Petros P Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 African Moroccan Line το όνομα της εταιρείας, η οποία θα ελέγχεται απο την Attica και Μαροκινούς τραπεζίτες
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Εάν ισχύουν τα όσα αναφέρει το παραπάνω δημοσίευμα, φαίνεται να επιβεβαιώνονται οι αρχικές πληροφορίες ότι η νέα εταιρεία θα καλύψει όλες τις γραμμές που δεν δραστηριοποιείται Μαροκινή εταιρεία. Εξασκώντας τα ισπανικά μου , πήρε το μάτι μου και άλλη μιά ανεπιβεβαίωτη -προς το παρόν- πληροφορία. Ότι στο πακέτο συμφωνίας της Attica με το Μαρόκο -εκτός της παραπάνω γραμμής- περιλαμβάνονται και οι γραμμές Nador-Almeria και Tanger Med-Sete. Κάτι που ενδεχομένως να ερμηνεύει και την επιλογή των συγκεκριμένων πλοίων από άποψη χωρητικότητας και καμπινών. Και βεβαίως εάν ισχύει κάτι τέτοιο θα χρειασθεί και ένα τρίτο τουλάχιστον πλοίο. Εν αναμονή λοιπόν επιβεβαίωσης ή διάψευσης της πληροφορίας
Nick the Greek Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Ένα από τα -κάμποσα- αδιευκρίνιστα σε αυτή την υπόθεση, είναι το γεγονός πως δεν υπάρχει πουθενά web site της συγκεκριμένης εταιρείας. Πλοία ετοιμάζονται, βάφονται, γραμμές είναι να ξεκινήσουν, και δεν υπάρχει web site για προβολή/επικοινωνία. Πάντως αν όντως τα πλοία πάνε σε Sete - Nador/Tangiers ή Almeria - Nador/Tangiers, πρόκειται για αναβίωση των παλαιότερων αντίστοιχων γραμμών της Comanav και της Comarit. Γι αυτό και βρήκαμε παροπλισμένα το Bni Nsar στο Sete και το Berkane στην Almeria στο παρελθόν. Η λογική είναι αντίστοιχη με την γραμμή της Βενετίας και της Τεργέστης στην Αδριατική, απευθύνονται σε όσους προτιμούν να οδηγήσουν λιγότερο και να την περάσουν μεραγκλαντάν στο πλοίο.
Nick the Greek Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 (edited) Συνεχίζουμε για το θεματάκι που μας απασχολεί. Μια και η αγγλική αναζήτηση δεν απέδωσε πολλούς καρπούς, ας ψάξουμε με τα φτωχά μας γαλλικά(παίζω και πιάνο, είμαι καλός γαμπρός , μόνο μπαλέτο δεν ξέρω). Αυτό λοιπόν είναι το πιο ζουμερό κομμάτι που βρήκα. Εδώ ο ποιητής λέει πως πρόκειται για μια σύμπραξη μιας μεγάλης μαροκινής τράπεζας, της BMCE με Έλληνα πλοιοκτήτη που δεν κατονομάζεται με την BMCE να κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών. Οι συζητήσεις για το εγχείρημα κρατούν εδώ και τουλάχιστον 3 χρόνια σύμφωνα με το δημοσίευμα, λόγω της διάθεσης να εξασφαλιστεί η επιτυχία απέναντι σε ήδη εγκαθιδρυμένες στις γραμμές του Μαρόκου, ισπανικές εταιρείες. Η εν λόγω τράπεζα, ανήκει στον πιο πλούσιο άνθρωπο στο Μαρόκο, τον κύριο Othman Benjelloun, ο οποίος τα έχει τα χρονάκια του όπως βλέπετε στην πρόσφατη φωτογραφία. Και εδώ αρχίζουν τα σότα, ή μήπως όχι? Συνολικά θα δραστηριοποιηθούν σε 7 γραμμές, μεταξύ των οποίων και στις πιο δημοφιλείς, ενώ θα χρησιμοποιηθούν καινούρια (σύμφωνα με το συγγραφέα) πλοία με ελάχιστη χωρητικότητα 100 επιβατών και 200 με 400 ΙΧ αυτοκινήτων. Τα οποία πλοία, θα πάρουν όχι μόνο Μαροκινά ονόματα(ο Διαγόρας άλλωστε είναι γνωστό σύμφωνα με τον ιστορικό Καλλίπυγο πως ήταν παιδί Μαροκινών μεταναστών της της Λίνδου ), αλλά και θα επανδρωθούν από υπηκόους του Βασιλείου, ενώ θα βρούν θέση εργασίας και κάποιοι από αυτούς που έχασαν τη δουλειά τους όταν χρεωκόπησαν