nomikos Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 (edited) Δε νομίζω πως θα έχει επιτυχία ένα τέτοιο εγχείρημα.Στη περίπτωση που κάνει μεταφορές,όλοι κοιτάνε πως θα πάνε ποιο γρήγορα και σε ρυθμούς πόλης.Ποιος θα μπει σε καραβάκι για να πάει από το Φλοίσβο στη Γλυφάδα;και δε θα προτιμήσει να πάει οδικώς;Τώρα αν κάνει εκδρομές τότε ίσως υπάρχει ενδιαφέρον αλλά μόνο τους θερινούς μήνες.Αξιοθέατα δε μπορώ να θυμηθώ ότι υπάρχουν πολλά μόνο το Αβέρωφ και το μουσείο ναυτικής παράδοσης.Ποιο Νότια τι υπάρχει να δει κανείς;τα μπετά του Ελληνικού;τον Αστέρα Βουλιαγμένης ή το Καβούρι;Πιστεύω πως η συγκεκριμένη πρόταση γίνεται για πολιτικούς και ψηφοθηρικούς λόγους δεδομένου πως ο κ Καλλιάνος είναι υποψήφιος στην ίδια περιοχή,στο Νότιο τομέα Αθηνών. ΥΓ. Υπάρχει όντως η Αθηναϊκή ριβιέρα;ή εδώ γελάμε; Edited March 23, 2021 by ΝΟΜΙΚΟΣ
pilot Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 Για να πάρει κανείς το καραβάκι και να πάει από το Φλοίσβο π.χ στη Γλυφάδα, με παράλληλη αποσυμφόρηση της παραλιακης, θα έπρεπε να υπάρχει ένα τεράστιο πάρκινγκ στο Φλοίσβο το οποίο θα είχε εύκολη πρόσβαση στην προβλήτα από όπου θα ξεκινουσε το καραβάκι (ανά 5 ή 10 λεπτά κατά προτίμηση). Εάν δείτε όμως πως είναι ο Φλοίσβος τους καλοκαιρινούς μήνες ειδικα, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι κάτι τέτοιο είναι μάλλον ανέφικτο. Επομένως ποιός Αθηναίος που μένει π.χ Αμπελόκηπους, Καισαριανή ή Περιστέρι θα μπει στη διαδικασία αφού έχει διασχίσει "σφαίρα" τη Συγγρού να ψάχνει μισή ώρα τουλάχιστον πάρκινγκ στο Φλοίσβο για να πάρει το καραβάκι για τη Βούλα 🤪😁; Κοινώς όπως τα λες Νομικε, ψηφοθηριες άσχετων βουλευτών 🙂 Υ.Γ. Όσο για τον όρο Αθηναϊκή Ριβιέρα, αυτός που τον εφηύρε μάλλον δεν έχει δει τη Βαρκελώνη ή το Τελ Αβίβ, ώστε να δει πως μπορεί να είναι μια υποδειγματική αστική παραλία και ένα ωραίο κ λειτουργικό παραλιακό μέτωπο
pathfinder Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 Σαν τουριστική ατραξιόν ίσως να είχε το καλοκαίρι μια πιθανότητα μάλλον για προορισμούς πέραν της Γλυφάδας. Σαν συγκοινωνία μόνο αν είχε πλεονέκτημα χρόνου ή κόστους (ή και τα δύο) το οποίο με τα σημερινά δεδομένα είναι αδύνατο. +++ Η πρόταση του @ΝΟΜΙΚΟΣ για Αλεξανδρούπολη-Πειραιά (Λαύριο θα έλεγα εγώ) πιθανότατα έχει (ή μάλλον είχε πριν λίγα χρόνια) ενδιαφέρον με focus στην κίνηση από/προς Τουρκία. Τα τότε δεδομένα φυσικά θέλουν αναθεώρηση αλλά υπάρχουν πολύ καλοί λόγοι να επέλεγε ένα συνοδευόμενο φορτηγό μια τέτοια διαδρομή (με προϋποθέσεις συχνότητα/χρόνο ταξειδίου και βεβαίως την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας -όρια/διαλείμματα- των φορτηγών). Από την Βουλγαρία θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί ένα μικρό τμήμα όπως και η Δυτική Θράκη. Σε καμμία περίπτωση δεν θα έβλεπα ένα RoRo τύπου Νέαρχος σε τέτοιο ρόλο.
