Nick the Greek Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 (edited) On 6/7/2016 at 12:59 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Αυτό που έχω ακούσει εγώ είναι ότι ο Αίολος Κεντερης ναυλώθηκε από Ιταλό εφοπλιστή που δεν έχει σχέση με την γειτονική ακτοπλοΐα (έχει στη κατοχή του πλοία φορτηγά και γκαζάδικα). Αυτό που ακούγεται είναι ότι θέλει να δρομολογήσει ανάμεσα στη Σικελία-Μάλτα. On 6/8/2016 at 2:08 PM, MILTIADIS said: Οντως ετσι ειναι Augusta-Valetta συγκεκριμενα θα δρομολογηθει. On 6/8/2016 at 2:21 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Έτσι γράφει το ship2shore, αλλά χωρίς να μπορέσει να μας ενημερώσει για ποιος είναι αυτός που θα το δρομολογήσει!! Αφού αρχίζει και ζεσταίνεται το θέμα του Κεντέρη στη Μάλτα, να πάρουμε μια μικρή γεύση από το πού πάει να μπλέξει. Η μοναδική επιβατική σύνδεση μεταξύ Σικελίας και Μάλτας, προσφέρεται από την Virtu Ferries που συνδέει καθημερινά τη μικρή πόλη Pozzalo στο νοτιοανατολικό άκρο της Σικελίας, με τη Βαλέττα, μιλιομετρικά είναι η συντομότερη απόσταση. Μοναχοβάπορο της γραμμής το ταχύπλοο Jean de La Valette που πραγματοποιεί σίγουρα ένα, ανάλογα με τη μέρα και τη σεζόν 2 δρομολόγια την ημέρα από και πρός τους 2 προορισμούς. Μάλιστα η Virtu Ferries προσφέρει και ανταπόκριση με πούλμαν από και πρός την Κατάνια, που είναι το κοντινότερο αεροδρόμιο στην περιοχή. H Augusta τώρα, βρίσκεται ανάμεσα στο Pozzalo και την Catania, με το μάτι η πλεύσιμη απόσταση πρός τη Βαλέττα πρέπει να είναι σχεδόν διπλάσια όμως. Ίσως, -αν είναι αυτή όντως η προτιθέμενη γραμμή- να ποντάρουν στο γεγονός πως Catania - Pozzalo με το αυτοκίνητο πρέπει να είναι γύρω στη 1.5 ώρα σε όχι τόσο καλό δρόμο. Δε βλέπω άλλο λόγο γιατί να πάνε στην Augusta. Μια άλλη ερώτηση είναι γιατί να χρειάζεται ένα τόσο μεγάλο ταχύπλοο σα τον Κεντέρη. Για τη χωρητικότητα σε επιβάτες δεν ξέρω, αλλά μου κάνει εντύπωση το γκαράζ. Μια λεπτομέρεια που πρέπει να έχουμε υπ' όψιν μας είναι πως στη Μάλτα η οδήγηση γίνεται στο αριστερό ρεύμα του δρόμου, α-λά Μεγάλη Βρεταννία. Αναρωτιέμαι λοιπόν πόσος κόσμος είναι πια που θα πάρει το αυτοκίνητό του για να πάει από το ένα στο άλλο, γνωρίζοντας πως η οδήγηση είναι ακριβώς ανάποδη με τις δυσκολίες που αυτό συνεπάγεται. Με λίγα λόγια, μου προξενούν απορία και η επιλογή λιμανιού στη Σικελία, και η επιλογή του συγκεκριμένου πλοίου. Αν βέβαια είναι όντως αυτή η γραμμή. Προσωπικά δυσπιστώ πως θα φεύγει από Augusta. Όσον αφορά το κομμάτι φορτίο, η Grimaldi Lines είναι και εδώ παρούσα. Συνδέει την Μάλτα με την Catania και από εκεί με το υπόλοιπό της δίκτυο 3 φορές την εβδομάδα, σαν προέκταση της γραμμής Genova - Livorno - Catania η οποία αυτόν τον καιρό εξυπηρετείται από τα Eurocargo Venezia, Eurocargo Malta και Eurocargo Istanbul. ΥΓ Σε όσους προξένησε εντύπωση το πολύ εύηχο όνομα Jean de la