Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

2-3 θα ακολουθήσουν ακομα .. Πιθανότατα και 1-2 να πανε σε άλλες περιοχές . Το μόνο σίγουρο πως 1 κατασκευάζεται ( Γλυκοφιλουσα) και παίζει για αλλα 2. Οταν τα πουλάς παραπάνω απο οτι τα κατασκευασες χαζός εισαι να μη τα πουλάς;

Ειναι μεγαλη μαγκιά αυτά τα πλοία τελικα

Posted

Ανεπιβεβαίωτες φήμες λένε ότι επωλήθησαν οι δύο Πρωτοπόροι 4&6 και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή καθώς κι ο Πανορμήτης...Το Ματούλα.Κ άλλαξε κοινοπραξία (αναμενόμενο) και δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα το θέμα του Φανερωμένη αν θα μείνει στην γραμμή Παλουκίων Περάματος ή θα επιστρέψει στην γραμμή Φανερωμένης Νέας Περάμου...

 

Ακουγονται οτι και αλλα πλοια θα ακολουθησουν το δρομο για τη Ρωσια μετα το Πρωτοπορος IV. Το Μαρια Ελενη και το Αγιος Λαυρεντιος ειναι τα επομενα που θα αποχωριστουμε και μετα ερχεται η σειρα του Πρωτοπορος VI

Posted

Κρατάω τις επιφυλάξεις μου για το line up που αναφέρεις . Τα είδαν όλα τη μεγαλη εβδομάδα . Απλά θέλουν πάνω απο 100 μέτρα οι Ρώσοι ( περιφέρονταν με ένα μαύρο van) για αυτο και όλοι αναφέρουν τα μεγαλυτερα

Καλή χρονιά στους φίλους των αμφίπλωρων....Σύμφωνα με την κοινοπραξία άδεια περί τις 90 - 100 ημέρες ζήτησε το συγκεκριμένο σκάφος με σκοπό να βγει σε ναυπηγείο για εκσυγχρονισμό - αναβάθμιση κατηγορίας(κλάσης).Ο σκοπός είναι η μεταπώλησή του σε χώρα με συγκεκριμένες απαιτήσεις..........

Σχεδον όλα έχουν κατασκευαστεί στην ΕΛλαδα για πορθμεία και με επιθεώρηση εμπορικών Πλοιων . η εναρμόνιση τους θέλει κανένα εκατομμύριο ευρώ

Για αυτο και ανάφερα αυτο... Πχ τα φτιάχνεις 4-5 εκ ρίχνεις 1 τα πουλάς 6-7 εκ

2-3 θα ακολουθήσουν ακομα .. Πιθανότατα και 1-2 να πανε σε άλλες περιοχές . Το μόνο σίγουρο πως 1 κατασκευάζεται ( Γλυκοφιλουσα) και παίζει για αλλα 2. Οταν τα πουλάς παραπάνω απο οτι τα κατασκευασες χαζός εισαι να μη τα πουλάς;

Ειναι μεγαλη μαγκιά αυτά τα πλοία τελικα

Posted

Δεν ξέρω αν τα είδαν όλα την Μεγ.Εβδομάδα αυτά τα σκάφη που έχω αναφέρει όπως έχω προαναφέρει και για τους Πρωτοπόρους είναι επιβεβαιωμένα από τους πλοιοκτήτες.Όσο για τους αγοραστές δεν κοιτάζουν μόνο το μήκος των αμφίπλωρων αλλά και τα μηχανικά μέρη (μαζί με τα ελικοπηδάλια).Τελευταία σκάφη που είδαν είναι τα Δημήτριος.Σ και Γεώργιος στο Ρίο...Για το Αγ.Λαυρέντιος ισχύει η αναβάθμιση σε κάποια μέρη του πλοίου.Για το θέμα της τιμής δεν το γνωρίζω...

  • 3 weeks later...
Posted

Τα τελευεταια χρονια βλεπουμε οτι πολλα αμφιπλωρες παντοφλες προτιμανε τη δεξαμενη του Βασιλειαδη αντι απο καποιο καρναγιο. Πιστευω οτι δεν εχει σχεση με τη διαφορα στη τιμη αλλα πιθανοτερα για αποφυγη ζημιων στα ελικοπηδακια κατα της καθελκυση τους

Posted

Εκτός από την γρήγορη κατασκευή του νέου Γλυκοφυλούσα και της έναρξης εργασιών του Πάραλος και Ωρίων, έχουμε και την έναρξη της κατασκευής στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη του νέου Θεολόγος.Β το οποίο θα είναι λίγο πιο μικρό από το προηγούμενο...

  • 4 weeks later...
Posted

Μετά την κατασκευή του Γλυκοφυλούσα ο πλοιοκτήτης ετοιμάζεται για την έναρξη κατασκευής του Γλυκοφυλούσα V.......

