proud_ionian Posted February 18, 2016 Posted February 18, 2016 ξεκινησε και ηδη πλησιαζει τις οξειες με 23kn
oceanus Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 Στενο πολυ , πιο μικρους χωρους απο το forza , αρκετες ζημιες κουβαλαει εντος (μαλλον το forza ηταν πολυ ανωτερο) ο κοσμος διαμαρτυρεται συνεχως και αρκετος κοσμος δεν θελει να ταξεδεψει ξανα με το βαπορι. Ο captain σιγα σιγα το εμπιστευεται παραπανω βλεπωντας το σε χειρισμους εντος του λιμανιου , μανουβρες.
stanley Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 Γεια σαs .Εναι η πρωτη φορα που γραφω,και λυπαμαι που αρχιζω με αυτον τον τροπο. Ταξιδευω πολυ συχνα ,ποτε για δουλεια,ποτε για διακοπεs ,περιπου 4-5 φορεs το χρονο.Εχω ταξιδεψει με ολα τα πλοια τηs Αδριατικηs ,απο το 2000 και μετα. Θα περιγραψω την προσωπικη μου εμπειρια απο το ΑΣΤΕΡΙΟΝ , αφου επεστρεψα με αυτο στισ 15/3 απο Ανκονα. Το πλοιο πιανει Ανκονα καθε Τριτη ,φευγονταs απο Βενετια. Αs αφησουμε την 2ωρη καθηστερηση ,ειναι λεπτομερεια,και συμβαινει με ολα τα πλοια τηs Αδριατικηs.Να αρχισω απο τουs κοινοχρηστουs χωρουs ,οι οποιοι ειναι σχεδον καρμπον με FORZA,SUPERFAST I και II κλπ. Η διαφορα ομωs ειναι οτι υπηρχαν το πολυ 100 καρεκλεs,ναι καρεκλεs,με τραπεζακια σαν καφενειο τηs δεκαετιαs του 60, με αποτελεσμα οι επιβατεs να καθονται και στο εστιατοριο,με το οποιο δεν υπηρχε κανεναs διαχωρισμοs . Οταν λοιπον ερχοταν η ωρα του φαγητου,επρεπε να εισαι πολυ τυχεροs να βρειs καπου να καθισειs,η να παρακαλεσειs καποιουs που ειχαν ΄΄καταλαβει΄΄ενα τραπεζι να καθισειs διπλα τουs για να φαs. Περιφεροσουν λοιπον αρκετη ωρα ,με τον δισκο στο χερι...Παμε τωρα στιs καμπινεs. Ατμοσφαιρα πλοιου δεκαετιαs 60 . Παντου φθορεs,τουλαχιστον στην δικη μαs .Και το κακο ηταν οτι επρεπε να εισαι εκει σε ολο το ταξιδι,μιαs και στο ΄΄σαλονι χα χα ΄΄ δεν υπηρχε περιπτωση.....Αυτο που θα τονισω ,ειναι οτι το πληρωμα ,με επικεφαληs τον αρχιθαλαμηπολο,εκαναν οτι μπορουσαν για να ασθανεται ο κοσμοs ανετα ,αλλα δεν τουs το επετρεπε το ιδιο το πλοιο. Το μονο που εγινε οταν το εφεραν ,ηταν να το βαψουν εξωτερικα . Μεσα το χαοs.Δεν ειχε τιποτα θετικο ?? Ειχε.....ενα και μοναδικο.Πολυ καλη πλευση ,ακομη και σε καποια ΄΄πονηρα ΄΄ σημεια που το κουνημα εινα αναποφευκτο,για τετοιου ειδουs κατασκευη ( οσοι ειχατε ταξιδεψει με το FORZA ξερετε).Τι μπορω να πω για το SPIRIT,το CHAMPION,και παλαιοτερα τον ΣΟΦΟΚΛΗ,τα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ, αυτα τα αρχοντοκαραβα,ακομα,ακομα και για τα ΚΡΗΤΗ ?? Ισωs αν εκαναν μια γενικοτερη επισκευη του πλοιου ,τα πραγματα να ηταν πολυ καλυτερα. Και σιγουρα θελει ενα σαλονι οπωs τα SUPRFAST του Μπαρι... Συγχαρητηρια και παλι στο πληρωμα ,που προσπαθουσε για το καλυτερο.
Global_Creta Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 Καλωσήρθες καταρχήν. Από τον καιρό που μπήκε το πρώτο τέτοιου είδους πλοίο στις γραμμές της Αδριατικής τα είχαμε δει και συζητήσει στο φόρουμ οι..... "παλαιότεροι" αυτά που λες. Ευτυχώς ή δυστυχώς αυτά τα πλοία είναι πλέον πιο συμφέροντα για αυτές τις γραμμές. Μια και ταξιδεύεις από το 2000 σίγουρα θα θυμάσαι τι πλοία υπήρχαν τότε (που πολύ σωστά τα αναφέρεις άλλωστε), τι αποπειράθηκαν να μπουν (πχ Προμηθέας, Ωκεανός κλπ) και τι πλοία ήρθαν τελικά στις μέρες μας, πάντα λόγω των συγκυριών. Για να μην παρεξηγηθώ, μιλάω για τις δρομολογήσεις σαν σκαριά, όχι για τα παιχνίδια που έπαιξαν και παίζουν κατά καιρούς οι εταιρίες (χρηματιστήρια, πιέσεις ανταγωνισμού κλπ). Κατά τη γνώμη μου η γραμμή θα χρειαζόταν κάτι σαν τα "Κρήτη*" που πάνω κάτω τα Visentini τα προσεγγίζουν σε χαρακτηριστικά αν εξαιρέσει κανείς τους χώρους τους που είναι κάπως πιο λίγοι. Βέβαια τα παραπάνω δεν αποτελούν άλλοθι για τυχόν εγκατάλειψη (που απ ότι μας περιγράφεις από πλευράς πληρώματος ευτυχώς δεν υπάρχει). *(εννοώ τα χαρακτηριστικά τους, όχι τα ίδια τα 37χρονα πλέον σκαριά)
Panagia Ekatontapiliani Posted May 20, 2016 Author Posted May 20, 2016 Κάποιες φωτογραφίες από το εσωτερικό του Αστερίων υπάρχουν στη σελίδα της ΑΝΕΚ
Petros P Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Άσχετη ερώτηση,ξέρουμε αν έχει ναυλωθεί μόνο για τη γραμμή που κάνει?
