Nikos_Chania Posted July 17, 2019 Posted July 17, 2019 Θα έπρεπε να έχουν κολλήσει οριζόντιες μπάρες ώστε να φρεναρει το πόδι, και ας βάψουν με antislip χρώμα με άμμο! Είναι τραγικό να έχουν για επιβίβαση μία τσουλήθρα!
express adonis Posted July 17, 2019 Posted July 17, 2019 Γιατι σε αρκετα καταμαραν υπαρχει και "τριτη" πλωρη???ασχημη γεφυρα αλλα ωραιο ολο το υπολοιπο...οι ραμπες φοβερες :p
Petros P Posted July 17, 2019 Author Posted July 17, 2019 Ας δούμε την "πρώτη εμπορική άφιξη" του,ελπίζοντας να στρώσει γρήγορα.
Champion Jet_2 Posted July 17, 2019 Posted July 17, 2019 Από το βίντεο φαίνεται να μη δουλεύει η μια αριστερή KaMeWa
Agrino Posted July 17, 2019 Posted July 17, 2019 6 hours ago, express adonis said: Γιατι σε αρκετα καταμαραν υπαρχει και "τριτη" πλωρη???ασχημη γεφυρα αλλα ωραιο ολο το υπολοιπο...οι ραμπες φοβερες 😛 Κυρίως για να σπάει το κύμα που δέχεται στην πλώρη το πλοίο στα δύο και να μην εγκλωβίζεται η ενέργεια μεταξύ των δύο σκαφών. Εκμεταλεύονται, όμως, τον επιπλέον όγκο και επιφάνεια σκάφους και πολλές φορές τοποθετούν και τις άγκυρες στις δύο πλευρές της "τρίτης πλώρης".
Panagia Ekatontapiliani Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 Περά από τις δυο παιδικές ασθένειες του Σίφνος Τζετ, παρατηρώ ότι γενικά δεν τηρεί καθόλου το ωράριο του δρομολογίου του!! Για παράδειγμα χθες, το Σίφνος Τζετ με ώρα άφιξης στο Πειραιά στις 14:05, πέρασε τα φανάρια του Πειραιά στις 16:05 (δυο ώρες καθυστέρηση), δηλαδή και πιο αργά από την ώρα αναχώρησης του από το Πειραιά στις 15:30. Νομίζω ότι χρειάζεται κάποια τροποποίηση των ωραρίων του για να μην ταλαιπωρούνται οι επιβάτες
Champion Jet_2 Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 Από ότι παρατηρώ πλέον δεν ταξιδεύει με τις ταχύτητες που είχε όταν ξεκίνησε και αντιμετώπιζε βλάβες με 33-35 μίλια αλλά με 29-32 μίλια.Υποθέτω ότι αυτό γίνεται για να στρώσει.Οπότε μετά που θα το πηγαίνουν κανονικά μπορεί να πετυχαίνει τα ωράρια του.Επίσης τρώει πολύ χρόνο στα λιμάνια σε σχέση και με άλλα μικρά λόγω του απότομου embarkation που φτιάξανε
Nikos_Chania Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 On 7/17/2019 at 3:21 PM, Nikos_Chania said: Θα έπρεπε να έχουν κολλήσει οριζόντιες μπάρες ώστε να φρεναρει το πόδι, και ας βάψουν με antislip χρώμα με άμμο! Είναι τραγικό να έχουν για επιβίβαση μία τσουλήθρα! Και το οποίο embarkation σε μία διανυκτέρευση του πλοίου μπορεί εύκολα να διορθωθεί. Αλλά εντάξει, αυτοί ξέρουν καλύτερα
Champion Jet_2 Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 Δεν είναι μόνο αυτό.Έχει μεγάλη κλίση και όλοι κατεβαίνουν πολυυυυ αργά
Champion Jet_2 Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 Τι κάνει το πλοίο εδώ και 1+ ώρα και παραμένει στη Κίμωλο;
pie Posted July 27, 2019 Posted July 27, 2019 Δειχνει να στρώνει πάντως το ταχύπλοο. Εσωτερικά σε τι κατασταση είναι; Έχει γίνει ολική ανακαίνιση ή οπως ήταν;
lostromos Posted July 27, 2019 Posted July 27, 2019 (edited) Τώρα είμαι μέσα. Δεν ξέρω αν έγινε ανακαίνιση γιατί δεν ξέρω πως ήταν πρίν πάντως είναι πολύ καθαρό. Στην Φολέγανδρο κατέβασε 44 επιβάτες και πήρε 10. Από Πειραιά έφυγε γεμάτο ελάχιστες θέσεις δεν είχανε επιβάτη. Edited July 27, 2019 by lostromos
limenikos Posted July 27, 2019 Posted July 27, 2019 Αν έχει καλό καιρό, όπως τώρα, αυτά τα μικρά τ/Χ πάνε μία χαρά..
genesis_jnr Posted August 9, 2019 Posted August 9, 2019 Το Σίφνος Τζετ προσεγγίζει αυτή την ώρα το λιμάνι της Θηρασιάς. Γνωρίζει κανείς το λόγο;;;
nomikos Posted August 10, 2019 Posted August 10, 2019 Ο πρακτορας του στη Σαντορινη το κανονισε οπως μας αναφερει και στο προσωπικο του λογαριασμο στο fb.
polmyt Posted August 19, 2019 Posted August 19, 2019 Το πλοιο απο χτες τουλαχιστον σερνεται με ταχυτητες απο 22-26 μιλια
Panagia Ekatontapiliani Posted August 20, 2019 Posted August 20, 2019 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ -Τ/Χ ΚΑΤ «SIFNOS JET» στο λιμάνι της Σίφνου και της Σερίφου Ενημερώθηκαν οι Λιμενικές Αρχές Σερίφου και Σίφνου, απογευματινές ώρες χθες, ότι το Ε/Γ – Τ/Χ -ΚΑΤ – ''SIFNOS JET'' σημαίας Κύπρου, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά για Σέριφο – Σίφνο – Μήλο – Φολέγανδρο – Θήρα – Ίο, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στους λιμένες της Σερίφου και της Σίφνου και ότι θα συνεχίσει το δρομολόγιο του για τους επόμενους λιμένες. Οι επιβάτες από και προς τους ανωτέρω λιμένες θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας .
hsw Posted August 20, 2019 Posted August 20, 2019 Προφανώς στείλανε τους επιβάτες με το Speedrunner για Σέριφο και Σίφνο και όσους ήταν να επιβιβαστούν από εκεί, τους πήγε το Speedrunner στη Μήλο και από εκεί τους πήρε το Jet για να κερδίσουν λίγο χρόνο και να μειώσουν την καθυστέρηση. Αυτή τη στιγμή με 19 κόμβους..
Nick the Greek Posted August 21, 2019 Posted August 21, 2019 Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εμένα έτσι όπως είναι μπρουμυτισμένο το Sifnos Jet, μου θυμίζει κωλοφτιαγμένη BMW δεκαετίας 90 .
margaritis24 Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Εμενα παντως μου δειχνει πιο γερο απο τα αλλα seajetakia σαν κατασκευη κ σαν ταξιδεμα
anna Posted August 23, 2019 Posted August 23, 2019 τα superjet και το seajet 2 και εγω νομιζω οτι ειναι πιο γερικα ή το sifnos jet δεν ξερω θα πρεπει να μαθω
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now