Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 10 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
Posted

Το σκάφος είναι κατασκευής 1964 (Αδελφοί Χωματά, Θεσσαλονίκη) και 199 gt. Διαστάσεις 40,50 m x 8,47 m. 2 μηχανές εξακύλινδρες Man 2942, 1600 ίππων. IMO 8655942.

ΦΑΝΟΥΛΑ, νηολόγιο Β΄κλάσης Θεσσαλονίκης 30 από την κατασκευή του έως 9-1-1971. Καταχωρημένο σαν Ε/Γ.

ΔΕΛΦΙΝΙ, ίδιο νηολόγιο από 9-1-1971 έως 6-5-1972.

ΔΕΛΦΙΝΙ, νηολόγιο Α΄κλάσης Πειραιά 1960 από 6-5-1972 έως 30-6-1987.

ΔΕΛΦΙΝΙ, νηολόγιο Β΄κλάσης Πειραιά 9165 από 30-6-1987 έως σήμερα.

Αρχικά είχε ΔΔΣ SZKK, αργότερα πήρε νέο ΔΔΣ SV2388.

Βρίσκω μια καταχώρηση για μετασκευή (δεν έχω ημερομηνία) στους αδελφούς Σάββα (Πέραμα) αλλά δεν ξέρω περισσότερα γι αυτό.

Το 2001 φαίνεται σαν πλοιοκτήτρια η "Κάβο Γκρόσσο Ναυτιλιακή ΕΠΕ" ενώ αργότερα η "Κάβο Ταίναρον Ναυτική Εταιρεία"

Posted
1 hour ago, Nektarios Papadakis said:

Βρίσκω μια καταχώρηση για μετασκευή (δεν έχω ημερομηνία) στους αδελφούς Σάββα (Πέραμα) αλλά δεν ξέρω περισσότερα γι αυτό.

Δελφίνι (IMO 8655942) - (1964, ex- Φανούλα)

Κατά πάσαν πιθανότητα, αυτή η καταχώρηση αφορά την μετασκευή (ουσιαστικά εντυπωσιακή ανακατασκευή, που το κατέστησε αγνώριστο σε σχέση με την αρχική του μορφή) που δέχθηκε το καραβάκι το 2001-2002. Το λέω αυτό διότι η επωνυμία του ναυπηγείου ήταν "Νικόλαου Σάββα", και πέρασε στους αδελφούς Σάββα (Κωνσταντίνο και Δημήτριο) μετά τον θάνατο του πατέρα τους Νικόλαου, στα τέλη της δεκαετίας '90. Ωστόσο είναι βέβαιο λάθος το "Πέραμα", αφού το ναυπηγείο Σάββα από το 1968 λειτουργούσε αποκλειστικά στη Βλύχα Ελευσίνας.

Να προσθέσω στα στοιχεία - ιστορικό του, ότι μετά την Θεσσαλονίκη, δούλεψε στην γραμμή Ραφήνα - Νέα Στύρα την περίοδο 1970 - 1973, κατόπιν για πολλά χρόνια στην Κω, ενώ πριν την Ζάκυνθο όπου δραστηριοποιείται μέχρι και σήμερα είχε δουλέψει για μικρό διάστημα και στην Καλαμάτα για τον ίδιο πλοιοκτήτη, τον κ. Βουτυράκο.

Posted

Μήπως πρόκειται για μετασκευή στα πρώτα του χρόνια ? (πριν το 1968). Δεν ξέρουμε και πόσες μετασκευές έφαγε συνολικά... Επειδή η καταχώρηση που έχω είναι από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, σκέφτομαι μήπως είναι λάθος το "Αδελφοί Σάββα" και είναι σωστό το "Πέραμα"... Υποθέσεις κάνω βέβαια 🙂

Posted

Σίγουρα δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πόσες μικρές μετασκευές μπορεί να δέχθηκε συνολικά ένα καραβάκι 60+ χρόνων. Ωστόσο για μετασκευή στα πρώτα του μόλις τρία χρόνια (πριν το 1968), για ένα βέρο Θεσσαλονικιώτικο καραβάκι στο Πέραμα, το βρίσκω εντελώς.... extreme, έστω κι αν δεχθούμε ότι είναι λάθος το "Αδελφοί Σάββα". Προσωπικά θεωρώ πολύ πιό πιθανό το λάθος να είναι το "Πέραμα", μιας και διαχρονικά ακόμα και σε βάσεις δεδομένων, η ευρύτερη ΝΕΖ πέριξ του Πειραιά (Πέραμα, Κερατσίνι, Σαλαμίνα, Ελευσίνα) αναφέρεται συνοπτικά ως Πέραμα. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...