:30 ήρθε ένα Mini van και πήρε όλο το αλλοδαπό πλήρωμα για να το μεταφέρει στα ξενοδοχεία (MAMI και EUN) στο Πέραμα!!!
Nick the Greek Posted July 1, 2006 Posted July 1, 2006 Κατ' αρχην οφειλω ενα ευχαριστω στον Αποστολο για το alarm που εδωσε γιατι ετσι προλαβα να παραβρεθω κι εγω στην αφιξη στον Πειραια. Ειναι ενα θαυμασιο παραδειγμα της αμεσοτητας που προσφερει το shipfriends. Για φωτογραφιες απο τη δεξαμενη στο γνωστο site του Αποστολου, να και δυο δικες μου κατα την αφιξη του πλοιου απο το κοκκινο και απο το σιλο.
georgios express Posted July 2, 2006 Posted July 2, 2006 An ke makria apo tin mitera-patrida, mporo na anafoniso: "Panagia mou".
Apostolos Posted July 2, 2006 Posted July 2, 2006 Εγώ δέν άντεξα όμως και τα "έψαλα" στους ανθρώπους της ΣΑΟΣ που ήταν εκεί! Ο Μανούσης με κείταγε καλά καλά όταν έλεγα σε έναν "αυτο είναι ιεροσυλία που κάναντε!" και άλλα τέτοια κουλά! Μου απάντησαν οτι δέν το βλέπουν με αισθητική άποψη αλλα όπως λέμε όλοι απο εδώ η αισθητική πρέπει να είναι σε συνέχεια με την πρακτικότητα...
Superfast VI Posted July 2, 2006 Posted July 2, 2006 Pragmatika den ixa kamia prothesi na asxolitho me to en logo ploio (?) alla anthropos ime ke ligisa. Ta logia ine poli ftoxa gia na perigrapsun afti ti metaskevi!imarton panagia mu. An den iksera peri tinos prokite tha theorusa otii to photoshop ektos apo thavmaturgo ine ke kakogusto.
tahitioforos Posted July 2, 2006 Posted July 2, 2006 apo mprosta mou ferni san alcaeos kai piso san aiolos na to xerontai
HIGHSPEED 4 Posted July 2, 2006 Posted July 2, 2006 Aπλα θα μπορουσαν να σεβαστουν τις αρχικες ναυπηγικες γραμμες οπως εγινε με τοσες αλλες μετασκευες (Απολλωνες κτλ).Ειμαστε χωρα με πειρα στις μετασκευες και μαλιστα ποιοτικα και αισθητικα αριστες!!!Το πως προεκυψε αυτο το μεταλλαγμενο πλεουμενο τωρα...
miko mission Posted July 2, 2006 Posted July 2, 2006 Υπηρχε πριν 10 + χρονια το ΡΟΑΝΑ δανεζικο ωραιο βαπορακι που εκανε ηγουμενιτσα μπριντεζι που του ειχαν βαλει και αυτου προσθηκη πρυμα λετε απο εκει να πηραν την ιδεα?
GRSHIP Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 Yphrse kai to IOYLIS KEAS II, ex ROYAL DAFFODIL, poy tou eixan metaskeyasei thn prumnh me thn aisthitikh koutiou. To thema bebaia einai oti h kathe etaireia auto to opoio koitazei einai na dei pws tha mporesei na fortwsei autokinhta kai ntalikes gia na bgalei xrhmata, kai h aisthitikh einai to teleutaio pou thn endiaferei kathe fora.
Aris Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 Aπλά κατάντια... και υποθέτω πως όποιος κάτσει πρύμα θα υποφέρει από το vibration.
LEFTERIS68 Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 Ωπα βρε παιδιά που ξαφνικά όλοι γίναμε υπερευαίσθητοι και μας ενοχλεόί το vibration.Είπαμε αλλά μη γίνουμε και υπερβολικοί. Έκτρωμα ναι σε όλα δίκιο αλλά να μην μπορούμε να σταθούμε από το vibration πάει πολύ.Δεν είναι κάτι προσωπικό με τον φίλο Aris αλλά μη κάνουμε την τρίχα τριχιά.
harlek Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 Το καημενούλι! Εγώ προβλέπω ότι όταν φτιαχτεί όλοι θα θελήσετε να ταξιδέψετε μαζί του, όπως και με το Ανθή Μαρίνα. Η υπερβολική του ασχήμια δημιουργεί μυστήριο και ενδιαφέρον... Ανυπομονώ να το δω έτοιμο, βαμμένο, με τα σινιάλα του. Προφανώς θα διατηρηθεί αυτή η κλίση που έχει λες και θα σηκωθεί σούζα (έμπρυμνη διαγωγή; Έτσι το λεν; ) Πάντως αν του προσθέτανε κάνα ντεκ προς την πρύμη να πάρει λίγο ύψος (με κίνδυνο να ξενερίσει το προπελάκι!), ίσως γινόταν λιγότερο παράξενο στο μάτι...
Nick the Greek Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 Ακριβως αυτη ηταν και η δικη μου σκεψη φιλε harlek, αλλα νομιζω πως αποφασισαν εναντια στην προεκταση του ντεκ προς τα πισω γιατι ακριβως θα αυξανοταν ακομα περισσοτερο η εμπρυμη διαγωγη. Παντως εστω κι ετσι εχει ικανοποιητικα ανοιχτα καταστρωματα. Σιγουρα ενα ταξιδι ειναι must παντως.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now