Petros P Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Ουτως η άλλως άχρηστα ειναι αυτά για το διαλυτή,οπότε και ολα τα καθίσματα να βγάλουν τόσο καλύτερο..σπάνια τα πουλάνε για δευτερο χερι . τα μηχανήματα ειναι που τους νοιάζουν και τόσο καιρό κάτω απο το νερό ουτε για ανταλλακτικά δε κανουν
polmyt Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Στο πλοιο εξακολουθεί και βρισκεται κολλημενο διπλα του το ΣΟΦΙΑ Χ, το οποιο καθαριζει τη δεξια του πλευρα. Το πρωι ειχε φανει το Ventouris Ferris και φανταζομαι ότι τωρα ισως εχουν καθαρισει ολοκληρη την πλευρα.Απο την αριστερη μερια η κατασταση είναι σαφως καλυτερη μιας και δεν ηταν μεγαλη επιφανια μεσα στο νερο.Να πουμε ότι το πλοιο εχει μια μικρη κλιση αν και φυσικα αυτό είναι πτεσμα
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2017 Posted February 19, 2017 Ας δούμε και την δεξιά πλευρά του Παναγία Τήνου που καθαρίζεται και ξανά φάνηκε το όνομα Ventouris. On 17/2/2017 at 11:58 AM, Sf_X said: Το πιο πιθανό είναι ώστε να περάσουν κάποιου είδους μπογιά/σημάδι στην ίσαλο όπως είναι μετά την απάντληση ώστε να ελέγχεται μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα εισροής στην διαδρομή. Ομοίως νομίζω το Ionian Queen είχε αποκτήσει μια μεγάλη φωσφορίζουσα λωρίδα στην πλώρη ερχόμενο απο Πάτρα Εάν ήταν μόνο για αυτό θα καθάριζαν την επιφάνεια μέχρι το ζωνάρι του. Εδώ καθαρίζουν σχεδόν όλη την επιφάνεια από το ζωνάρι και πάνω!! Σκέπτομαι μην υπάρχει κάποια προϋπόθεση περιβαλλοντολογική για την συγκεκριμένη εργασία.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 22, 2017 Posted February 22, 2017 Σχεδόν έχει καθαριστεί όλη η δεξιά μπάντα στο Παναγία Τήνου ενώ ακόμα από τη πλώρη βγάζουν νερά. Παρατηρείστε ότι από το ξύσιμο εμφανίστηκε το κόκκινο χρώμα από το σινιάλο της GA Ferries αλλά και λίγο πράσινο από το σινιάλο της Agapitos Lines.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2017 Posted March 2, 2017 Δύο βίντεο από την επιχείρηση της ανελκυσης του Παναγία Τήνου.
marioskef Posted March 2, 2017 Posted March 2, 2017 Ωραία βίντεο. Μπράβο για τη παρουσίαση. Γνωρίζει κανείς τι πήγε στραβά στις πρώτες μερες και πρακτικά πήρε μεγαλύτερη κλίση;
Sf_X Posted March 2, 2017 Posted March 2, 2017 Σηκώθηκε απο τον πάτο οπότε και το νερό μέσα του μετατοπιζόταν βάσει του κέντρου βάρους το οποίο ήταν προς τα δεξιά. Σκέψου το και φυσικά εφόσον το νερό απαντλούνταν απο δεξιά νερό κυλούσε να αναπληρώσει την απώλεια. Σιγά σιγά μετά την πτώση της στάθμης κάτω απο το κυρίως γκαράζ άρχισε να έρχεται στα ίσα τους και να ελέγχουν την κλίση κατά την απάντληση...
proud_ionian Posted March 5, 2017 Author Posted March 5, 2017 (edited) οταν το βλεπεις παντως, ειναι ανατριχιαστικο, οσο και αν το εχουν καθαρισει. στραπατσαρισμενο, οπως η ελλαδα τον αυγουστο το 2015, μετα το δημοψηφισμα και την 17ωρη διαπραγματευση. συμβολο της μπανανιας που ειμαστε. ενα ferry, βουλιαζει "υποβοηθουμενο" (?) μεσα στο κεντρικο λιμανι του πειραια, μενει μισοβυθισμενο πανω απο δεκα μηνες σε μια απο τις πιο δημοφιλεις θεσεις πρυμνιοδετησης και στο τελος φευγει... ξεπλυμενο (κυριολεκτικα και μεταφορικα), χωρις να ανοιξει ρουθουνι. ΥΓ: εχει φυγει το υποθετο απο δεξια του Edited March 5, 2017 by proud_ionian pattern of losses
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 Το Σοφία Χ έφυγε τη Πέμπτη δίπλα από το Παναγία Τήνου.