Valette, να μερικές λεπτομέρειες για τη ζωή και τη δράση του. Σε όσους θα ήθελαν να διαβάσουν περισσότερα πράγματα για τον Jean de la Valette αλλά και την ιστορία όλης της Μεσογείου επί Οθωμανικών χρόνων περιλαμβανομένης και της Ελλάδας, συνιστώ ανεπιφύλακτα το βιβλίο του Roger Crowley, "Empires of the Sea: The Final Battle for the Mediterranean, 1521 - 1580" (ISBN: 978-0-571-23231-4). Αυτή είναι η αγγλόφωνη έκδοση, δεν έχω ιδέα αν έχει μεταφραστεί στα ελληνικά. Edited November 28, 2017 by Nick the Greek tag
.voyager Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 (edited) 9 hours ago, Nick the Greek said: Πάντα αναρωτιόμουν τι κίνηση να έχει η γραμμή αυτή, ειδικά σε ΙΧ αυτοκίνητα, από τη στιγμή που στη Μάλτα οδηγούν στα αριστερά, όπως στην Αγγλία, και δεν είναι εύκολο για ευρωπαικά αυτοκίνητα να κυκλοφορήσουν εκεί, και το αντίστροφο. Συγγνώμη για το off topic, αλλά το ίδιο συμβαίνει -και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό- στο Dover-Calais; Έχω αναρωτηθεί πολλές φορές πως είναι τόσο cool, ταξιδιώτες να περνάνε απέναντι για διακοπές οδηγώντας το αμάξι τους και είχα επιφυλάξεις με το να περάσω κι εγώ με αυτοκίνητο στο παρελθόν, είτε προς Βρετανία για Γαλλία/Βέλγιο, είτε το αντίστροφο. Edited January 12, 2017 by .voyager
Nick the Greek Posted January 12, 2017 Author Posted January 12, 2017 Συμβαίνει, το είχα κάνει κι εγώ πρίν ένα 5άρι χρόνια μεταξύ Dover και Calais, κι έτρεμε το φυλλοκάρδι μου με το νοικιάρικο αυτοκίνητο μια που η αγγλική ασφάλεια δεν σε καλύπτει. Απλά δεν ξέρω αν αυτού του είδους η κίνηση είναι αρκετή για να γεμίσει ένα γκαράζ, ειδικά αν διπλώσουν τα βαπόρια.
.voyager Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 (edited) Σε καταλαβαίνω Αν θυμάμαι καλά, μπορείς να επιλέξεις επέκταση της ασφάλειας για εκτός UK με επιπλέον κόστος. Τώρα αναφορικά με την κίνηση Μάλτα-Σικελία, δεδομένης και της διαφορετικότητας στον τρόπο οδήγησης, όντως ακούγονται πολλά δύο πλοία. Άσχετα με το ότι η εταιρεία αναφέρει πως θέλει να αυξήσει τα δρομολόγια. Edited January 12, 2017 by .voyager
Ariadne Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 Παιδιά, ειλικρινά το συνηθίζεις σχετικά γρήγορα Το πρόβλημα δεν είναι τόσο μεγάλο, όσο ίσως φαντάζει αρχικά. Λίγο περισσότερη προσοχή στις διασταυρώσεις, ειδικά στις κυκλικές και δε θα έχεις κανένα πρόβλημα
.voyager Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 (edited) Το θέμα είναι ότι μπαίνεις με το ίδιο αυτοκίνητο από έναν τόπο συγκεκριμένου τρόπου οδήγησης σε τόπο με αντίστροφο τρόπο οδήγησης. Δηλαδή οδηγάς από την "ανάποδη", αλλά με τιμόνι "κανονικής", κατάλαβες τι εννοώ; Το να οδηγήσεις στο UK με "δικό" τους αυτοκίνητο, ΟΚ, συνηθίζεται, το έχω κάνει προσωπικά. Η πρώτη περίπτωση, όμως, είναι επικίνδυνη (ορατότητα κτλ.). Sorry για το off. Edited January 12, 2017 by .voyager
