coyote Posted November 1, 2006 Posted November 1, 2006 φανταζομαι οτι στη Μυτιληνη εδεσε πλαγια γιατι με αυτο το τροπο είχε τον καιρο καταπλωρα.Ειχε φουνταρει και τις δυο αγκυρες και τον κρατουσαν καλα. Μπορει να μην ηθελε να δεσει καθετα για να μην εχει τον καιρο (οπως ειχα πει χθες ειχε 7-8αρι) απο αριστερα του και ετσι οπως ειναι μεγαλο το βαπορι να τον ξεσερνε προς τον νεο λιμενοβραχιονα. Παντως ρε παιδια ωραιο βαπορι,φοβερο εργαλειο.
Apostolos Posted November 2, 2006 Posted November 2, 2006 Απορω αυτό το πλοιο πως θα δέσει στην Χιο με καιρό.. Ας ελπισουμε οτι θα σπάσει το κατεστημένο που κάθε νέο βαπόρι που πάει Χίο αποκτά και ένα χτύπημα. Γενικά όμως μπορεί σε μέγεθος να είναι τεράστιο για τα δεδομένα της ακτοπλοΐας σε χωρητικότητα είναι όμως πολύ χαλια. Στον Εφοπλιστή ανέφεραν για περίπου 750 γραμμικά μέτρα και παραθέτω μερικά άλλα ΡοΡο για συγκρίσεις: Νικόλας Α. 1190 Ετζιαν Γκλόρυ 780 Ετζιαν Περλ περίπου 1400 Αρχαγγελος 1140 Μαρία Τζ. 1260 Μύκονος 730 Τι να το κάνω λοιπόν το μέγεθος και τις φαγάνες μηχανές αν το παπόρο δέν πέρνει τίποτε? Για να λέμε μόνο ότι είναι το μεγαλύτερο? Πάντως μακάρι να το πάρει ο Παναγώπουλος μήπως και βρεί την εταιρία που του αξήζει. Άκουσα για τιμή πώλησης 12 μύρια είδωμεν...
Nick the Greek Posted November 2, 2006 Posted November 2, 2006 Μεσα στο μυαλο μου εισαι Αποστολε. Αυτο ακριβως συζητουσαμε τις προαλλες με τον Π100 παρακολουθωντας τη φορτωση του πλοιου. Παιρνει ακριβως τον ιδιο αριθμο φορτηγων με το Γκλορυ αλλα με διπλασιο grt και αντιστοιχα αυξημενο κοστος. Αν η ΣΑΟΣ πραγματικα ειχε σκοπο να το μετασκευασει, τοτε ισως να βλεπαμε και την βελτιστη εκμεταλλευση του συγκεκριμενου πλοιου.
Apostolos Posted November 2, 2006 Posted November 2, 2006 Συμπερασματικά λέω απλά οτι το πλοίο δέν κάνει με καμία δύναμη για ακτοπλοϊα. Ειναι το τέλειο για special φορτία τα οποία θα προσφέρουν στην εταιρία του τα μέγιστα. Τώρα με τον Μανούση αυτό αποκλείετε να συμβεί... Ακόμα και μια μετασκευη η οποία θα του έδινε μεγαλύτερη χωρητικότητα π.χ. με την προσθήκη ενος deck ακόμα πάνω απο το υπάρχον θα βελτίωνε την κατάσταση...
GRSHIP Posted November 7, 2006 Posted November 7, 2006 Το Σουηδικό έντυπο, ετήσιες εκδόσεις, "ShipPax Information", δίνει χωρητικότητα για το πλοίο όταν ταξίδευε ως Ferry Τokyo, 990 L.M. και 150 TEU.
jps Posted November 13, 2006 Posted November 13, 2006 Ήταν πράγματι στο Bari προχθες???? ή μήπως υπάρχει κι'άλλο με το ίδιο όνομα?!?!
coyote Posted November 14, 2006 Posted November 14, 2006 προχθες ηταν μυτιληνη,επομενως μαλλον υπαρχει καποιο αλλο με το ιδιο ονομα
coyote Posted November 14, 2006 Posted November 14, 2006 Αναχωρησε πριν λιγο το Θεσσαλονικη απο Μυτιληνη. Η μαυριλα που εβγαζαν οι τζιμινιερες για αρκετη ωρα οταν το πλοιο εκανε προσω ηταν κατι το τρομερο.
