Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Niko mhpws ennoeis auta?

"NP///D I R E C T FROM LOCAL OWNERS, WE MAY DEVELOP FOR SALE FOLL BRITISH BLT

FERRY (PASSENGER/VEHICLES) RO-RO SISTERS:

=DVD NO. I= EX-YONG LIAN SVC FLAG

-----------------------------------------

ABT 1,315 MDWT ON 3.60M

BLT 3/90 NORTH E. SHIP (BS) SWK (GBI)

DNV

DIMS 95.81 / 90.00 X 15.01 X 9.85M

GRT 4101 NRT 1581

2 DKS -

85 CARS 260 PASS 608 LM

LOADING/DISCHARGING (8.7M LENGTH X 4M WIDTH X 4.75M HEIGHT)

CUMMINS NTA-855-G2, 4010 BHP AT 1800 RPM

12KN/12T +0.5 DO

X 275 KW, CUMMINS 401BHP - 10 SETS

LDT 1,721T

- 4 THRUSTERS

DECK HEIGHTS:MAIN DECK 4.2M - WEATHER DECK 2.3M

=DVD NO. II= EX-YONG QIANG SVC FLAG

----------------------------------------------

ABT 1,315 MDWT ON 3.61M

BLT 3/90 APPLEDORE FERG APPL (GBI)

DNV

DIMS 95.81 / 90.00 X 17.00 X 9.85M

GRT 4282 NRT 1285

2 DKS -

36 CARS 260 PASS 608 LM 30 TRAILERS

LOADING/DISCHARGING (8.7M LENGTH X 4M WIDTH X 4.75M HEIGHT)

CUMMINS NTA-855-G2, 4010 BHP AT 1800 RPM

12KN/12T

GENS 4 X 550 KW, GEC-UK

LDT 1,721T

- 4 THRUSTERS

DECK HEIGHTS:MAIN/WEATHER DECK 4.2M

=DVD NO. IV= EX-MERCANDIA V SVC FLAG

----------------------------------------------

ABT 1,315 MDWT ON 3.61M

BLT 27/6/89 NORTH E. SHIP (BS) (GBI)

NV

DIMS 95.81 / 90.00 X 17.00 X 9.85M

GRT 4282 NRT 1285

2 DKS -

36 CARS 260 PASS 608 LM 16 TRAILERS

LOADING/DISCHARGING RAMP (8,7M LENGTH X 4M WIDTH X 4.75M HEIGHT)

CUMMINS NTA-855-G2, 4010 BHP AT 1800 RPM

12KN/12T

GENS 4 X 550 KW, GEC-UK

LDT 1,721T

- 4 THRUSTERS

DECK HEIGHTS:MAIN/WEATHER DECK 4.2M

=DVD NO. III= EX-MERCANDIA III SVC FLAG

----------------------------------------------------

ABT 1,315 MDWT ON 3.61M

BLT 27/2/90 NORTH E. SHIP (BS) (GBI)

NV

DIMS 95.81 / 90.02 X 15.02 X 9.86M

GRT 4282 NRT 1285

2 DKS -

85 CARS 260 PASS 608 LM 16 TRAILERS

LOADING/DISCHARGING (8.7M LENGTH X 4M WIDTH X 4.75M HEIGHT)

CUMMINS NTA-855-G2, 4010 BHP AT 1800 RPM

12KN/12T +0.5 DO

GENS 4 X 550 KW, GEC-UK

LDT 1,721T

- 4 THRUSTERS

DECK HEIGHTS:MAIN/WEATHER DECK 4.2M

VESSEL IS LAID UP IN EAST CHINA PORT WHERE INSPECTABLE .

VESSELS ARE IN VERY GOOD CONDITION

SELLERS AIMING ENBLOC SALE OF 4 VSLS(DVD I, DVD II, DVD

III, DVD IV) AT USD 1.0 MILL EACH. "

Posted

Αυτά είναι αμφίπλωρα απο την Δανία αν δεν κάνω λάθος... έτσι ήταν και το Παντοκράτωρ οταν είχε έρθει... μιλάμε για τα αίσχη

Posted

Τά δύο Mercandia είναι όντως αμφίπλωρα,τής σειράς Superflex (τά έχει και στο faktaomfartyg).

Πράγματι και το Παντοκράτωρ έτσι ήταν αλλά εδώ το ανακατασκεύασαν,κρατώντας μονο το κεντρικό τμήμα του (μέχρι και την γέφυρα μετατόπισαν!).Αυτό όμως σημαίνει "ρίχνω χοντρά λεφτά",πράγμα που διά τον κύριο Μανου-ΣΑΟΣ είναι έννοια άγνωστος...

Εκτός κι'άν θέλη να τά βάλη στη γραμμή Πόρου-Γαλατά B) (ή στο Ρίο-Αντίρριο,γιά όλα τον έχω ικανό αυτόν.... :D )

Γιά τά άλλα δύο δέν ξέρω,ενδεχομένως αυτό που θά πάρη να είναι ένα από αυτά.