Posted

Σήμερα είδα πως εχει ξεκινήσει ενα δίπλα στο Φανερωμένη Πόρου .ειναι αυτο η κανένα άλλο;

Posted

Δεν ξέρω αν είναι το συγκεκριμένο που λες φίλε Petros P γιατί έχει ξεκινήσει και η κατασκευή του Θεολόγος...........

  • 3 weeks later...
Posted

Εκτός από τις κατασκευές που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη ετοιμάζεται να ξεκινήσει ακόμα μία.Το σκάφος θα είναι χωρητικότητας 145 Ι.Χ με ράμπες στα πλάγια...Ευχαριστούμε τους πλοιοκτήτες κ.Καρνέση και κ.Βιλλιώτη για τις πληροφορίες τους.Καλό ξεκίνημα !!!

Posted

Εκτός από τις κατασκευές που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη ετοιμάζεται να ξεκινήσει ακόμα μία.Το σκάφος θα είναι χωρητικότητας 145 Ι.Χ με ράμπες στα πλάγια...Ευχαριστούμε τους πλοιοκτήτες κ.Καρνέση και κ.Βιλλιώτη για τις πληροφορίες τους.Καλό ξεκίνημα !!!

 

Για τις ράμπες λέω pontos ... οπως πχ το Νικολαος/Ιωνας/Δωριευς ? Για ράμπες στα πλάγια που λές..η θα έχουν και κανονικά καταπέλτες?

Posted

Οι ράμπες σύμφωνα με τους πλοιοκτήτες θα είναι στσ πλαϊνα της κουβέρτας δηλαδή όπως το Άννα Μαρία, Δημήτριος Σ, παλαιότερα Παναγιώτης Δ (ήταν το πρώτο με ράμπες στην γραμμή Παλούκια Πέραμα)...

Posted

Α!! Κατάλαβα τι εννοείς!! οκ!! άλλα ντι άλλων κατάλαβα... Thanks για τη πληροφορία!

Posted

Όπου υπάρχει καρνάγιο διαθέσιμο στο Πέραμα και Σαλαμίνα έχουν ξεκινήσει κτίσιμο νέων αμφιπλωρων!!! Στο Παναγιωτάκη κατασκευάζεται του Βασιλειαδη (το νέο Θεολόγος Β), στο Θεοδωρόπουλο κατασκευάζεται ο αντικαταστατης του Άγιος Λαυρέντιος, στον Ατσαλάκη του Βιλλιωτη, στο Κανελλο του Τσόκου (Πρωτοπόρος VIII), στο Φραντζή. Στα σκαριά είναι να ξεκινήσει και άλλο ο Θεοδωρόπουλος (εάν πουληθεί το νέο Γλυκοφιλούσα)

Posted

Μου θυμίζει το διάστημα 2009 - 2012 που τ'αμφίπλωρα έπεφταν το ένα πίσω από το άλλο και δεν προλάβαιναν τις παραγγελίες οι εταιρείες...Καλό είναι να υπάρχει δουλειά για όλους στην δύσκολη εποχή που ζούμε...

Posted

Πολύ κοντά στην πώληση έχουν έρθει δύο ακόμη αμφίπλωρα εκ των οποίων το ένα δουλεύει στην γραμμή Ρίο Αντίρριο...Απ'οτι ακούγεται θα ξεκινήσει μία νέα γραμμή στην Ρωσία...

  • 1 month later...
Posted

ποιο αμφιπλωρο κατεβαινε ρυμουλκουμενο το ιονιο το περασμενο σαββατο;

 

λευκο αμφιπλωρο, οχι δικη μας κοψια, μαλλον jadrolinja, ρυμουλκουμενο απο μικρο κοκκινο ρυμουλκο.

 

σαββατο απογευμα ηταν ανατολικα της βορειου ιθακης... southbound

 

YΓ: παραδιπλα ηταν κατι σαν φορτηγιδα με μια πολυ μικρη υπερκατασκευη, αλλα δεν μπορεσα να καταλαβω αν ηταν ρυμουλκουμενη και αυτη ή απλα ανταγωνιζοταν στο ρυμουλκο σε ταχυτητα ;):P 

Posted

Το ρκ πρέπει να είναι το marintug ii, που φαίνεται να έχει ποδίσει στην περιοχή ανοικτά της Καρύστου και των Πεταλιών. Ανάλογα με τον προορισμό θα μάθουμε και το πλοίο που κουβαλά.

Posted

Eχθές έκανα μια βόλτα μέχρι τη Τήνο ως καλός Χριστιανός και πέτυχα που λέτε το Marin Tug μαζί με το Porozina και ένα άλλο κουφάρι...Μακάρια η οδός μάλλον..

 

MARINTUG II και η παρεά του

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...