Thassian boy Posted February 19, 2024 Posted February 19, 2024 Τοπικά μέσα της Καβάλας αλλά και τις Σαμοθράκης ζητούν την σύνδεση της Καβάλας με την Θασο την Λιμνο και την Σαμοθράκη αναμένεται το ποτέ θα στείλουν αυτή την πρόταση στο υπουργείο ναυτιλίας και συν ότι το καράβι που θα μπει μάλλον θα είναι ταχύπλοο https://www.kavalanews.gr/40109-nees-syzitiseis-aktoploiki-syndesi-kavalas-i-thasoy-samothraki.html
SuperRunner Posted February 20, 2024 Posted February 20, 2024 Σκέφτομαι να ζητήσω κι εγώ να περνάει ένα ταχύπλοο κάτω από το σπίτι μου, αλλά δεν έχει θάλασσα 😝
Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2024 Posted February 21, 2024 Συνάντηση Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου με τον Πρόεδρο της Dodekanisos Seaways για επέκταση δρομολογίων από Σάμο προς Αλεξανδρούπολη. Quote Ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κωνσταντίνος Μουτζούρης, συναντήθηκε την Τρίτη 20.02.2024 στο γραφείο του με τον Πρόεδρο της Ακτοπλοϊκής Εταιρίας Dodekanisos Seaways Χρήστο Σπανό, τον Πλοίαρχο Απόστολο Μπλάνα, τον Γενικό Διευθυντή Μιχαήλ Μιχαήλ και τον Τουριστικό Πράκτορα της Εταιρίας στην Λέσβο Σταύρο Ρεπάνη, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Λέσβου Κώστα Αρώνη, του Εκτελεστικού Γραμματέα της Περιφέρειας Αριστόβουλο Ελευθερίου και του Συμβούλου Στρατηγικού Σχεδιασμού Λευτέρη Παπαϊωάννου. Αντικείμενο της συζήτησης η διασύνδεση των νησιών του Βορείου Αιγαίου με την Αλεξανδρούπολη, μετά από σχετικό αίτημα που είχε καταθέσει η Περιφέρεια σε ακτοπλοϊκές αλλά και αεροπορικές εταιρίες. Τα στελέχη της Dodekanisos Seaways ανταποκρίθηκαν στο αίτημα της Περιφέρειας και στην σημερινή συνάντηση συζητήθηκαν οι λεπτομέρειες και οι διαδικασίες που θα ακολουθηθούν, ώστε να προχωρήσει η ένταξη των νησιών του Βορείου Αιγαίου στα δρομολόγια της εταιρίας. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, ο οποίος παρουσιάστηκε από τα στελέχη της, η εταιρία καλύπτει αυτή την στιγμή την γραμμή Ρόδου – Σάμου και Ικαρίας και στόχος είναι να επεκτείνει την σύνδεση μέχρι και την Αλεξανδρούπολη, με ενδιάμεσους λιμένες αυτές της Χίου, της Λέσβου της Λήμνου και της Σαμοθράκης. Στο περιθώριο της συνάντησης ο Περιφερειάρχης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Παππά, για το ενδεχόμενο να υπάρξει από φέτος η διασύνδεση αυτή, κάτι που θα συζητηθεί σε προσεχή συνάντηση των εμπλεκόμενων φορέων το προσεχές διάστημα. Ο Περιφερειάρχης αμέσως μετά έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Η Περιφερειακή Αρχή έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό την προσπάθεια διασύνδεσης των νησιών του Βορείου Αιγαίου με την Θράκη και η Dodekanisos Seaways είναι η πρώτη εταιρία που ανταποκρίθηκε. Τα στελέχη της μας παρουσίασαν τον σχεδιασμό τους για να συνδεθεί η Χίος και η Λέσβος με την Αλεξανδρούπολη, καθώς η Σάμος ήδη βρίσκεται στα δρομολόγια τους και επικοινώησαν προσωπικά με τον Υφυπουργό κ. Παππά για να δούμε αν προλαβαίνουμε αυτό να συμβεί από φέτος. Σε κάθε περίπτωση είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να συνδεθεί το Βόρειο Αιγαίο με τα Βαλκάνια με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για τον τουρισμό μας, όταν μιλάμε για μια αγορά 50 εκατομμυρίων κατοίκων». Ο Πρόεδρος της εταιρίας δήλωσε: «Το αίτημα της Περιφέρειας και η προοπτική μιας σύνδεσης των Δωδεκανήσων με το Βόρειο Αιγαίο και την Αλεξανδρούπολη είναι στην σωστή κατεύθυνση και για αυτό βρεθήκαμε εδώ για να παρουσιάσουμε τον σχεδιασμό μας και να ξεκινήσουμε την συνεργασία. Ήδη η εταιρίας μας συνδέει τα Δωδεκάνησα με την Σάμο και την Ικαρία και θέλουμε αυτό να επεκταθεί μέχρι την Θράκη».