Posted

Ρε παιδία, να κάνω μια ερώτηση??? Να κάνω: Εγώ εδώ και χρόνια αυτά τα καραβάκια με τον έναν καταπέλτη μπροστά και τον άλλον πίσω τα λέω ΑΜΦΙΠΛΩΡΑ .Έτσι τα έμαθα έτσι τα λέω. Αυτό το πράγμα με το ΑΝΩ ΧΩΡΑ ΙΙ γιατί συμβαίνει??? Τόσο στα έκδοτήρια Ηγουμενίτσας όσο και Κέρκυρας έχουν κάτι τεράστιες επιγραφές και το λένε ΑΜΦΙΔΡΟΜΟ . Το ίδιο επίσης ισχύει και για τα προσπέκτους. ΕΛΕΟΣ!!!!!!

Posted

αμφιπλωρο ειναι οταν εχει προπελες πισω μπρος και δεν χρειαζεται να γυρισει για να κανει μια διαδρομη.

ειναι σαν μια κινητη γεφυρα που κανει ενα απλο μπρος πισω.

προσπαθησα να βρω φωτογραφιες απο 2 ηλεκτροκινουμενα τετοια προσφατα προς πωληση απο Δανια αν δεν κανω λαθος που δειχνει 2 bow 2 γεφυρες κ.ο.κ.ε. αλλα σε μια γρηγορη αναζητηση δεν...

ελπιζω να βοηθησα

Posted

Διευκρινίζοντας λίγο να πώ ότι δεν είναι λάθος να λέμε και τις δύο λέξεις, έχουν το ίδιο νόημα.

Τα αμφίπλωρα δεν σημαίνει ότι έχουν 4 προπέλλες, μπορεί να γίνεται και με 2.

Posted

merika riou-antiriou einai amfiplora.

den paw sto entelws nohmatiko ths le3hs kan den a3izei.

alla amfiploro me 2 propeles se ferry prwth fora to akouw.

ektos an ennoeis azipods opou kai pali den nomizw sthn pragmatikohta na exei xtistei kati tetoio.

an nai kai exeis plhrofories 8a me endiefere na dw thn morfh tou hull apo katw

Posted

Η διαφορετικότητα των λέξεων έγκειται στην αξία τους.

Εχει σκάφη αμφίδρομα που δεν είναι αμφίπρωρα.

Τα φέροντα αζιποντς είναι αμφίδρομα και αμφίπλευρα θα έλεγα..

2 Duck propellers, αντι για 4.

Τα αμφίπλωρα της Μεσσίνας είχαν 2 προπέλες.

Posted

symfwno oti ena amfiplwro mporei na onomastei amfidromo alla oxi to anti8eto tote.

Mhn 3exnas oti to dromos mporei na mhn stgkekrimenikopoieite ston dromo tou ploiou alla tou autokinhtou pou einai mesa.

Ti mege8ous einai auta ths Messinas?

Hlikeia h onomata ploiwn gia na psa3w perissotera?

  • 3 years later...
  • 9 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Kαι... ώ του θαύματος !!! Η πρώτη εκπομπή σήματος AIS από αμφίπλωρο της Σαλαμίνας !!!

Χαράς Ευαγγέλια !!! Ελπίζω να ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα, για να τα παρακολουθούμε στα ταξίδια τους !!! :P:D

post-929-128326997617_thumb.jpg

  • 5 months later...
Posted (edited)

Πάμε να δούμε τις τελευταίες εξελίξεις από το μέτωπο της ναυπήγησης νέων αμφίπλωρων (εν τάχει ;)) .

Σε σημερινή φωτό από το Πέραμα, τα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ και ΑΡΗΣ ΙΙΙ στο φυσικό τους στοιχείο μετά από την καθέλκυση τους, ενώ το ΜΑΡΙΑ - ΕΛΕΝΗ αναμένει την δική του σειρά.

post-2102-028972900 1286640052_thumb.jpg

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
  • 3 months later...
Posted

Μετά την πώληση του Σαλαμινια (νυν Lido Di Venezia) αναζητείται αμφιπλωρο για να αντικαταστήσει τη γέφυρα της Λευκάδας για 40 ήμερες. Το Σαλαμινια είχε μήκος γύρω στα 63 μέτρα (και ήταν ακριβώς στα μέτρα που ήθελαν), ενώ αυτή τη στιγμή το μόνο που είναι κοντά σε αυτές τις διαστάσεις φαίνεται να είναι το Φανερωμένη (είναι γύρω στα 73 μέτρα). Δε ξέρω εάν αυτά τα 10 μέτρα διάφορα δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα. Αλλιώς άλλο αμφίπλωρο δεν υπάρχει σε αυτές τις διαστάσεις στην Ελλάδα. Άλλο θα πρέπει να κοιτάξουν σε μονή παντόφλα αλλά με καταπέλτη πλωρα πρυμα σε αυτό το μέγεθος (πχ Styra Diamond, Olympios Zeus)

Posted

Κ γιατί να πάνε μακριά???? Το "ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΙΙ" είναι στα μέτρα αυτά... κ έχει κ πρύμνιο καταπέλτη.... Λίγο δύσκολο όμως....

