coyote Posted June 2, 2007 Posted June 2, 2007 ακουσα οτι το πλοιο θα αποδρομολογηθει μολις μπει το Παναγια Αγιασου,γνωριζει κανεις κατι σχετικα?
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2007 Posted June 3, 2007 Το Θεσσαλονίκη θα αποδρομολογηθει μετά το καλοκαίρι. Κατά Σεπτέμβριο μήνα, για να μετασκευαστεί σε Ε/Γ-Ο/Γ ή για να πουληθεί
ELANTA05 Posted June 20, 2007 Posted June 20, 2007 Eντονα κυκλοφορεί στις μεταφορικές εταιρείες σήμερα ότι το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΣΤON ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ
NHSOS XIOS Posted June 20, 2007 Posted June 20, 2007 Να λοιπον ποιο πλοιο θα 'διπλωσει' το ΑΡΙΑΔΝΗ ''ΠΑΛΑΣ'' στα Χανια.Θα του κανουν μια σουπερ μετασκευη ωστε να μοιαζει με το μεγαλυτερο αδεφο του.Ετσι κ αλλιως μοιαζουν αρκετα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 20, 2007 Posted June 20, 2007 Εάν συμπεράνω ότι έχουν ξεκινήσει τις εργασίες πάλι στο Παναγία Αγιάσου, για να αντικαταστήσει το Θεσσαλονίκη στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης. Και γνωρίζοντας ότι πριν καιρό είχαν επιθεωρήσει το πλοίο άνθρωποι της Attica. Είναι πολύ πιθανόν. Άμα κοιτάξετε και αμέσως προηγούμενο post μου για το Θεσσαλονίκη: Το Θεσσαλονίκη θα αποδρομολογηθει μετά το καλοκαίρι. Κατά Σεπτέμβριο μήνα, για να μετασκευαστεί σε Ε/Γ-Ο/Γ ή για να πουληθεί
NHSOS XIOS Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 Το βαπορι,παρατηροντας το στο AIS αρκετες φορες,πηγαινει παντα με 18.5-20 μιλια κ καταπινει τα περισσοτερα συμβατικα των 15,16,17 μιλιωνΠου να μην δουλευε κ σαν ro-ro!Ελπιζω συντομα να καταλαβουν(κ απο αλλη εταιρια)πως αξιζει να μετασκευαστει σε επιβατηγο αλλα οχι με τα σχεδια της SAOS που εχουμε δει ολοι στον εφοπλιστη.Εχει ολες τις προδιαγραφες να γινει μια 'μικροτερη' ΑΡΙΑΔΝΗ.
Stefanos Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 Πράγματι το πλοίο χτυπάει άνετα 20άρια.Το θέμα είναι ότι αυτό δε σημαίνει ότι θα διατηρηθεί σε περίπτωση που μετασκευαστεί σε Ε/γ Ο/γ.Κατά προσωπική άποψη δε περιμένω σε καμία περίπτωση τη μετασκευή του δε μιλάμε για ένα πλοίο με έτοιμο accomodation που θα χρειστεί μόνο εσωτερική αναδιαμόρφωση όπως έγινε σε άλλες μετασκευές.Μιλάμε λοιπόν για μια λαμαρινοδουλειά τεραστίων διαστάσεων βέβαια όταν πέφτει το money τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο άλλα ένα τέτοιο εγχείρημα και πολύ χρόνο θα πάρει και πολύ χρήμα θα χρειαστεί
proud_ionian Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 απο βαρος ενταξει δεν θα πεσει και πολυ. μονο το ντεκ του (πιθανου) ανω γκαραζ. απο κει και πανω αλουμινιο. αν αφαιρεθει και λιγη σαβουρα δε θα εχει μεγαλη διαφορα. τωρα απο χρονο εξαρταται απο το χρημα. αν πεσει χρημα σε 9 μηνες θα ειναι ετοιμο (σεπτεμβριος2007-ιουνιος2008). αλλωστε δεν ειναι απαραιτητο να μετασκευστει εδω.