JTEDimandix Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 (edited) Τώρα που βλέπω πως το topic έχει πάρει φωτιά, ας κάνω κι εγώ μια πρόταση: Θεσσαλονίκη-Δάφνη Αγίου Όρους Σκεφτείτε το λίγο, η έδρα της Ιεράς Επιστασίας είναι στην Θεσσαλονίκη (Από όσο ξέρω). Σίγουρα θα μπορούσε ένα μικρό καραβάκι, (κατά προτίμηση δελφίνι ή πλοιάριο τύπου Μπομπ Σφουγγαράκης) να ξεκινάει από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, να διασχίζει την διώρυγα της Ποτίδαιας και αφού περάσει περιμετρικά της Σιθωνίας να φτάνει Δάφνη. Έτσι, γλυτώνουν οι Σαλονικιοί προσκυνητές την οδήγηση μέχρι την Ουρανούπολη, ειδικά όταν οι δρόμοι στην Χαλκιδική είναι ο ένας χειρότερος από τον άλλο (Από προσωπική εμπειρία). Υ.Γ. Ίσως αυτό να προϋποθέτει και δεύτερη διώρυγα στην Νικήτη, αλλά καλό θα ήταν να διευκολυνθεί η πρόσβαση μεταξύ του Αγίου Όρους και της Θεσσαλονίκης. Edited March 23, 2021 by JTEDimandix
JohnR730 Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 Οι Θεσσαλονικείς (τουλάχιστον όσοι έχω γνωρίσει) μπορούν να οδηγούν για ώρες προκειμένου να κάτσουν όσο το λιγότερο στο καράβι. Ας μην ξεχνάμε και τους πολλούς προσκυνητές που έρχονται από τα Βαλκάνια και τη Ρωσία και πάνε κατευθείαν στο Όρος.
nomikos Posted March 31, 2021 Posted March 31, 2021 (edited) Πάμε λοιπόν να συζητήσουμε το άνοιγμα της γραμμής Σαντορίνη Αστυπάλαια Ρόδος με το Όλυμπος,προφανώς για τους θερινούς μήνες μόνο. Ας υποθέσουμε πως το Όλυμπος εκτελεί βραδινό δρομολόγιο στις 22.00 από Πειραιά απευθείας προς Σαντορίνη με άφιξη Σαντορίνη στις 05.30(7.5 ώρες με 18 περίπου κόμβους) και αναχώρηση από Σαντορίνη για Αστυπάλαια στiς 07.00.Το δρομολόγιο αυτό θα είχε και την έννοια της μονοήμερης εκδρομής από Σαντορίνη προς Αστυπάλαια. Άφιξη στην Αστυπάλαια στη Σκάλα στις 10.30(3.5 ώρες πλεύσιμες με 18 κόμβοι), και αναχώρηση 11.00 για Ρόδο με άφιξη Ρόδο στις 16.00(5 ώρες πλεύσιμες με 18 κόμβοι).Αναχώρηση στις 17.00 με άφιξη στην Αστυπάλαια στις 22.00,αναχώρηση από Αστυπάλαια στις 22.30 με άφιξη Σαντορίνη στις 02.00.Αναχώρηση από Σαντορίνη στις 07.00 με άφιξη Πειραιά στις 14.30. Το δρομολόγιο θα είχε και κίνηση στο Αστυπάλαια Ρόδος στο Σαντορίνη Ρόδος στο Πειραιάς Ρόδος και πιστεύω θα δούλευε πάρα πολύ καλά.Το Πειραιάς Αστυπάλαια θα τραβούσε και πολύ κόσμο αφού φτάνει βολική ώρα 10.30 στην Αστυπάλαια.Είναι υπολογισμένο με ταχύτητα 18 κόμβοι, οι όποιες καθυστερήσεις στις μανούβρες στα λιμάνια κτλ καλύπτονται ανετότατα αφού το Ολυμπος έχει υπηρεσιακή 19+. Τώρα για τα φορτηγά θεωρώ πως μπορεί να τσιμπήσει κίνηση στη Ρόδο από το μονοπώλιο της BS. Edited March 31, 2021 by ΝΟΜΙΚΟΣ
togias_k Posted March 31, 2021 Posted March 31, 2021 Πολύ ωραίο δρομολόγιο αλλά(χωρίς να ξέρω τις ανάγκες της γραμμής) δεν νομίζω η Αστυπάλαια να έχει φοβερή κίνηση δεδομένου ότι τόσα χρόνια είναι όλο το καλοκαίρι με ένα πλοίο και μια χαρά είναι. Για τα φορτηγά δεν γνωρίζω αν είναι με συμβόλαια στην BS αλλά είναι λίγο δύσκολο πάρει σοβαρό μερίδιο με μία αρπαχτή για να αξίζουν τα πετρέλαια μέχρι την Ρόδο. Από εκεί και πέρα αν ρίξει τις τιμές στους επιβάτες, στα ΙΧ και στα φορτηγά που λόγω του μονοπώλιου είναι στα ύψη, τότε μάλλον δει αποτέλεσμα.
