ΝΗΡΕΑΣ Posted November 14, 2005 Posted November 14, 2005 Συμφωνώ με τα παραπάνω, τα οποία εν πολλοίς συμφωνούν με αυτά έγραψα προηγουμένως. Η μόνη γραμμή χωρίς ανταγωνισμό είναι Θεσ/νίκη-Ηράκλειο.
express skiathos Posted November 14, 2005 Posted November 14, 2005 Θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ' όψιν και ο παράγοντας του βυθίσματος του πλοίου. Όπως ελέχθη και ανωτέρω, με αυτά τα νούμερα είναι λίγο δύσκολο να μπει στα λιμάνια της γραμμής Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο και ιδίως στο λιμάνι της Σκιάθου. Το ΔΑΙΔΑΛΟΣ που είναι θεριό μπροστά του είχε βύθισμα 5,5. Αυτό πως θα μπεί; Εκτός δε κι αν αποφασίσουν κανά απευθείας Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο.
LEFTERIS68 Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Η γραμμή Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο δεν είναι ακριβώς "ορφανή" γιατί μέχρι πριν δύο μέρες υπήρχε το ΠΗΝΕΛΟΠΗ που την εξυπηρετούσε και σταμάτησε για δεξαμένη.Οι δικές μου πληροφορίες λένε πως ο κυρ-Μίμης σκοπεύει αν όλα πάνε καλά να το επαναδρομολογήσει τον Απρίλιο οπότε και κει δεν θάναι μονοπώλιο.Όσο για τα βυθίσματα μπορεί αν το αποφασίσει να προσεγγίζει μόνο στα λιμάνια που το χωράνε και που θα μπορεί να σταθεί.Αυτό είναι πιο σημαντικό γιατί μπορεί να χωράει στην Νάξο για παράδειγμα αλλά όταν έχει καιρουλάκι θα σφυρίζει τρεις και θα πηγαίνει παρακάτω.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Να σημειώσω ότι από ανθρώπους του Περάματος, που είδαν τη λαμαρίνα του πλοίου, είπαν τα καλύτερα λόγια!! Δε θυμούνται βαπόρι από τη Ανατολή να είχε τόσο καλή ποιότητα λαμαρίνας!!
Nick the Greek Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Οπως το κοβω, φανταζομαι οτι οι πρωτοι του ιδιοκτητες σιγουρα θα ειχαν φροντισει να εχει τετοιες προδιαγραφες που να του επιτρεπουν στο τεραστιο ανοιχτο του ντεκ να μεταφερει και βαρια φορτια η project cargo.
George Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Το ίδιο έγραψε και ναυτιλιακό έντυπο για το βασιλικό ζεύγος αν δεν κάνω λάθος. Τελικά όποτε βλέπουν γιαπωνέζικο σκαρί ενθουσιάζονται!! Φανταστείτε τι σαπίλα έχουν δει τα μάτια τους που τα ευρωπαϊκά ούτε που τα αναφέρουν.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Ο προγραμματισμός της εταιρείας για την αποπεράτωση της μετασκευή εδώ (όχι για Ρουμανία) είναι περίπου 6 μήνες!! Επειδή είχε αναφερθεί κάπου από τον Apostolo ότι μπορούσε να πάει Ρουμανία, θα σας αναφέρω ένα παράδειγμα με ένα φορτηγό πλοίο που ξέρω!! Στη Ρουμανία τους λέγανε για λαμαρίνα δουλειές και μηχανολογικές τους έλεγαν 6 μήνες!! Εδώ το βαπόρι που ήρθε τελικά, τελείωσε μετά από 2,5 μήνες!!
Earl Granville Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Στην Ρουμανία και τα μέτρα ασφαλείας στα ναυπηγεία είναι υποτυπώδη. Γνωστό μου πρόσωπο είχε βάλει το βαπόρι του για λαμαρινοδουλειές στην Ρουμανία επειδή ήταν εκεί από πέρας ναύλωσης και το αποτέλεσμα ήταν να πάρει φωτιά να καεί. Τα μέτρα πρόληψης ύστερα από αυτο ψίες που έκαναν η ασφάλεια κι ο ίδιος ήταν έτη φωτός πίσω από την Ελλάδα.
giorgosz Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Εντάξει δε γνωρίζω τέτοια θέματα, αλλά μήπως είναι λίγος ο χρόνος για μια τέτοιας έκτασης μετασκευή, όπως ακούγεται ότι θα γίνει?
George Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 6 μήνες??? Τι λένε ρε παιδιά οι άνθρωποι; Φτιαγμένοι είναι; Δεν ξέρω ποιοι τα λένε αυτά αλλά έχω την εντύπωση ότι μάλλον δεν έχουν δει το πλοίο. Εκτός πια αν άλλαξαν τα σχέδια που μας είπε ο Π100 πιο πίσω και απλά θα βάλουμε 5 καμπίνες, ένα σαλόνι, θα κόψουμε το κρένι και το υπόλοιπο σαν Ro/Ro. Νομίζω ότι η ιστορία σε τέτοιου είδους μετασκευές μιλάει από μόνη της.
