Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Παντως στο ριο τελικα ακουγετε οτι θα ερθει ενα αμφίπλωρο τι ισχυει????

Προς το παρόν ηρεμία φίλε apost...Πιστεύω αν γίνει κάποια αλλαγή θα γίνει περίπου τον Μάιο.

Edited by polmyt
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Δυο φώτο από τα αμφιπλωρα αφιερωμένες στο shipfriends

 

post-1819-0-90214200-1460109523_thumb.jppost-1819-0-13521400-1460109533_thumb.jp

Edited by polmyt
Posted

Αλλαγή κοινοπραξίας θα γίνει για άλλα δύο αμφίπλωρα (της γραμμής Παλούκια Σαλαμίνος - Περαμα)...Από την κοινοπραξία Αγ.Νικόλαος θα πάνε στην παλαιά κοινοπραξία. Και στην πορεία αναμένονται άλλα δύο με επιφύλαξη...

  • 1 month later...
Posted

Θα κληθεί κάποιο αμφίπλωρο για να εκτελέσει χρέη γεφύρας στην Λευκάδα με την Στερεά Ελλάδα.Στα 68m περίπου που χρειάζονται μπορούν ν'ανταποκριθοϋν ο Τελαμώνας, ο Μιχαήλ.Ν, και το Φανερωμένη.Οι ναυτικές εταιρείες όπου υπάγονται τα τρία σκάφη έχουν δώσει συγκεκριμένες προσφορές για τριάντα ημέρες.Τα σκάφη θα μεταβούν στην Λευκάδα μεμονωμένα δηλαδή εκτός κοινοπραξίας...

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Φήμες για τρια αμφιπλωρα έτοιμα να φύγουν για Τουρκιά χωρις κάτι επιβεβαιωμένο ακούγεται γεια το Μίχαηλ Ν το Ωριον και το Δημήτριος Π

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

To Μιχαηλ Ν πάντως είναι πολυ κοντά στο να φύγει μαζι με τα αλλα 2 (Ωριων και Δημητριος) αλλα οσο γνωρίζω δεν έχει πεσει για κανενα το Μπικικινι,οποτε ας μη θεωρουμε δεδομενη τη φυγη τους. Αν ηταν Ρώσοι οι αγοραστές θα ειχαν φυγει ηδη :D

Edited by Petros P
  • 2 months later...
Posted (edited)

Τελικά δεν έφυγε κανένα,αλλα ξαναέρχονται και ψάχνονται οι Τούρκοι.Μικρά μεγάλα δε τους νοιάζει.
 Ο Θεολόγος Β. πιθανότατα θα πάει στη Τυνησία για λογαριασμό της Sonotrak (είδαν και βλέπουν και άλλα,αλλα αυτο μάλλον αγοράζουν) , ο Πρωτοπόρος ο 9ος θα κάνει παρέα με τον 5ο στη μακρινή και εξωτική Τανζανία. Φήμες ακούγονται για το Σπυρίδων Σ. Οι κατασκευές συνεχίζονται με άλλα πλοία ήδη να έχουν πάρει μορφή και άλλα περιμένουν τις πρώτες λαμαρίνες, με ονόματα ίδια με παλαιότερα πλοίων η με ονόματα συγγενών των πλοιοκτήτων που δεν είχαν δοθεί μέχρι στιγμής και θέλουν να τους τιμήσουν με αυτο το τρόπο :rolleyes: 

Edited by Petros P
  • 5 months later...
Posted (edited)

Σύμφωνα με το Ferryvolution, η Bluferries (ναυτιλιακή εταιρεία των Ιταλικών σιδηροδρόμων) που δραστηριοποιείται μεταξύ Σικελίας και Καλαβρίας, έχει παραγγείλει στην Ελλάδα ένα αμφίπλωρο με παράδοση το φθινόπωρο του 2017.