η Comarit και η Comanav. Σα να διαβάζω δελτίο τύπου ελληνικού Υπουργείου είναι, τώρα που το σκέφτομαι. Too good to be true. Τροφές για σκέψη και δημιουργικό προβληματισμό: - Η ιστοσελίδα της τράπεζας BMCE στο τμήμα με τα νέα της εταιρείας, δεν αναφέρει απόλύτως τίποτε - Το εμπορικό ονομα που είναι γραμμένο στα πλάγια του πλοίου δεν εμφανίζεται πουθενά - Ο Διαγόρας φτάνει μεθαύριο στην Ταγγέρη. Η πιο μεγάλη τράπεζα λοιπόν στο Μαρόκο συνεργάζεται με την πιο high profile ελληνική εταιρεία στο χώρο, και δεν έχει κυκλοφορήσει μια διαφήμιση των δρομολογίων? Δεν έχει γίνει ένα υποτυπώδες website που να λέει "σε λίγο μαζί σας"? Συνάδει αυτό με εταιρείες τέτοιου διαμετρήματος? Θέλω να πω πως αυτό θυμίζει Vastervik που εμφανίστηκε μια ωραία πρωία στην Ηγουμενίτσα κι έκανε έναρξη δρομολογίων. Κάτι δεν κολλάει σε αυτή την ιστορία. Η Attica σίγουρα δεν είναι ερασιτέχνες, θεωρώ δεδομένο πως δεν μπορεί να έχουν τον εμπορικό έλεγχο του εγχειρήματος, αν όντως εμπλέκονται. Edited June 6, 2016 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Αυτές τις ημέρες είναι στο Μαρόκο στελέχη της Attica σχετικά με τις τελευταίες λεπτομέρειες πριν την έναρξη των δρομολογίων του Διαγόρας. Από ότι έχω καταλάβει το ξεκίνημα θα γίνει με δυο πλοία άλλα από το Νοέμβριο ίσως θα πρέπει να αναμένουμε να προστεθούν στη παρέα τους ένα με δυο πλοία ακόμα!!! Οι Μαροκινοί έχουν ζητήσει πλοία που είναι στη κορυφή των πλοίων της Blue Star Ferres (Δήλος, Πάτμος και BS 1 & 2). Βέβαια η Attica εδώ και ήμερες έχει βρεθεί στην αγορά για αναζήτηση πλοίων που μπορεί να ναυλώσει ή να αγοράσει (έχουν ακουστεί 3 πλοία από την Ελλάδα, οπού το ένα δεν θα με εξέπληττε να προχωρήσει η υπόθεση, γιατί τα άλλα είναι πολύ δύσκολα να τα παραχωρήσουν οι πλοιοκτήτες τους) για πάνε στο Μαρόκο αντί από τον υπάρχον στόλο της.
Blue Star Delos Posted June 8, 2016 Author Posted June 8, 2016 Λίγες ακόμα πληροφορίες για το οικονομικό σκέλος του εγχειρήματος http://www.businessnews.gr/article/41024/attica-symmetohon-eiserhetai-stis-grammes-diasyndesis-toy-marokoy-me-tin-eyropi
proud_ionian Posted June 16, 2016 Posted June 16, 2016 και η επισημη ανακοινωση του joint venture, δια στοματος Πασχαλη.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Ένα από τα -κάμποσα- αδιευκρίνιστα σε αυτή την υπόθεση, είναι το γεγονός πως δεν υπάρχει πουθενά web site της συγκεκριμένης εταιρείας. Ας δούμε την σελίδα της Africa Morocco Link
Panagia Ekatontapiliani Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Σήμερα πρέπει να είχαμε εγκαίνια στα πλοία της AML από τον βασιλιά του Μαρόκο
shiplover Posted August 22, 2016 Posted August 22, 2016 According to AML their facebook page Blue Star 1 & Blue Star Patmos will be transfered to the Algeciras - TangerMed line, any confirmation? https://www.facebook.com/www.aml.ma/
George...f Posted August 22, 2016 Posted August 22, 2016 Αρχισανε τα οργανα...Για να δημοσιευει η επισημη σελιδα της εταιριας αυτο μάλλον μιλαμε για επισημη αποχωρηση των BS 1 & Patmos για τα ξένα. Και εγω απορώ τι θα μεινει εδώ να εξυπηρετεί την ακτοπλοϊα μας; Φευγουνε πλοία διαμαντια όπως το Χίος και αυτα και εμείς καθόμαστε και κανουμε ανασταση το Μυρτιδιωτισσα και το καθε Μυρτιδιωτισσα....
