Apostolos Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 Ο αναδιπλούμενος καταπέλτης είναι ίσως και η μοναδική λύση για το ύψος του καταπέλτη. Αναρωτιέμε και ποιό θα είναι και το τελικό ύψος του γκαράζ...
George Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Το κομμάτι λαμαρίνας που ανέφερα παραπάνω είναι αυτό που φαίνεται στην εικόνα. Βέβαια αρχίζω να πιστεύω πως ίσως τελικά καταλήξει στο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (αν και δεν φαντάζομαι που) μιας και είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο με το πλοίο. Βέβαια από την άλλη και για το ΣΟΥΜΕΛΑ να πηγαίνει δεν μπορεί να τοποθετηθεί κοντά στο πλοίο γιατί υπάρχει ο γερανός.
enas chiotis Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Σουμελά πάει, αν το δείς ανάποδα το κομμάτι ταιριάζει στην πρύμη. Ή θα κόψουν και θα αντικαταστήσουν ένα κομμάτι της πρύμης ή θα το κολλήσουν σαν προέκταση.
gpan Posted February 19, 2006 Author Posted February 19, 2006 Αυτή η καμπύλη που κάνει το νέο κομμάτι είναι παρόμοια με την καμπύλη του Σουμελά πάνω ακριβως απο την επιφανεια της θαλασσας πρύμα, οπως φαινεται στην παραπάνω φωτο. Γιαυτο ποντάρω πως το συγκεκριμενο θα γυρίσει ανάποδα απ'όπως το βλέπουμε τώρα και θα τοποθετηθεί κατάπρυμα. edit: συγνώμη φίλε Χιώτη αλλα δεν ειδα το μηνυμα σου
Apostolos Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Κ εγώ συμφωνώ μαζί σας αλλα για σκεφτείτε λίγο... Το βαποράκι είχε φτιαχτεί για μία τόσο μικρή πρυμνη, εμείς θα το κάνουμε τετράγωνο σαν γιαπωνέζικό! Και τα ερωτήματα είναι τα εξής: Θα γυρνάει καθόλου στα ρεμέτζα; Στον καιρό θα πηγαίνει η θα κοπανάει σαν το ψάρι; Με την πλώρη που είναι 2 μέτρα όλη και όλη; θα είναι σαν καινούργιο απο πίσω και σαν παλιατζούρα μπροστά... Κρίμα γιατι οι Άγγλοι το αγαπούσαν έτσι όπως ήταν και τώρα τραβάνε τα μαλιά τους...
Hastaroth Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Σουμελά πάει, αν το δείς ανάποδα το κομμάτι ταιριάζει στην πρύμη. Ή θα κόψουν και θα αντικαταστήσουν ένα κομμάτι της πρύμης ή θα το κολλήσουν σαν προέκταση. Εγώ πάντως βλέπω οτι η λαμαρίνα κάνει δύο καμπύλες,όχι μία.Πώς θα κολλήση στην ήδη υπάρχουσα πρύμη; Κ εγώ συμφωνώ μαζί σας αλλα για σκεφτείτε λίγο... Το βαποράκι είχε φτιαχτεί για μία τόσο μικρή πρυμνη, εμείς θα το κάνουμε τετράγωνο σαν γιαπωνέζικό! Και τα ερωτήματα είναι τα εξής: Θα γυρνάει καθόλου στα ρεμέτζα; Στον καιρό θα πηγαίνει η θα κοπανάει σαν το ψάρι; Με την πλώρη που είναι 2 μέτρα όλη και όλη; θα είναι σαν καινούργιο απο πίσω και σαν παλιατζούρα μπροστά... Κρίμα γιατι οι Άγγλοι το αγαπούσαν έτσι όπως ήταν και τώρα τραβάνε τα μαλιά τους... Μήπως θ'αλλάξουν και τίς θέσεις που βρισκονται τα τιμόνια;Γιατί είναι πολύ κοντά το ένα μέ το άλλο και λογικό είναι νά αναρωτιόμαστε πώς θά γυρνάη στά ρεμέτζα (μέχρι να πάρη τη στροφή θά έχουν βγάλει γένεια οι επιβάτες... Αλλά γιά να αλλάξουν τα τιμόνια (δηλαδή να τά πάνε μακρύτερα) θέλει αρκετή δουλίτσα οπότε μάλλον δέν το προλαβαίνει το καλοκαίρι.... Πάντως εξακολουθώ να αναρωτιέμαι γιατί ο Μανούσης πήρε αυτό το πλοίο,που γιά να γίνη FB θέλει τόσης έκτασης μετασκευή και δέν πήρε κανένα ήδη έτοιμο-πιό λίγο θά τού κόστιζε... Κι'επί πλέον θά ήταν και πιό κατάλληλο γιά τά ελληνικά ύδατα...
