Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

φανταζομαι οτι στη Μυτιληνη εδεσε πλαγια γιατι με αυτο το τροπο είχε τον καιρο καταπλωρα.Ειχε φουνταρει και τις δυο αγκυρες και τον κρατουσαν καλα. Μπορει να μην ηθελε να δεσει καθετα για να μην εχει τον καιρο (οπως ειχα πει χθες ειχε 7-8αρι) απο αριστερα του και ετσι οπως ειναι μεγαλο το βαπορι να τον ξεσερνε προς τον νεο λιμενοβραχιονα. Παντως ρε παιδια ωραιο βαπορι,φοβερο εργαλειο.

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Απορω αυτό το πλοιο πως θα δέσει στην Χιο με καιρό.. Ας ελπισουμε οτι θα σπάσει το κατεστημένο που κάθε νέο βαπόρι που πάει Χίο αποκτά και ένα χτύπημα.

Γενικά όμως μπορεί σε μέγεθος να είναι τεράστιο για τα δεδομένα της ακτοπλοΐας σε χωρητικότητα είναι όμως πολύ χαλια. Στον Εφοπλιστή ανέφεραν για περίπου 750 γραμμικά μέτρα και παραθέτω μερικά άλλα ΡοΡο για συγκρίσεις:

Νικόλας Α. 1190

Ετζιαν Γκλόρυ 780

Ετζιαν Περλ περίπου 1400

Αρχαγγελος 1140

Μαρία Τζ. 1260

Μύκονος 730

Τι να το κάνω λοιπόν το μέγεθος και τις φαγάνες μηχανές αν το παπόρο δέν πέρνει τίποτε? Για να λέμε μόνο ότι είναι το μεγαλύτερο?

Πάντως μακάρι να το πάρει ο Παναγώπουλος μήπως και βρεί την εταιρία που του αξήζει. Άκουσα για τιμή πώλησης 12 μύρια είδωμεν...

Posted

Μεσα στο μυαλο μου εισαι Αποστολε. Αυτο ακριβως συζητουσαμε τις προαλλες με τον Π100 παρακολουθωντας τη φορτωση του πλοιου. Παιρνει ακριβως τον ιδιο αριθμο φορτηγων με το Γκλορυ αλλα με διπλασιο grt και αντιστοιχα αυξημενο κοστος. Αν η ΣΑΟΣ πραγματικα ειχε σκοπο να το μετασκευασει, τοτε ισως να βλεπαμε και την βελτιστη εκμεταλλευση του συγκεκριμενου πλοιου.

Posted

Συμπερασματικά λέω απλά οτι το πλοίο δέν κάνει με καμία δύναμη για ακτοπλοϊα. Ειναι το τέλειο για special φορτία τα οποία θα προσφέρουν στην εταιρία του τα μέγιστα. Τώρα με τον Μανούση αυτό αποκλείετε να συμβεί...

Ακόμα και μια μετασκευη η οποία θα του έδινε μεγαλύτερη χωρητικότητα π.χ. με την προσθήκη ενος deck ακόμα πάνω απο το υπάρχον θα βελτίωνε την κατάσταση...

Posted

Το Σουηδικό έντυπο, ετήσιες εκδόσεις, "ShipPax Information", δίνει χωρητικότητα για το πλοίο όταν ταξίδευε ως Ferry Τokyo, 990 L.M. και 150 TEU.

Posted

Ήταν πράγματι στο Bari προχθες???? ή μήπως υπάρχει κι'άλλο με το ίδιο όνομα?!?!

Posted

προχθες ηταν μυτιληνη,επομενως μαλλον υπαρχει καποιο αλλο με το ιδιο ονομα

Posted

Αναχωρησε πριν λιγο το Θεσσαλονικη απο Μυτιληνη. Η μαυριλα που εβγαζαν οι τζιμινιερες για αρκετη ωρα οταν το πλοιο εκανε προσω ηταν κατι το τρομερο.

Posted

Πάντως στο λιμάνι κυκλοφορεί έντονα η φίμη πως το Θεσσαλονίκη το πήρε ο Παναγόπουλος για 12 μύρια και θα το βάλει Πειραιά - Κρήτη. Με αυτό και μόνο το σενάριο είναι λογική η αγορά άλλου πλοίου και η επισκευή των υπάρχοντων

Posted

παιδια γιατι να μπλεξει παλι με την κρητη;; το θεσσαλονικη ειτε ως ρορο, ειτε πολυ περισσοτερο, ως ΕΓ ΟΓ κατοπιν μετασκευης θα ειναι ενα θαυμασιο ταιρι του διαγορα. αλλα ας μη βιαζομαστε. κατσε να πουληθει πρωτα

Posted

οτι και να κάνει ro/ro θα παραμείνει το κόστος μετασκεύης του σε ε/γ ο/γ είναι τρομακτικό

  • 4 weeks later...
Posted
Το οποίο φορτώνει φούλ νταλίκες για Κώ - Ρόδο. Πανεμορφο σκαρί και διαψέυδει τις φίμες ότι δέν χωράει στην Καρβουνόσκαλα. Αν και σήμερα έπεσε με Ρ/Κ όταν μάθει ο κάπταιν του το χώρο θα μπαίνει ανετα μόνο του. Φυσικά θα δυσκολέυσει την ζωή όλλων μιάς που πιάνει με τον πλαϊνό του καταπέλτη 2 θέσεις για να μην πώ 3, μιάς που όταν έχει αέρα αντε να κρατήσεις το θυρίο! Καλή αρχή και εύχομαι σύντομα με Ελληνική σημαία

ΕΠΕΙΔΗ ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΦΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΒΟΥΝΟΣΚΑΛΑ ΤΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΗΤΑΝ.ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΣΤΕΣ ΓΥΡΝΑΕΙ ΑΝΕΤΑ..........