Apostolos Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 Πάντως στο λιμάνι κυκλοφορεί έντονα η φίμη πως το Θεσσαλονίκη το πήρε ο Παναγόπουλος για 12 μύρια και θα το βάλει Πειραιά - Κρήτη. Με αυτό και μόνο το σενάριο είναι λογική η αγορά άλλου πλοίου και η επισκευή των υπάρχοντων
proud_ionian Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 παιδια γιατι να μπλεξει παλι με την κρητη;; το θεσσαλονικη ειτε ως ρορο, ειτε πολυ περισσοτερο, ως ΕΓ ΟΓ κατοπιν μετασκευης θα ειναι ενα θαυμασιο ταιρι του διαγορα. αλλα ας μη βιαζομαστε. κατσε να πουληθει πρωτα
Stefanos Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 οτι και να κάνει ro/ro θα παραμείνει το κόστος μετασκεύης του σε ε/γ ο/γ είναι τρομακτικό
billakos Posted December 16, 2006 Posted December 16, 2006 Το οποίο φορτώνει φούλ νταλίκες για Κώ - Ρόδο. Πανεμορφο σκαρί και διαψέυδει τις φίμες ότι δέν χωράει στην Καρβουνόσκαλα. Αν και σήμερα έπεσε με Ρ/Κ όταν μάθει ο κάπταιν του το χώρο θα μπαίνει ανετα μόνο του. Φυσικά θα δυσκολέυσει την ζωή όλλων μιάς που πιάνει με τον πλαϊνό του καταπέλτη 2 θέσεις για να μην πώ 3, μιάς που όταν έχει αέρα αντε να κρατήσεις το θυρίο! Καλή αρχή και εύχομαι σύντομα με Ελληνική σημαία ΕΠΕΙΔΗ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΦΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΒΟΥΝΟΣΚΑΛΑ ΤΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΗΤΑΝ.ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΣΤΕΣ ΓΥΡΝΑΕΙ ΑΝΕΤΑ..........
Stefanos Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Απο οτι πηρε το τεραστιο αυτι μου το Θεσσαλονικη παει πολυ καλα εκει σε Χιο και Μυτιληνη και εχει πολυ καλυτερα αποτελεσματα απο τη Κρημνηνιωτισσα επισης εχει κοψει και πολλα φορτηγα απο τη ΝΕΛ Αχ!! Μανουση τι μας εχεις κανει
polman Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Πράγματι, πηγαινοέρχετε γεμάτο 100%. Βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω ποια η διαφορά σε σχέση με το Π. Κρυμνιώτισσα. Λογικά μόνο την τιμή θα βλέπουν. Αν και ο καταπέλτης του στη Χίο είναι ιδιαίτερα δύχρηστος και συνήθως για να να φορτώσει παίρνει 1,5-2 ώρες. Σίγουρα είναι ζημιά για την ΝΕΛ, αλλά το Ταξιάρχης (που κάνει το αντίθετο δρομολόγειο είναι και αυτό φύσκα γεμάτο). Την ζημιά άλλιως την παθαίνει στα φορτηγά...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 Απο οτι πηρε το τεραστιο αυτι μου το Θεσσαλονικη παει πολυ καλα εκει σε Χιο και Μυτιληνη και εχει πολυ καλυτερα αποτελεσματα απο τη Κρημνηνιωτισσα επισης εχει κοψει και πολλα φορτηγα απο τη ΝΕΛ Πως γίνεται να έχει καλύτερα αποτελέσματα το Θεσσαλονίκη από το Παναγία Κρημνιωτισσα?? Αφού το Κρημνιωτισσα εάν δεν έχει ίδια χωρητικότητα, πρέπει να έχει μεγαλύτερη από το Θεσσαλονίκη αλλά και το πλοίο είναι οικονομικότερο στο θέμα των καύσιμων.
