Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Η ανακοίνωση του οργανισμού λιμένος για το πλοίο:

 

Ολοκληρώθηκε σήμερα με επιτυχία η διαδικασία απομάκρυνσης του Ro-Ro Φ/Γ-Ο/Γ πλοίου «THESSALONIKI», Σημαίας Μάλτας, Νηολογίου Βαλέτας 10112, εκτός λιμένα Αλεξανδρούπολης, έπειτα από ενέργειες της πλοιοκτήτριας εταιρείας και συντονισμένες δράσεις του Κεντρικού Λιμεναρχείου Αλεξανδρούπολης, της Ο.Λ.Α. Α.Ε. και όλων των συναρμόδιων Φορέων και Υπηρεσιών.

Το ανωτέρω πλοίο κατέπλευσε στο λιμένα της Αλεξανδρούπολης τον Σεπτέμβριο του 2007, όπου και παρέμενε μέχρι και σήμερα ακινητοποιημένο. Η απομάκρυνσή του αποτελεί το επιστέγασμα των προσπαθειών του Οργανισμού Λιμένος για απομάκρυνση όλων των ανενεργών πλοίων από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, μέσω των προβλεπόμενων από το Ν.2881/2001 διαδικασιών. Ταυτόχρονα, παραδίδεται ένα ακόμα ζωτικό τμήμα εργοταξιακού χώρου του υπό εξέλιξη έργου της «Ολοκλήρωσης Εκβάθυνσης Λιμενολεκάνης και Εκσκαφής Διαύλου Λιμένα Αλεξανδρούπολης», προκειμένου προχωρήσουν απρόσκοπτα οι σχετικές εργασίες και καταστεί δυνατή η ολοκλήρωσή τους εντός του συμβατικού χρονοδιαγράμματος.

Πηγή: ola-sa.gr

 

 

 

post-1827-0-79571000-1395422965_thumb.jp

Posted

Δηλαδή εάν κατάλαβα καλά από την ανακοίνωση το πλοίο πουλήθηκε για σκραπ από την Saos Ferries, όπως είχε γίνει και με τα αλλά πλοία τηςστην Αλεξανδρούπολη

Posted

αξιζει να ξαναδιβασει κανεις το τοπικ.

 

ενα πλοιο που ηρθε πριν 8μισυ χρονια στην ελλαδα για τη ΣΑΟΣ. πρωτοπηγε στο βολο, οπου η εταιρεια φιλοδοξουσε να φτιαξει ναυπηγοεπισκευαστικη βαση, ενω την ιδια περιοδο κυκλοφορουσε πολυδαπανο σχεδιο μετασκευης του σε night ferry, ηρθε στο περαμα μετα απο αρκετο καιρο και εγραψε ιστορια οταν εσπασε μια απεργια της ΠΝΟ, για να φερουν οι αγροτες ψηφοφοροι του τοτε ΥΕΝ κεφαλογιαννη τα προϊοντα τους στην Αθηνα.

 

ταξιδεψε ελαχιστα ως roro, γιατι ειχε μικρη χωρητικοτητα και εκαιγε αρκετα και πρωταγωνιστησε σε παρα πολλα σεναρια.

 

ας ειναι χλιαρη η φλογα που θα το κοψει ^_^

Posted

Βραβειο της πιο ακυρης αγορας. Μικρα περιθωρια εκμεταλλευσης στην Ελλαδα με τα χαρακτηριστικα που εχει, επεσε σε λαθος εταιρια, μετα εβγαλε και τα προβληματακια του που απετρεψαν τους αγοραστες να μπουν στον κοπο να το αγορασουν και να επενδυσουν πανω του, οποτε δυστυχως αν και δεν το περιμενα παει εκει που πηγαν και τα υπολοιπα..

Posted

Δηλαδή εάν κατάλαβα καλά από την ανακοίνωση το πλοίο πουλήθηκε για σκραπ από την Saos Ferries, όπως είχε γίνει και με τα αλλά πλοία της στην Αλεξανδρούπολη

 

Και εγώ κάπως έτσι σκεφτόμουν, αλλά ο Μανούσης ήταν παρών στην απομάκρυνση του πλοίου. Είπε ότι είναι παράνομη η πώληση του πλοίου, και θα προσφύγει στη δικαιοσύνη. Γενικώς, όπως πάντα, δεν βγαίνει άκρη.

 

Posted
 
ενω την ιδια περιοδο κυκλοφορουσε πολυδαπανο σχεδιο μετασκευης του σε night ferry,

 

Η Παναγία τους φώτισε και δεν ξεκίνησαν και αυτή τη μετασκευή.

Posted

Σε άλλο βιντεο υπαρχει καταγεγραμμένος ο χαιρετισμός του Saos στο μελλοντικό θύμα του Selim! :unsure: Όσον για τον Μανούση ο οποίος έχει τέτοιο θράσσος που σκίζει τα ρούχα του για το "καμάρι της ακτοπλοϊας" το οποίο "χρειάζεται η Ελλάδα", θα αυτολογοκριθώ. :mad:

Posted

Δίχως να έχω ποτέ μπεί μέσα καν, χωρίς ποτέ να έχω ταξιδέψει, κάτι με έδενε με το βαπόρι αυτό. Πολλές φορές ανέβασα φωτογραφίες του στην gallery, και το πιό πρόσφατο σχόλιό μου ήταν τον Νοέμβριο. Όποτε βρισκόμουν στην Αλεξανδρούπολη, ήταν μία ατομική μου σταθερά (τόσα χρόναι ακίνητο...). Το σκαρί υπέροχο, ο πλοιοκτήτης του θλιβερός. RIP "Θεσσαλονίκη"....

  • 7 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...