Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 (edited) Το Norman Asturias πάει για δεξαμενισμό στη Βαλέττα της Μάλτας. Το τελευταίο διάστημα έκανε δρομολόγια μεταξύ Algeciras και Tangier. Το πλοίο είναι από τη γνωστή μας σειρά των ναυπηγεΙων Visentini και είναι κατασκευασμένο το 2007 με το όνομα Borja. Το πλοίο ανήκει στην Stena Line αλλά συνέχεια δουλεύει ναυλωμένο σε διάφορες εταιρείες και σημεία της Ευρώπης. Ο λόγος που ανοίγω το θέμα είναι ότι μάλλον θα το δούμε σύντομα στην Ελλάδα, αφού ακούγεται θα ναυλωθεί από την κοινοπραξία ANEK-Superfast, για να αντικαταστήσει το Forza. ______________________________________ (2007, ex-Borja, Baltic Amber, Norman Asturias, Αστερίων) Edited April 11, 2018 by proud_ionian tag
MILTIADIS Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 Στη wikipedia υπαρχει και το ιστορικο του. Θα τους προτεινα να το μετονομασουν γιατι μ αυτο το ονομα δεν πας ουτε μεχρι την Κερκυρα..
Neptune Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 Ε ρε τι ομορφιες εχουμε να ακουσουμε παλι. Για το ονομα συμφωνω δημοκρατικα με τον απο πανω μου
proud_ionian Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 Asturias, χωρις μ, μπροστα ειναι περιοχη στη ΒΔ Ισπανα, με πρωτευουσα το Gijon. Príncipe de Asturias, Πρίγκηπας της Αστουρίας στα ρωμέικα, ειναι ο επισημος τιτλος του(της) διαδοχου του Ισπανικου Θρονου
Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2016 Author Posted January 17, 2016 Αυτό που ακούω ότι η ναύλωση θα γίνει σαν κοινοπραξία!! Βέβαια θα φορέσει τα σινιαλα της μιας εταιρείας (το πιθανότερο ΑΝΕΚ) αλλά το πλήρωμα θα είναι mix! Και αυτή τη φορά ίσως να δούμε αξιωματικους Ελληνες στη γεφυρα και μηχανή! Όπως έχω αναφέρει αυτή τη φορα θα έχουμε αλλαγές από τις συνηθισμένες ναυλώσεις!! Δηλαδή θα έχουμε Ελληνες αξιωματικούς σε γέφυρα και μηχανή (κάτι που δεν συνέβαινε στις άλλες ναυλώσεις με την Ιταλική σημαία πλοία). Οι αξιωματικοί σε αυτα τα δυο μέρη του πλοίου θα είναι από την Attica ενώ το υπόλοιπο πλήρωμα από την ANEK
Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2016 Author Posted January 17, 2016 Πιθανολογώ πως όχι για να βάλουν Ελληνικό πλήρωμα. Η ναύλωση μάλλον θα έχει διάρκεια 3 χρόνια
oceanus Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 (edited) Να δουμε επισης αν θα το βαψουν οπως το αδερφακι του Norman Atlantic η αν θα μεινει λευκο ! Eλληνικη σημαια το πιθανοτερο ! Αραγε θα εχει καθολου αλλοδαπο πληρωμα... Ομως συμφερει τελικα αυτη η ναυλωση με ολες αυτες τις αλλαγες , αξιωματικους , σημαια , κτλ... ? Μην ξεχναμε οτι το Forza αφηνει πολυ καλα χρηματα με ημερησιο ναυλο οχι ιδιαιτερα υψηλο , με ελαχιστο ελληνικο πληρωμα και Ιταλικη σημαια. Edited January 17, 2016 by oceanus
Petros P Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 Συμφωνα με τους ακτοπλόους λοιπόν . Το πλοίο πρόκειται να ταξιδεύει με ελληνική σημαία ενώ όπως φαίνεται Πλοίαρχος του θα είναι ο Cpt Αλέκος Πίττας. Οπότε υπάρχει κάθε καλή πιθανότητα να δούμε και κανενα ονομα της προκοπης
oceanus Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 Λεω μηπως το βαψουνε γιατι ηταν πολυ ομορφο το Norman Atlantic. Θυμαμαι οτι ηταν βαμμενο απο πριν . Του πηγαινε.. Αληθεια ποσο ηταν να μεινει το Atlantic τοτε , 3 μηνες ? Οσο αφορα το νεο πλοιο η ναυλωση θα ειναι 3 ετης ?
