pontos Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 (edited) Παντως στο ριο τελικα ακουγετε οτι θα ερθει ενα αμφίπλωρο τι ισχυει???? Προς το παρόν ηρεμία φίλε apost...Πιστεύω αν γίνει κάποια αλλαγή θα γίνει περίπου τον Μάιο. Edited March 28, 2016 by polmyt
apost Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 (edited) Δυο φώτο από τα αμφιπλωρα αφιερωμένες στο shipfriends Edited April 8, 2016 by polmyt
pontos Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Αλλαγή κοινοπραξίας θα γίνει για άλλα δύο αμφίπλωρα (της γραμμής Παλούκια Σαλαμίνος - Περαμα)...Από την κοινοπραξία Αγ.Νικόλαος θα πάνε στην παλαιά κοινοπραξία. Και στην πορεία αναμένονται άλλα δύο με επιφύλαξη...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Είναι ανακοινώσιμα ποια είναι τα δυο πλοία που θα αλλάξουν κοινοπραξία???
pontos Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Θα κληθεί κάποιο αμφίπλωρο για να εκτελέσει χρέη γεφύρας στην Λευκάδα με την Στερεά Ελλάδα.Στα 68m περίπου που χρειάζονται μπορούν ν'ανταποκριθοϋν ο Τελαμώνας, ο Μιχαήλ.Ν, και το Φανερωμένη.Οι ναυτικές εταιρείες όπου υπάγονται τα τρία σκάφη έχουν δώσει συγκεκριμένες προσφορές για τριάντα ημέρες.Τα σκάφη θα μεταβούν στην Λευκάδα μεμονωμένα δηλαδή εκτός κοινοπραξίας...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2016 Posted June 3, 2016 Την τελευταία φορά το Φανερωμενη είχε αντικαταστησει τη γέφυρα της Λευκάδας
Panagia Ekatontapiliani Posted June 16, 2016 Posted June 16, 2016 Μετά την πώληση του Γλυκοφιλούσα στη Ρωσία, ο κ. Θεωδορόπουλος δεν αρκείται στη κατασκευή του Γλυκοφιλούσα V αλλά ξεκίνησε και νέα κατασκευή δίπλα από το χώρο του ναυπηγείου του.
apost Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 Φήμες για τρια αμφιπλωρα έτοιμα να φύγουν για Τουρκιά χωρις κάτι επιβεβαιωμένο ακούγεται γεια το Μίχαηλ Ν το Ωριον και το Δημήτριος Π
Panagia Ekatontapiliani Posted September 13, 2016 Posted September 13, 2016 Από ότι ακούγεται ο κ. Νικολαΐδης θα προχωρήσει στη κατασκευή δυο αμφιπλωρων για να αντικαταστήσει το Άγιος Λαυρέντιος ΙΙ και το Μιχαήλ Ν.
Petros P Posted September 13, 2016 Posted September 13, 2016 (edited) To Μιχαηλ Ν πάντως είναι πολυ κοντά στο να φύγει μαζι με τα αλλα 2 (Ωριων και Δημητριος) αλλα οσο γνωρίζω δεν έχει πεσει για κανενα το Μπικικινι,οποτε ας μη θεωρουμε δεδομενη τη φυγη τους. Αν ηταν Ρώσοι οι αγοραστές θα ειχαν φυγει ηδη Edited September 13, 2016 by Petros P
Petros P Posted November 15, 2016 Posted November 15, 2016 (edited) Τελικά δεν έφυγε κανένα,αλλα ξαναέρχονται και ψάχνονται οι Τούρκοι.Μικρά μεγάλα δε τους νοιάζει. Ο Θεολόγος Β. πιθανότατα θα πάει στη Τυνησία για λογαριασμό της Sonotrak (είδαν και βλέπουν και άλλα,αλλα αυτο μάλλον αγοράζουν) , ο Πρωτοπόρος ο 9ος θα κάνει παρέα με τον 5ο στη μακρινή και εξωτική Τανζανία. Φήμες ακούγονται για το Σπυρίδων Σ. Οι κατασκευές συνεχίζονται με άλλα πλοία ήδη να έχουν πάρει μορφή και άλλα περιμένουν τις πρώτες λαμαρίνες, με ονόματα ίδια με παλαιότερα πλοίων η με ονόματα συγγενών των πλοιοκτήτων που δεν είχαν δοθεί μέχρι στιγμής και θέλουν να τους τιμήσουν με αυτο το τρόπο Edited November 15, 2016 by Petros P
