Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2016 Posted April 28, 2016 (edited) Από τις 25/4 έχει έρθει στο Ν.Μ Δραπετσώνας το Ro-Ro La Caracola. _____________________________________ (1986, ex-Balder Pa, Bazias 5, Perseus, Dart 5, Hoburgen) Edited July 15, 2022 by Nick the Greek tag
Panagia Ekatontapiliani Posted May 15, 2016 Author Posted May 15, 2016 Το Ro-Ro La Caracola (ΙΜΟ Νο: 8009088) που είναι στο Ν.Μ. Δραπετσώνας από το τις 25/4, είναι κατασκευασμένο το 1986 στη Ρουμανία, στο ναυπηγείο Santierul Naval Shipyard, Galatz. Έχει μήκος 128,48 μέτρα και πλάτος 21,03 μέτρα. Έχει δυο κύριες μηχανές MAK 9M 453AK. Ξεκίνησε τη κατασκευή του με το όνομα Balder RA αλλά στη διάρκεια της κατασκευής πουλήθηκε και πήρε το όνομα Bazias 5, μετά πήρε το όνομα Perseus, Dart 5, Hoburgen και από το 2015 πήρε το τωρινό του όνομα La Caracola, μιας και πουλήθηκε σε εταιρεία με έδρα την Ελλάδα. (Ryan & Son PLC Corp - Care of Naviera Ulises Ltd).
Panagia Ekatontapiliani Posted May 25, 2016 Author Posted May 25, 2016 Σήμερα το La Caracola πήγε στο κεφάλι της προβλήτας 2 στο Πέραμα
Petros P Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Απο εχθές ισως και προχθές ειναι εκει . Το ειδα το πρωι εχθές
Panagia Ekatontapiliani Posted May 31, 2016 Author Posted May 31, 2016 Το La Caracola έχει βαφτεί σε σκούρο μπλε χρώμα και έχει ακολουθήσει το βάψιμο του Πελαγιτης (δηλαδή μέχρι ψηλά βαμμένο). Στο πλοίο γίνονται πολλές εργασίες μέσα και έξω. Το σινιάλο στη τσιμινιέρα μου θύμισε το σινιάλο της Navibus που είχε αγοράσει το La Galera (πιστεύω ότι το La Caracola έχει αγοραστεί από την παραπάνω εταιρεία). Να συμπληρώσω ότι πλοίο έχει υψώσει σημαία Παναμά.
Petros P Posted May 31, 2016 Posted May 31, 2016 Καλά υποθέτεις Όπως φαίνεται το hoburgen πάει όντως για Λατινική Αμερική. LA CARACOLA το νέο του όνομα, με διαχειρίστρια την Ulises Naviera από την Αθήνα. Είναι αυτή που είχε αγοράσει το Νεφέλη και φτιάξει 2 παντόφλες στην Ελλάδα.Οπότε ουσιαστικά το πήρε η Navibus να υποθέσω?
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2016 Author Posted June 3, 2016 Γράφτηκε το Navibus στη μπλε επιφάνεια (κάτω από το κομοδεσιο) που είναι στο ύψος του ανοικτού γκαράζ.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Ας δούμε το La Caracola με το όνομα της εταιρείας του (Navibus). Προσέξτε οτι το κίτρινο αστέρι που είναι σαν τόνος στο γράμμα “i” είναι ανάγλυφο
Petros P Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Έφυγε το πλοίο με προορισμό τη Μάλτα.λογικά πετρέλευση? Η μήπως και αυτό δεξαμενισμό εκει? Βέβαια αν δεν απατώμαι ειχε δεξαμενιστεί στο Ταλίν ή στα Aland(?)
Nick the Greek Posted May 15, 2017 Posted May 15, 2017 Εδώ και 20 μέρες σταματημένο στο Puerto Cabello της Βενεζουέλας.
Nick the Greek Posted June 16, 2017 Posted June 16, 2017 Κι όμως κινείται, χτές έκανε δρομολόγιο από την ηπειρωτική Βενεζουέλα σε κάτι νησιά και σήμερα πίσω σε ένα λιμάνι που λέγεται Puerto La Cruz.
