Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

@bas εχεις βαλει στο μπλεντερ διαφορετικα πραγματα.Σαρωνικο, κρουαζιερες

Δεν βρισκω και την παραμικρη σχεση σε αυτα που μου απαντας σε σχεση με αυτο που λεω για τη γραμμη της Λημνου.Εκτος αν δεν το καταλαβαινω εγω 

  • Replies 557
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ανέφερα από την αρχή, ότι για τα φορτηγά είναι μια χαρά επιλογή το Λαύριο, αλλά για τους επιβάτες, είναι η χειρότερη. Γιατί ο επιβάτης αναγκάζεται να παίρνει καμπίνα και να κοστίζει η μετακίνηση 500 ευρώ για μια οικογένεια, ενώ μέσω Κύμης θα κόστιζε για 4,5 - 5 ώρες θαλάσσια διαδρομή τα μισά λεφτά. Αντε 300 μαζί με τα καύσιμα.

Επίσης μιλάμε για 3 ώρες τουλάχιστον όφελος.

Μπορεί και λιγότερα αφού θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύτερη επιδότηση ανά δρομολόγιο, αλλά λόγω της μειωμένης κατά 40 % απόστασης, αυτή να είναι τελικά μικρότερο ποσό για το κράτος.

Δεν νομίζω ότι στις μέρες μας υπάρχει οικογένεια που πάει διακοπές με το ΚΤΕΛ. Αν δεν έχει αμάξι, παίρνει αεροπλάνο και τελειώνει το θέμα. Με το ΚΤΕΛ πάνε μοναχικοί άνθρωποι, ή νέοι ως παρέες, ή ζευγάρια, που όντως μπορούν να πάνε και κατάστρωμα σε sleeping bug από το Λαύριο. Αλλά μάλλον τους πέφτει λίγο ξενέρωτη η Λήμνος για αυτούς που προτιμούν θορυβώδη κυκλαδονήσια...

Posted

Να φανταστώ έχετε βάλει στην εξίσωση ότι από την Αθήνα (κέντρο) μέχρι την Κύμη είναι σχεδόν 2ω και 40λ, με ΙΧ το φορτηγό θα κάνει ένα 3ω μες το νερό.

Posted (edited)
3 hours ago, bas said:

Ανέφερα από την αρχή, ότι για τα φορτηγά είναι μια χαρά επιλογή το Λαύριο, αλλά για τους επιβάτες, είναι η χειρότερη. Γιατί ο επιβάτης αναγκάζεται να παίρνει καμπίνα και να κοστίζει η μετακίνηση 500 ευρώ για μια οικογένεια, ενώ μέσω Κύμης θα κόστιζε για 4,5 - 5 ώρες θαλάσσια διαδρομή τα μισά λεφτά. Αντε 300 μαζί με τα καύσιμα.

Επίσης μιλάμε για 3 ώρες τουλάχιστον όφελος.

Μπορεί και λιγότερα αφού θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύτερη επιδότηση ανά δρομολόγιο, αλλά λόγω της μειωμένης κατά 40 % απόστασης, αυτή να είναι τελικά μικρότερο ποσό για το κράτος.

Απο τη στιγμη που δεχομαστε οτι τα φορτηγα δεν φευγουν απο το Λαυριο ,παμε αναγκαστικα σε roro.Επομενως θα χρειαστουμε δευτερο βαπορι για μια δουλεια που αυτη τη στιγμη γινεται με ενα, το οποιο γεμιζει μονο καποιες μερες του καλοκαιριου.Χωρια οτι και το πλοιο απο Κυμη- Μαντουδι θα πηγαινει με μισο γκαραζ γιατι δεν θα εχει τα φορτηγα να το γεμιζουν. Μαλλον δυσκολο το βρισκω σαν σεναριο διοτι ουτε ρορο θα μπει για να περνει 20-30 φορτηγα, ουτε πλοιο απο Κυμη που δεν θα γεμιζει καν το γκαραζ του 

3 hours ago, bas said:

Δεν νομίζω ότι στις μέρες μας υπάρχει οικογένεια που πάει διακοπές με το ΚΤΕΛ. Αν δεν έχει αμάξι, παίρνει αεροπλάνο και τελειώνει το θέμα. Με το ΚΤΕΛ πάνε μοναχικοί άνθρωποι, ή νέοι ως παρέες, ή ζευγάρια, που όντως μπορούν να πάνε και κατάστρωμα σε sleeping bug από το Λαύριο. Αλλά μάλλον τους πέφτει λίγο ξενέρωτη η Λήμνος για αυτούς που προτιμούν θορυβώδη κυκλαδονήσια...

Δεν ειπα ποτε οτι μια οικογενεια θα παει διακοπες με ΚΤΕΛ.Ολες αυτες οι κατηγοριες επιβατων που αναφερεις ,(και να προσθεσουμε και τους ηλικιωμενοι που δεν ειναι και λιγοι) , δεν περνουν αυτοκινητο δεν ειναι αμελητεα ποσοτητα και πρεπει με καποιο τροπο να μεταβουν στην Ευβοια.Δεν το βρισκω καθολου ευκολο.Επιπλεον οι πτησεις το καλοκαιρι ειναι τρεις τη μερα και αυτες με 72 αεροπλανο.Να δω ποιος θα πρωτοταξιδεψει

Επισης μαλλον δεν εχεις παει Λημνο για να δεις ποση αναπτυξη και ποσο τουρισμο εχει τα τελευταια χρονια και τι κοσμος υπαρχει.Σιγουρα δεν ειναι ουτε Μυκονος ,ουτε Σαντορινη ,αλλα εχει ανεβει παρα πολυ τα τελευταια χρονια

Περα απο αυτα ομως το βασικοτερο νομιζω οτι ειναι το πρωτο μερος της απαντησης μου.Θες δυο βαπορια για μια δουλεια που τωρα την κανεις με ενα.Δεν το βλεπω να γινεται ποτε αυτο

Edited by polmyt
  • 2 months later...
Posted

ένα ταχύπλοο που το καλοκαίρι θα έκανε Κυλλήνη, Ζάκυνθο, Πόρο, Ιθάκη και ίσως Βασιλική Λευκάδας και πίσω, δεν θα'χε ζήτηση; Λάβετε υπόψιν ότι με τον δρόμο που ολοκληρώνεται τους προσεχείς μήνες η Κυλλήνη σε σχέση με το κέντρο της Πάτρας και την κίνησή της θα είναι σχεδόν μια ή άλλη. Και οκ, στο Κυλλήνη-Ζάκυνθος δεν θα μπορείς να χρεώσεις πολύ παραπάνω απ'το συμβατικό της Λεβάντε γιατί ποιος να πληρώσει πολλά παραπάνω για μισή ώρα ώφελος αλλά με 15-20% παραπάνω και κέρδος θα βγάζεις και θα πάρεις όλο το χαρτί και μετά θα έχεις και τους ταξιδιώτες του island hopping του Ιονίου, ακόμη και με λογική εκδρομής ημέρας.

Posted (edited)

Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί....Θα έλυνε πολλά προβλήματα & ειδικά αν έμπαινε από Πάτρα θα την ακούγανε χοντρά,,,,

Edited by polmyt
quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...