pilot Posted March 31, 2021 Posted March 31, 2021 (edited) 6 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Πάμε λοιπόν να συζητήσουμε το άνοιγμα της γραμμής Σαντορίνη Αστυπάλαια Ρόδος με το Όλυμπος,προφανώς για τους θερινούς μήνες μόνο. Πολύ ωραίο δρομολογιο κατά τη γνώμη μου, αν και δύσκολα θα είχε επιτυχία στα φορτηγά για Ρόδο από Πειραιά, δεδομένης και της ύπαρξης του blue carrier. Πάντως γενικα ένα τέτοιο δρομολόγιο τα καλοκαίρια θα είχε περισσότερες πιθανότητες επιτυχιας με ένα πλοίο ταχυτητας 20 - 22 μιλίων. Ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία όμως πιστεύω θα ειχε ένα απευθείας δρομολόγιο Πειραιάς-Σαντορίνη-Ροδος με αντίστοιχο πλοίο. Και στη Σαντορίνη θα "σαρωνε" και τη Ρόδο θα "έφερνε πιο κοντά". Γενικά τα απευθείας δρομολόγια Πειραιάς-Σαντορίνη, δεδομένου ότι είναι λίγα σχετικά (ακόμα και το καλοκαίρι του 2019 ήταν 3 την εβδομάδα- 2 με bluestar και 1 του Πρεβελη), θεωρώ πως έχουν ψωμί και περιθώρια ανάπτυξης. Ίσως το Olympus να έπρεπε να προσανατολιστεί προς αυτή την κατεύθυνση Edited March 31, 2021 by proud_ionian
basilis89 Posted April 1, 2021 Posted April 1, 2021 Δεν θα ήταν καθόλου άσχημη αυτή η σύνδεση μεταξύ παροναξιας! https://www.naxostimes.gr/politiki/84277/epidotisi-aktoploikis-diasyndesis-choras-naxoy-piso-livadi-paroy/
AEGEAN SEA Posted April 15, 2021 Posted April 15, 2021 Εγω πιστεύω πάντως πως η καλύτερη αξιοποίηση του Santorini Palace θα ήταν σε μια γραμμή από Ηράκλειο 07:45 για Σαντορίνη Πάρο Μύκονο Τήνο Ραφήνα 14:40 και από Ραφήνα 15:40 με τελικό προορισμό Ηράκλειο στης 22:35 θα γέμιζε και στα ενδοκυκλαδικα και από Ραφήνα για Κυκλάδες και από Ηράκλειο. Με μια ταχύτητα 37,5 -38,5 kn. Θα τα κατάφερνε
Panagia Ekatontapiliani Posted April 15, 2021 Posted April 15, 2021 Αλλά αυτό το δρομολόγιο θέλει διπλό πλήρωμα και τη φετινή σεζόν τα διπλά πλήρωματα είναι περιττά για τη κίνηση που θα υπάρχει
Dimpapa Posted April 24, 2021 Posted April 24, 2021 Δε θα ήταν μια βιώσιμη λύση η δημιουργία ενιαίας γραμμής, Λαύριο-ΑηΣτρατης-Λημνος-Σαμοθρακη-Αλεξανδρούπολη;
Strofalos Posted April 24, 2021 Posted April 24, 2021 Το ιδανικό θα ήταν, θεωρώ, αλλά το καρπουζι αλλού και το μαχαίρι αλλού.
mytilene Posted May 8, 2021 Posted May 8, 2021 Δε ξέρω αν ταιριάζει εδώ ή στο topic ΑΓΟΝΕΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ..... αλλά δε θα ήταν αρκετά καλή η συνέχιση του δρομολογίου ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΛΗΜΝΟ (κάνει ΔΝ στην Μύρινα με άφιξη Σάββατο περίπου στις 14:00)μέχρι ΜΥΤΙΛΗΝΗ όπου θα έκανε και ΔΝ με αναχώρηση πρωί Κυριακή για την επιστροφή??
togias_k Posted May 20, 2021 Posted May 20, 2021 Θα ήταν βιώσιμο ένα δρομολόγιο για Ικαρία-Σαμο από Πειραιά ή και από Ραφήνα με ένα ταχύπλοο των 34-35 κόμβων και χωρίς ενδιάμεσες στάσεις(ουτε Συρο-Μυκονο ουτε Παρο-Ναξο). Εγώ θα έλεγα το CJ 1/2 που έχουν νομίζω και καλύτερη πλευση.
SAMAINA Posted May 20, 2021 Posted May 20, 2021 Πιστεύω ότι η γραμμή το σηκώνει αλλά μόνο Ιούνιο - Αύγουστο. Άλλωστε πριν μια δεκαετία υπήρχε το CORSICA EXPRESS III, το οποίο αποδρομολογήθηκε όχι γιατί δεν πήγαινε καλά, αλλά για άλλους επιχειρηματικούς λόγους (συνεργασίες κλπ).
gtogias Posted May 20, 2021 Posted May 20, 2021 Καμμία γραμμή πέραν αυτών που περιλαμβάνουν νησί των Κυκλάδων δεν μπορεί να σταθεί για μεγάλο ταχύπλοο. Ότι πληρότητα και να πετύχει, δεν υπάρχει περίπτωση να πλησιάσει τις περιληπτικές που φέρνουν οι πολλαπλές προσεγγίσεις.