Ariadne Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 Σε κατάλαβα Το έχω κάνει από Ολλανδία για Αγγλία. Μετά τα πρώτα χιλιόμετρα είσαι εντάξει. Άσε, που όταν βλέπουν οι ντόπιοι ξένες πινακίδες, προσέχουν από μόνοι τους και αποφεύγουν να σε πλησιάσουν
Nick the Greek Posted February 6, 2017 Author Posted February 6, 2017 Για να δούμε και λιγάκι προγραμματισμό Grimaldi Lines σε επίπεδο δρομολογίων, σήμερα είχαμε 2 προσεγγίσεις στη Μάλτα, σχεδόν ταυτόχρονα, και τα 2 πλοία προερχόμενα από Catania. Το μεν Euroferry Malta σε προέκταση της γραμμής Salerno - Catania, ενώ το Eurocargo Venezia σε προέκταση του Genova - Catania. Δεν ξέρω γιατί δεν έγινε μεταφόρτωση το φορτίου του ενός στο άλλο, αλλά είναι λιγάκι περίεργο αυτό, δεν το έχω ξαναδεί.
Nick the Greek Posted March 19, 2017 Author Posted March 19, 2017 Φαίνεται να έχουμε νέο πρόσωπο στην Κόλαση, στη γραμμή Catania - Malta με τα χρώματα της Moby/Tirrenia. Η εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να δρομολογήσει σε μόνιμη βάση ένα πλοίο 1,500 lane metres ανάμεσα στα δυο λιμάνια. Δεν αναφέρεται ποιό πλοίο θα είναι αυτό, αν γίνει πάντως θα πρόκειται για πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη και μεγάλο χώσιμο στις δουλειές της Grimaldi. Για να δώσω μια εικόνα, η Malta αυτήν τη στιγμή εξυπηρετείται από την Moby/Tirrenia 1 φορά την εβδομάδα από Catania, με προέκταση της γραμμής Genova - Livorno - Catania. Η προσέγγιση αυτή γίνεται συνήθως το Σάββατο από το Eliana Marino. Η Grimaldi Lines την ίδια στιγμή, έχει άλλες 3 προσεγγίσεις. Δύο κάθε Πέμπτη και Σάββατο(για τις μέρες μην το δένετε και κόμπο) σαν προέκταση της γραμμής Genova - Livorno - Catania(όπως ακριβώς και η Moby/Tirrenia δηλαδή), και άλλη 1 σαν προέκταση της γραμμής Salerno - Catania.
Marios Superfast Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 Εχει 2(Euroferry Malta και Eurocargo Venezia η Eurocargo Malta) καθε Δευτερα,Καθε Πεμπτη καποιο απο τα 2 Eurocargo προανεφερα,καθε Σαββατο συνηθως το Euroferry Venezia απο πλευρας G και οπως ειπατε το Eliana Marinο,επισης καθε Σαββατο Κατω το Eliana Marino κατα τον χθεσινο αποπλου του απο τη Valletta
Nick the Greek Posted March 19, 2017 Author Posted March 19, 2017 Ε όχι και πληθυντικός, ποιός είμαι ο Grand Pappas?(που λέει κι ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος) . Πολύ σωστά, το Euroferry Malta είναι της γραμμής της Catania και τα άλλα 2 είναι της γραμμής της Genova - Livorno - Catania.
Marios Superfast Posted March 19, 2017 Posted March 19, 2017 (edited) Χαχα οκ! Γνωρίζουμε αν το πλοίο που θα δρομολογήθει θα ναι Ro-Pax η Ro-Ro?* Edited March 19, 2017 by proud_ionian διπλο ποστ
Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 Το Barbara Krahulik θα είναι το πλοίο που θα προστεθεί από τη Moby/Tirrenia στη γραμμή Catania - Malta.