Earl Granville Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξουν θέση τα τιμόνια ούτε για αστείο.
enas chiotis Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 Το κομμάτι αυτό δεν θα μεταβάλλει τις ελικτικές ικανότητες του πλοίου αφού θα είναι από ελάχιστα έως καθόλου βυθισμένο στο νερό.
enas chiotis Posted March 20, 2006 Posted March 20, 2006 Βάσει της φωτογραφίας του Νιck παρακάτω, παρατηρούμε κάτι ιδιαιτέρως σημαντικό για την πρόοδο των εργασιών στο πλοίο. Βάφτηκε μαύρη η πίσω τσιμινιέρα, από κόκκινη που ήταν! Επιπλέον,ελπίζουμε κατά το τέλος της βδομάδας να κολληθεί το πρόσθετο τμήμα της πρύμης. http://www.shipfriends.gr/forum/showthread.php?t=1010&page=2
gpan Posted April 6, 2006 Author Posted April 6, 2006 Το πρόσθετο κομμάτι μπήκε στη θέση του και σε επόμενη φάση θα μπει και ο καταπέλτης που ήδη βρίσκεται στον ντόκο διπλα στο πλοίο. Επίσης η (επικίνδυνη κατα τη γνώμη μου) μόδα της εποχής μας συνεχίζεται και στο Σουμελά: αφαιρέθηκαν όλες οι βάρκες του μαζί με τα καπόνια. Οι παραπάνω ενέργειες έκαναν το πλοίο να φαίνεται... μη πω πως... Αν όταν έφτασε στην Ελλάδα είχε μια καποια ομορφιά λόγω του εξωτερικού του σχεδιασμού και της βαπορίσιας γραμμής του τώρα απλα δεν βλέπεται Περιμένω να δω πως θα φαίνεται οταν θα είναι εντελώς έτοιμο αλλα για την ώρα καλύτερα να είχε πάει προς Ινδία παρα αυτο το πράμα που του έκαναν. Που να το δούν και οι φίλοι μας οι Αγγλοι που το αγαπάνε κιόλας Οποιος εχει την καλοσύνη ας βάλει και μια πρόσφατη φωτο.
polmyt Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Η επιθυμια σου διαταγη Η φωτο ειναι σημερινη.Πολυ κουτι παντως μου θυμιζει
enas chiotis Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 Αυτές οι 3 λαμαρίνες που είναι κολλημένες στα πλάγια πρύμα και ψηλα μήπως προορίζονται για σαλόνι και από πάνω ανοιχτό κατάστρωμα?
Earl Granville Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 Τελικά αντέχει στην θάλασσα. Την πηγή δυστυχώς δεν την θυμάμαι.
Apostolos Posted April 12, 2006 Posted April 12, 2006 Kai emena agloi poy epikoinwnw mazi toys moy anaferan oti itan to poio kalota3ido. twra den 3erw pws 8a pigainei meta thn pros8ikh ths kolatsas...
