Nicksy58 Posted April 8, 2024 Posted April 8, 2024 2 hours ago, iord said: Aναπτυσομενη δεν την λες, αλλα καθιερωμενη. Το ποσο καλα τα πηγαινε εκει η ΑΜΛ δεν το ξερουμε, αλλα σιγουρα ηταν ενας ευκολος τροπος για την αττικα να στελνει εκει τα πλοια της για να μην καθονται, ακομα και να βοηθαει την ΑΝΕΚ (ναυλωση ελ βενιζελος), ομως τωρα που αποκτησε την ΑΝΕΚ και πρεπει να αρχισει η πορεια ανανεωσης, η πωληση της ΑΜΛ (μαζι με τον συνεργατη της πουλησαν ταυτοχρονα) εφερε στην αττικα τεραστιο (49 εκ ) ποσο ρευστου (δυσαναλογο κατα την γνωμη μου του τι άφησε), το οποιο και μπορει τωρα να αξιοποιησει για να χρηματοδοτησει τα αλλα προτζετ της. Η Attica πούλησε το 49% των μετοχών της και 2 πλοία στη Stena Line. Αυτό είναι κάτι διαφορετικό από την πώληση των μετοχών του 51% που κατέχει η Τράπεζα της Αφρικής στην CTM. Πάντως είναι μια καλή κίνηση από την Αttica
marioskef Posted April 8, 2024 Posted April 8, 2024 3 hours ago, jimmyN said: Απαντάω στον ευατό μου. Ρωτουσα ουσιατικά. Γιατι δυσκολεύομαι να καταλάβω τι αποτιμήθηκε απο αυτην την εταιρεια 100εκ (αν τα μαθηματικα μου ειναι καλα 49% για 49 εκ) Δεν αποτιμηθηκε η εταιρεια τοσο... Η ανακοινωση αναφερει οτι πωληθηκε το 49% της εταιρειας και το 100% των 2 πλοιων για 49 εκ. Η ΕπΑττ δεν δινει στοιχεια αλλα κανοντας μια υποθεση εργασιας οτι τα δυο πλοια πωληθηκαν καπου στα 15εκ. (και τα δυο μαζι), Τοτε η εταιρεια (49%) χωρις τα πλοια αποτιμηθηκε περιπου 69εκ. Κανοντας μια υποθεση οτι τα 49εκ που ανακοινωθηκαν δεν περιλαμβανουν και αποπληρωμες χρεων της AML, τοτε τα 69εκ για μια εταιρεια χωρις καποιο ουσιαστικο περουσιακο στοιχειο (πλην της θεσης της στην αγορα) θα ελεγα οτι ειναι εξαιρετικο. για καποιο λογο δεν μπορω να κανω edit. Με βαση τα παραπανω, το 49% της εταιρειας αποτιμαται καπου στα 34 εκατ. Αυτο οδηγει σε μια αξια για ολοκληρη την εταιρεια στα 69 εκατ (παντα χωρις τα πλοια). Αληθεια η ctm σε τι τιμη αγορασε απο την bank of africa?
margaritis24 Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 Αυτο που δε μπορω να καταλαβω τοσο καιρο ειναι τι βλεπουνε εκει κατω που δε το βλεπουμε εμεις;πρωτα η Αττικα με την αγορα κ δρομολογηση μεχρι κ δικων της πλοιων απο το Αιγαιο αλλα κ αγορα του Prince μεχρι κ την εξαγορα του ποσοστου της απο την Stena!κ ενταξει εμεις πηγαμε κ αγορασαμε κατι πριν χρονια που πιστεψαμε οτι θα πηγαινε καλα η Stena για να ψωνισει κατι πιο καλο βλεπει🤔
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 Μην ξεχνάς ότι το αντίπαλο δέος της Stena, δηλαδή η DFDS εξαγόρασε την FRS Iberia πριν μπει στην AML
proud_ionian Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 Το στενό και κίνηση, επιβάτες και φορτηγά, έχει και μέλλον. Η Attica δεν έχει ρευστό, γι'αυτό πούλησε.