Nick the Greek Posted April 1, 2017 Author Posted April 1, 2017 Οι ιταλικές εταιρείες, ανακαλύπτουν ξαφνικά τη Μάλτα. Αφού δε την βρήκαν οι Τούρκοι . Πέρα από την πλάκα, ξαφνικά όλοι ανακάλυψαν την συγκεκριμένη γραμμή και ανταγωνίζονται σαν τρελοί. Ας συνοψίσουμε: Η Grimaldi Lines έχει 3 προσεγγίσεις. Δύο κάθε Πέμπτη και Σάββατο(για τις μέρες μην το δένετε και κόμπο) σαν προέκταση της γραμμής Genova - Livorno - Catania(όπως ακριβώς και η Moby/Tirrenia δηλαδή), και άλλη 1 σαν προέκταση της γραμμής Salerno - Catania. Η Moby/Tirrenia προτίθεται να κάνει με το Barbara Krahulik ή/και το Eliana Marino άλλες 4 προσεγγίσεις εβδομαδιαία. Σε όλα αυτά, προστίθεται και η GNV η οποία ανακοίνωσε επί της ουσίας άλλες 2 προσεγγίσεις εβδομαδιαία, η πρώτη εκ των οποίων μόλις έλαβε χώρα με το Κρήτη Ι. Η πρώτη αναχώρηση θα λαμβάνει χώρα στις 0500 το πρωί του Σαββάτου από Μάλτα για Civitavecchia μέσω Palermo, ενώ η δεύτερη στις 0900 το πρωί της Δευτέρας για Palermo και Genova. Το σχόλιο το οποίο μπορώ να κάνω, χωρίς να ξέρω την κίνηση της γραμμής, είναι πως δεν μπορεί να είναι λωλός ο Grimaldi που τόσα χρόνια είχε μόνο 2 προσεγγίσεις την εβδομάδα εκτός πια αν ξαφνικά η Μάλτα έγινε η ατμομηχανή της Νοτίου Ευρώπης σε παραγωγή ή/και εισαγωγές. Μου φαίνεται δηλαδή πως κάποια στιγμή πρέπει να ορθολογιστεί αυτό το πράγμα. Το σίγουρο είναι πως στην Ιταλία υπάρχει πόλεμος μεταξύ των εταιρειών.
Marios Superfast Posted April 1, 2017 Posted April 1, 2017 (edited) Μια διόρθωση, 2 κάθε Δευτέρα,1 κάθε Πέμπτη και Σάββατο, επίσης το Κρήτη κατέπλευσε για πρώτη φορά στο Marsaslokk εχθές γύρω στις 1 το βραδυ και αναχωρησε 3 ώρες αργότερα Edited April 1, 2017 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted April 1, 2017 Author Posted April 1, 2017 Σύμφωνοι, όπως λέω και παραπάνω οι μέρες και τα ωράρια της Grimaldi ειδικά, είναι με λίγο αλατάκι.
Marios Superfast Posted April 1, 2017 Posted April 1, 2017 Καλά όλα αυτά,αλλά κάπου να κλείσουμε εισιτήρια
Marios Superfast Posted April 4, 2017 Posted April 4, 2017 (edited) On 1/4/2017 at 9:45 PM, Nick the Greek said: Οι ιταλικές εταιρείες, ανακαλύπτουν ξαφνικά τη Μάλτα. Αφού δε την βρήκαν οι Τούρκοι . Το εντελώς "ξαφνικο" ενδιαφέρον προέκυψε,επειδή η πρωτεύουσα Valletta θα είναι και η πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης για το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου ετους Edited April 4, 2017 by proud_ionian
marioskef Posted April 4, 2017 Posted April 4, 2017 Και θα τρέξουν οι Ιταλοί να δούνε θέατρο στη μαλτα...
