Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ο αναδιπλούμενος καταπέλτης είναι ίσως και η μοναδική λύση για το ύψος του καταπέλτη. Αναρωτιέμε και ποιό θα είναι και το τελικό ύψος του γκαράζ...

  • Replies 335
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το κομμάτι λαμαρίνας που ανέφερα παραπάνω είναι αυτό που φαίνεται στην εικόνα. Βέβαια αρχίζω να πιστεύω πως ίσως τελικά καταλήξει στο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (αν και δεν φαντάζομαι που) μιας και είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο με το πλοίο. Βέβαια από την άλλη και για το ΣΟΥΜΕΛΑ να πηγαίνει δεν μπορεί να τοποθετηθεί κοντά στο πλοίο γιατί υπάρχει ο γερανός.

post-17-128326956938_thumb.jpg

Posted

Σουμελά πάει, αν το δείς ανάποδα το κομμάτι ταιριάζει στην πρύμη. Ή θα κόψουν και θα αντικαταστήσουν ένα κομμάτι της πρύμης ή θα το κολλήσουν σαν προέκταση.

Posted

Αυτή η καμπύλη που κάνει το νέο κομμάτι είναι παρόμοια με την καμπύλη του Σουμελά πάνω ακριβως απο την επιφανεια της θαλασσας πρύμα, οπως φαινεται στην παραπάνω φωτο.

Γιαυτο ποντάρω πως το συγκεκριμενο θα γυρίσει ανάποδα απ'όπως το βλέπουμε τώρα και θα τοποθετηθεί κατάπρυμα.

edit: συγνώμη φίλε Χιώτη αλλα δεν ειδα το μηνυμα σου :(

Posted

Κ εγώ συμφωνώ μαζί σας αλλα για σκεφτείτε λίγο... Το βαποράκι είχε φτιαχτεί για μία τόσο μικρή πρυμνη, εμείς θα το κάνουμε τετράγωνο σαν γιαπωνέζικό! Και τα ερωτήματα είναι τα εξής: Θα γυρνάει καθόλου στα ρεμέτζα; Στον καιρό θα πηγαίνει η θα κοπανάει σαν το ψάρι; Με την πλώρη που είναι 2 μέτρα όλη και όλη; θα είναι σαν καινούργιο απο πίσω και σαν παλιατζούρα μπροστά... Κρίμα γιατι οι Άγγλοι το αγαπούσαν έτσι όπως ήταν και τώρα τραβάνε τα μαλιά τους...

Posted
Σουμελά πάει, αν το δείς ανάποδα το κομμάτι ταιριάζει στην πρύμη. Ή θα κόψουν και θα αντικαταστήσουν ένα κομμάτι της πρύμης ή θα το κολλήσουν σαν προέκταση.

Εγώ πάντως βλέπω οτι η λαμαρίνα κάνει δύο καμπύλες,όχι μία.Πώς θα κολλήση στην ήδη υπάρχουσα πρύμη;

Κ εγώ συμφωνώ μαζί σας αλλα για σκεφτείτε λίγο... Το βαποράκι είχε φτιαχτεί για μία τόσο μικρή πρυμνη, εμείς θα το κάνουμε τετράγωνο σαν γιαπωνέζικό! Και τα ερωτήματα είναι τα εξής: Θα γυρνάει καθόλου στα ρεμέτζα; Στον καιρό θα πηγαίνει η θα κοπανάει σαν το ψάρι; Με την πλώρη που είναι 2 μέτρα όλη και όλη; θα είναι σαν καινούργιο απο πίσω και σαν παλιατζούρα μπροστά... Κρίμα γιατι οι Άγγλοι το αγαπούσαν έτσι όπως ήταν και τώρα τραβάνε τα μαλιά τους...

Μήπως θ'αλλάξουν και τίς θέσεις που βρισκονται τα τιμόνια;Γιατί είναι πολύ κοντά το ένα μέ το άλλο και λογικό είναι νά αναρωτιόμαστε πώς θά γυρνάη στά ρεμέτζα (μέχρι να πάρη τη στροφή θά έχουν βγάλει γένεια οι επιβάτες...:(

Αλλά γιά να αλλάξουν τα τιμόνια (δηλαδή να τά πάνε μακρύτερα) θέλει αρκετή δουλίτσα οπότε μάλλον δέν το προλαβαίνει το καλοκαίρι....

Πάντως εξακολουθώ να αναρωτιέμαι γιατί ο Μανούσης πήρε αυτό το πλοίο,που γιά να γίνη FB θέλει τόσης έκτασης μετασκευή και δέν πήρε κανένα ήδη έτοιμο-πιό λίγο θά τού κόστιζε...

Κι'επί πλέον θά ήταν και πιό κατάλληλο γιά τά ελληνικά ύδατα...

Posted

Το κομμάτι αυτό δεν θα μεταβάλλει τις ελικτικές ικανότητες του πλοίου αφού θα είναι από ελάχιστα έως καθόλου βυθισμένο στο νερό.