Petros P Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 Μετά από μερικά χρόνια χωρίς να πάνε μικρά μπλου σταρ εκεί η εταιρεία θα ήταν βραχνάς παρά παρουσία σε μια καλή γραμμή . οποτε μια χαρά έπραξε και σε καλα λεφτά πώλησε
proud_ionian Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 Γιατί οι άλλοι εκεί μικρά Blue Star έχουν; Δεν νομίζω ότι ήταν αυτό το πρόβλημα.
iord Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 12 hours ago, Nicksy58 said: Η Attica πούλησε το 49% των μετοχών της και 2 πλοία στη Stena Line. Αυτό είναι κάτι διαφορετικό από την πώληση των μετοχών του 51% που κατέχει η Τράπεζα της Αφρικής στην CTM. Πάντως είναι μια καλή κίνηση από την Αttica Δεν λέμε κάτι διαφορετικό, απλά ανέφερα ότι και οι 2 μέτοχοι αποφάσισαν να πουλήσουν την ίδια στιγμή. Έκριναν ότι ο κύκλος της επένδυσης τους έκλεισε.
Petros P Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 1 hour ago, proud_ionian said: Γιατί οι άλλοι εκεί μικρά Blue Star έχουν; Δεν νομίζω ότι ήταν αυτό το πρόβλημα. Όχι τώρα, θα έχουν . η dfds κατέβασε το patria seaways. τα πλοία της AML σε λίγο καιρό θα ήταν παρωχημένα
Nick the Greek Posted April 9, 2024 Posted April 9, 2024 7 hours ago, margaritis24 said: Αυτο που δε μπορω να καταλαβω τοσο καιρο ειναι τι βλεπουνε εκει κατω που δε το βλεπουμε εμεις; Πέρυσι μόνο η κίνηση του Στενού είχε αυτές τις αυξήσεις σε απόλυτους αριθμούς. Ποιά άλλη γραμμή στην Ευρώπη να σημειώσει τέτοιους ρυθμούς ανάπτυξης? Και είναι και το άλλο, όσο περίεργο και να ακουστεί: πολλές φορές οι εταιρείες έχουν διαθέσιμα που πρέπει να επενδύσουν, κάπως πρέπει να γίνει αυτό. Και αυτή είναι μια καλή και σχετικά οικονομική λύση. Μην ξεχνάμε η DFDS και η Grimaldi είναι ήδη με μεγάλο αποτύπωμα στη Μεσόγειο, η Stena έχει μείνει πίσω στη Μεσογειακή αγορά.
Metal maniac Posted April 19, 2024 Posted April 19, 2024 https://arxipelagos.gr/aml-με-δύο-ταχύπλοα-σκάφη-στη-δυτική-μεσό/ Για να δούμε τα δύο ταχύπλοα της εταιρείας που φορούν τα νέα τους σινιάλα
ODYSSEAS Posted June 18, 2024 Posted June 18, 2024 Η χρονιά δεν ξεκίνησε καλά το CALDERA επέστρεψε λόγω του ότι κόπηκε από τις τοπικές αρχές το MOROCCO EXPRESS 1 εδώ και 9 ημέρες στο Γιβραλτάρ λόγω προβλημάτων αργότερα τι άλλο;
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Ακούγεται ότι μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, η Attica Group θα έχει το operation της εταιρείας
proud_ionian Posted July 10, 2024 Posted July 10, 2024 13 hours ago, Proedros said: Το πλοίο από εχθές με Σημαία Κύπρου . Λογικά περασε στην διαχείριση της Stena . Ολοκληρώθηκε η πώληση της AML, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Attica. COMPLETION_OF_THE_SALE_OF_THE_OPERATION_IN_MOROCCO_10-07-2024-GR.pdf
Petros P Posted September 8, 2024 Posted September 8, 2024 Γραμμη RoRo θα ξεκινησει μεταξυ Αλχεθίρας - Τανγκερ Μεντ στις 16/9 Υποθέτω Stena Gothica αφου κάθεται απο 20/8
Panagia Ekatontapiliani Posted November 12, 2024 Posted November 12, 2024 On 7/2/2024 at 8:19 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Ακούγεται ότι μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, η Attica Group θα έχει το operation της εταιρείας Τα Ελληνικά πληρώματα που υπήρχαν στα πλοία της AML, πλέον αποχώρησαν και φαίνεται ότι κόπηκε η οποιαδήποτε ανάμειξη με την Attica Group.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now