Nick the Greek Posted July 14, 2017 Posted July 14, 2017 Λοιπόν, το πλοίο δεν ξέρω γιατί τόσον καιρό είχε μείνει στο Puerto Cabello. Πάντως τις τελευταίες εβδομάδες κάνει δρομολόγια μεταξύ Puerto La Cruz, στην ηπειρωτική Βενεζουέλα, και Punta de Piedras, που είναι ένα λιμάνι στο νησί Isla de Margarita και σε μια επαρχία που ονομάζεται Nueva Esparta, ελληνιστί Νέα Σπάρτη. Οι τοποθεσίες εμφανίζονται σε αυτόν το χάρτη, δεν μπόρεσα να βρώ κάτι καλύτερο. Για να δώσω μιε εικόνα της περιοχής, πέρασε από την οθόνη του υπολογιστή μου ένα security report του USCG όπου αναφερόταν πως ένοπλοι ληστές έκαναν ρεσάλτο σε τάνκερ που βρισκόταν στον αγκυροβόλιο του Puerto La Cruz με σκοπό το γάμ... έεεεε τη ληστεία.
Nick the Greek Posted September 20, 2019 Posted September 20, 2019 Τα τελευταία 2 χρόνια δεν είχε αλλάξει κάτι με το πλοίο, συνέχιζε δρομολόγια στη γραμμή που αναφέρω παραπάνω, παρά τα προβλήματα στη Βενεζουέλα. Εδώ και μερικές ημέρες όμως, δεμένο στο Maracaibo.
Nick the Greek Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 Είχαμε απεμπλοκή του πλοίου από τα γρανάζια της Βενεζουέλα και μεταπώλησή του σε Τούρκους πλοιοκτήτες και πιο συγκεκριμένα στη Samsun Shipping που διαθέτει ένα στόλο από 6 ρορό. Νέο όνομα του πλοίου το Lider Bordo Mavi και η σημαία που κυματίζει στην πρύμη του είναι της ναυτομάνας του Καμερούν. Από τις 24 Ιουνίου το πλοίο είναι στο λιμάνι San Pedro de Macoris της Δομηνικανής Δημοκρατίας, όπου και φαντάζομαι πως πέφτει ένα κάποιο μάζεμα πρίν μας έρθει πρός ανατολική Μεσόγειο μεριά. Στα 36-37 είναι το πλοίο από ηλικία, έχουμε δεί και χειρότερα.
Nick the Greek Posted February 22, 2023 Posted February 22, 2023 Στα δρομολόγια ανάμεσε σε Τουρκία(Σαμψούντα) και Ρωσία(Tuapse) βρίσκεται πια το πλοίο, τέτοιες εποχές ανθίζουν οι δουλειές αυτές.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 15, 2023 Author Posted October 15, 2023 Το Lider Bordo Mavi έφαγε κράτηση στο Tuapse της Ρωσίας στις 5 Οκτωβρίου, λόγω 23 παρατηρήσεων και άρθηκε η απαγόρευση στις 9 Οκτωβρίου. 1) Structural conditions - Bulkhead - Corrosion Corroded 2) Structural conditions - Stability/strength loading info and instruments Not as required 3) Life saving Appliances - Rescue boats Not ready for use 4) Life saving Appliances - Lifeboats Not ready for use 5) Life saving Appliances - Inflatable liferafts Not as required 6) Life saving Appliances - Maintenance of Life saving Appliances Not as required 7) Fire safety - Fire doors/openings in fireresisting divisions Not as required 8)) Fire safety - Ventilation Inoperative 9) Fire safety - Fixed fire exthinguishing installation Inoperative 10) Safety of navigation - Voyage data recorder Inoperative 11) Safety of navigation - Voyage or passage plan Missing 12) Emergency systems - Fire drills Lack of training 13) Emergency systems - Abandon ship drills Lack of training 14) Emergency systems - Emergency lighting, batteries and switches Not as required 15) Living and working conditions - Gangway / accommodation ladder Not as required 16) Living and working conditions - Loading and unloading equipment Not as required 17) Water/Weathertight - Doors Damaged 18) Water/Weathertight - Windows, sidescuttles and deadlight Not as required 19) Water/Weathertight - Covers (hatchway-, portable-, tarpaulin etc) Not as required 20) Labour conditions - Heating, air conditioning and ventilation Not as required 21) Propulsion and auxiliary machinery - Gauges , thermometers etc. Not as required 22) Pollution Prevention - Garbage shipboard handling Not as required 23) ISM - Ism certificate Not as required.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now