Posted

Απο οτι πηρε το τεραστιο αυτι μου το Θεσσαλονικη παει πολυ καλα εκει σε Χιο και Μυτιληνη και εχει πολυ καλυτερα αποτελεσματα απο τη Κρημνηνιωτισσα επισης εχει κοψει και πολλα φορτηγα απο τη ΝΕΛ

Αχ!! Μανουση τι μας εχεις κανει

Posted

Πράγματι, πηγαινοέρχετε γεμάτο 100%. Βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω ποια η διαφορά σε σχέση με το Π. Κρυμνιώτισσα. Λογικά μόνο την τιμή θα βλέπουν. Αν και ο καταπέλτης του στη Χίο είναι ιδιαίτερα δύχρηστος και συνήθως για να να φορτώσει παίρνει 1,5-2 ώρες. Σίγουρα είναι ζημιά για την ΝΕΛ, αλλά το Ταξιάρχης (που κάνει το αντίθετο δρομολόγειο είναι και αυτό φύσκα γεμάτο). Την ζημιά άλλιως την παθαίνει στα φορτηγά...

Posted
Απο οτι πηρε το τεραστιο αυτι μου το Θεσσαλονικη παει πολυ καλα εκει σε Χιο και Μυτιληνη και εχει πολυ καλυτερα αποτελεσματα απο τη Κρημνηνιωτισσα επισης εχει κοψει και πολλα φορτηγα απο τη ΝΕΛ

Πως γίνεται να έχει καλύτερα αποτελέσματα το Θεσσαλονίκη από το Παναγία Κρημνιωτισσα?? Αφού το Κρημνιωτισσα εάν δεν έχει ίδια χωρητικότητα, πρέπει να έχει μεγαλύτερη από το Θεσσαλονίκη αλλά και το πλοίο είναι οικονομικότερο στο θέμα των καύσιμων.

Posted

Φιλε μου μη το πηγαινεις τοσο μακρια εγω λεω απλα πως το γκαραζ του ειναι φισκα σχεδον παντα πραγμα που επιβαιβεωνει και ο polman δυο post παραπανω

  • 3 weeks later...
Posted

Καλο θα ειναι τελικα να μαθουμε να επικροτουμε το σωστο.Αν και 160 μετρα με μπαταριστες μηχανες ο Χιωτης Πλοιαρχος του εχει σπασει καποια κατεστημενα γυριζοντας το πλοιο πολλες φορες δεξια με 8 9 μποφωρ πραγμα που εκαναν αλλα πλοια με 5 6 μποφωρ με αλλη τεχνολογια και κατι εγινε....Να ευχομαστε να ειναι καλοτυχο γιατι στηριζει το νησι μας.Χθες μπηκε στις 0220 στην μεσαια ραμπα για να εξυπηρετησει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ το οποιο ηρθε 0350 με δελτιο καιρου 9 μποφωρ(απαγορευτικο).Οσο για τα ρυμουλκα που λενε οτι εχει παρει, απο εγκυρες πληροφοριες ποτε δεν εχει παρει μεχρι στιγμης.Συγχαρητηρια στον Χιωτη Πλοιαρχο.

Posted

Μα φίλε μου με γραίγο 8άρι στην Χίο η δεξιά στροφή είναι η πιο ενδεδειγμένη από το να κάνεις αριστερή στροφή.

Επίσης δεν κατάλαβα γιατί τόσα υπονοούμενα για άλλους συναδελφούς (προφανώς πηγαίνουν για τους δύο πλοιάρχους που έχουν καπετανέψει μέχρι στιγμής το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ)?

Μαγκιά του που έδεσε με τέτοιο καιρό όπως μαγκιά είναι όλων των καπεταναίων που μπαίνουν στα ελληνικά λιμάνια με οποιαδήποτε καιρό.

Γιατί τονίζεις το Χιώτης πλοίαρχος?

Γιατί ξεκινάς με την φράση να μάθουμε να επικροτούμε το σωστό?

Να επικροτήσουμε τον συγκεκριμένο πλοίαρχο ναι αλλά όχι εις βάρος άλλων συναδέλφων του.

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλαβώ το ύφος σου.:(

  • 2 weeks later...
Posted

ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΑΝΕΜΩΝ που πνέουν στο λιμάνι της Μυτιλήνης δεν μπορεί να ξεκολλήσει από τον μώλο. Μέχρι τις 2100 δεν είχε φύγει

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted

Γιατι μισες δουλειες ρε αδερφε, βαλε ενα σετακι ολοκληρο να το χαρει η καρδουλα μας, με το παραπονο μας αφηνεις

Posted

Θα προσπαθησω next time να βαλω ενα σετακι ολοκληρο...γιατι οχι κ βιντεακιB);):D !

Οι φωτο ειναι μεσα απ τ αυτοκινητο εν κινηση...οτι προλαβα!Παντως ειναι εντυπωσιακο στη μανουβρα γιατι αν κ ειναι το πιο μεγαλο βαπορι που μπαινει στο λιμανι(μικρο κ χωρις ικανοποιητικο βαθος)της Χιου,τα καταφερνει τελεια!

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...