LEFTERIS68 Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Χωρίς να είμαι απόλυτος γνώστης των μετασκευών συμφωνώ με τα παραπάνω.Θεωρώ πως είναι πολύ λίγος χρόνος οι 6 μήνες για την δουλειά που θέλει το βαπόρι.Οψόμεθα.
proud_ionian Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 απλά θα βάλουμε 5 καμπίνες, ένα σαλόνι, θα κόψουμε το κρένι και το υπόλοιπο σαν Ro/Ro. αν ειναι ετσι επιβεβαιωνονται οσοι ελεγαν απο την αρχη οτι απο αυτη την εταιρεια μονo ψιλομετατροπες μπορει να περιμενει κανεις. ουτε νεος δαιδαλος ουτε νεο ionian island ουτε τιποτα. θα ξηλωθει το κρενι, θα ανακατασκευαστει η πρυμη, θα σκεπαστει το ανω γκαραζ και θα βαλουμε ενα σαλονι και 50 κλινες. that's all folks. πιστευω οτι οι υπαρχοντες καταπελτες θα πανε πρυμα ως εχουν για να μη ξοδευομαστε και βεβαια ολα τα απαραιτητα για το safety.
Earl Granville Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Ο χρόνος είναι κάτι σχετικό.Εξαρτάται απο το κατά πόσο τα λεφτά είναι διαθέσιμα(αν έχεις όλο το ποσό ή παίρνεις σιγά σιγά τα συνεργεία για να έχεις να πληρώνεις ,αν έρχονται επί πιστώση),εξαρτάται τι προβλήματα θα αντιμετωπίσεις μετά από τέτοια μετασκευή,εξαρτάται από χίλια πράγματα. Οπότε πρόβλεψη τουλάχιστον εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε. Και για να δώσω ένα παράδειγμα θυμίζω ότι το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ χρειάστηκε για να φτιαχτεί 9 μήνες περίπου ενώ τα ΙΟΝΙΑΝ ΚΙΝΓΚ/ΚΟΥΙΝ που ήταν και έτοιμα βαπόρια χρειάστηκαν 7 μήνες.
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 αν ειναι ετσι επιβεβαιωνονται οσοι ελεγαν απο την αρχη οτι απο αυτη την εταιρεια μονo ψιλομετατροπες μπορει να περιμενει κανεις. ουτε νεος δαιδαλος ουτε νεο ionian island ουτε τιποτα.θα ξηλωθει το κρενι, θα ανακατασκευαστει η πρυμη, θα σκεπαστει το ανω γκαραζ και θα βαλουμε ενα σαλονι και 50 κλινες. that's all folks. πιστευω οτι οι υπαρχοντες καταπελτες θα πανε πρυμα ως εχουν για να μη ξοδευομαστε και βεβαια ολα τα απαραιτητα για το safety. Εάν ισχύουν αυτά, τότε ένα τέτοιο πλοίο για ποιά γραμμή προορίζεται? Σε ποιά μεγάλη γραμμή θα μπορεί να είναι ανταγωνιστικό? Επίσης συμφωνώ ότι οι 6 μήνες που λέγονται είναι πολύ μικρό διάστημα, εάν βέβαια έχουν σκοπό να το μετασκευάσουν (εκ βάθρων) σε ολοκληρωμένο night ferry. Η σύγκριση του Ηλία, με τους 9 μήνες του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ, είναι, τουλάχιστον, ανίερη! Για λογαριάστε πόσα νεότευκτα έχει ναυπηγήσει και πόσες μεγάλες μετασκευές έχει κάνει ο Στρίντζης ! Και πόσα, αντίστοιχως, έχει κάνει ο Μανούσης! Επίσης, ένα άλλο στοιχείο, που μας δείχνει ότι δεν πρόκειται να γίνει εκτεταμένη και ακριβή μετασκευή, είναι η υπόθεση του Βόλου. Ένας, οποιοσδήποτε, εφοπλιστής, ο οποίος έχει σκοπό και λεφτά να κάνει τέτοια μεγάλη μετασκευή και μάλιστα σε 6 μήνες (για να προλάβει τη σεζόν), δεν κάθεται να παίζει βώλους και πεντόβολα στον Βόλο. Δεν μπορεί να περιμένει, εάν και πότε θα γίνει ΝΑΒΙΠΕ στον Βόλο, και να ρισκάρει ποιότητα εργασιών και χρονοδιαγράμματα παράδοσης. Εάν υπόθέσουμε ότι γινόταν δεκτό το αίτημα της ΣΑΟΣ για μετασκευή στον Βόλο, πότε θα ξεκίναγαν οι εργασίες και ποιός μπορούσε να εγγυηθεί χρόνο παράδοσης? Άρα...?
proud_ionian Posted November 29, 2005 Posted November 29, 2005 δυο μηνες στην ελλαδα και δεν εχει κοπει ελασμα. θα προκανει τη σαιζον;
Apostolos Posted November 29, 2005 Posted November 29, 2005 Γιατι έχω μια τρελή εντύπωση πως θα μήνει ως έχει? Αντε γιατι πολλές εταιρίες θα το θελαν σαν ro/ro...