Stefanos Posted April 16, 2006 Posted April 16, 2006 ο καταπελτης θα μπορουσε να καλυπτει ολοκληρο το ανοιγμα της πρυμνης κατι σε στυλ Σαμοθρακη.Η μετασκευη επρεπε να σεβαστει περισσοτερο τις αρχικες γραμμες του πλοιου και να μην το μπαουλοποιησει χωρις λογο
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted April 18, 2006 Posted April 18, 2006 Βαση των ποιο προσφατων φωτογραφιων που βλεπω , υπαρχει περιπτωση να το δουμε να ταξιδευσει φετος ???????
George Posted April 18, 2006 Posted April 18, 2006 Κατά πάσα πιθανότητα θα ταξιδέψει φέτος. Εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι το τι κοπάνημα θα πέφτει έτσι που έγινε η πρύμη του.
Stefanos Posted April 18, 2006 Posted April 18, 2006 Σιγουρα θα κοπαναει οπως κοπανανε τα γιαπωνεζικα στη πλωρη
Neptune Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 Μετασκευες τετοιας εκτασης εχουν και το αντιστοιχο κοστος. Ακομα και το Ανθη Μαρινα μετασκευαστηκε πανω στις γραμμες του. Στο Σουμελα πραγματικα ειχαμε βιασμο των αρχικων του γραμμων. Και περα απο το οτι θα κοπαναει κτλ κτλ θα πρεπει να ερθει καθετα με το μωλο για να ριξει καταπελτη εκτος και αν τον κανουν πολυ μακρυ. Τα ιδια προβληματα εχει στα μικρα νησια και το Ροδανθη με τη φαρδια πρυμνη και τον κοντο καταπελτη. Γι αυτο το λογο ο καταπελτης του Εξπρες Πηγασος μεγαλωσε 2 φορες απο τοτε που ηρθε στην ακτοπλοια. Παντως Περιμενω παντως με αγωνια να ολοκληρωθει το βαπορι. Απο τη μεση και πλωρα θα παραμενει Lady και απο τη μεση και πρυμα γιαπωνεζικο του 75
christos Posted April 20, 2006 Posted April 20, 2006 Πραγματικά ,νομίζω πως η πρύμνη θα μοιάζει πολύ αυτή του Καστάλια της ΕΛΜΕΣ.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted May 28, 2006 Posted May 28, 2006 Απο τις φωτογραφιες του Αποστολου ειδα οτι η κονσερβα που εφιαξαν ειναι ετοιμη να κλειση , ταξιδια ποτε περιμενουμε ??
Earl Granville Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 H προσθήκη τελειώνει σιγά σιγά από άποψη λαμαρινοδουλειάς αλλά απομένουν πολλά πράγματα ακόμη(μονώσεις καταπέλτες...συν την όποια άλλη επισκευή θα κάνει) οπότε πριν τα μέσα Ιουλίου πολύ δύσκολα έως αδύνατον να βγει. Στο νέο κομμάτι που προστέθηκε έβαλαν σπρινκλερ
Panagia Ekatontapiliani Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Αριστερά θα δημιουργηθεί μάλλον καταπέλτης επιβατών, πάντως έτσι όπως μετασκευάζεται (και με λίγο φαντασία ), μου θυμίζει το ΣΑΟΣ ΙΙ
Stratos Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Aπίστευτο πλοίο υβρίδιο!! Από την μέση και πίσω ένα Σάος ΙΙ και από την μέση και πλώρα το Lady of Man. Ένα σύγχρονο σκαρί πρύμα και ένα παλαιομοδίτικο και κλασσικό πλώρα. Μοιάζει με δύο πλοία συγκολημένα μεταξύ τους! Οι Άγγλοι φίλοι του δεν το γλυτώνουν το εγκεφαλικό!
Stefanos Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Ο βιασμος των ναυπηγικων γραμμων αυτα τα φαινομενα δημιουργει.δηλαδη τι κερδισαν ετσι οπως εκαναν το καραβι χωρητικοτητα στο γκαραζ? καλυτερη πλευση?τι?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now