Petros P Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 Σίγουρα θα είναι στα χρώματα της ΑΝΕΚ? Γιατι ο Καπτεν είναι συνήθως σε πλοία της Attica Όπως έχω αναφέρει αυτή τη φορα θα έχουμε αλλαγές από τις συνηθισμένες ναυλώσεις!! Δηλαδή θα έχουμε Ελληνες αξιωματικούς σε γέφυρα και μηχανή (κάτι που δεν συνέβαινε στις άλλες ναυλώσεις με την Ιταλική σημαία πλοία). Οι αξιωματικοί σε αυτα τα δυο μέρη του πλοίου θα είναι από την Attica ενώ το υπόλοιπο πλήρωμα από την ANEK
.voyager Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 (edited) Ε ρε τι ομορφιες εχουμε να ακουσουμε παλι. Με ελληνικό πλήρωμα και πιο αποφασιστική "ανάμιξη" της Attica, ευελπιστώ πως δεν θα ακούσουμε. Τα παράπονα των επιβατών στο Atlantic αφορούσαν στο πλήρωμα και κυρίως στο ξενοδοχειακό, αλλά εκεί το πλοίο αντικαθιστούσε καθαρόαιμα επιβατηγά με πόσα σαλόνια και κρεβάτια, ενώ τώρα το Asturias καλείται να αντικαταστήσει πλοίο ομοίου τύπου. Βγήκαν "ελλείψεις" την πορέια, αλλα δεν είναι Θεόφιλος και Πηνελόπη Α. τα καραβάκια αυτά, είπαμε... Διαβάζω ότι θα έχει σινιάλα Blue Star... Δεν πιστεύω; Edited January 18, 2016 by .voyager
Neptune Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 (edited) Ουτε το Norman Atlantic ηταν Θεοφιλος ή Πηνελοπη Α αλλα οταν εγινε το κακο, ετσι το παρουσιασαν. Συμφωνω οτι τα Ελληνικα πληρωματα ειναι + σ αυτη την περιπτωση. Εγω εννοουσα να γινει κατι απλο, να πιασει ενα καβο η προπελα, η να κανει κανα χτυπηματακι σε κανενα ντοκο... Κατι αστειο ρε παιδι μου, να γλιστρησει ενας πανω στον καταπελτη... Εχουμε να ακουσουμε ομορφιες παλι... Edited January 18, 2016 by Neptune
mpolo Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 Aπο πλευρας marketing δεν ειναι και πολλη καλη κινηση.Οπως λεει και ο neptune στην πρωτη στραβη θα το παρουσιασουν σαν το αδερφο του norman atlantic.παντως δεν ειναι και απιθανο να φορεσει σινιαλα της blue star για μην θυμιζει σε τιποτα το αδερφακι του.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 Λάθος κίνηση η ναύλωση του συγκεκριμένου πλοίου. Φυσικά και απο την πρώτη μέρα θα κυκλοφορήσει στην αγορά οτι είναι αδελφό του μοιραίου πλοίου, άσχετο με τι χρώματα/ταμπέλες του φορέσουν.
.voyager Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 (edited) Εχουμε να ακουσουμε ομορφιες παλι... Το εξέλαβα διαφορετικά. Με την έννοια που το λες, Neptune, φοβάμαι πως ναι, θα ακούσουμε σίγουρα ομορφιές... Γενικά συμφωνώ και με τους φίλους παραπάνω, είναι μάλλον παρακινδυνευμένη η επιλογή του πλοίου. Edited January 18, 2016 by .voyager
Petros P Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 (edited) Προφανώς αλλα υπάρχει τιποτα στο σάιζ αυτό στην περιοχή με τις χωρητικότητες που θέλουν? Η απάντηση ειναι οχι λογικα. Στη Στένα ανηκει το πλοιο ακομα γιατι αλλιώς θα έλεγα πως θα ηταν κάποια συνενοηση ΑΝΕΚ-Visentini Edited January 18, 2016 by Petros P
MILTIADIS Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 (edited) Επειδη αρχιζω τις τελευταιες ωρες(μολις ακουστηκε οτι εμπλεκεται αμεσα η Αττικα βασικα )να διαβαζω στο διαδικτυο οτι το συγκεκριμενο πλοιο ειναι ανωτερο στο ξενοδοχειακο και εχει αρκετες διαφορες απο τα αδερφα του και ειδικα απο αυτα της Γκριμαλντι μαλιστα(τα ιδια ακουγα και οταν ερχοταν το νορμαν ατλαντικ) ας δουμε ενα βιντεο απο τους κοινοχρηστους χωρους του πλοιου κι ας εντοπισουμε(?)διαφορες.Μουσικη επιμελεια Κωνσταντινος Μπογδανος. Edited January 18, 2016 by MILTIADIS
rapeza Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 Επειδή είχα ταξιδέψει πέρσι με το Νόρμαν Ατλάντικ, δεν βλέπω καμία διαφορά στο εσωτερικό του .
