Angelos Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Niko mhpws ennoeis auta? "NP///D I R E C T FROM LOCAL OWNERS, WE MAY DEVELOP FOR SALE FOLL BRITISH BLT FERRY (PASSENGER/VEHICLES) RO-RO SISTERS: =DVD NO. I= EX-YONG LIAN SVC FLAG ----------------------------------------- ABT 1,315 MDWT ON 3.60M BLT 3/90 NORTH E. SHIP (BS) SWK (GBI) DNV DIMS 95.81 / 90.00 X 15.01 X 9.85M GRT 4101 NRT 1581 2 DKS - 85 CARS 260 PASS 608 LM LOADING/DISCHARGING (8.7M LENGTH X 4M WIDTH X 4.75M HEIGHT) CUMMINS NTA-855-G2, 4010 BHP AT 1800 RPM 12KN/12T +0.5 DO X 275 KW, CUMMINS 401BHP - 10 SETS LDT 1,721T - 4 THRUSTERS DECK HEIGHTS:MAIN DECK 4.2M - WEATHER DECK 2.3M =DVD NO. II= EX-YONG QIANG SVC FLAG ---------------------------------------------- ABT 1,315 MDWT ON 3.61M BLT 3/90 APPLEDORE FERG APPL (GBI) DNV DIMS 95.81 / 90.00 X 17.00 X 9.85M GRT 4282 NRT 1285 2 DKS - 36 CARS 260 PASS 608 LM 30 TRAILERS LOADING/DISCHARGING (8.7M LENGTH X 4M WIDTH X 4.75M HEIGHT) CUMMINS NTA-855-G2, 4010 BHP AT 1800 RPM 12KN/12T GENS 4 X 550 KW, GEC-UK LDT 1,721T - 4 THRUSTERS DECK HEIGHTS:MAIN/WEATHER DECK 4.2M =DVD NO. IV= EX-MERCANDIA V SVC FLAG ---------------------------------------------- ABT 1,315 MDWT ON 3.61M BLT 27/6/89 NORTH E. SHIP (BS) (GBI) NV DIMS 95.81 / 90.00 X 17.00 X 9.85M GRT 4282 NRT 1285 2 DKS - 36 CARS 260 PASS 608 LM 16 TRAILERS LOADING/DISCHARGING RAMP (8,7M LENGTH X 4M WIDTH X 4.75M HEIGHT) CUMMINS NTA-855-G2, 4010 BHP AT 1800 RPM 12KN/12T GENS 4 X 550 KW, GEC-UK LDT 1,721T - 4 THRUSTERS DECK HEIGHTS:MAIN/WEATHER DECK 4.2M =DVD NO. III= EX-MERCANDIA III SVC FLAG ---------------------------------------------------- ABT 1,315 MDWT ON 3.61M BLT 27/2/90 NORTH E. SHIP (BS) (GBI) NV DIMS 95.81 / 90.02 X 15.02 X 9.86M GRT 4282 NRT 1285 2 DKS - 85 CARS 260 PASS 608 LM 16 TRAILERS LOADING/DISCHARGING (8.7M LENGTH X 4M WIDTH X 4.75M HEIGHT) CUMMINS NTA-855-G2, 4010 BHP AT 1800 RPM 12KN/12T +0.5 DO GENS 4 X 550 KW, GEC-UK LDT 1,721T - 4 THRUSTERS DECK HEIGHTS:MAIN/WEATHER DECK 4.2M VESSEL IS LAID UP IN EAST CHINA PORT WHERE INSPECTABLE . VESSELS ARE IN VERY GOOD CONDITION SELLERS AIMING ENBLOC SALE OF 4 VSLS(DVD I, DVD II, DVD III, DVD IV) AT USD 1.0 MILL EACH. "
Ermenegildo Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Αυτά είναι αμφίπλωρα απο την Δανία αν δεν κάνω λάθος... έτσι ήταν και το Παντοκράτωρ οταν είχε έρθει... μιλάμε για τα αίσχη
Hastaroth Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Τά δύο Mercandia είναι όντως αμφίπλωρα,τής σειράς Superflex (τά έχει και στο faktaomfartyg). Πράγματι και το Παντοκράτωρ έτσι ήταν αλλά εδώ το ανακατασκεύασαν,κρατώντας μονο το κεντρικό τμήμα του (μέχρι και την γέφυρα μετατόπισαν!).Αυτό όμως σημαίνει "ρίχνω χοντρά λεφτά",πράγμα που διά τον κύριο Μανου-ΣΑΟΣ είναι έννοια άγνωστος... Εκτός κι'άν θέλη να τά βάλη στη γραμμή Πόρου-Γαλατά (ή στο Ρίο-Αντίρριο,γιά όλα τον έχω ικανό αυτόν.... ) Γιά τά άλλα δύο δέν ξέρω,ενδεχομένως αυτό που θά πάρη να είναι ένα από αυτά.