mpolo Posted August 22, 2016 Posted August 22, 2016 αν συμβει αυτο θα γινουν τεραστιες ανακαταταξεις στον στολο της attica και ισως και στην ανεκ.Βεβαια το blue star patmos που ανακοινωσαν οτι θα μπει στην αγονη της δωδεκανησου δυσκολα μπορει να αντικατσταθει απο καποιο απο τα υπαρχοντα πλοια των δυο εταιριων.Η ανακοινωση μιλαει παντως για σεπτεμβρη ή οκτωβρη οποτε ο καιρος γαρ εγγυς.
George...f Posted August 22, 2016 Posted August 22, 2016 Δεν βγαινουν τα πλοία σε αντιστοιχια με τα δρομολογια, οποτε καποια πιθανη εγκαταλειψη γραμμής μου φαινεται μονοδρομος...Ισως αφησει τη Hellenic σε Χιο-Μυτιληνη που με το Σαμος εχει πλεον υπερπροσφορα χωριτικοτητας. Οπως ανεφερες βεβαια ο καιρος θα δειξει, αν και προσωπικα απευχομαι αυτο το σεναριο. Ας βρουν καποια αλλη πιθανη λυση για την καλυψη των εκει δρομολογιακων αναγκων.
AQUA JEWEL Posted August 22, 2016 Posted August 22, 2016 Ποιος είναι ο λόγος που τους τελευταίους μήνες έχει προκληθεί τόσο μεγάλη έκρηξη εμπορικής δραστηριότητας από Βόρεια Αφρική προς Νότια Ευρώπη ?
marioskef Posted August 22, 2016 Posted August 22, 2016 Το γεγονός ότι ασχολούμαστε λόγω aml δεν σημαίνει και έκρηξη... πχ το μαροκο - Ισπανία ειναι αυξητικό σε σχέση με πέρυσι αλλα όχι περισσότερο απο 10%.
Petros P Posted August 31, 2016 Posted August 31, 2016 Πόσο βάση έχει το παρακάτω link? Είχε ακουστεί σαν φήμη στον Πειραιά. (δε θυμάμαι αν το ειχαμε γράψει και εδώ) Η σελίδα βέβαια δε φαίνεται και πολύ official..
proud_ionian Posted August 31, 2016 Posted August 31, 2016 voila. επισημη, ανεπισημη, με τοσα που εχουμε δει φετος πετρο δεν ειναι να βαζει κανεις το χερι του στη φωτια
marioskef Posted August 31, 2016 Posted August 31, 2016 Πάντως οι φίλοι μας που ειναι πιο κοντά μάλλον περιγράφουν κατι σε Delos/Patmos. (El elstrecho digital) Επίσης λογικά απο βδομάδα θα κανει δρομολόγια μονο ένα πλοίο. (4 δρομολόγια την ημερησίως).
Petros P Posted August 31, 2016 Posted August 31, 2016 Αν θέλουν 1 , τοτε γιατι να πάνε αυτα? και γιατι ο Διαγορας να "πωληθει" και να αλλαξει και σημαια. Κουλα πραγματα.
Cpt Smith Posted September 1, 2016 Posted September 1, 2016 Πάντως στις 14/9 έχω εισιτήριο από Λέσβο για Πειραιά με το BS1 που φαίνεται στη φώτο των Μαροκινών από το Facebook...
