Petros P Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 (edited) Για ποιόν έρχεται το Spathoek?? Quote TUGSPOTTERS Sunday morning 8 May 2016 at the level of the Rotterdam, hellas (1975) with the spathoek a former ferry from the steamboat terschellinger society, on the way to piraeus. Το φέρνει το Hellas του Γκιγκλίνη. Τα στοιχεία του είναι τα εξής : Quote Length 67,84 m Width 12.82 m Draught 1.95m 975 passengers with sundeck Capacity 55 cars Edited December 18, 2018 by Nick the Greek tag
Global_Creta Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 (edited) Ταιριάζει αυτό το πλοίο με τις γραμμές μας; Είτε για να δουλέψει σαν πορθμείο είτε για να μετασκευαστεί σε "κλειστού τύπου"; Εφόσον βέβαια το χει πάρει Έλληνας ή υπάρχει πρόθεση να δρομολογηθεί εδω (δεν ξέρω αν έχεις περαιτέρω πληροφόρηση) και δεν έρχεται σαν "περαστικό" για οποιοδήποτε λόγο η προορισμό. Και βλέποντάς το με μια δεύτερη ματιά ΔΕ θα βιαστώ να πω "μοιάζει πολύ με το Στύρα Ντάιαμοντ".... Edited May 11, 2016 by Global_Creta
Petros P Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 (edited) Ξέρω οτι το κοιτούσαν μερικοί Έλληνες.... Το θεωρώ σχετικά χαμηλό και με μικρό βύθισμα για να δουλέψει ας πούμε Αίγινα ή Ηγουμενίτσα,γιατι απο θέμα επιβατών και accomodation το έχει. Εμένα προσωπικά μου θυμίζει το Αμάλθεια ... Edited May 11, 2016 by Petros P
enas chiotis Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Διαχειρίστρια φέρεται η atlantides shipping, που σύμφωνα με το equasis έχει στο παλμαρε της τα Λαυρέντιος και Μαρία της Ρωσίας, και το Παναγία Κοίμησις.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Βλέποντας το μέγεθος του πλοίου) χωρητικότητα στο γκαράζ και επιβάτες) μου ήρθε μια σκέψη για τη γραμμή της Πεσσαδας - Αγίου Νικολάου που λένε ότι το Βασος Κ έχει μικρό πρωτόκολλο στους επιβάτες. Απλά μια σκέψη είναι χωρίς να γνωρίζω κάτι!
miko mission Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Μπορει να δουλεψει και Μαυρη θαλασσα, ρωσσια ουκρανια, απο τιποτα δικους μας , δεδομενου ποιος το ρυμουλκει
enas chiotis Posted May 12, 2016 Posted May 12, 2016 Παναγία μου, με 1.95μ βύθισμα δε χωράει στην Ελλάδα, ειδικά σε ανοιχτό πέλαγος. Εδώ o βαπόραρος η Άντζελα τα έβγαζε σκούρα στο πέρασμα της Πεσσάδας, σκέψου το ποταμόπλοιο. Η συμπεριφορά του στον καιρό άψογη, με πήρε μισή μέρα να σταματήσω να μποτζάρω από τη στιγμή που βγήκα από το βαπόρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 Χθες το απόγευμα έφτασε το Spathoek (IMO No: 8800975) στο Πειραιά και πρέπει να πήγε σε καρναγιο στο Πέραμα. Από όσο μπορέσω να διακρίνω στη πλώρη έγραφε Lisa I
Panagia Ekatontapiliani Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Το πλοίο πήγε στο ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ και είναι τραβηγμένο έξω ήδη.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 (edited) Το Spathoek έχει μετονομαστεί σε Lisa I (είχε γραφτεί πρόχειρα το όνομα πριν έρθει στην Ελλάδα) και πλέον είναι γραμμένο με ανάγλυφα γράμματα στη πλωρη. Το Lisa I είναι περαστικό από την Ελλάδα για να κάνει εργασίες επισκευής και να περάσει επιθεωρήσεις, διότι το πλοίο έχει πουληθεί στο Λίβανο, έτσι ώστε να μεταφέρει στρατιώτες των Ηνωμένων Εθνών ανάμεσα στο Ισραήλ και το Λίβανο. Πάντως το πλοίο έχει πολύ μικρό βύθισμα μιας και δούλευε σε ποτάμια της Ολλανδίας και φαίνεται ποσό οριακά εξέχουν οι προπέλες από την γλίστρα που είναι τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ. Edited June 1, 2016 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Όπως βλέπουμε στη φωτογραφία που μου παραχώρησε ένας Ολλανδός Shipfriend του Spathoek, βλέπουμε ότι έχουν αφαιρεθεί από τη πλώρη αυτά τα παραπέτα που έκαναν δουλειά visor στην Ολλανδία που δούλευε στη γραμμή Harlingen προς το νησί Terschelling
Panagia Ekatontapiliani Posted June 29, 2016 Posted June 29, 2016 Το Lisa I έπεσε από το ναυπηγείο της Μεγατεχνικα τη Κυριακή 19/6/16 και αναχώρησε για τη Βηρυτό 23/6/16 όπου έφτασε τη Κυριακή 26/06/16.
proud_ionian Posted September 4, 2017 Posted September 4, 2017 ξανα στα μερη μας. συμφωνα με το mt, ειναι στο separation
Panagia Ekatontapiliani Posted September 30, 2017 Posted September 30, 2017 Το Lisa I έχει δέσει στο ναυπηγείο του Κόρου.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 17, 2017 Posted December 17, 2017 (edited) Το Lisa I φαίνεται ότι τελείωσε με την μεταφορά στρατιωτών στο Λίβανο και επέστρεψε στην Ελλάδα για παροπλισμό, μιας και συμπληρώνει 3,5 μήνες από την επιστροφή του. Edited December 17, 2017 by Panagia Ekatontapiliani
Petros P Posted December 17, 2018 Author Posted December 17, 2018 (edited) Το LISA I ,σύμφωνα με το mis.gr μετανομάστηκε σε IASON ,αφοτου αγοράστηκε απο τη Taxiarchis Sea Lines (Κεφαλονίτες δεν ειναι) Edited December 17, 2018 by Petros P
Panagia Ekatontapiliani Posted December 17, 2018 Posted December 17, 2018 Εάν δεν κάνω είναι η κοινοπραξία των πλοίων Ληξούρι Αργοστόλι λέγεται Ταξιάρχης!!
Hastaroth Posted December 17, 2018 Posted December 17, 2018 Να υποθέσω ότι θα αντικαταστήση κάποιο από τα ήδη υπάρχοντα στην γραμμή;
proud_ionian Posted December 17, 2018 Posted December 17, 2018 αν ανοιξτε το λινκ δυο ποστ παραπανω, θα δειτε οτι απο το σεπτεμβριο εχουν ανακοινωσει οι κεφαλονιτες οτι το αγορασαν, για να δρομολογηθει στη γραμμη της πεσσαδας
Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 Το Lisa I όντως αγοράστηκε από την εταιρεία Ληξούρι Ν.Ε, (που έχει και το Άγιος Γεράσιμος ΙΙ), πλέον έχει νηολόγιο Πειραιά 12585 και το προορίζει για τη γραμμή Ληξούρι Αργοστόλι.
Ariadne Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 Παραείναι μεγάλο για τη γραμμή, οπότε το βλέπω να μετακομίζει σε άλλο λιμάνι της Κεφαλλονιάς.
proud_ionian Posted February 12, 2019 Posted February 12, 2019 οπως ειχαμε γραψει και παραπανω, το σεπτεμβριο ειχαν πει οτι θα παει πεσσαδα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now