Ermenegildo Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Όλα στην λίστα είναι αμφίπλωρα απλώς είναι απο άλλη γιάρδα το ένα
poseidon Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Ρε παιδία, να κάνω μια ερώτηση??? Να κάνω: Εγώ εδώ και χρόνια αυτά τα καραβάκια με τον έναν καταπέλτη μπροστά και τον άλλον πίσω τα λέω ΑΜΦΙΠΛΩΡΑ .Έτσι τα έμαθα έτσι τα λέω. Αυτό το πράγμα με το ΑΝΩ ΧΩΡΑ ΙΙ γιατί συμβαίνει??? Τόσο στα έκδοτήρια Ηγουμενίτσας όσο και Κέρκυρας έχουν κάτι τεράστιες επιγραφές και το λένε ΑΜΦΙΔΡΟΜΟ . Το ίδιο επίσης ισχύει και για τα προσπέκτους. ΕΛΕΟΣ!!!!!!
Angelos Posted September 3, 2005 Author Posted September 3, 2005 αμφιπλωρο ειναι οταν εχει προπελες πισω μπρος και δεν χρειαζεται να γυρισει για να κανει μια διαδρομη. ειναι σαν μια κινητη γεφυρα που κανει ενα απλο μπρος πισω. προσπαθησα να βρω φωτογραφιες απο 2 ηλεκτροκινουμενα τετοια προσφατα προς πωληση απο Δανια αν δεν κανω λαθος που δειχνει 2 bow 2 γεφυρες κ.ο.κ.ε. αλλα σε μια γρηγορη αναζητηση δεν... ελπιζω να βοηθησα
uddox Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Διευκρινίζοντας λίγο να πώ ότι δεν είναι λάθος να λέμε και τις δύο λέξεις, έχουν το ίδιο νόημα. Τα αμφίπλωρα δεν σημαίνει ότι έχουν 4 προπέλλες, μπορεί να γίνεται και με 2.
Angelos Posted September 4, 2005 Author Posted September 4, 2005 merika riou-antiriou einai amfiplora. den paw sto entelws nohmatiko ths le3hs kan den a3izei. alla amfiploro me 2 propeles se ferry prwth fora to akouw. ektos an ennoeis azipods opou kai pali den nomizw sthn pragmatikohta na exei xtistei kati tetoio. an nai kai exeis plhrofories 8a me endiefere na dw thn morfh tou hull apo katw
uddox Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Η διαφορετικότητα των λέξεων έγκειται στην αξία τους. Εχει σκάφη αμφίδρομα που δεν είναι αμφίπρωρα. Τα φέροντα αζιποντς είναι αμφίδρομα και αμφίπλευρα θα έλεγα.. 2 Duck propellers, αντι για 4. Τα αμφίπλωρα της Μεσσίνας είχαν 2 προπέλες.