Stefanos Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 Φιλε μου μη το πηγαινεις τοσο μακρια εγω λεω απλα πως το γκαραζ του ειναι φισκα σχεδον παντα πραγμα που επιβαιβεωνει και ο polman δυο post παραπανω
billakos Posted January 13, 2007 Posted January 13, 2007 Καλο θα ειναι τελικα να μαθουμε να επικροτουμε το σωστο.Αν και 160 μετρα με μπαταριστες μηχανες ο Χιωτης Πλοιαρχος του εχει σπασει καποια κατεστημενα γυριζοντας το πλοιο πολλες φορες δεξια με 8 9 μποφωρ πραγμα που εκαναν αλλα πλοια με 5 6 μποφωρ με αλλη τεχνολογια και κατι εγινε....Να ευχομαστε να ειναι καλοτυχο γιατι στηριζει το νησι μας.Χθες μπηκε στις 0220 στην μεσαια ραμπα για να εξυπηρετησει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ το οποιο ηρθε 0350 με δελτιο καιρου 9 μποφωρ(απαγορευτικο).Οσο για τα ρυμουλκα που λενε οτι εχει παρει, απο εγκυρες πληροφοριες ποτε δεν εχει παρει μεχρι στιγμης.Συγχαρητηρια στον Χιωτη Πλοιαρχο.
Earl Granville Posted January 13, 2007 Posted January 13, 2007 Μα φίλε μου με γραίγο 8άρι στην Χίο η δεξιά στροφή είναι η πιο ενδεδειγμένη από το να κάνεις αριστερή στροφή. Επίσης δεν κατάλαβα γιατί τόσα υπονοούμενα για άλλους συναδελφούς (προφανώς πηγαίνουν για τους δύο πλοιάρχους που έχουν καπετανέψει μέχρι στιγμής το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ)? Μαγκιά του που έδεσε με τέτοιο καιρό όπως μαγκιά είναι όλων των καπεταναίων που μπαίνουν στα ελληνικά λιμάνια με οποιαδήποτε καιρό. Γιατί τονίζεις το Χιώτης πλοίαρχος? Γιατί ξεκινάς με την φράση να μάθουμε να επικροτούμε το σωστό? Να επικροτήσουμε τον συγκεκριμένο πλοίαρχο ναι αλλά όχι εις βάρος άλλων συναδέλφων του. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλαβώ το ύφος σου.
KYRIAKOS Posted January 25, 2007 Posted January 25, 2007 ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΑΝΕΜΩΝ που πνέουν στο λιμάνι της Μυτιλήνης δεν μπορεί να ξεκολλήσει από τον μώλο. Μέχρι τις 2100 δεν είχε φύγει
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Από ότι λένε οι πληροφορίες, το μεγάλο αφεντικό της SAOS πήρε την απόφαση τελικα να μετασκευάσει το Θεσσαλονίκη σε Ε/Γ-Ο/Γ. :confused:
NHSOS XIOS Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Πριν απο λιγο,αφιξη στο λιμανι της Χιου,με δεξιοστροφη μανουβρα !
JERRY Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Γιατι μισες δουλειες ρε αδερφε, βαλε ενα σετακι ολοκληρο να το χαρει η καρδουλα μας, με το παραπονο μας αφηνεις
NHSOS XIOS Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Θα προσπαθησω next time να βαλω ενα σετακι ολοκληρο...γιατι οχι κ βιντεακι ! Οι φωτο ειναι μεσα απ τ αυτοκινητο εν κινηση...οτι προλαβα!Παντως ειναι εντυπωσιακο στη μανουβρα γιατι αν κ ειναι το πιο μεγαλο βαπορι που μπαινει στο λιμανι(μικρο κ χωρις ικανοποιητικο βαθος)της Χιου,τα καταφερνει τελεια!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now