Posted

Υπάρχει και το Παναγία Κοίμησης που είναι 50 μέτρα (όσο η γέφυρα). Τους είναι μικρό;

Posted

Όταν μου είπαν ότι έψαχναν για μικρό αμφιπλωρο για να αντικαταστήσει τη γέφυρα της Λευκάδας. Πρώτα μου ήρθε το Φανερωμένη, δεύτερη πρόταση ήταν το Παναγία Κοίμησης και μετά το Κυριακή, αλλά μου είπαν ότι είναι μικρά τα δυο τελευταία αμφίπλωρα.

Posted

Μάλιστα, ευχαριστώ πολύ. Δηλαδή, λίγο δύσκολη η κατάσταση ;) Να δούμε ποιο θα βρούνε τελικά

  • 7 months later...
Posted

Ετοιμάζεται για κατασκευή και νέο αμφιπλωρο προς αντικατάσταση

άλλου το οποίο θα μεταφερθεί στη γραμμή Φανερωμένης- Ν. Περαμου

και θα είναι χωρητικοτητας περίπου 125 διαγραμμισμένων οχημάτων

  • 2 months later...
Posted
Και λογικο να ναι αραχτος αφου διαθετει βιντσια και δυνατους ηλεκτροκινητηρες

σε αντιθεση με πολλα αλλα που δεν διαθετουν τα απαραιτητα μεσα για αλλες γραμμες εκτος σαλαμινος..............

Επειδη το Ριο εχει δυνατα ρευματα και ισχυρους ανεμους ηθελα να τονισω

τον εξαιρετικο εξοπλισμο του πλοιου σε σχεση με τα αλλα τα οποια αν ηταν στη θεση του δεν θα ηταν τοσο αραχτα ακομη και δεμενα αφου αν ριξουν αγκυρα δεν ειναι σε θεση να την μαζεψουν...

και αλλο πλοιο να ηταν εκτος δρομολογιων (ειδικα τη συγκεκριμενη μερα που ειχε τελειο καιρο), αραχτο και light θα ηταν.

τοσα χρονια οι παντοφλες στο ριο (βρεξει χιονισει) βιραραν καβους με το χερι και φουνταραν μονο οταν ηταν off duty, εχοντας μπομπες καρουλια.

δεν περιμενε το στενο τον ναυαρχο αποστολη για να βρει την ηρεμια του.

Με αφορμή τα παραπάνω post στο θέμα του Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ, θα ήθελα να σημειώσω κάποιες παραπάνω αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα αμφίδρομα στη γραμμή του Ρίου σε σύγκριση με τις συμβατικές παντόφλες. Πρώτα από όλα όταν πάνε να δέσουν στη παραλία του Ρίου, δεν μπορούν να βγουν τόσο πολύ έξω σε σχέση με τις παντόφλες γιατί έχουν τα δυο ελικοπηδαλια, οπότε θα πρέπει να είναι προσεκτικοί μην κάνουν ζημιά σε αυτά. Και δεύτερον τα αμφίδρομα έχουν μια άγκυρα πλωρα και μια πρυμα, οπότε δεν μπορούν να κρατηθούν εύκολα με μια άγκυρα όταν έχει καιρό στο στενό του Ρίου, σε αντίθεση με τις παντόφλες που είχαν δυο. Για αυτό υπάρχει σκέψη σε κάποια από τα αμφίδρομα της γραμμής να τοποθετηθεί δεύτερη άγκυρα σε μια από τις πλώρες-πρύμες τους.

Posted

Ποτε καμια παντοφλα δεν εχει ριξει δυο αγκυρες το οτι δεν πιανουν σε ολες της θεσεις αλλα και ο καιρος ειναι μεγαλο προβλημα πιστευω ομως οτι πρεπει να αναβαθμιστει η γραμμη για πιο γρηγορη διελευση και ευκολοτερη

  • 1 month later...
Posted

Ξεκινησαν οι δύμηνες άδειες για τα αμφίπλωρα της γραμμής Σαλαμίνα - Πέραμα.Δυστυχώς όμως ξεκίνησαν και οι δύμηνες απολύσεις των πληρωμάτων στην δύσκολη εποχή που διανύουμε.Να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτό το μέτρο κι αν τελικά θ'αποδώσει.............

  • 3 months later...
Posted (edited)

Το 21 και το 22 δε θα πρεπε να έχουν διαφορετικούς αριθμούς νηολογίου?

Φίλτατε express skiathos αφού σου υπενθυμίσω τα αυτονόητα (είμαστε και κάπως παλιά μέλη :) ),

Είτε για αλλαγή κάποιων πιθανών λανθασμένων, είτε για τον εμπλουτισμό της με περισότερα στοιχεία, η υποβολή και συζήτηση των οποίων δεν θα γίνεται στο παρόν θέμα που αφορά μόνο την λίστα, αλλά στο γενικότερο θέμα των "Αμφίπλωρων".

να παραδεχτώ το λάθος μου και να παρακαλέσω κάποιον από τους mods, να διορθώσουν τον αριθμό νηολογίου στον αριθμό 21 της λίστας (ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π) σε Ν.Π. 10730.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...