Angelos Posted September 4, 2005 Author Posted September 4, 2005 symfwno oti ena amfiplwro mporei na onomastei amfidromo alla oxi to anti8eto tote. Mhn 3exnas oti to dromos mporei na mhn stgkekrimenikopoieite ston dromo tou ploiou alla tou autokinhtou pou einai mesa. Ti mege8ous einai auta ths Messinas? Hlikeia h onomata ploiwn gia na psa3w perissotera?
georgios express Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Αμφίπλωρα υπάρχουν όχι μόνον εκτός Ελλάδος, αλλά ανήκουν και στο δυναμικό πχ, του ΟΑΣΑ του Amsterdam.
thanosp Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Τα 2 αμφίπλωρα στη γραμμή της Κεραμωτής, Πλατυτέρα Θάσου και Άγιος Ραφαήλ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Kαι... ώ του θαύματος !!! Η πρώτη εκπομπή σήματος AIS από αμφίπλωρο της Σαλαμίνας !!! Χαράς Ευαγγέλια !!! Ελπίζω να ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα, για να τα παρακολουθούμε στα ταξίδια τους !!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Σίγουρα θα τα ακολουθούσουν και τα υπόλοιπα. Άμα έχεις παρατηρήσει τελευταία οι περισσότερες παντόφλες αρχίζουν σιγά σιγά να αποκτούν συσκευές AIS.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 9, 2010 Posted October 9, 2010 (edited) Πάμε να δούμε τις τελευταίες εξελίξεις από το μέτωπο της ναυπήγησης νέων αμφίπλωρων (εν τάχει ) . Σε σημερινή φωτό από το Πέραμα, τα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ και ΑΡΗΣ ΙΙΙ στο φυσικό τους στοιχείο μετά από την καθέλκυση τους, ενώ το ΜΑΡΙΑ - ΕΛΕΝΗ αναμένει την δική του σειρά. Edited October 9, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2011 Posted January 24, 2011 Μετά την πώληση του Σαλαμινια (νυν Lido Di Venezia) αναζητείται αμφιπλωρο για να αντικαταστήσει τη γέφυρα της Λευκάδας για 40 ήμερες. Το Σαλαμινια είχε μήκος γύρω στα 63 μέτρα (και ήταν ακριβώς στα μέτρα που ήθελαν), ενώ αυτή τη στιγμή το μόνο που είναι κοντά σε αυτές τις διαστάσεις φαίνεται να είναι το Φανερωμένη (είναι γύρω στα 73 μέτρα). Δε ξέρω εάν αυτά τα 10 μέτρα διάφορα δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα. Αλλιώς άλλο αμφίπλωρο δεν υπάρχει σε αυτές τις διαστάσεις στην Ελλάδα. Άλλο θα πρέπει να κοιτάξουν σε μονή παντόφλα αλλά με καταπέλτη πλωρα πρυμα σε αυτό το μέγεθος (πχ Styra Diamond, Olympios Zeus)
Meganisi Posted January 25, 2011 Posted January 25, 2011 Κ γιατί να πάνε μακριά???? Το "ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΙΙ" είναι στα μέτρα αυτά... κ έχει κ πρύμνιο καταπέλτη.... Λίγο δύσκολο όμως....
Ariadne Posted January 25, 2011 Posted January 25, 2011 Υπάρχει και το Παναγία Κοίμησης που είναι 50 μέτρα (όσο η γέφυρα). Τους είναι μικρό;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2011 Posted January 25, 2011 Όταν μου είπαν ότι έψαχναν για μικρό αμφιπλωρο για να αντικαταστήσει τη γέφυρα της Λευκάδας. Πρώτα μου ήρθε το Φανερωμένη, δεύτερη πρόταση ήταν το Παναγία Κοίμησης και μετά το Κυριακή, αλλά μου είπαν ότι είναι μικρά τα δυο τελευταία αμφίπλωρα.