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted February 21, 2024 Posted February 21, 2024 Και τη Θράκη να συνδέσει και όλο το βόρειο Αιγαίο. Το καράβι που λέει ότι θέλει να τα κάνει όλα αυτά το έχει;
HS_4 Posted March 26, 2024 Posted March 26, 2024 https://kythera.news/simeio-kabis-mipos-sta-kythira-xekinisei-i-anastrofi-plithysmiakis-meiosis/?amp=1 Σύνδεση με πλοίο τύπου highspeed θέλουν τα κύθηρα με τον πειραιά και την Κρήτη με προέκταση καποιες μέρες μέχρι τη μήλο.
Strofalos Posted March 26, 2024 Posted March 26, 2024 Όλα τα'χουν υπολογισμένα. Μόνο την τιμή του εισιτηρίου δεν προέβλεψαν και που με τόσο μεγάλη απόσταση θα αγγίζει το κόστος του αεροπλάνου.
jimmyN Posted April 6, 2024 Posted April 6, 2024 Αν το Χανιά-Μήλος της Seajets πετύχει, μια επόμενη κίνηση που θα έβλεπα είναι Χανιά-Κυκλάδες-Ηράκλειο με κάποιο δίδυμο. Με πρωινή αναχώρηση και τα 2. Το ενα να φεύγει απο Χανιά και να καταλήγει Ηράκλειο μέσω Κυκλάδων και το άλλο ανάποδα. Ίσως τα Osman και Orhan που έρχονται να ταιριαζαν σε κάτι τέτοιο.
JTEDimandix Posted April 6, 2024 Posted April 6, 2024 Και για πιο λόγο κάποιος να πάει μέσω Κολοπετινίτσας από την μια άκρη της Κρήτης στην άλλη;😁 Όταν με αυτοκίνητο και ΚΤΕΛ ουσιαστικά πας ευθεία. (λέμε τώρα) Ήδη στο Ηράκλειο έχει 3 (!) εταιρείες για Κυκλάδες, τι παραπάνω να θέλουν δηλαδή;
proud_ionian Posted April 6, 2024 Posted April 6, 2024 Δεν νομίζω ότι είναι αυτό το νόημα της πρότασης
jimmyN Posted April 6, 2024 Posted April 6, 2024 Ακριβως! Αυτό που ουσιαστικά λέω, είναι ότι αν υπάρχει ήδη μια πετυχημένη γραμμή από την εταιρεία (το Ηράκλειο-κυκλαδες) και υπάρχει και μια δεύτερη (τα ενδοκυκλαδιτικα που εκτελούν τα τζετάκια). Και πετύχει το εγχείρημα (Χανιά-Μηλος) τότε ισως υπάρχει μια καλή προοπτική για σύνδεση όλων μαζί. Οικονομία κλίμακας από τη μια, περισσότερες διασυνδέσεις μεταξύ των νησιών από την άλλη. Και για να το πάω κι ενα βήμα παραπέρα, αυτή είναι μια ιδέα που αρχικά ειχα σκεφτεί για τα highspeed 2-3 λόγω και του μικρού γκαράζ που ταιριάζει σχετικά στις ανάγκες αυτών των γραμμών.