AEGEAN SEA Posted May 25, 2021 Posted May 25, 2021 Μια γραμμή από Πειραιά για Πάρο , Νάξο, Ίο, Σαντορίνη, Μήλος, Σίφνος, Σέριφος, Πειραιάς και το Αντίστροφο με το Myconos και το Chios αντίστοιχα με πρωινές αναχωρήσης και άφιξη στων τελικό προορισμό κατα της 22:00 το βράδυ. Πιστεύεται θα ήταν βιώσιμο το καλοκαίρι. Λόγω ότι τα περισσότερα είναι νησιά με μεγάλους αριθμούς σε επιβάτες και ιχ . Όπως ακόμα και σε φορτηγά η παροναξια Σαντορίνη.
basilis89 Posted June 13, 2021 Posted June 13, 2021 Μια ενδεχόμενη σύνδεση Κύμης Σκύρου, λιμένα σιγριου λεσβου, θ μπορούσε να διατηρηθεί έστω εποχιακα;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 13, 2021 Posted June 13, 2021 Η σύνδεση της Κύμης με τα Μεστά Σίγρι βγήκε σε επιδότηση για ετήσια δρομολόγηση, από τη νέα δρομολόγιακη περίοδο.
bas Posted June 14, 2021 Posted June 14, 2021 Είπαμε κουμάντο κάνουν οι μεταφορικές και τα τοπικά συμφέροντα . Αν ήταν για τους επιβάτες η διαδρομή Κύμης - Σιγρίου των 88 νμ που θα γινόταν σε λιγότερο από 5 ώρες με συμβατικό , σε λιγότερο από 4 ώρες με γρήγορο συμβατικό και σε λιγότερο από 3 ώρες με ταχύπλοο , θα ήταν μόνιμη η γραμμή τα καλοκαίρια . Γιατί μία οικογένεια θέλει 600 ευρώ από τον Πειραιά για την Λέσβο σε καμπίνα , μέσω Κύμης θα ήθελε τα μισά και τα άλλα μισά θα της πλήρωναν το μισό έως και ολόκληρο το ξενοδοχείο για μία εβδομάδα διακοπών. Ακόμα περισσότερα αυτά ισχύουν και για την Λήμνο και λίγο λιγότερα για τα Μεστά Χίου .
AEGEAN SEA Posted June 18, 2021 Posted June 18, 2021 Εάν έμπαινε πρωινό δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο Μύκονο Κω Ρόδο με το hellenic spirit με ταχύτητες 28 , 28.5 κόμβων και έκανε μέχρι την Ρόδο 10ωρες και 40 λεπτά θα ήταν βιώσιμο πιστεύετε;
Strofalos Posted June 18, 2021 Posted June 18, 2021 Τον Ροδίτη τον χάλασε η Ryanair..έμαθε τα προηγούμενα χρόνια να πηγαίνει Ρόδο με 10€ και τώρα άντε ξαναβάλε τον στο καράβι. Και το Terra Jet να βάλουν απευθείας Ρόδο πάλι δεν θα πατάει ψυχή.
Rhodes78 Posted June 18, 2021 Posted June 18, 2021 Και πριν την ryanair...το ίδιο ίσχυε.αλλά και σήμερα τα αεροπορικά εισητήρια ειναι σχεδόν πάντα πιο φτηνά απο το πλοίο...οπότε...δύσκολα ο Ροδίτης θα επιλέξει πλοίο..οποιο κι να μπει..
pilot Posted June 18, 2021 Posted June 18, 2021 1 hour ago, AEGEAN SEA said: Εάν έμπαινε πρωινό δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο Μύκονο Κω Ρόδο με το hellenic spirit με ταχύτητες 28 , 28.5 κόμβων και έκανε μέχρι την Ρόδο 10ωρες και 40 λεπτά θα ήταν βιώσιμο πιστεύετε; Για Σύρο-Μύκονο- Κω θα έσκιζε από όλες τις πλευρές πιστεύω και θα σάρωνε! Όσο για τη Ρόδο, εάν το hellenic spirit ήταν υποτεθέστω κάτω από την ομπρέλα μιας τρόπο τινά Κοινοπραξίας με τη BSF, θα μπορούσε να δελεάσει τις μεταφορικές από/προς Ρόδο, plus κάποιους τουρίστες το καλοκαίρι (έαν όχι τον τακτική Ροδίτη επιβάτη), επομένως ναι θεωρώ πως θα ήταν μια επικερδέστατη μια τέτοια δρομολόγηση!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now