Ariadne Posted May 12, 2017 Posted May 12, 2017 (edited) Σύμφωνα με το Ferryvolution, η Bluferries (ναυτιλιακή εταιρεία των Ιταλικών σιδηροδρόμων) που δραστηριοποιείται μεταξύ Σικελίας και Καλαβρίας, έχει παραγγείλει στην Ελλάδα ένα αμφίπλωρο με παράδοση το φθινόπωρο του 2017. Θα έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε την πρόοδο της ναυπήγησης και να τη συγκρίνουμε με αυτήν του κύριου ανταγωνιστή της Bluferries, της Caronte & Touristic, η οποία παράγγειλε και αυτή ένα νέο αμφίπλωρο από την Τουρκία, με παράδοση το 2018: http://www.lmgmarin.no/references/396/tbn Το τουρκικής ναυπήγησης αμφίπλωρο θα έχει πρόωση με LNG. Το ελληνικής ναυπήγησης, απ' ό,τι καταλαβαίνω, θα έχει συμβατική πρόωση. Edited May 12, 2017 by Ariadne
Petros P Posted May 12, 2017 Posted May 12, 2017 Mαλλον έχει να κανει με αυτό On 23/2/2017 at 1:03 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Από νεότερες πληροφορίες η παραγγελία της Blueferries στο ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚA είναι για ένα αμφιπλωρο με option για δεύτερο. Θα έχει μήκος λίγο πάνω από τα 100 μετρά και με το προϋπολογισμό κοντά τα 12 εκ ευρώ για τη κατασκευή του. Το πλοίο έχει ξεκινήσει να στήνεται στο ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ. Διαβάζουμε shipfriends φιλτατε Ariadne
Panagia Ekatontapiliani Posted January 7, 2018 Posted January 7, 2018 H Vard ανακοίνωσε πως εξασφάλισε ένα συμβόλαιο για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού επιβατικού-οχηματαγωγού πλοίου για την εταιρεία Boreal. Το νέο αυτό πλοίο διαθέτει μια πλήρως ηλεκτρική λύση με μπαταρία για συνεχείς ηλεκτρικές λειτουργίες, ενώ είναι ειδικά σχεδιασμένο για φιλικές προς το περιβάλλον επιχειρήσεις στα νορβηγικά φιόρδ. Σχεδιασμένο από τη Multi Maritime, το πλοίο θα έχει μήκος 74 μέτρα, μέγιστο πλάτος 14.20 μέτρα, ενώ θα έχει συνολική χωρητικότητα έως 60 αυτοκίνητα και 199 επιβάτες και πλήρωμα. Ο κ. Roy Reite, Διευθύνων Σύμβουλος και Εκτελεστικός Διευθυντής της VARD δήλωσε: «Με μεγάλη μας χαρά καλωσορίζουμε τη Boreal ως νέο πελάτη της VARD και προσβλέπουμε στην κατασκευή του ηλεκτρικού πλοίου, στο οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ισχυρή τεχνογνωσία μας στην τεχνολογία συσσωρευτών για αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον πλοία.» Το σκαρί του πλοίου θα κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Vard Braila στη Ρουμανία. Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να γίνει στο ναυπηγείο Vard Brevik στη Νορβηγία το τρίτο τρίμηνο του 2019. Το πλοίο θα ξεκινήσει να επιχειρεί στη Νορβηγία από τον Ιανουάριο του 2020, κάνοντας το δρομολόγιο μεταξύ Kvanndal-Utne στις δυτικές ακτές της Νορβηγίας, όπου η Boreal έχει συνάψει σύμβαση διάρκειας εννέα ετών με τη νορβηγική κυβέρνηση.
Petros P Posted June 11, 2018 Posted June 11, 2018 Και να που ένα αμφίπλωρο μας θα φύγει για χώρα που δεν έχει πάει άλλο μέχρι στιγμής.Στη χώρα αυτή μάλιστα συνηθίζουν να γράφουν τα ονόματα και στη τοπική αλλα και στην Αγγλική. υ.γ. δεν ξέρω αν έχει γίνει αίτηση για αποδρομολόγηση,οπότε να αποκαλυφθεί πιο εύκολα
Panagia Ekatontapiliani Posted September 3, 2018 Posted September 3, 2018 Η καθέλκυση του KMP Ihan Batak στη Τζακάρτα
Panagia Ekatontapiliani Posted September 5, 2018 Posted September 5, 2018 Το ναυπηγικό γραφείο του κ. Κοπουκη κυκλοφόρησε ένα σχέδιο από μια μελέτη για τη κατασκευή ενός ηλεκτρικού αμφιπλωρου. Να δούμε εάν θα δούμε κάτι τέτοιο στην Ελληνική αγορά.