Ariadne Posted January 27, 2011 Posted January 27, 2011 Μάλιστα, ευχαριστώ πολύ. Δηλαδή, λίγο δύσκολη η κατάσταση Να δούμε ποιο θα βρούνε τελικά
pontos Posted September 3, 2011 Posted September 3, 2011 Ετοιμάζεται για κατασκευή και νέο αμφιπλωρο προς αντικατάσταση άλλου το οποίο θα μεταφερθεί στη γραμμή Φανερωμένης- Ν. Περαμου και θα είναι χωρητικοτητας περίπου 125 διαγραμμισμένων οχημάτων
Panagia Ekatontapiliani Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Και λογικο να ναι αραχτος αφου διαθετει βιντσια και δυνατους ηλεκτροκινητηρεςσε αντιθεση με πολλα αλλα που δεν διαθετουν τα απαραιτητα μεσα για αλλες γραμμες εκτος σαλαμινος.............. Επειδη το Ριο εχει δυνατα ρευματα και ισχυρους ανεμους ηθελα να τονισωτον εξαιρετικο εξοπλισμο του πλοιου σε σχεση με τα αλλα τα οποια αν ηταν στη θεση του δεν θα ηταν τοσο αραχτα ακομη και δεμενα αφου αν ριξουν αγκυρα δεν ειναι σε θεση να την μαζεψουν... και αλλο πλοιο να ηταν εκτος δρομολογιων (ειδικα τη συγκεκριμενη μερα που ειχε τελειο καιρο), αραχτο και light θα ηταν.τοσα χρονια οι παντοφλες στο ριο (βρεξει χιονισει) βιραραν καβους με το χερι και φουνταραν μονο οταν ηταν off duty, εχοντας μπομπες καρουλια. δεν περιμενε το στενο τον ναυαρχο αποστολη για να βρει την ηρεμια του. Με αφορμή τα παραπάνω post στο θέμα του Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ, θα ήθελα να σημειώσω κάποιες παραπάνω αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα αμφίδρομα στη γραμμή του Ρίου σε σύγκριση με τις συμβατικές παντόφλες. Πρώτα από όλα όταν πάνε να δέσουν στη παραλία του Ρίου, δεν μπορούν να βγουν τόσο πολύ έξω σε σχέση με τις παντόφλες γιατί έχουν τα δυο ελικοπηδαλια, οπότε θα πρέπει να είναι προσεκτικοί μην κάνουν ζημιά σε αυτά. Και δεύτερον τα αμφίδρομα έχουν μια άγκυρα πλωρα και μια πρυμα, οπότε δεν μπορούν να κρατηθούν εύκολα με μια άγκυρα όταν έχει καιρό στο στενό του Ρίου, σε αντίθεση με τις παντόφλες που είχαν δυο. Για αυτό υπάρχει σκέψη σε κάποια από τα αμφίδρομα της γραμμής να τοποθετηθεί δεύτερη άγκυρα σε μια από τις πλώρες-πρύμες τους.
apost Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Ποτε καμια παντοφλα δεν εχει ριξει δυο αγκυρες το οτι δεν πιανουν σε ολες της θεσεις αλλα και ο καιρος ειναι μεγαλο προβλημα πιστευω ομως οτι πρεπει να αναβαθμιστει η γραμμη για πιο γρηγορη διελευση και ευκολοτερη
pontos Posted January 28, 2012 Posted January 28, 2012 Ξεκινησαν οι δύμηνες άδειες για τα αμφίπλωρα της γραμμής Σαλαμίνα - Πέραμα.Δυστυχώς όμως ξεκίνησαν και οι δύμηνες απολύσεις των πληρωμάτων στην δύσκολη εποχή που διανύουμε.Να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτό το μέτρο κι αν τελικά θ'αποδώσει.............
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 24, 2012 Posted May 24, 2012 (edited) Το 21 και το 22 δε θα πρεπε να έχουν διαφορετικούς αριθμούς νηολογίου? Φίλτατε express skiathos αφού σου υπενθυμίσω τα αυτονόητα (είμαστε και κάπως παλιά μέλη ), Είτε για αλλαγή κάποιων πιθανών λανθασμένων, είτε για τον εμπλουτισμό της με περισότερα στοιχεία, η υποβολή και συζήτηση των οποίων δεν θα γίνεται στο παρόν θέμα που αφορά μόνο την λίστα, αλλά στο γενικότερο θέμα των "Αμφίπλωρων". να παραδεχτώ το λάθος μου και να παρακαλέσω κάποιον από τους mods, να διορθώσουν τον αριθμό νηολογίου στον αριθμό 21 της λίστας (ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π) σε Ν.Π. 10730. Edited May 24, 2012 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now