giorgosz Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 Αυτό που θυμάμαι είναι ότι το πλοίο έχει μεγάλη κατανάλωση, ή κάνω λάθος? Πέρα από αυτό, δε πιστεύω να το μετασκευάσει ποτέ ο Μανούσης. Ο Στρίτζης που είναι μάγος στις μετασκευές δε πιστεύω ότι το χρειάζεται και ο Παναγόπουλος δε νομίζω να το πάρει και να το μετασκευάσει, δε μας έχει συνηθίσει σε τέτοια πράγματα. Μακάρι πάντως να βγω ψεύτης και να το δούμε ωραιότατο ΕΓ/ΟΓ! Καλά η σαβούρα μετά από μετασκευές πάει περίπατο , αλλά μία έκκληση μόνο. Όποιος το μετασκευάσει, ας του αλλάξει και τη μπουρού του, είναι πώς να το πω....όχι άξια του παρουσιαστικού του πλοίου
NHSOS XIOS Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 Δεν ξερω κ ακριβως,αλλα να εχει μεγαλη καταναλωση,να το εχει η SAOS(σαν ρο-ρο)κ να τ αφηνει να χτυπαει 20 μιλια,μου φαινεται περιεργο...Οσο για το αν το χρειαζεται ο Παναγοπουλος,πιστευω μονο κ μονο που το επιθεωρησαν απο κοντα συν τις φημες οτι το αγορασε η Attica,κατι εχουν στο μυαλο τους. Παντως συμφωνω πως ο Μανουσης αποκλειεται να κανει την μετασκευη,κ οι μονοι υποψηφιοι που μενουν ειναι αυτοι που εχουν ρευστο κ αναγκη για πλοιο σε καποια γραμμη τους....ΑΝΕΚ,SUPERFAST(ως ρο-ρο στην Αδριατικη),HSW(για να διπλωσουν το ΑΡΙΑΔΝΗ,με ελαχιστες πιθανοτητες αυτο το σεναριο).
Stefanos Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 Ρε παιδιά τι να το κάνει ο Παναγόπουλος το ro/ro στην Αδριατική τι στιγμή που τα superfast ρο/pax είναι.Ασε που ο άνθρωπος απο ότι φαίνεται παέι να τα σουτάρει όλα.άλλα και έτσι να μην ήταν δε τεριάζει με το profil της εταιρείας του το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Προσωπικά τελευταία έχω αρχίσει να πιστεύω πως αν μετασκευαστεί αυτό θα γίνει απο τον Μανούση έξαλλου απο ότι φαίνεται και απο τη μετασκευή του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ άλλα και απο τις συνεχείς αγορές πλοίων μπορεί να βρεί κεφάλαιο με ότι σημαίνει αυτό
NHSOS XIOS Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 Στεφανε,κ γιατι πηγαν να το δουν τοτε..?Καποιος λογος δεν θα υπαρχει..Μπορει να θελουν να αντικαταστησουν ας πουμε εκεινο το μικρο ρο-ρο(που δεν θυμαμαι καθολου το ονομα του)που εχει ηδη η Αττικα στην Αδριατικη. Κ ο Μανουσης ενταξει,μπορει να βρισκει κεφαλαιο αλλα μετα την αγορα 5 πλοιων,την μετασκευη των 2,μου φαινεται εξαιρετικα δυσκολο να αντεξει κ την φαινομενικα δαπανηρη του ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
captain81 Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 Ρε παιδιά τι να το κάνει ο Παναγόπουλος το ro/ro στην Αδριατική τι στιγμή που τα superfast ρο/pax είναι.Ασε που ο άνθρωπος απο ότι φαίνεται παέι να τα σουτάρει όλα.άλλα και έτσι να μην ήταν δε τεριάζει με το profil της εταιρείας του το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Ουτε το ΜΑΡΙΝ ταιριαζει αλλα το εχει..... παντως το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ πιστευω πως κανει για την Αδριατικη. Και χωρητικοτητα εχει και ταχυτητα απο οτι λετε...
George Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 Δεν ξερω κ ακριβως,αλλα να εχει μεγαλη καταναλωση,να το εχει η SAOS(σαν ρο-ρο)κ να τ αφηνει να χτυπαει 20 μιλια,μου φαινεται περιεργο... Μόνο που ξεχνάς πως η ταχύτητά του μπορεί να φτάσει τους 26 κόμβους. Άρα με τα 20 μάλλον κομμένο πάει... Εγώ πιστεύω πως μπορεί μεν να μετασκευαστεί αλλά σε στυλ POLARIS. Δηλαδή να δημιουργηθεί ένα πάνω επιπλέον γκαράζ αφού τώρα είναι σαν πλωτή μπανιέρα. Αυτά περί ΕΓ/ΟΓ μου φαίνονται αστεία.
proud_ionian Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 η σαν το παλιο Ionian Star νυν Scandola, που απο ro/ro εγινε ro pax. εν πασει περιπτωσει, απο μπανιερα μπορει να γινει ειτε απλα κανονικο ρορο, ειτε ro pax σαν το ionian star, ειτε οτιδηποτε, αλλα χλωμη βλεπω μια ακριβη μετασκευη. ΥΓαλλο roro, αλλο ro pax. τα ιδια λειτουργικα εξοδα (συνθεσεις κλπ) εχει το marin και τα ιδια το sfVI?