Hastaroth Posted March 6, 2017 Posted March 6, 2017 On 5/3/2017 at 2:54 AM, proud_ionian said: οταν το βλεπεις παντως, ειναι ανατριχιαστικο, οσο και αν το εχουν καθαρισει. στραπατσαρισμενο, οπως η ελλαδα τον αυγουστο το 2015, μετα το δημοψηφισμα και την 17ωρη διαπραγματευση. συμβολο της μπανανιας που ειμαστε. ενα ferry, βουλιαζει "υποβοηθουμενο" (?) μεσα στο κεντρικο λιμανι του πειραια, μενει μισοβυθισμενο πανω απο δεκα μηνες σε μια απο τις πιο δημοφιλεις θεσεις πρυμνιοδετησης και στο τελος φευγει... ξεπλυμενο (κυριολεκτικα και μεταφορικα), χωρις να ανοιξει ρουθουνι. ΥΓ: εχει φυγει το υποθετο απο δεξια του Ενα πλοίο που θα μπορούσε ακόμη-παρά τα σαράντα χρόνια που έχει στο..κύτος του-να ταξιδεύη και να εξυπηρετή,έστω,μιά δευτερεύουσα γραμμή και που φεύγοντας θ'αφήση πολλά ερωτηματικά πίσω του...
Petros P Posted March 6, 2017 Posted March 6, 2017 (edited) Sea Valve ,ένας φυλακας που δε πατούσε οσο έπρεπε να πατάει και κάποιοι αθιγγανοι που μπήκαν. , κανενα ερωτηματικο hasta. Edited March 6, 2017 by Petros P
Neptune Posted March 6, 2017 Posted March 6, 2017 Ισχυει τελικα οτι πηγαν να βγαλουν το sea valve γιατι ειχε πολυ χαλκο και μολις αρχισαν να μπαινουν νερα παρατησαν εργαλεια και οτι αλλο ειχαν εκει και εφυγαν αρον αρον
Petros P Posted March 6, 2017 Posted March 6, 2017 Αυτό είχα ακούσει τότε,αυτο διάβασα και στο "Ε" , αυτο μου έλεγε και ηλογικη τόσο γρήγορα που έβαλε νερα.
gtogias Posted March 6, 2017 Posted March 6, 2017 Αν μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι όντως η αιτία του ναυαγίου, δίνει σοβαρό πάτημα στην διεκδίκηση που έχει ξεκινήσει ο πλοιοκτήτης. Πέρα από την αμέλεια του φύλακα, που λογικά θα έχει και αυτός κάποια ευθύνη με τις ανάλογες κυρώσεις.
proud_ionian Posted March 6, 2017 Author Posted March 6, 2017 καλα παιδια. ας κραταμε και μικρο καλαθι
Petros P Posted March 6, 2017 Posted March 6, 2017 Το πλοίο ήταν κατασχεμένο απο το ΝΑΤ, όχι ιδιοκτησία . Η ιδιοκτησία ηταν Βεντουρέικη.. Κανονικά ο φύλακας επρεπε να είναι του Βεντούρη , το ΝΑΤ και πολύ μπλέχτηκε και τελικα πηγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένο (οπως το ενδοξο αποθεματικο του)
gtogias Posted March 6, 2017 Posted March 6, 2017 Την ευθύνη για ότι συνέβη ενώ βρισκόταν υπό κατάσχεση ποιος την έχει, με βάση το νόμο πάντα?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2017 Posted March 9, 2017 Τις τελευταίες ημέρες μαζεύουν τα μηχανήματα και τα εργαλεία τους, οι εταιρείες που εργάστηκαν για την ανέλκυση του Παναγία Τήνου.