  • 1 month later...
Posted

Βάσει της φωτογραφίας του Νιck παρακάτω, παρατηρούμε κάτι ιδιαιτέρως σημαντικό για την πρόοδο των εργασιών στο πλοίο. Βάφτηκε μαύρη η πίσω τσιμινιέρα, από κόκκινη που ήταν! Επιπλέον,ελπίζουμε κατά το τέλος της βδομάδας να κολληθεί το πρόσθετο τμήμα της πρύμης.

http://www.shipfriends.gr/forum/showthread.php?t=1010&page=2

  • 3 weeks later...
Posted

Το πρόσθετο κομμάτι μπήκε στη θέση του και σε επόμενη φάση θα μπει και ο καταπέλτης που ήδη βρίσκεται στον ντόκο διπλα στο πλοίο.

Επίσης η (επικίνδυνη κατα τη γνώμη μου) μόδα της εποχής μας συνεχίζεται και στο Σουμελά: αφαιρέθηκαν όλες οι βάρκες του μαζί με τα καπόνια.

Οι παραπάνω ενέργειες έκαναν το πλοίο να φαίνεται... μη πω πως... Αν όταν έφτασε στην Ελλάδα είχε μια καποια ομορφιά λόγω του εξωτερικού του σχεδιασμού και της βαπορίσιας γραμμής του τώρα απλα δεν βλέπεται ;):D Περιμένω να δω πως θα φαίνεται οταν θα είναι εντελώς έτοιμο αλλα για την ώρα καλύτερα να είχε πάει προς Ινδία παρα αυτο το πράμα που του έκαναν.

Που να το δούν και οι φίλοι μας οι Αγγλοι που το αγαπάνε κιόλας :D

Οποιος εχει την καλοσύνη :D ας βάλει και μια πρόσφατη φωτο.

Posted

Η επιθυμια σου διαταγη;):D

Η φωτο ειναι σημερινη.Πολυ κουτι παντως μου θυμιζει

post-15-128326957408_thumb.jpg

Posted

Αυτές οι 3 λαμαρίνες που είναι κολλημένες στα πλάγια πρύμα και ψηλα μήπως προορίζονται για σαλόνι και από πάνω ανοιχτό κατάστρωμα?:mad:

Posted

ο καταπελτης θα μπορουσε να καλυπτει ολοκληρο το ανοιγμα της πρυμνης κατι σε στυλ Σαμοθρακη.Η μετασκευη επρεπε να σεβαστει περισσοτερο τις αρχικες γραμμες του πλοιου και να μην το μπαουλοποιησει χωρις λογο

Posted

Κατά πάσα πιθανότητα θα ταξιδέψει φέτος. Εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι το τι κοπάνημα θα πέφτει έτσι που έγινε η πρύμη του.

Posted

Μετασκευες τετοιας εκτασης εχουν και το αντιστοιχο κοστος. Ακομα και το Ανθη Μαρινα μετασκευαστηκε πανω στις γραμμες του. Στο Σουμελα πραγματικα ειχαμε βιασμο των αρχικων του γραμμων. Και περα απο το οτι θα κοπαναει κτλ κτλ θα πρεπει να ερθει καθετα με το μωλο για να ριξει καταπελτη εκτος και αν τον κανουν πολυ μακρυ. Τα ιδια προβληματα εχει στα μικρα νησια και το Ροδανθη με τη φαρδια πρυμνη και τον κοντο καταπελτη. Γι αυτο το λογο ο καταπελτης του Εξπρες Πηγασος μεγαλωσε 2 φορες απο τοτε που ηρθε στην ακτοπλοια.

Παντως Περιμενω παντως με αγωνια να ολοκληρωθει το βαπορι. Απο τη μεση και πλωρα θα παραμενει Lady και απο τη μεση και πρυμα γιαπωνεζικο του 75 :):D

  • 1 month later...
Posted

H προσθήκη τελειώνει σιγά σιγά από άποψη λαμαρινοδουλειάς αλλά απομένουν πολλά πράγματα ακόμη(μονώσεις καταπέλτες...συν την όποια άλλη επισκευή θα κάνει) οπότε πριν τα μέσα Ιουλίου πολύ δύσκολα έως αδύνατον να βγει.

Στο νέο κομμάτι που προστέθηκε έβαλαν σπρινκλερ

Posted

Aπίστευτο πλοίο υβρίδιο!!

Από την μέση και πίσω ένα Σάος ΙΙ και από την μέση και πλώρα το Lady of Man.

Ένα σύγχρονο σκαρί πρύμα και ένα παλαιομοδίτικο και κλασσικό πλώρα.

Μοιάζει με δύο πλοία συγκολημένα μεταξύ τους!

Οι Άγγλοι φίλοι του δεν το γλυτώνουν το εγκεφαλικό!

Posted

Ο βιασμος των ναυπηγικων γραμμων αυτα τα φαινομενα δημιουργει.δηλαδη τι κερδισαν ετσι οπως εκαναν το καραβι χωρητικοτητα στο γκαραζ? καλυτερη πλευση?τι?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...