Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Και λογικο ειναι οταν μπορείς να εχεις ενα αμφιπλωρο με κατηγορία με κοστος max απο 10-15 εκατομμυρια ευρω σχεδον του κουτιου οταν για να κατασκευασεις Τουρκια θες περιπου 30-35 η στη Ρουμανια στα Vard. Θα φευγουν και θα ξαναφευγουν. Και καλα θα κανουν.

Posted

Χωρίς να θέλω να σε αμφισβητήσω δεν νομίζω ότι οι συγκεκριμένες διάφορες είναι apple to apple... δεν γνωρίζω λεπτομέρειες της συγκεκριμένης αγοράς,  αλλά φαντάζομαι ότι για να ναυπηγουν όλοι στην Ευρώπη τα αμφιπλωρα τους στη Τουρκία (και όχι στην Ελλάδα) μάλλον η γείτονες είναι πιο ανταγωνιστικοι ... τουλάχιστον για τις βόρειες προδιαγραφές...

Posted

Δε νομίζω ότι είναι θέμα ανταγωνιστικότητας (δλδ τιμών). Πιο πολύ έχει να κάνει με την έλλειψη οργανωμένων υποδομών και έλλειψης στήριξης από το τραπεζικό σύστημα, εγγυητικές, πιστώσεις, κλπ, απαραίτητες πλέον σε κάθε μεγάλο έργο.

Posted

Μπορεί να φτιάξει δηλαδή κάποιο το ίδιο αμφιπλωρο με 15 εκ. στην Ελλάδα και 30 εκ. στη Τουρκία και θα πάει στη Τουρκία επειδή η τουρκική τράπεζα του δίνει δανειο;

 

Δεν μου φαίνεται ρεαλιστικο ...

Posted

Δεν αναφέρθηκα σε δάνεια. Λείπει η διαδικασία που είναι αναγκαία για την εξασφάλιση των εμπλεκομένων σε περίπτωση μη τήρησης των συμφωνηθέντων. 

Posted

@gtogias αν θελεις μπορεις να γινεις λιγο πιο αναλυτικος;

Τι παραπανω δινει το τουρκικο  χρηματοπιστωτικο συστημα, σε σχεση με το ελληνικο; Δεν μπορω να φανταστω οτι οι τραπεζες και η δικαιοσυνη μιας χωρας εκτος Ευρωζωνης και ΕΕ, διασφαλιζουν περισσοτερο.

Μηπως η προτιμησει προς τους τουρκους, εχει να κανει με την τεχνογνωσια που εχουν αναπτυξει οι γειτονες και την ποιοτητα κατασκευης που προσφερουν;

  • 4 weeks later...
Posted

Το DEMIRYOLU III ανηκει στην Τουρκικη εταιρια σιδηροδρομων και ειναι ενα τρεναδικο αμφιπλωρο 

Ειναι χτισμενο το 1982 με ΙΜΟ 7702750.Εχει μηκος 72.5 μετρα και πλατος 15 

Απο οτι φαινεται εχει να δουλεψει απο το 2021 αλλα παρολαυτα εχει αρκετες φορες το AIS του ανοιχτο

  • 5 months later...
Posted (edited)

Το ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ μάλιστα, σύμφωνα με καλές πληροφορίες που είχα, ήταν έτοιμο να επιστρέψει στην Ελλάδα (όπως πριν από αυτό το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VI) με αγορά από γνωστό Σαλαμινιο πλοιοκτήτη με πρόθεση να το δρομολογήσει στην Θάσο, αλλά στο τσακ (κυριολεκτικά) ξεκίνησε ο πόλεμος Ρωσίας Ουκρανίας και ξέμεινε στην Κριμαία.

Για την ιστορία, από τα αμφιπλωρα μας που είχαν πουληθεί στην Ρωσία, το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VI επέστρεψε στην χώρα μας, ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ IV και ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ ΙΙΙ πουλήθηκαν στην Κροατία, ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ ΙΙ στην Τουρκία, και ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ στο Μεξικό.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
  • 5 months later...
Posted

Το, ασχημο στα δικα μου ματια, τουρκικο αμφιπλωρο GAYRETTEPE (ΙΜΟ 8604723) θα δουμε σημερα

Το πλοιο ειναι χτισμενο το 1990 με μηκος 67 μετρα και πλατος 20.5

Συνδεει το Eminonu ,στην ευρωπαϊκη πλευρα της Κωσταντινουπολης ,με το Haydarpasa ,που βρισκεται στην Ασιατικη.Μια αποσταση που την καλυπτει σε περιπου 15 λεπτα 

Μπορουμε να το δουμε δεμενο στο Eminonu ,καθως και εν πλω 

 

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Μέσα στους πάγους του Φινλανδικού Αρχιπελάγους βλέπουμε ένα αμφίπλωρο να σπάει τους πάγοι και να πλέει για το επόμενό του λιμάνι. Είναι το Mergus (IMO 8324517) που σύμφωνα με το Fakta κάνει το δρομολόγιο Långnäs - Bergö - Överö - Sottunga - Snäckö. Εμείς το πετύχαμε κατά την αναχώρησή του από το Långnäs. Φινλανδέζικη κατασκευή από το ναυπηγείο Rauma Repola Oy(463) με μήκος κάτι παραπάνω από 41 μέτρα και χωρητικότητα 33 ΙΧ και 199 επιβατών.

Posted

Εύλογη η απορία σου. Κάτω από το φουγάρο πρέπει να έχει ένα σαλονάκι αλλά και πάλι σαν πολλοί ακούγονται οι 199.

  • 3 months later...
Posted

Επειδή ζω στην Πόλη και χρησιμοποιώ αρκετά συχνά αυτού του είδους τα αμφίπλωρα έχω να πω ότι είναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ….με ένα 5αρι γίνεται πισίνα στο γκαράζ…. Φυσικά η αποστάσεις που καλύπτουν είναι μέσα στη θάλασσα του Μαρμαρά!!! Δεν κάνουν για τις δικές νας θάλασσες!!!

  • 5 months later...
Posted

Έχει ξεκινήσει και ναυπηγείται ένα αμφίπλωρο στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα.   

On 2/24/2024 at 10:17 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Blue Ferries φαίνεται ότι μετά την ναυπήγηση του Sikania II Hybrid, θα προχωρήσει στην παραγγελία άλλων δύο αμφιπλωρων σε Ελληνικό ναυπηγείο.

Είχα ακούσει τότε την παραγγελία θα την έπαιρνε ο Σπανοπουλος. Εκ πρώτης όψεως φαίνεται αρκετά μικρότερο size από τα αλλά αμφιπλωρα που έχει ναυπηγήσει.

  • 1 month later...
Posted

Να δουμε πως φαινεται το αμφιπλωρο.Εχει προχωρησει αρκετα η κατασκευη του

 

Posted

Το συγκεκριμένο βρίσκεται στα ναυπηγεία σπανοπολου και το έχω ξανά δει σε αρκετές φωτογραφίες.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...