NOMIKOS LINES Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Και στην μαγνησια ίσως θα μπορούσε να γίνει μια γραμμή με μικρή παντόφλα από πλατάνια Πηλίου για Σκιαθο -γλώσσα -πλατάνια. 12 μίλια είναι μέχρι σκιαθο περίπου και 8 μέχρι γλώσσα. Δεν έχει πολλές φορές τον χρόνο αποτρεπτικό καιρό.
express skiathos Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Πριν καμμιά 20αριά χρόνια είχε γίνει μια προσπάθεια με την παντόφλα ΠΑΣΧΑΛΗΣ να μεταφέρει φορτηγά από Πλατανιά για Σκιάθο και Γλώσσα Σκοπελου. Τελικά, αντί για Πλατανιά κατέληξαν στην Γλύφα. Πρέπει να έκανε 1-2 δρομολόγια και μετά σταμάτησε. Δεν νομίζω αφενός να αφήσει η εταιρεία που δραστηριοποιείται στον Βόλο να χάσει τα φορτηγά για να πάνε στον Πλατανιά, και αφετέρου αν το οδικό δίκτυο του Πηλίου να είναι κατάλληλο, ειδικά μετά την κακοκαιρία Ντάνιελ.
NOMIKOS LINES Posted May 15, 2024 Posted May 15, 2024 Όχι για νταλίκες δεν υπάρχει περίπτωση στο οδικό δίκτυο το καλοκαίρι ειδικά λόγο της μεγάλης κίνησης στο κομμάτι αφησσος -βολος. Εγώ το λέω διότι θα μπορούσε άνετα λεωφορεία και ι.χ να μεταφέρονται. Έχεις όμως απόλυτο δίκιο ΔΥΣΤΗΧΩΣ. Στα της εταιρείας τα συμφέροντα. Στο παιχνίδι πάντως αυτό έχει τεράστια συμφέροντα το υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας το οποίο από πέρυσι δραστηριοποιείται πλέον και στην σκιαθο! Με δρομολόγια από βολο προς πλατάνια.
Ferries_greek Posted June 9, 2024 Posted June 9, 2024 (edited) Μια γραμμή θα μπορούσε να είναι Θεσσαλονίκη - Λήμνος μυτιλήνη για όλο το χρόνο. 10 νταλίκες η Λήμνος Και καμιά 30αρια η μυτιλήνη αν τις λέω καλά έχει γεμίσει το γκαράζ και με κάνα 40 ΙΧ και κάνα 250 επιβάτες. Με φθηνές τιμές ο μήνας θα βγαίνει :600.000. Ο χρόνος γύρω στα 8.000.000 - 9.000.000 εκ. Γνώμη μου είναι αυτή, έτσι. Edited June 9, 2024 by Ferries_greek
iord Posted June 9, 2024 Posted June 9, 2024 (edited) Αυτη η γραμμη υπαρχει, 1 φορα την εβδομαδα απο Θεσσαλονίκη το νησος μυκονος και αλλη 1 η 2 απο καβαλα. Επισης υπαρχει και το ακουα μπλου απο καβαλα για λημνο 3 φορες την εβδομαδα. Edited June 9, 2024 by proud_ionian quote
SuperRunner Posted June 9, 2024 Posted June 9, 2024 Μία από Θεσσαλονίκη και μία από Καβάλα με το Μύκονος. Χώρια ότι υπάρχουν και τα ρο/ρο που τις εξυπηρετούνε.