Stefanos Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 είναι σαν πλωτή μπανιέρα. Αυτά περί ΕΓ/ΟΓ μου φαίνονται αστεία. Αν είναι το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ μπανιέρα τότε το ΝΙΚΟΛΑΣ τι είναι? Για μένα το θεσσαλονικη είναι ένα πολύ καλλίγραμμο πλοίο άλλα θα συμφωνήσω ότι τα περί μετασκευής του σε επιβατηγό θυμίζουν ανεκδοτα
George Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 Δεν εννοώ κάτω από το νερό. Εννοώ πως το γκαράζ του είναι ανοιχτό από πάνω.
NHSOS XIOS Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 George οτι πηγαινει 'κομενο' πηγαινει,απλα θα μπορουσε κ αλλο,17-18,αφου κ ετσι θα του βγαινουν τα δρομολογια.Τωρα αν η SAOS θελει να 'ξεφτιλιζει':D τα περισσοτερα γηραια συμβατικα,αυτο μονο εκεινη το ξερει. Παντως τελικα,διαβαζοντας το ποστ του MARIN(μου το θυμισατε τελικα),μαλλον ειναι λογικος στοχος για την Αττικα.Με ενα deck να του προσθεσει ακομα,κ θα κανει μια χαρα τη δουλεια της στο Πατρα-Βενετια. Καραβολατρικα ομως,πιστευω πως ολοι μας θελουμε να το δουμε ΕΓ/ΟΓ.
NHSOS XIOS Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 Η αφιξη του σημερα,συνοδευτηκε με απειρο καπνο απ τις τσιμινιερες...Πραγματικα μηπως εκτος απο τους γνωστους τυπους πετρελαιου υπαρχει κ το λεγομενο 'βρωμικο' Παρολαυτα ειναι πανεμορφο κ πολυ επιβλητικο με τον ογκο του κ το σκαρι του!
polman Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Το είχα παρακολουθήσει και στη Χίο να βγάζει τα ντουμάνια του αλλά χτες που το είδα από την παραλιακή της Μυτιλήνης μου έφυγαν τα μάτια! Πραγματικά δεν έχω ξαναδεί πλοίο να βγάζει τόσο καπνό. Άκουσα ότι έχει κληθεί σε απολογία από λιμεναρχείο...... Αλήθεια τι μπορεί να προξενεί τα συνεχή ντουμάνια του? Καύσιμο?
coyote Posted August 7, 2007 Posted August 7, 2007 πρεπει να ειναι λογω κακης ποιοτητας καυσιμου. Ακουσε κανεις φιλος αν στο προχθεσινο δρομολογιο απο Μυτιληνη και Χιο εφτασε στον Πειραια με μια μηχανη?
Apostolos Posted August 12, 2007 Posted August 12, 2007 Δέν ξέρω με μία μηχανή αλλα απο ταχύτητα πήγαινε γύρω στα 15,5...
Earl Granville Posted September 15, 2007 Posted September 15, 2007 Το βαπόρι κάνει το τελευταίο του δρομολόγιο κι ανεβαίνει στην Αλεξανδρούπολή να δέσει. Διέρευσε μια φήμη ότι πουλήθηκε και πάει εκεί να παραδοθεί αλλά δεν ξέρω κατα πόσο ευσταθεί. Πιθανότατα να έχει βρει εκεί καλό ντόκο να δέσει και πιο οικονομικό αν σκοπεύει ο Μανούσης να το κρατήσει πολύ καιρό δεμένο.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 25, 2007 Posted September 25, 2007 Earl Granville, εχει κυκλοφορήσει έντονα φήμη στο Πειραιά, ότι το Θεσσαλονίκη πουλήθηκε. Πριν ρωτήσετε ποιος το αγόρασε, θα σας πω ότι δε ξέρω και αφήστε μου λίγες μέρες να επιβεβαιώσω ότι αληθεύουν οι πληροφορίες μου.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 26, 2007 Posted September 26, 2007 Άκυρος ο συναγερμός για το Θεσσαλονίκη. Πριν 10 ημέρες ήταν πολύ κοντά στη πώληση του πλοίου, αλλά από ότι κατάλαβα χάλασε η δουλειά. Θα ξεχειμωνιάσει πάνω στην Αλεξανδρούπολη, γιατί τα λιμανιατικα εκεί είναι πολύ πιο φτηνά από ότι στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now