Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
6 minutes ago, svo said:

Μα  γιατι οσο θα  περιμενουν  τις αδειες, δεν το πανε καπου αλλου να ανοιξει και η προβλητα? Αφου υποτειθεται οτι το πλοιο μετα την απαντληση θα ειναι σε θεση να κανει "διασυνοριακο πλου" , δεν μπορουν να το πανε λιγο πιο περα  ειτε στα Αμπελακια ειτε στο Περαμα? 

Λογικό το ερώτημα.Υποτίθεται ότι μιά απάντληση δέν θα διαρκέση πάνω από εβδομάδα το πολύ-δέν είναι δά και σούπερτάνκερ μαμμούθ το "πεφιλημένον",να έχουν να βγάλουν πεντακόσιες χιλιάδες τόννουςνερό από μέσα-οπότε με το πέρας τής απάντλησης μπορούν να το πάνε ακόμη και στην άκρη στα διακοσάρια,που δέν δένει κανένα πλοίο απ'αυτά που κάνουν δρομολόγια.Ή ακόμη και στον προλιμένα,τώρα που δέν πιάνουν εκεί κρουαζερόπλοια

Posted

Εκλεισαν τα παραθυρα ολα στην δεξια μπαντα με ξυλο αυτα που ηταν κοντα στην θαλασσα κ δινουν ρευμα απεξω κ εχουν ανοιξει παλι τα φωτα του πλοιου..κοσμος παντως πλησιαζει μεχρι τα καγκελα κ βλεπει κ τα αμαξια περνανε κανονικα χωρις ερωτησεις κ σεκιουριτη

Posted (edited)

Παντως θα ηταν καλο μολις ερθει "στα ισα του", να ρυμουλκηθει εξω απο το λιμενα και να παει σε κανα νεο μωλο ή ντανα και ας αποφασιστει μετα το  "μελλον του". Γιατι και ορθιο να σταθει, τιποτα δεν θα μας καθυσυχαζει πλεον οσο θα το βλεπουμε στον Αγιο Διονυσιο..

Edited by Stratos
Posted

Ισα-ίσα που άν σταθή όρθιο,μπορεί να αναζωπυρωθούν και πάλιν οι ελπίδες να το δούμε σε δρομολόγια :lol:

Posted

Το πλοίο έχει πάρει μεγάλη κλίση σαν κι αυτή που είχε το μεσημέρι της Μεγάλης Τρίτης! Ίσως βέβαια να είναι ελεγχόμενη στα πλαίσια των εργασιών απάντλησης, γι' αυτό και τις τελευταίες ημέρες τα συνεργεία σφράγισαν τα παράθυρα της δεξιάς μπάντας.

Posted

2017-02-01 11.43.44.jpg

Η πρωτη φωτο ειναι απο της 11.το πρωι κ η κλιση του πλοιου δεν ειναι τοσο μεγαλη

2017-02-01 17.18.43.jpg

Ενω στην δευτερη που ειναι 4.30 το απογευμα εχει μεγαλωσει αρκετα η κλιση κ εχει σταματησει η απαντληση απο πλωρα κ γινεται μονο πρυμα

Posted

Προφανως λογω της απαντλησης  ο πυθμενας του πλοιου πλεον δεν ακουμπα  κατω. Σε κανα δυο μερες λογικα θα ναι στη θεση του. Επισης μια ερωτηση. Γνωριζει καποιος να μας πει με ποιο τροπο στεγανοποιησαν τον καταπελτη?

Posted

Είναι δυνατόν να γίνη στεγανοποίηση τού καταπέλτη και "απ'εξω";

Επίσης:υπάρχει άραγε πιθανότητα το πλοίο να επανέλθη με τίς εργασίες αυτές σε μιά κατάσταση που να είναι επισκευάσιμο,ώστε κάποια στιγμή ενδεχομένως να μπορή να ξαναχρησιμοποιηθή;

Νομίζω-αλλά δέν είμαι βέβαιος-ότι και το Napoleon Buonaparte,που είχε πάρει νερά τότε με το ατύχημα στην Μασσαλία,αδειάστηκε κανονικώτατα και είναι πλέον "πλώιμο" ξανά,αλλά δέν ξέρω τί έχει απογίνει.

 

 

Posted

Σιγουρα ολα θα μπορουσαν να γινουν ακομα και ξανα χρησιμοποιηση του πλοιου. Αλλα το κοστος δεν σε αφηνει καν να το σκεφτεις ακομα και αν εισαι καραβολατρης  πλοιοκτητης. Κατα 99,99 % το πλοιο μετα θα παει για διαλυση . Εκτος αν βρεθει  κανενας   τρελαμενος δισεκατομμυριουχος καραβολατρης και το κανει  μουσειο . 0.01% :D

Posted

Και περα από αυτό μιλαμε για ένα πλοιο 44 ετων που τα τελευταια χρονια εχει αφεθει στη μοιρα του με συνεχομενα προβλήματα.

Posted

Οντως είχε "ολίγον" παροπλιστεί πρίν το ατύχημα,αλλά δέν ήταν και χρέπι.Αλλά όταν αφήνεις ασυντήρητο ένα πλοίο γιά μεγάλο χρονικό διάστημα,αυτά παθαίνεις...

Αδοξον τέλος,που τραγουδούσε και ο Γκαϊφύλιας...

 

Posted

Προσωπικά έχω κάποιες αμφιβολίες σχετικά με το αν "παραδοθηκε" ή το "παρέδωσαν";)

Posted
5 minutes ago, kyr1 said:

αν "παραδοθηκε" ή το "παρέδωσαν";)

Και γω. Απλα δεν εχω βρει τον ευνοημενο ακομα

Posted

Απ'όσο ξέρω,όλοι εδώ μέσα τίς έχουμε τίς αμφιβολίες μας επ'αυτού.

Γιά να μήν πώ ότι η υπόθεση όζει και βρωμεί πανταχόθεν.

Και το Jet Ferry είχε παροπλιστεί κάτι χρόνια-πρώτα στα Λεμονάδικα,μετά στο "κόκκινο",αλλά δέν έκατσε στον πάτο σάν σφουγγάρι.

Τον "ευνοημένο" δέν θα τον εύρουμε ευκόλως,άν δέν είμεθα ντετέκτιβς.

 

Posted

Ας δούμε μερικές φωτογραφίες του Παναγία Τήνου πριν ξεκινήσουν οι εργασίες της ανέλκυσης, όταν ξεκίνησαν και πήρε ξανά κλίση προς τα δεξιά, ενώ συνεχίζεται η απάντληση των υδάτων να βγαίνουν από τη δεξιά πλευρά. Στην αριστερή πλευρά του πλοίου, το ζωνάρι που ήταν στο νερό έχει βγει πλέον πιο εκτός νερού.

Posted

Τη Δευτέρα στο Παναγία Τήνου είχαν φέρει 5-6 κάρουλες με συρματόσχοινα, όπου τοποθετηθήκαν τη Τρίτη με τη βοήθεια του ρυμουλκού Μεγαλόχαρη VI στην αριστερή πλευρά, για να αποτρέψουν κάποια περαιτέρω μετατόπιση προς τα δεξιά, γιατί ξεκίνησε η απάντληση σε διάφορα σημεία του πλοίου με μεγάλη ροη. Έτσι σήμερα το Παναγία Τήνου είχε σηκωθεί αρκετά (πάνω από 2,5 μέτρα εάν κρίνουμε τα σημάδια στο καταπέλτη) και έκαναν απάντληση κυρίως από την αριστερή πλευρά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...