Panagia Ekatontapiliani Posted January 14, 2016 Author Posted January 14, 2016 Χθες το απόγευμα είχε ήδη επιστρέψει στο Πειραιά τοFlying Dolphin 18. Το Ιλιδα ΙΙ στις 10 Ιανουαρίου έφυγε από το λιμάνι της Νέας Καρβαλης και αφού πέρασε από το λιμάνι της Θάσου και το Πρινο, βρίσκεται στο λιμάνι της Καβάλας, σε αναμονή πότε θα ξεκινήσει τα δρομολόγια του
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2016 Author Posted January 15, 2016 Χθες το Flying Dolphin 29 ήταν η σειρά του να πάει στο Πέραμα και το απόγευμα να επανελθει στα δρομολόγια του. Ενώ σήμερα ξεκίνησε δρομολόγια το Ιλιδα ΙΙ δρομολόγια στις γραμμές της Θάσου
Blue Star Delos Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 Αφού ξεκίνησε το Ιλιδα 2 σημαίνει πως πήραν μόνιμη παράταση τα υδροπτερυγα άνω των 30; Θα ξεκινήσουν τελικα το 23 και το 19 της hsw;;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 22, 2016 Author Posted January 22, 2016 Το Ιλιδα ΙΙ ταξίδευε μέχρι πρόπερσι οπότε δεν είχε προλάβει να γίνει πηγή ανταλλακτικων για αλλά πλοία, όπως έγιναν τα δύο δελφίνια που αναφέρεις, όπου χρειάζονται πιο πολλά λεφτά για να μπορέσουν να δραστηροποιηθουν ξανά!! Το Flying Dolphin 17 πήγε σήμερα τη καθιερωμένη βόλτα του στην επισκευαστικη βάση της HSW στο Περαμα
Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2016 Author Posted February 12, 2016 Ούτε και χθες παρουσιάστηκε κάποιος ενδιαφερόμενος στο διαγωνισμό που προκήρυξε ο ΟΛΚ, στο πλαίσιο της δυνατότητας που του παρέχει ο νόμος περί ανέλκυσης ναυαγίων και επιβλαβών πλοίων, για να αναλάβει, με βάση το τίμημα που όρισε ο ΟΛΚ (15.000 ευρώ) την ανέλκυση του βυθισμένου γερανού στη Ραψάνη μαζί με την ανέλκυση του υδροπτέρυγου στην Κεραμωτή και του καΐκιού στο Καρνάγιο Καβάλας. Μήπως ξέρει κάποιος ποιο είναι το δελφίνι είναι βυθισμένο στο λιμάνι της Κεραμωτής??
kerkini Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 Η HSW έχει αλλάξει νοοτροπία στη διαχείριση των δελφινιών της και τα στέλνει στη βάση κάθε βδομάδα; Αν είναι προληπτικές ενέργειες για να μην παθαίνουν τις συνήθεις βλάβες, να πούμε έναν καλό λόγο βρε αδερφέ!
pathfinder Posted February 23, 2016 Posted February 23, 2016 Ίσως είναι "αμαρτία του φιδέμπορα" αλλά ακούστηκε ότι 2 δελφίνια πωλήθηκαν στο εξωτερικό. Any clues?
express skiathos Posted April 4, 2016 Posted April 4, 2016 (edited) Σχόλια πάνω στη λίστα των ιπταμένων δελφινιών Να προσθέσουμε μια διόρθωση ακόμα. Το FLYING DOLPHIN V έχει ΙΜΟ 7933397. Ο αριθμός που έχει η λίστα αντοστοιχεί στο FLYING DOLPHIN III. Edited April 4, 2016 by proud_ionian tag
express skiathos Posted April 7, 2016 Posted April 7, 2016 Στην λίστα των υδροπτερύγων που υπάρχει συμπεριλαμβάνονται και αυτά που είχε ο Νομικός κάποτε στις Σποράδες?
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2016 Author Posted April 7, 2016 Αυτά τα είχα ξεχάσει είναι η αλήθεια! Θυμάται κάποιος τα ονόματα τους για να κάνω αναζήτηση στοιχείων για αυτά τα πλοία!!