.voyager Posted September 1, 2016 Posted September 1, 2016 1 hour ago, marioskef said: το Βενιζέλος θεωρώ ότι ειναι εντελώς ακατάλληλο για τη συγκεκριμένη γραμμή. Θα μπορούσα να δω ρόλο για αυτό σε κάποια απο τις επόμενες κινήσεις της aml που ειναι να συνδέσει μαροκο με Γαλλία και Ισπανία. Για λίγο πιο πάνω το προορίζουν νομίζω.
shiplover Posted September 6, 2016 Posted September 6, 2016 Quote As EL ESTRECHO DIGITAL has been informed, the company Africa Maroc Link has decided to move away from the area its ship El Venizelos and substitute it for another one more comfortable and adapted for the line of the Strait of Gibraltar. It seems, the substitute is chosen, a much newer ship (it is said that it was fleeted not many years ago) and modern which would adapt much better to the operative conditions of the link between the ports of Algeciras and Tangier Med. https://www.elestrechodigital.com/en/breaking-news/el-venizelos-could-leave-the-line-algeciras-tangier-med-next-5-september/ Anyone an idea of which vessel they're talking about. Do we have to expect BS1/BS Delos or maybe Aylah?
Petros P Posted September 13, 2016 Posted September 13, 2016 1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said: Συνέντευξη του Διευθύνοντα Σύμβουλου της Αttica Group, κ Σπύρου Πασχάλη, που μιλάει για τον επόμενο στόχο της Attica Group που είναι η Κούβα. Επισης η Attica Group, σε συνεργασία με την BMCE, σχεδιάζει εντός του 2017 την επέκταση της στην ευρύτερη αγορά με τη δρομολόγηση πλοίων και σε άλλες γραμμές μεσαίας και μακρινής απόστασης, όπως είναι η γραμμή Nador (Μαρόκο) - Almeria (Ισπανία) και η μακρινή γραμμή σύνδεσης λιμένα του Μαρόκου με λιμένα της Γαλλίας. Ο σχεδιασμός μας για επέκταση του κύκλου εργασιών του Ομίλου θα δημιουργήσει ανάγκες αύξησης της απασχολούμενης χωρητικότητας στον στόλο των πλοίων μας. Οι ανάγκες αυτές, εφόσον τελικά προκύψουν από την υλοποίηση των σχεδίων ανάπτυξης, θα καλυφθούν είτε με ιδιόκτητα είτε με ναυλωμένα πλοία, οπότε η ναύλωση πλοίων μας στη διάρκεια του χειμώνα στο εξωτερικό συγκεντρώνει μικρές πιθανότητες. Οπότε δεν βλέπω να φεύγει κανένα για AML , οπότε μενουν τα πλοία εκει, και ναυλώνεται το Aylah. Οσον αφορά τη Γαλλία απο οτι φαίνεται και καταλαβαίνω ο Ελ.Βενιζελος οπως ακουγόταν θα παει εκει. ??
marioskef Posted September 13, 2016 Posted September 13, 2016 Η ναύλωση στο εξωτερικό αναφέρεται σε εταιρείες άσχετες με την Attica. Η επέκταση στη Κούβα και η aml ειναι μέρος της "ανάπτυξης" της εταιρείας. το aylah προσωπικά μου φαίνεται ιδανικό για τη γραμμή που δραστηριοποιείται τώρα η aml. Πάντως δεν φαίνεται να ειναι στο σχεδιασμό της εταιρίας, καθώς δεν φαίνεται πλέον να δρομολογείται για λογαριασμό της...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 6, 2016 Posted December 6, 2016 8 minutes ago, Nick the Greek said: Άρα λοιπόν, χωρίς να έχω στοιχεία στα χέρια μου, εικάζω πως ο όλο εγχείρημα δεν πρέπει να ξεκίνησε και πολύ ενθαρρυντικά. Και θεωρώ πως για το μέλλον ίσως να πρέπει να κρατάμε και μικρό καλάθι. Από ότι ακούγεται μέχρι το Σεπτέμβριο η παρουσία της AML στο στενό ήταν ζημιογόνα, που θεωρητικά είναι η καλύτερη περίοδος στη γραμμή!! Σκεφτείτε πόσο θα μπει ακόμα μέσα στο χειμώνα!!! Να σημειώσω ότι το Ελ. Βενιζέλος έχει αφαιρεθεί από τη λίστα των πλοίων της AML.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now