.voyager Posted September 29, 2016 Posted September 29, 2016 To Αστερίων προσεγγίζοντας το νέο της Πάτρας το καλοκαίρι, κατά τη διάρκεια του οποίου και λόγω της μεγάλης διάρκειας της ημέρας μπορεί κανείς να δει την άφιξή του υπό το φως της ημέρας. Στην Ηγουμενίτσα φτάνει μεσημέρι στον πλου του γυρισμού, πρωί στο "πήγαινε".
Nick the Greek Posted August 13, 2017 Posted August 13, 2017 (edited) Βλέπω τον Αστερίωνα να πλησιάζει την Κέρκυρα σήμερα με μεγάλη καθυστέρηση για την Κυριακάτική του άφιξη από τη Serenissima. επί τη ευκαιρία λοιπόν, να δούμε ένα ακόμη καμάρι της Visentini με τα χρώματα της ΑΝΕΚ να πλησιάζει την Ηγουμενίτσα. Θεωρώ πως τα σινιάλα του πάνε τρέλα, αλλά διαβάζοντας τα σχόλια για το πως είναι το πλοίο εσωτερικά μάλλον δεν έχει και πολλή σημασία αν του πάνε τα σινιάλα. Στο συγκεκριμένο ταξίδι το πλοίο ήταν πίτα από garage όπως φαίνεται κι εδώ, παραδόξως όμως δεν βλέπω πολύ κόσμο έξω. Όπως και να το κάνεις σε ένα τέτοιο πλοίο, το πολύωρο ταξίδι από τη Βενετία πρέπει να είναι ιδιαίτερα βαρετό. Και μια άποψη της πρύμης κατά την αναχώρηση. Edited August 13, 2017 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 On 17/1/2016 at 10:07 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Πιθανολογώ πως όχι για να βάλουν Ελληνικό πλήρωμα. Η ναύλωση μάλλον θα έχει διάρκεια 3 χρόνια Όταν ναυλώθηκε το Αστερίων είχα ακούσει ότι έχει ναυλωθεί για 3 χρόνια αλλά τελευταία ακούω ότι τον Ιανουάριο λήγει η ναύλωση του, αλλά γίνονται συζητήσεις για την παράταση της ναύλωσης του πλοίου
Petros P Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Λογικά θα πρέπει να περάσει και κάποιο survey να υποθέσω? λογικα το Intermediate. DD έχει το 2/19
oceanus Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Ίσα ισα ψάχνουν κάτι άλλο εδώ και καιρό για να το παραδώσουν. Δεν έχουν μείνει και τόσο ευχαριστημένοι. Παίζει έως το τέλος της χρονιάς να μας αφήσει !
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2018 Author Posted January 3, 2018 Το Αστεριων αναμένεται να δεξαμενιστει στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος από τις 03/02/18 έως τις 07/02/18.
Petros P Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Ερχεται για την ΑΝΕΚ η για να ξαναπαραδωθεί στη stena ομως?
oceanus Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Πάει και έρχεται... Απο παράδοση του πλοίου, έως παραγγελία ανταλλακτικών και συνέχιση της ναύλωσης...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2018 Author Posted January 8, 2018 Έρχεται να κάνει δεξαμενισμο και επισκευή, έτσι ώστε να συνεχίσει την ναύλωση για ένα χρόνο ακόμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 9, 2018 Author Posted January 9, 2018 Μένουν τα τυπικά για να υπογράφει η ανανέωση της ναύλωσης (να πέσουν οι υπογραφές), μιας και φαίνεται να έχουν συμφωνήσει προφορικά για τη παράταση της ναύλωσης.
.voyager Posted January 16, 2018 Posted January 16, 2018 (edited) 8 hours ago, .voyager said: Για να δούμε ποιό θα πάει τελικά. Noμίζω θα είναι ανατροπή... Ως Connemara, λοιπόν, στη Brittany, για το Santander-Cork από Απρίλη. Edited January 16, 2018 by .voyager
oceanus Posted January 16, 2018 Posted January 16, 2018 Σίγουρα μένει έως και το κλείσιμο του καλοκαιριού !!! Πολλά παίζουν !
proud_ionian Posted January 17, 2018 Posted January 17, 2018 η brittany παντως εχει βγαλει ενημερωση, οτι ξεκινα τελη απριλιου
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2018 Author Posted January 25, 2018 Το Αστερίων θα ολοκληρώσει τη παρουσία του με τα χρώματα της ANEK Lines (ουσιαστικά για τη κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Superfast), μιας και δεν επετεύχθη συμφωνία για την ανανέωση του. Το θέμα είναι να δούμε ποιο πλοίο θα το αντικαταστήσει στη γραμμή της Βενετίας!! Το πιθανότερο σενάριο θα είναι με πλοίο της κοινοπραξίας (ιδανικό για μένα θα ήταν το Blue Galaxy που έχει ξανά δουλέψει στη γραμμή) και να μπει στα Χανιά κάποιο άλλο πλοίο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now