express skiathos Posted April 7, 2016 Posted April 7, 2016 Μερικά σχόλια για τη λίστα: 1) Στο 18, προηγούμενο ονομα ήταν το ΚΟΜΕΤΑ 32. 2) Στο 5, πρέπει να γίνει αλλαγή στο imo, μιας και το σωστό είναι 7933397. 3) Στο 92, το σωστό όνομα είναι ALIJUMBO όχι FALIJUMBO. 4) Στο 73, προηγούμενο όνομα είναι το KOLKHIDA. 5) Στο 74, προηγούμενο όνομα είναι το KOLKHIDA 105. 6) Στο 77, προηγούμενο όνομα του ΑΘΗΝΑ, ήταν DELFINI V και όχι VI. 7) Στο 78, το imo του ΕΡΑΤΩ είναι 8861448 και είναι κατασκευής 1991. Επίσης, προηγούμενο όνομα ήταν το BLUE DELPHIN II και όχι Ι. 8) Στο 29, το σωστό έτος κατασκευής είναι του 76. 9) Στο 84, το σωστό imo είναι 9159919.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2016 Author Posted April 7, 2016 Στην λίστα των υδροπτερύγων που υπάρχει συμπεριλαμβάνονται και αυτά που είχε ο Νομικός κάποτε στις Σποράδες? Τα δελφίνια της εταιρείας Nomicos Lines ήταν συνολικά τρία. Το Flying Dolphin Ikaros I (το Νο: 55 στη λίστα), Flying Dolphin Ikaros II (το Νο: 54 στη λίστα) και Flying Dolphin Ikaros III (το Νο: 52 στη λίστα)
Petros P Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Μου θυμίζει κάποιος τι δρομολόγια εκαναν και τι σημαινε το Nattem?
Nick the Greek Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Nattem δε θυμάμαι επακριβώς τι σήμαινε. Αλλά είμαι σίγουρος πως σε κάποια γλώσσα, η ακριστιχοιδα των γραμμάτων θα σημαίνει κάτι περίπου σαν "Ο Δήμαρχος Πειραιά Στέλιος Λογοθέτης και οι σύντροφοι του, τρώνε με χρυσά κουτάλια" Εγώ τα θυμάμαι να κάνουν το αμίμητο Πειραιάς - Παλούκια. Συμβατική πλεύση μέχρι το ύψος των λιπασμάτων, σηκώνονταν μέχρι το ύψος του διαύλου, και μετά πάλι συμβατική πλεύση. Αμίμητα πράγματα. Κάτι σαν (υπερβολικά)σύντομος οργασμός :D
Panagia Ekatontapiliani Posted April 11, 2016 Author Posted April 11, 2016 Νομίζω ότι στις προθέσεις της τότε δημοτικής εταιρείας ήταν η σύνδεση του Πειραιά και με κάποιες περιοχές στη παραλιακή που δεν πρέπει να έγινε ποτέ πραγματικότητα!
Petros P Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Άσχετο με τα nattem , αλλα σχετικά με τα δελφίνια της Ceres,θυμαμαι πως τον Αυγουστο του 1997 ειχα γυρίσει απο Κύθηρα(Διακόφτι) με κάποιο .Εκανε την απόσταση σε 4 ώρες. Δε θυμαμαι ομως αν έφτανε Ζέα η πήγαινε λιμάνι.
gtogias Posted April 12, 2016 Posted April 12, 2016 (edited) Πόσα ήταν τα Nattem? Υπήρχαν μόνο τα X, XI και ΧΙΙ? Edited March 31, 2017 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted April 12, 2016 Author Posted April 12, 2016 Από όσο θυμάμαι και από όσο έχω καταφέρει να βρω από τις βάσεις δεδομένων τρία ήταν τα πλοία Δημοτικής Πειραϊκής Ν.Ε., δηλαδή το Nattem X, Nattem XI & Nattem XII
Ariadne Posted April 28, 2016 Posted April 28, 2016 Μερικές προσθήκες για την καταπληκτική δουλειά του φίλου Π100 49. Bodrum Princess___1978___IMO 7939133___Tzina II, ex Patmos, ex Alkionis II___Scrap_____(Photo)51. Marilena II___1978___IMO 7939121___Rodos, ex Alkionis I___Scrap_____(Photo) Αυτά τα δύο υδροπτέρυγα το 1983 έκαναν δρομολόγια μεταξύ Πάτρας και Αργοστολίου/Ζακύνθου. 64. A.T. Europe I___1982___IMO 8136283___Kometa 54___Laid up_____(Photo) Υπήρξε και ένα Α/Τ Europe II του 1993. Αυτά τα δύο είχαν δρομολόγια από Πάτρα/Αστακό και Κατάκολο προς Αργοστόλι/Ζάκυνθο/Πόρο/Βαθύ και Σάμη το 1997. Οι αναφορές προέρχονται από διάφορα Trip Out Guides.