Θα έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε την πρόοδο της ναυπήγησης και να τη συγκρίνουμε με αυτήν του κύριου ανταγωνιστή της Bluferries, της Caronte & Touristic, η οποία παράγγειλε και αυτή ένα νέο αμφίπλωρο από την Τουρκία, με παράδοση το 2018:

http://www.lmgmarin.no/references/396/tbn

Το τουρκικής ναυπήγησης αμφίπλωρο θα έχει πρόωση με LNG. Το ελληνικής ναυπήγησης, απ' ό,τι καταλαβαίνω, θα έχει συμβατική πρόωση.

Edited by Ariadne
Posted

 

Mαλλον έχει να κανει με αυτό

 

20170211-bluferries-render.jpg

 

On 23/2/2017 at 1:03 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από νεότερες πληροφορίες η παραγγελία της Blueferries στο ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚA είναι για ένα αμφιπλωρο με option για δεύτερο. Θα έχει μήκος λίγο πάνω από τα 100 μετρά και με το προϋπολογισμό κοντά τα 12 εκ ευρώ για τη κατασκευή του. Το πλοίο έχει ξεκινήσει να στήνεται στο ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ.

 

Διαβάζουμε shipfriends φιλτατε Ariadne :D

 

 

 

  • 7 months later...
Posted

H Vard ανακοίνωσε πως εξασφάλισε ένα συμβόλαιο για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού επιβατικού-οχηματαγωγού πλοίου για την εταιρεία Boreal. Το νέο αυτό πλοίο διαθέτει μια πλήρως ηλεκτρική λύση με μπαταρία για συνεχείς ηλεκτρικές λειτουργίες, ενώ είναι ειδικά σχεδιασμένο για φιλικές προς το περιβάλλον επιχειρήσεις στα νορβηγικά φιόρδ. Σχεδιασμένο από τη Multi Maritime, το πλοίο θα έχει μήκος 74 μέτρα, μέγιστο πλάτος 14.20 μέτρα, ενώ θα έχει συνολική χωρητικότητα έως 60 αυτοκίνητα και 199 επιβάτες και πλήρωμα.

Ο κ. Roy Reite, Διευθύνων Σύμβουλος και Εκτελεστικός Διευθυντής της VARD δήλωσε: «Με μεγάλη μας χαρά καλωσορίζουμε τη Boreal ως νέο πελάτη της VARD και προσβλέπουμε στην κατασκευή του ηλεκτρικού πλοίου, στο οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ισχυρή τεχνογνωσία μας στην τεχνολογία συσσωρευτών για αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον πλοία.»

Το σκαρί του πλοίου θα κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Vard Braila στη Ρουμανία. Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να γίνει στο ναυπηγείο Vard Brevik στη Νορβηγία το τρίτο τρίμηνο του 2019. Το πλοίο θα ξεκινήσει να επιχειρεί στη Νορβηγία από τον Ιανουάριο του 2020, κάνοντας το δρομολόγιο μεταξύ Kvanndal-Utne στις δυτικές ακτές της Νορβηγίας, όπου η Boreal έχει συνάψει σύμβαση διάρκειας εννέα ετών με τη νορβηγική κυβέρνηση.

  • 5 months later...
Posted

Και να που ένα αμφίπλωρο μας θα φύγει για χώρα που δεν έχει πάει άλλο μέχρι στιγμής.Στη χώρα αυτή μάλιστα συνηθίζουν να γράφουν τα ονόματα και στη τοπική αλλα και στην Αγγλική.

υ.γ. δεν ξέρω αν έχει γίνει αίτηση για αποδρομολόγηση,οπότε να αποκαλυφθεί πιο εύκολα

  • 2 months later...
Posted

Θέμα χρόνου είναι. Πάντως και στο εξωτερικό, πέρα από το Ampere που δουλεύει στη Νορβηγία  ( γραμμή Oppedal-Lavik) δεν υπάρχουν και πολλά αμιγώς ηλεκτρικά αμφίπλωρα.