Nick the Greek Posted March 9, 2017 Posted March 9, 2017 On 3/6/2017 at 8:30 PM, gtogias said: Την ευθύνη για ότι συνέβη ενώ βρισκόταν υπό κατάσχεση ποιος την έχει, με βάση το νόμο πάντα? Να είμαι ειλικρινής, το τι γράφει επί τούτου ο νόμος, δεν το ξέρω. Εδώ μπορεί να παίζει και το τι αναφέρουν οι κανονισμοί του ΟΛΠ. Αλλά μια κατάσχεση που στοχεύει? Στο να στερήσει τη χρησικτησία ενός περιουσιακού στοιχείου σε κάποιον αντίδικο και να το θέσει υπό περιορισμό με προοπτική την εκκαθάριση. Από την στιγμή λοιπόν που ο ιδιοκτήτης στερείται το περιουσιακό στοιχείο, δεν είναι λογικό η ευθύνη να βαραίνει τον κατάσχοντα?
proud_ionian Posted March 9, 2017 Author Posted March 9, 2017 αν ο κατασχων ειναι ενας κοινος θνητος, φυσικο ή νομικο προσωπο, ειναι υπευθυνος για τη φυλαξη. αν ειναι το δημοσιο, τον πουλογλου. αυτοεξαιρειται.
pathfinder Posted March 10, 2017 Posted March 10, 2017 (edited) είναι αρκετά πολύπλοκο το θέμα. Η τοποθέτηση φύλακα (ασχέτως του υποχρέου καταβολής της αμοιβής του) αφορά κυρίως στην μη αφαίρεση αντικειμένων (που εδώ ίσως υπήρξε). Σε περίπτωση που υπάρχει ευθύνη του φύλακα σε ποιόν μεταφέρεται η τελική ευθύνη (στον ορίσαντα ή τον κάτοχο)? Και αν υπάρχει ευθύνη του φύλακα θα κριθεί ως αμέλεια, βαρειά αμέλεια ή δόλος? Υπάρχει και η υποχρέωση ασφάλισης (H&M) του πλοίου (από ποιόν?) Ο κάτοχος του πλοίου θεωρείται μεσεγγυητής μέχρι τον εκπλειστηριασμό (διότι παραμένει κάτοχος μέχρι τότε)? Τί προβλέπει η ασφάλεια για την περίπτωση κατάσχεσης από τις αρχές? (θεωρούνται ΟΛΠ και ΝΑΤ αρχές?) Θα επιδικαστεί αποζημίωση? Θεωρείται ναυάγιο (μάλλον) ή διάσωση? έχω την εντύπωση ότι όποια προσέγγιση και να επιχειρήσουμε, από νομικής απόψεως θα είναι υπεραπλούστευση μιας αρκετά σύνθετης περιπτώσεως. Και οι δικές μου πενιχρές γνώσεις μου επιτρέπουν ίσως να θέτω ερωτήματα αλλά όχι να διαφωτίσω περισσότερο. και ίσως μια ακόμη απορία 1 hour ago, proud_ionian said: αν ο κατασχων ειναι ενας κοινος θνητος, φυσικο ή νομικο προσωπο, ειναι υπευθυνος για τη φυλαξη για την φύλαξη ή τα φύλακτρα? Edited March 10, 2017 by pathfinder
gtogias Posted March 10, 2017 Posted March 10, 2017 Άρα το θέμα είναι η χαρά του δικηγόρου. Αν όντως ο πλοιοκτήτης έχει κάνει αγωγή θα έχει συνέχεια η υπόθεση, αν όχι, να είμαστε καλά να το θυμόμαστε για τις καλές στιγμές.
kyr1 Posted March 10, 2017 Posted March 10, 2017 Πάντως αυτό που σε δύο στα δύο Βεντουραϊικα καράβια ο φύλακας λείπει από το πόστο του την ώρα που θα γίνει η στραβή πολύ με έχει εντυπωσιάσει. Δε λέω και σε άλλα πλοία μπορεί να μην πατάει ψυχή, αλλά άλλα πλοία δε βούλιαξαν σα βαρίδια στο λιμάνι το Πειραια. Ακόμα και τα Αγουδημόπλοια που ήταν σε χειρότερη κατασταση έμειναν στη θέση τους για πολύ καιρό μέχρι να σταλούν απέναντι.
Petros P Posted March 10, 2017 Posted March 10, 2017 Στα Αγουδημόπλοια πάντως ήταν Makaros'account οι βατσιμανηδες νομιζω...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now