mpolo Posted January 18, 2016 Posted January 18, 2016 Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι πως μπορεί ανά μεταξύ τους να έχουν διαφορές στην διάταξη των χώρων ή στην εξωτερική σχεδίαση, αλλα η διακόσμηση και τα υλικά είναι σε όλα τα ίδια. Αυτό για παράδειγμα έχει καταπέλτη επιβατών που δεν έχει το atlantic.Εσωτερικά πάντως ανώτερα από όλα τα υπόλοιπα πρέπει να είναι τα δυο που εχει η stena τα stena mersey και stena lagan τα βέβαια τα έχει ανακαινίσει.
.voyager Posted January 19, 2016 Posted January 19, 2016 (edited) Όλα αυτά τα 24 "αδελφα" πλοία δεν είναι τελείως ίδια, έχουν διαφορές, όχι μόνο στην υπερκατασκευή και το ξενοδοχειακό, αλλά και στο hull. Το Norman Atlantic (του οποίου πανομοιότυπα είναι τα Etretat, Flavia, Scotish Viking) με το Norman Asturias διαφέρουν σε τομείς όπως το μέγεθος του deck 7, τη διαμορφωση του γκαράζ στα επίπεδα 3, 4 και 5, δεδομένου του ότι το Atlantic δεν είχει κυλιόμενες (είχε lift), αλλά και τις περισσότερες καμπίνες που διαθέτει Asturias. To μέγεθος του accommodation, ωστόσο, δεν αφήνει περιθώρια για τρελές διαφορές στη διαρρύθμιση των κοινοχρήστων, άντε να πεις υπάρχουν κάποιες στη διακόσμηση. Εδώ μπορεί κανείς να δει το Sorrento και να συγκρκίνει. Πού χαρακτηρίζουν ανώτερο εσωτερικά το Asturias; Σε fbgroups; Σε φόρουμς; Ρωτάω γιατί εγώ μόνο να το κακοχαρακτηρίζουν λόγω της ομοιότητας με Atlantic έχω πετύχει. *Να προσθέσω κάτι ακόμη αναφορικά με το Asturias, το πλοίο διαθέτει καθίσματα αεροπορικού τύπου και στο κεντρικό σαλόνι, στο πίσω μέρος. Να θυμίσουμε ότι αντικαθιστά παρόμοιας φιλοσοφίας πλοίο, όχι Palace, όχι Cruise, όχι Superfast του Flender Werft. Για ενα χρόνο (αρχικά έστω) η ναύλωση. Edited January 19, 2016 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted January 21, 2016 Author Posted January 21, 2016 Το Atlantic μπλε το ναυλώσανε, και δεδομένου ότι θα έμενε για λίγο, δεν υπήρχε λόγος να το κάνουν λευκό. Το συγκεκριμένο γιατί να γίνει μπλε; Η λογική λέει ότι θα μπουν τα κανονικά σινιάλα της ΑΝΕΚ. Σίγουρα θα είναι στα χρώματα της ΑΝΕΚ? Γιατι ο Καπτεν είναι συνήθως σε πλοία της Attica Διαβάζω ότι θα έχει σινιάλα Blue Star... Δεν πιστεύω; παντως δεν ειναι και απιθανο να φορεσει σινιαλα της blue star για μην θυμιζει σε τιποτα το αδερφακι του. Επειδή έχει γίνει πολύ συζήτηση για το τι σινιάλα θα φορέσει το πλοίο. Να το ξεκαθαρίσουμε ότι το πλοίο θα φορέσει τα σινιάλα της ΑΝΕΚ, μιας και πρόκειται να αντικαταστήσει πλοίο που φόραγε τα σινιάλα της ΑΝΕΚ. Αυτό που ακούω ότι η ναύλωση θα γίνει σαν κοινοπραξία!! Βέβαια θα φορέσει τα σινιαλα της μιας εταιρείας (το πιθανότερο ΑΝΕΚ) αλλά το πλήρωμα θα είναι mix! Ενώ το νέο όνομα του που συζητιέται έχει ρίζες από τη Κρήτη!!
Petros P Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 Αφου θα μπεί Ελληνικη σημαία ,Ελληνικό ονομα κτλ.. παίζει να έρθει και εδώ για καμια αντικατάσταση? θα ηταν ωραίο να δούμε κανένα Visentini στον Πειραια
Global_Creta Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 Με τέτοιους εσωτερικούς χώρους επιβατών μόνο Ηράκλειο και μόνο χειμώνα και αν...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now