Για την ιστορία έχει ξαναγίνει μελέτη (και μάλιστα πολύ αξιόλογη) για μικρό ηλεκτρικό ferry στην Ελλάδα , από το Ινστιτούτο μεταφορών (σε συνεργασία με άλλους φορείς της ΕΕ), το e-ferry project. 

Πάντως εγώ εκτιμώ ότι το πρώτο αμφίπλωρο που θα δουλέψει με ηλεκτρισμό (έστω όχι αμιγώς ηλεκτρικό) στη χώρα μας θα είναι το DAMI. 

 

 

Posted

Η Labrador Marine Inc (μέλος του Woodward Group) από το Καναδά αγόρασε τα τρία αμφίπλωρα Grete (IMO No: 9474060), Saaremaa (IMO No: 9474072) και Hiiumaa (IMO No: 9481805) της Conmar Shipping Gmbh & Co Kg. Να σημειώσω ότι το Saaremaa & το Hiiumaa φέτος το καλοκαίρι δεν είχαν ταξιδέψει καθόλου.

  • 1 month later...
Posted

Στις 11 Ιουλίου 2018, η Norled υπέγραψε συμφωνία με το ναυπηγείο Remontowa για τη ναυπήγηση αρχικά δυο αμφίπλωρων σε σχεδιασμό της LMG Marin (LMG120-DEH) με μήκος 114,40 μέτρα και πλάτος 17,70 μέτρα, με χωρητικότητα 296 επιβατών και 120 ΙΧ. Τα πλοία προορίζονται για τη γραμμή Festøya-Solavågen με παράδοση το 4ο τρίμηνο του 2019. Ενώ την 1η Αυγούστου, η Norled παρήγγειλε αλλά δυο αμφιπλωρα στο ναυπηγείο Remontowa σε σχεδιασμό της LMG Marin (LMG120-DEH) για τη γραμμή Mannheller-Fodnes.

  • 3 weeks later...
Posted

Δύο υβριδικά αμφιπλωρα πλοία ναυπηγήθηκαν στο ναυπηγείο Remontowa Shipbuilding στο Gdansk είναι Ben Woollacott (IMO No: 9822011) και το Dame Vera Lynn (IMO No: 9822023) της Transport for London και έφτασαν στο Tilbury στις 6 Νοεμβρίου. Τα πλοία έχουν μήκος 62,30 μέτρα, πλάτος 18,80 μέτρα, θα μπορούν να μεταφέρουν 150 επιβάτες και 45 IX. Στο γκαράζ θα υπάρχει ένας ειδικός διάδρομος για τους ποδηλάτες και τους επιβάτες. Τα πλοία είναι εξοπλισμένα με δύο γεννήτριες ισχύος με πετρελαιοκινητήρες. Υπό κανονικές συνθήκες, μόνο μία από αυτές θα λειτουργήσει και η ζήτηση αιχμής για ενέργεια θα γεμίσει με ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία.

 

  • 1 month later...
Posted

Βλεποντας ολα τα αμφιπλωρα στην Κριμαια να εχουν δεσει μετα την κατασκευη της γεφυρας,δεν θα απεκλεια καθολου να εχουμε μαζικες πωλησεις απο εκει πανω

  • 4 weeks later...
Posted

Στις δηλωσεις τακτικης δρομολογησης απο 1/11/2019 εως 31/10/2020 εμφανιζεται

 Αρης ΙV (υπο ναυπηγηση) image.thumb.png.65478b5c4b79abe5ceca48044c62e040.png

 Θασος ΙV (υπο αγορα)  στην γραμμη Θασος - Κεραμωτηimage.thumb.png.ddc6664d251894780e7a03c9f4e8b9c0.png

 Μαρια Χ (υπο αγορα)στην γραμμη Θασος - Κεραμωτη image.thumb.png.410a80b47e09b023f1cb568780f7e5f3.png

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...