giorgos_249 Posted September 5, 2018 Posted September 5, 2018 Θέμα χρόνου είναι. Πάντως και στο εξωτερικό, πέρα από το Ampere που δουλεύει στη Νορβηγία ( γραμμή Oppedal-Lavik) δεν υπάρχουν και πολλά αμιγώς ηλεκτρικά αμφίπλωρα. Για την ιστορία έχει ξαναγίνει μελέτη (και μάλιστα πολύ αξιόλογη) για μικρό ηλεκτρικό ferry στην Ελλάδα , από το Ινστιτούτο μεταφορών (σε συνεργασία με άλλους φορείς της ΕΕ), το e-ferry project. Πάντως εγώ εκτιμώ ότι το πρώτο αμφίπλωρο που θα δουλέψει με ηλεκτρισμό (έστω όχι αμιγώς ηλεκτρικό) στη χώρα μας θα είναι το DAMI.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 10, 2018 Posted September 10, 2018 Η Labrador Marine Inc (μέλος του Woodward Group) από το Καναδά αγόρασε τα τρία αμφίπλωρα Grete (IMO No: 9474060), Saaremaa (IMO No: 9474072) και Hiiumaa (IMO No: 9481805) της Conmar Shipping Gmbh & Co Kg. Να σημειώσω ότι το Saaremaa & το Hiiumaa φέτος το καλοκαίρι δεν είχαν ταξιδέψει καθόλου.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2018 Posted October 22, 2018 Στις 11 Ιουλίου 2018, η Norled υπέγραψε συμφωνία με το ναυπηγείο Remontowa για τη ναυπήγηση αρχικά δυο αμφίπλωρων σε σχεδιασμό της LMG Marin (LMG120-DEH) με μήκος 114,40 μέτρα και πλάτος 17,70 μέτρα, με χωρητικότητα 296 επιβατών και 120 ΙΧ. Τα πλοία προορίζονται για τη γραμμή Festøya-Solavågen με παράδοση το 4ο τρίμηνο του 2019. Ενώ την 1η Αυγούστου, η Norled παρήγγειλε αλλά δυο αμφιπλωρα στο ναυπηγείο Remontowa σε σχεδιασμό της LMG Marin (LMG120-DEH) για τη γραμμή Mannheller-Fodnes.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2018 Posted November 10, 2018 Δύο υβριδικά αμφιπλωρα πλοία ναυπηγήθηκαν στο ναυπηγείο Remontowa Shipbuilding στο Gdansk είναι Ben Woollacott (IMO No: 9822011) και το Dame Vera Lynn (IMO No: 9822023) της Transport for London και έφτασαν στο Tilbury στις 6 Νοεμβρίου. Τα πλοία έχουν μήκος 62,30 μέτρα, πλάτος 18,80 μέτρα, θα μπορούν να μεταφέρουν 150 επιβάτες και 45 IX. Στο γκαράζ θα υπάρχει ένας ειδικός διάδρομος για τους ποδηλάτες και τους επιβάτες. Τα πλοία είναι εξοπλισμένα με δύο γεννήτριες ισχύος με πετρελαιοκινητήρες. Υπό κανονικές συνθήκες, μόνο μία από αυτές θα λειτουργήσει και η ζήτηση αιχμής για ενέργεια θα γεμίσει με ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2018 Posted November 18, 2018 Το Ben Woollacott πραγματοποίησε στις 15 Νοεμβρίου τα πρώτα dock trials στο Βόρειο Woolwich
polmyt Posted January 14, 2019 Posted January 14, 2019 Βλεποντας ολα τα αμφιπλωρα στην Κριμαια να εχουν δεσει μετα την κατασκευη της γεφυρας,δεν θα απεκλεια καθολου να εχουμε μαζικες πωλησεις απο εκει πανω
Aqua_blue Posted February 8, 2019 Posted February 8, 2019 Στις δηλωσεις τακτικης δρομολογησης απο 1/11/2019 εως 31/10/2020 εμφανιζεται Αρης ΙV (υπο ναυπηγηση) Θασος ΙV (υπο αγορα) στην γραμμη Θασος - Κεραμωτη Μαρια Χ (υπο αγορα)στην γραμμη Θασος - Κεραμωτη
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now