Nick the Greek Posted May 21, 2017 Author Posted May 21, 2017 Σήμερα βλέπουμε κάτι που εγώ τουλάχιστον δεν το είχα προσέξει στο παρελθόν. Το Eurocargo Malta με τα 19 του μιλάκια απέπλευσε χτές το βράδυ από τη Ζζζζζένοβα με προορισμό τη Μάλτα απ' ευθείας, κι όχι μέσω Catania ή Salerno όπως είναι συνήθως οι γραμμές της Grimaldi. Αύριο ξημερώματα at the Marios' Superfast places .
Marios Superfast Posted May 21, 2017 Posted May 21, 2017 Χαχαχα παλι?Εδω το βλεπουμε πριν 2 βδομαδες στα λιμερια μου.
Marios Superfast Posted June 11, 2017 Posted June 11, 2017 Τελικά τι θα γίνει? Ο χρόνος περνάει και η Βαρβάρα αφαντη
Nick the Greek Posted June 30, 2017 Author Posted June 30, 2017 O Ιούνιος φεύγει, η Barbara Krahulik έρχεται . Επιτέλους η Tirrenia ανακοίνωσε τα δρομολόγια τα οποία εκτείνονται από την 20ή Ιουνίου, μέχρι την 17η Σεπτεμβρίου με 7.5 ώρες κροσσάρισμα ημερήσιο και 9 ώρες νυχτερινό και 4 αναχωρήσεις σε κάθε κατεύθυνση. Ας πάρουμε για παράδειγμα την επόμενη εβδομάδα ώστε να πάρουμε μια γεύση. Αναχωρήσεις από την Catania: Κυριακή στις 2100 Τρίτη στις 2030 Τετάρτη στις 2100 Παρασκευή στις 2030 Αναχωρήσεις από τη Malta: Σάββατο στις 0900 Δευτέρα στις 2100 Τετάρτη στις 0900 Πέμπτη στις 2100 Με λίγα λόγια το πλοίο για όλο το καλοκαίρι θα λειτουργεί σαν ro-pax όπως είχε αρχικά σχεδιασθεί και θα προσφέρει ακόμα και camping on board. Το ατομικό εισιτήριο είναι στα 55 ευρώ, η καμπίνα στα 123, το ΙΧ στα 77 και το δίκυκλο στα 45. Πολύ πρωτοποριακό εγχείρημα, ίδωμεν πως θα εξελιχθεί.
Marios Superfast Posted June 30, 2017 Posted June 30, 2017 (edited) 19 minutes ago, Nick the Greek said: O Ιούνιος φεύγει, η Barbara Krahulik έρχεται . Με λίγα λόγια το πλοίο για όλο το καλοκαίρι θα λειτουργεί σαν ro-pax όπως είχε αρχικά σχεδιασθεί και θα προσφέρει ακόμα και camping on board. Το ατομικό εισιτήριο είναι στα 55 ευρώ, η καμπίνα στα 123, το ΙΧ στα 77 και το δίκυκλο στα 45. Πολύ πρωτοποριακό εγχείρημα, ίδωμεν πως θα εξελιχθεί. Με προλαβες μιας και γω χθες έμαθα τι ακριβώς γινεται! Το πρόβλημα όμως είναι ότι πηγαινοερχεται άδειο,παράδειγμα την Δευτέρα το βράδυ που το είδα είχε 2 Ι.Χ. και 8 φορτηγά μόνο, παρόλαυτα ελπίζω να το τιμήσω κάποια στιγμή! Edited June 30, 2017 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted June 30, 2017 Author Posted June 30, 2017 (edited) Η αλήθεια είναι πως είναι ακόμη νωρίς, η γραμμή μόλις τώρα άρχισε να διαφημίζεται επί της ουσίας. Ας το δούμε σε βάθος χρόνου, είναι σίγουρα πειρασμός όμως ένα τέτοιο ταξίδι με ένα τέτοιο πλοίο, είναι για πολύ μερακλήδες Edited June 30, 2017 by Nick the Greek Ορθογραφία
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now