Captainfanouris Posted July 17, 2024 Posted July 17, 2024 Μιας και ξεκινησε το cat i απο λαυριο για κεα κυθνο και δυτικες κυκλαδες μου ρθε ενα δρομολογιο τυπου πειραια κεα κυθνο σεριφο. Τι λετε? με ταχυπλοο
Captainfanouris Posted August 3, 2024 Posted August 3, 2024 On 4/6/2024 at 1:28 PM, jimmyN said: Ακριβως! Αυτό που ουσιαστικά λέω, είναι ότι αν υπάρχει ήδη μια πετυχημένη γραμμή από την εταιρεία (το Ηράκλειο-κυκλαδες) και υπάρχει και μια δεύτερη (τα ενδοκυκλαδιτικα που εκτελούν τα τζετάκια). Και πετύχει το εγχείρημα (Χανιά-Μηλος) τότε ισως υπάρχει μια καλή προοπτική για σύνδεση όλων μαζί. Οικονομία κλίμακας από τη μια, περισσότερες διασυνδέσεις μεταξύ των νησιών από την άλλη. Και για να το πάω κι ενα βήμα παραπέρα, αυτή είναι μια ιδέα που αρχικά ειχα σκεφτεί για τα highspeed 2-3 λόγω και του μικρού γκαράζ που ταιριάζει σχετικά στις ανάγκες αυτών των γραμμών. Ένα δρομολόγιο τύπου Χανια-μηλο-φολεγανδρο-ιο-σαντορινη-ηρακλειο μια και πάει γεμάτο το δρομολόγιο του speedrunner jet
gtogias Posted October 2, 2024 Posted October 2, 2024 (edited) On 10/2/2024 at 9:30 AM, bas said: Σε αυτούς που δεν δίνουν 600 ευρώ για να περάσει μια 4μελής οικογένεια με καμπίνα με τα δύο μέλη με παιδικό εισιτήριο, όσο δηλαδή για να πάνε στην Ιταλία, ίσως και περισσότερο αν μιλάμε για Ηγουμενίτσα Μπρίντεζι. Ενα πλοίο συμβατικό με 18 μίλια ταχύτητα θα κάνει 5 ώρες, θα είναι ημερόπλοιο, δεν θέλει καμπίνα και θα κάνει 300 το πέρασμα. Το Ανεμος σταμάταγε στην Σκύρο στην διαδρομή Θεσσαλονίκη - Ηράκλειο. Το Σκόπελος ήταν 80 μέτρα μήκος και μεγαλύτερο από το Λήμνος. Οι τιμές έχουν ξεφύγει εντελώς, όπως έγραψα και στο προηγούμενο σχόλιο και πριν το γράψω το τσέκαρα https://www.ferryscanner.com/el/aktoploika/seating 608 ευρώ για μία οικογένεια με αυτοκίνητο για την Χίο με 2 παιδικά εισιτήρια σε καμπίνα αφού ταξιδεύει νύχτα και κάνει 9 ώρες. Δεν συζητάω αν το συγκεκριμένο πλοίο έκανε την διαδρομή Κύμη - Μεστά, Κύμη - Λήμνος, Κύμη - Σίγρι που είναι όλα σκάρτα 90 μίλια, οπότε θα πήγαινε σε 4 ώρες το πολύ. Οπότε με μισή απόσταση και ημερόπλοιο, πόσο χαμηλότερα θα πήγαινε το εισιτήριο ? Οσο το Βόλος - Σκόπελος σήμερα ? Η διαδρομή για την Κύμη είναι το πρόβλημα, όπως και για το Μαντούδι. Αν αντί για 2-2.15 για την Κύμη και μισή ώρα παραπάνω για το Μαντούδι, είχαμε μισή ώρα λιγότερη σε κάθε διαδρομή, θα υπήρχε αρκετός τουρισμός από το εσωτερικό στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, όπως υπήρχε παλιά. Τώρα όλοι κρέμονται από τα τσάρτερ. Εννοείται ότι Αθήνα - Κύμη με το ντίζελ έχω κόστος 10-11 ευρώ ανά διαδρομή και 6 ευρώ διόδια και Αττική οδό, ενώ ένα βενζίνης θέλει 40 ευρώ με επιστροφή με τα διόδια. .... Να πω ότι είμαι ένας εξ αυτών που πληρώνει τακτικά για να ταξιδεύει προς Χίο. Αντιλαμβάνομαι την αγάπη σας για τον τόπο σας, και την επιθυμία να δείτε περισσότερα πλοία εκεί. Συνεχίζω όμως να έχω αμφιβολία κατά πόσο μια τέτοια σύνδεση είναι ρεαλιστική και οικονομικά βιώσιμη και αν μπορεί να προσελκύσει ικανό αριθμό επιβατών, κυρίως χωρίς αυτοκίνητο, αλλά και επαγγελματιών που εδρεύουν στην Αττική, γεωγραφική περιοχή από την οποία προέρχεται η πλειοψηφία των επιβατών και του ανεφοδιασμού του νησιού. Με την βεβαιότητα που γράφετε θεωρώ ότι θα έχετε ήδη κάποια δεδομένα που επιβεβαιώνουν την πεποίθησή σας, ότι η μόνη λύση είναι ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Κύμη. Edited October 4, 2024 by Nick the Greek τεχ βοηθεια και quote
nomikos Posted October 2, 2024 Posted October 2, 2024 Η Κύμη δε βολεύει σε καμία περίπτωση για σύνδεση με Μεστά και Σίγρι.Η Ραφήνα που είναι δίπλα στην Αθήνα είναι λίγα μιλια παραπανω απο αυτους τους προορισμούς.Κανεις δε θα πάει Κύμη για να ταξιδέψει για εκεί. Πιστευω πως από Κύμη θα μπορούσε να υπάρχει δρομολόγιο για Σκύρο,Άγιο Ευστράτιο,Λήμνο,Σαμοθράκη,Αλεξανδρούπολη.Όλα αυτά τα νησιά είναι σε μια ευθεία και θα μπορούσε να προκηρυχθεί κάποια άγονη για εκεί. Τους θερινους μήνες θα υπήρχε ικανοποιητική κίνηση σε επιβάτες που θα ήθελαν οικονομικό εισητηριο.Ίσως να προσελκυε και μερικές μεταφορικές. Ιδανικό πλοιο; Αδαμάντιος Κοραής.