Neptune Posted November 30, 2005 Author Posted November 30, 2005 Προς το παρον ομως την εταιρια την ενδιαφερει να βγει το Σουμελα και μετα βλεπουμε.. Εγω τολμω απο τωρα μια προβλεψη και λεω πως αν κανει εκτεταμενη μετασκευη το Θεσσαλονικη θα ειναι ετοιμο το ΝΩΡΙΤΕΡΟ μεσα Αυγουστου.. Οποτε ολα τα σχεδια για δρομολογηση τα βλεπουμε απο κει και περα...
enas chiotis Posted November 30, 2005 Posted November 30, 2005 Εμένα μου κάθεται μια άλλη σκέψη. Το αδελφάκι του Κρημνιώτισσα που έρχεται έχει κομοδέσιο ως τις τσιμινιέρες, άρα μπορεί να παίρνει καμμιά 500-600άρα επιβάτες, άρα διεκδικεί επιδοτούμενες. Γιατί λοιπόν να βιαζόμαστε για το ΘΕΣ/ΝΙΚΗ, το αφήνουμε τώρα σαν ro-ro ένα χρόνο και βλέπουμε μετά.
Neptune Posted November 30, 2005 Author Posted November 30, 2005 Μπορει να δουλεψει και να ειναι κερδοφορο σε καποια γραμμη με τα εξοδα που εχει με το γκαραζ που διαθετει? Και μια απορια μιας και το εφερε η κουβεντα.. Εχει και υπογειο γκαραζ.. Γιατι μονο ενα φαινεται και μαλιστα απο ψηλα δε διεκρινα και καμια ραμπα προς τα κατω
Nick the Greek Posted November 30, 2005 Posted November 30, 2005 Ντινο, στο σημειο που ξεκινα το κομοδεσιο εχει στα δεξια ραμπα για παταρι ενω στα αριστερα αλη ραμπα που κατηφοριζει προς τα κατω και πλωρα, απ' οτι μπορεσα να δω απο τον καταπελτη.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 Εμένα μου κάθεται μια άλλη σκέψη. Το αδελφάκι του Κρημνιώτισσα που έρχεται έχει κομοδέσιο ως τις τσιμινιέρες, άρα μπορεί να παίρνει καμμιά 500-600άρα επιβάτες, άρα διεκδικεί επιδοτούμενες. Γιατί λοιπόν να βιαζόμαστε για το ΘΕΣ/ΝΙΚΗ, το αφήνουμε τώρα σαν ro-ro ένα χρόνο και βλέπουμε μετά. Το αδελφάκι του Κρημνιωτισσα προορίζεται για Ro-Ro!!
enas chiotis Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 Μπορεί να προορίζεται για ro-ro αλλά τις ενδιαιτήσεις τις έχει ήδη πάνω. Πάντως το σχέδιο του ΘΕΣ/ΝΙΚΗ που δημοσιεύτηκε σήμερα είναι εξαιρετικά φιλόδοξο θα έλεγα.
Earl Granville Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 Κι εγώ πολύ αισιόδοξο και πολύ δαπανηρό το βλέπω και με βάση ότι δεν έχει πατήσει ακόμα σσυνεργείο μεσα στο βαπόρι έχω αρχίσω να υποψιαζομαι μήπως τελικά πουληθεί πριν καν φτιαχτεί.
George Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 Κι εγώ με τίποτα δεν πιστεύω πως αυτή η μακέτα μπορεί να γίνει πραγματικότητα.Άλλοστε κατά καιρούς από διάφορα έντυπα και λοιπά ΜΜΕ έχουν ακουστεί τα χίλια μύρια για διάφορα θέματα και ζήτημα αν υλοποιήθηκαν τα μισά. Επίσης κάτι που πρόσεξα είναι ότι η νέα διαφήμιση της ΣΑΟΣ αναφέρει στα Φ/Γ το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ και το ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ενώ το ΑΓΙΑΣΟΥ αναφέρεται στα Ε/Γ - Ο/Γ . Να αρχίσω να προβληματίζομαι ή όχι ακόμα;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now