proud_ionian Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 80/81 θυμαμαι τα πρωτα και '92 το τελευταιο. διανυκτερευε βαθυ, εφευγε κατα τις 9 και τις περισσοτερες φορες εβγαζε βλαβες; και το περναγε το... επτανησος (το original)
Panagia Ekatontapiliani Posted June 6, 2016 Author Posted June 6, 2016 Το 1994 που είχα ταξιδέψει από Άγιο Κωνσταντίνο για Σποράδες δεν θυμάμαι να είχα δει κάποιο από τα δελφίνια της Nomicos lines, παρόλο που τα εμφανιζε στα διαφημιστικά της χρονιάς εκείνης.
wysiwid Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 (edited) Δεν μπόρεσαν να ανταγωνιστούν την Ceres έμειναν λίγα χρονια μόνο , μην πω χρόνο, εξαιρετική η nomicos Edited June 6, 2016 by wysiwid
Panagia Ekatontapiliani Posted June 17, 2017 Author Posted June 17, 2017 Τα ρωσικά «ιπτάμενα δελφίνια» Κοmeta 120M θα «σκίσουν» τα νερά του Αιγαίου Quote Οι πηγές του el.gr από την Μόσχα αποκαλύπτουν σήμερα μια πολύ ενδιαφέρουσα διείσδυση του ρωσικού παράγοντα στην ελληνική ακτοπλοΐα καθώς η Μόσχα είναι έτοιμη να ξεκινήσει με μια καταρχήν πώληση τεσσάρων «ιπτάμενων δελφινιών Κοmeta 120M και να επενδύσει στην ελληνική τουριστική οικονομία. Όπως μας αναφέρει και ο ανταποκριτής του Ria Novosti στην Ελλάδα Gennady Melnik κατά την συνάντηση του με τον Ρώσο υπουργό Μεταφορών Maxim Sokolov στην συνεδρίαση της κοινής ελληνορωσικής Επιτροπής για την Βιομηχανική, Οικονομική και Επιστημονική-Τεχνική Συνεργασία «η Μόσχα είναι έτοιμη να ξαναρχίσει την παραγωγή ιπτάμενων δελφινιών και τις εξαγωγές στο εξωτερικό» Στην ερώτηση εάν η πώληση του "Komet" στην Ελλάδα ξεκινάει πάλι όπως είχε γίνει πριν 30 χρόνια ο Sokolov είπε: «Ξεκίνησε πάλι η παραγωγή και έπονται οι πωλήσεις» «Το δώσαμε και ένα όμορφο όνομα "το δελφίνι}" γιατί κατασκευάστηκε στο Rybinsk στην περιοχή του Yaroslavl όπου η υπεύθυνη των εργασιών Valentina Vladimirovna Tereshkova είπε κατά την πλεύση του σκάφους "ένα δελφίνι" και για αυτό το "Κomet κέρδισε αυτό το όνομα. Αν οι ελληνικές εταιρείες θέλουν να το αγοράσουν το συμβόλαιο τους περιμένει» είπε ο Sokolov Σύμφωνα με τους επιτελείς το ναυπηγείο του Rybinsk είναι έτοιμο για μαζική παραγωγή Ο Β.Πούτιν θέλει αυτά τα ταχύτατα σκάφη να εξυπηρετήσουν τα θέρετρα μεταξύ Sochi και Yalta Απαντώντας στην πληροφορία ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη να αποκτήσει τα πρώτα 4 σκάφη και να προχωρήσει μετά σε περαιτέρω αγορές ο υπουργός απάντησε ότι «η Κοινή Επιτροπή είναι έτοιμη να στηρίξει οποιαδήποτε ελληνική πρόταση» Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα ναυπηγεία Vympel συνεργάζονται με ελληνική εταιρεία για την κατασκευή 4 Kometa 120M. Αυτή την στιγμή οι διαπραγματεύσεις είναι σε εξέλιξη για την υπογραφή ενός Μνημονίου Συνεργασίας. Το κάθε σκάφος θα κοστίζει περί τα 6.000.000 ευρώ. Οι Ρώσοι θέλουν όσο τίποτε άλλο την διείσδυσή τους στην ελληνική ακτοπλοΐα λόγω της εκρηκτικής αύξησης του ελληνικού τουρισμού. Οι ξένοι τουρίστες δεν θέλουν πλέον να χάνουν χρόνο με «μουτζούρηδες»-καράβια και να χάνουν τις διακοπές τους στο Αιγαίο αλλά θέλουν να φτάνουν άνετα, άμεσα και ξεκούραστα στον προορισμό τους. Από την Ελλάδα η Ρωσία φιλοδοξεί να το εξαγάγει και σε άλλες χώρες αλλά εκεί είναι που λόγω των πολυάριθμων νησιών θεωρείται εκ των ουκ άνευ.
Ariadne Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Στη λίστα των υδροπτέρυγων λείπει το A.T. Europe II.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now