proud_ionian Posted October 2, 2024 Posted October 2, 2024 Ποια θα ήταν η σκοπιμότητα μιας τέτοιας άγονης; Η ανάπτυξη της Κύμης;
pilot Posted October 3, 2024 Posted October 3, 2024 Για κάποιον πάντως που ταξιδεύει με αυτοκίνητο μια χαρά θα βόλευε και η Ραφήνα για Χίο και δυτική Λέσβο! Η διαφορά σε μίλια δεν είναι μεγάλη σε σχέση με την Κύμη. Αλλά και χωρίς αυτοκίνητο αν ταξιδεύει κάποιος (ή θέλει να νοικιάσει στα νησιά) με το ΚΤΕΛ σε περίπου 45 λεπτά είσαι Ραφήνα από το κέντρο που στα επόμενα χρόνια μπορεί να μειωθεί κι άλλο με την επέκταση του κλάδου της περιφερειακής Υμηττού μέχρι τη Ραφήνα (κάποιοι μιλούν και για προαστιακό εκεί, αλλά ας κρατήσω μικρό καλάθι επ'αυτού τουλάχιστον). Επιπλέον ας μην ξεχνάμε και τη διασύνδεση της Ραφήνας με το Ελ.Βενιζέλος, πράγμα που με το κατάλληλο πλοίο από τη Ραφήνα και την κατάλληλη διαφήμιση από τους ταυς τοπικούς φορείς των νησιών μπορεί να οδηγήσει σε κάποιο "έξτρα ρεύμα" από εξωτερικό. Γενικά βραχυπρόθεσμα η λύση της Ραφήνας μου φαίνεται καλύτερη σε σχέση με την Κύμη, δεδομένου ότι ένας καλός οδικός άξονας για το κομμάτι Χαλκίδα-Κύμη θα χρειαζόταν κάποια χρόνια για να ολοκληρωθεί, ενώ η Ραφήνα προσφέρει μια "σχεδόν έτοιμη" λύση. Ισως θα ήταν ενδιαφέρον το δρομολόγια προς Μεστά και Σίγρι που έχει η Attica κάθε Σάββατο πρωί τα καλοκαίρια να γίνει δοκιμαστικά του χρόνου από Ραφήνα. Μπορεί να βλέπαμε και ενδιαφέρουσες εκπλήξεις ως προς την κίνηση! Όσο για τη Λήμνο αυτή αντικειμενικά εξυπηρετείται μάλλον καλύτερα από Κύμη ή Λαύριο. Αυτό πάντως που προσωπικά θα σκεφτόμουν θα ήταν κάποιο από τα δορμολόγια της άγονης για Αη-Στράτη και Λήμνο που γίνονται από το Λαύριο να έπιαναν και Κύμη έστω 1-2 φορές την εβδομάδα. Ήδη η Λήμνος έχει πολύ καλές συνδέσεις με τη βόρεια Ελλάδα και αρκετό "ρεύμα" το καλοκαίρι από βορειοελλαδίτες. Θα μπορούσαν έστω 1-2 προσεγγίσεις στην Κύμη να έφερναν το νησί πιο κοντά και στην κεντρική Ελλάδα! Εάν μάλιστα μπει και ένα πιο σύγχρονο από το Aqua Blue πλοίο μπορεί και εκεί να είχαμε εκπλήξεις
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now